اخبار

امروزها، شاهد شلوغ‌ترین معاملات ETF بیت‌کوین هستیم

شلوغ‌ترین معاملات ETF بیت‌کوین

در ماه گذشته، شاهد شلوغ‌ترین معاملات ETF بیت‌کوین از زمان آغاز به کار آن در ایالات متحده بودیم.

به چه دلیل می‌گوییم شاهد شلوغ‌ترین معاملات ETF بیت‌کوین هستیم؟

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، در X اشاره کرد: حجم معاملات نزدیک به 2 میلیارد دلار رسید. این بالاترین رقم از اولین روز معاملات (11 ژانویه) تا به امروز است. در نتیجه شاهد شلوغ‌ترین معاملات ETF بیت‌کوین هستیم.

نسبت به روز اول، Nine بیشترین حجم معاملات روزانه را با حدود 2 میلیارد دلار بدست آورد. این مقدار در معاملات thx با مشارکت HODL ،$BTCW$ و BITB$ داشت که هر کدام رکورد خود را شکستند. در معاملات ETFها مبلغ 2 میلیارد دلار ، آنها را در 10 مورد برتر  و در میان سهام ها، در 20 مورد برتر قرار می دهد. خیلی زیاد است. اریک بالچوناس (@EricBalchunas) 20 فوریه 2024

بالچوناس در مورد هولدر VanEck پست کرد: “امروز با حجمی بالغ بر 258 میلیون دلار پیش می رود. این عدد 14 برابر بیشتر از میانگین روزانه خود است.”

او ادامه داد: “او یک سرمایه گذار بزرگ نیست (که منطقی است) بلکه 32000 معامله فردی است که 60 برابر میانگین است.”

گفته می‌شود که دلیل افزایش قیمت می‌تواند این باشد که در روز دوشنبه بازارهای ایالات متحده بخاطر روز رئیس‌جمهور بسته بودند و معاملات آخر هفته در اولین روز کاری هفته بعد انجام شد.

در مورد قیمت خود بیت‌کوین، طبق داده‌های CoinDesk Indicies، با پایان روز معاملاتی ایالات متحده، قیمت آن کمی بالاتر از 52200 دلار تغییر می‌کند.

معاملات ETF طلا

جریان قوی ETF بیت کوین توسط سرمایه گذاران نشان دهنده تمایل به ریسک است. در همین حال، صندوق های ETF طلا یک خروجی خالص داشته اند. گرتا یوان، رئیس تحقیقات صرافی تنظیم شده VDX هنگ کنگ، در یک مصاحبه ایمیلی نوشت: خروج ETF های طلا ممکن است به دلیل افزایش تقاضای سرمایه گذاران جهانی برای سهام ایالات متحده باشد.

در 11 ژانویه ETF های طلا از زمان راه اندازی 10 ETF بیت کوین اسپات، با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلار بر روی دو بزرگ ترین ETF بیت کوین، خروجی های قابل توجهی را تجربه کرده اند. اگرچه این امر لزوماً به معنای انتقال مستقیم وجوه از طلا به بیت کوین نیست.

او ادامه داد: «در حالی که ارزش سهام ایالات متحده به رهبری سهام هوش مصنوعی بالا می رود، احتمالاً شاهد افزایش BTC و ETH در آستانه نصف شدن بیت کوین خواهیم بود.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *