اخبار

مدیر والکری منتظر ورود 400 میلیون دلار در هفته اول راه اندازی ETF بیت‌کوین

راه اندازی ETF بیت‌کوین

به گفته استیون مک‌کلورگ، رئیس این شرکت، پس از تایید پیش‌بینی‌شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تا پایان کار در روز چهارشنبه، والکری ممکن است اوایل پنجشنبه راه اندازی ETF بیت‌کوین خود را انجام دهد.

مک‌کلورگ در مصاحبه‌ای با The Block گفت که مدیر دارایی‌های کریپتو مستقر در نشویل انتظار هجوم 200 تا 400 میلیون دلاری به ETF خود را در هفته اول دارد. در حالی که بازار گسترده‌تر احتمالاً تا 5 میلیارد دلار در چند هفته اول جذب خواهد کرد.

مک‌کلورگ اضافه کرد که او انتظار دارد 10 ETF به طور همزمان شروع به کار کنند. اگرچه ممکن است همه 13 متقاضی بلافاصله شروع راه اندازی ETF بیت‌کوین نکنند.

اگر SEC این اپلیکیشن‌ها را تایید کند، سرمایه گذاران آمریکایی می‌توانند برای اولین بار سهام بیت‌کوین را در یک بورس بزرگ معامله کنند. همچنین سرمایه‌گذاران نهادی و خرد را جذب کنند. پیش‌بینی ETF‌های بیت‌کوین با ETF Valkyrie شکل گرفته است، که نماد آن علامت BRRR است. علاوه بر این به‌عنوان اشاره‌ای به فرهنگ ارزهای دیجیتال و تخصص دارایی‌های دیجیتال شرکت است.

نظرات دیگر مک کلورگ در رابطه با راه اندازی ETF بیت‌کوین

مک‌کلارگ در مصاحبه‌ای جداگانه با فورتون، بینش‌هایی در مورد فرآیند SEC و آمادگی‌های والکری، از جمله کار گسترده تیم در طول فصل تعطیلات برای اطمینان از آماده بودن درخواست آنها برای بررسی، به اشتراک گذاشت.

تایید مورد انتظار SEC نشان دهنده پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی تنظیم شده است که منجر به افزایش پذیرش جریان اصلی می‌شود. ETF Valkyrie، با رویکرد متمایز و رمزنگاری متمایز خود، با ارائه روشی جدید به سرمایه گذاران برای معامله بیت کوین، قصد دارد در این موضوع سرمایه گذاری کند.

ETFهای والکری قرار است کارمزدی معادل 0.8 درصد داشته باشد که در عین رقابتی بودن، کمترین کارمزد در بین اپلیکیشن‌های دیگر را نداشته باشد. مک‌کلورگ بر اهمیت ارزان‌ترین گزینه نبودن، بلکه انتخابی بر مبنی تمرکز بر پیچیدگی در ذخیره‌سازی، امنیت و تجارت بیت‌کوین را تأکید کرد.

این شرکت انتظار دارد ترکیبی از سرمایه‌گذاران نهادی و خرد باشد که سرمایه‌گذاران خرد احتمالاً اولین محرک‌ها باشند. استراتژی Valkyrie جذب کسانی است که به دنبال تخصص در فضای بیت کوین باشند نه کسانی که به دنبال یک نام تجاری شناخته شده هستند.

معرفی ETF های بیت کوین نقطه‌ای همچنین سوالاتی را در مورد همسویی با اهداف اصلی بیت کوین مطرح کرده که تمرکززدایی و عدم وجود واسطه‌ها را برجسته می‌کند. با این حال، مک‌کلورگ استدلال می‌کند که ETF‌ گزینه‌ها و دسترسی را به سرمایه‌گذاران می‌دهد. همچنین برای کسانی که ممکن است از نظر فنی تمایلی به حفظ بیت کوین خود نداشته باشند، ارائه می‌دهند.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *