اخبار

دیگر دونالد ترامپ مخالف بیت‌کوین نیست

دیگر دونالد ترامپ مخالف بیت‌کوین نیست

در یک مصاحبه اخیر با فاکس نیوز مشخص شد که برخلاف موضع انتقادی قبلی، دیگر دونالد ترامپ مخالف بیت‌کوین نیست.

از ترامپ پرسیده شد که در قسمت پرداخت هزینه‌ها، ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت‌کوین می‌توانند با یوان دیجیتال چین مقابله کنند؟ ترامپ پاسخ داد: «من دلار را دوست دارم، اما بسیاری از مردم هزینه‌های خود را اینگونه [با استفاده از بیت‌کوین] پرداخت می‌کنند. صادقانه بگویم، این شیوه پرداخت، جایگاه خودش را بدست آورده است. احتمالاً باید آن را امتحان کنید. همانطور که می‌دانید برخی از قوانین مخالف بیت‌کوین هستند، اما بسیاری از مردم آن را پذیرفته اند. بیشتر از آن، افرادی را می‌بینم که می‌خواهند هزینه‌های خود را با بیت‌کوین پرداخت نمایند، و شما چیز جالبی می بینید. بنابراین من می‌توانم با آن به هر طریقی زندگی کنم. ”

این نشان‌دهنده تغییر شدید لفاظی ترامپ علیه بیت‌کوین در سال 2021 است. زمانی که او بیت‌کوین را «کلاهبرداری» نامید و به وزیر خزانه‌داری دستور داد تا به دنبال ارزهای دیجیتال باشد. حال اعلام شده که دیگر دونالد ترامپ مخالف بیت‌کوین نیست. در مجموع نظرات جدید او محبوبیت فزاینده بیت‌کوین را تایید می‌کند.

برخی گمانه‌زنی می‌کنند که این تغییر تاکتیک سیاسی برای جذب رای‌دهندگان علاقمند به ارزهای‌دیجیتال برای مبارزات انتخاباتی او در سال 2024 است. ترامپ در حال حاضر رهبری میدان جمهوری خواهان را برعهده دارد که شامل رقیب خود نیکی هیلی است.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *