اخبار

مایکل سیلر علاقه‌ای به فروش بیت‌کوین ندارد

مایکل سیلر علاقه‌ای به فروش بیت‌کوین ندارد
  • مایکل سیلر، ماکسیمالیست بیت‌کوین، به این زودی ها علاقه‌ای به فروش بیت‌کوین شرکتش را ندارد.
  • او روز سه شنبه در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ گفت: دلیلی برای فروش برنده‌ها و خرید بازنده‌ها وجود ندارد.
  • سیلر استدلال کرد که بیت‌کوین با کلاس های دارایی بسیار بزرگتر مانند طلا، املاک، مستغلات و S&P رقابت می‌کند، اما از آن‌ها برتر است.

در روز سه شنبه مایکل سیلر در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت:

“به این زودی، قصد فروش بیت‌کوین MicroStrategy (MSTR) را دارد. حتی ممکن است هیچ وقت اقدام بفروش آن‌ها نکند. ETF‌های اسپات دروازه‌ای را برای سرمایه‌گذاری بر روی اکوسیستم بیت‌کوین باز کرده‌اند. “ETFها تبدیل دیجیتال سرمایه را تسهیل می‌کنند و هر روز صدها میلیون دلار سرمایه از اکوسیستم آنالوگ سنتی به اقتصاد دیجیتال سرازیر می‌شود.”

MicroStrategy، شرکت مایکل سیلر، در پایان ژانویه 190000 بیت کوین داشت که به طور متوسط برای هر کوین ​​31224 دلار پرداخت کرد. با توجه به اینکه بیت‌کوین در حال حاضر تقریباً 52000 دلار معامله می‌شود، دارایی‌های این شرکت حدود 10 میلیارد دلار ارزش دارد که 4 میلیارد دلار از آن سود است.

ممکن است بسیاری از سرمایه‌گذاران در این مرحله به فکر فروش بیت‌کوین خود باشند، اما سیلر نه.

به گفته سیلر، ارزش بیت‌کوین که در حال حاضر کمی بیش از یک تریلیون دلار است، در حال رقابت با طبقات دارایی مانند طلا، املاک، مستغلات یا حتی شاخص S&P است. همه آنها دارای ارزش بازار چند برابر بیشتر از بیت کوین هستند اما طبق استدلال سیلور، بیت کوین از همه آنها برتر است.

او گفت: «ما معتقدیم سرمایه‌ها از آن طبقات دارایی به بیت‌کوین منتقل می‌شوند. زیرا بیت‌کوین از نظر فنی برتر از آن دسته دارایی‌ها است. در این صورت، دلیلی برای فروش برنده‌ها و خرید بازنده‌ها وجود ندارد.

MicroStrategy برای اولین بار خرید بیت‌کوین را در آگوست 2020 آغاز کرد و از آن زمان به طور مداوم به مجموعه خود اضافه شده است. این شرکت نرم افزاری در کنار گزارش درآمد سه ماهه چهارم خود، نام خود را به عنوان “شرکت توسعه بیت‌کوین” تغییر داد و تعهد خود را به ارز دیجیتال دو برابر کرد.

سهام MSTR تا به امروز 11.8 درصد افزایش یافته است.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *