اولین ارائـه دهنـده وام ارزدیجـیتـال بـه همـــراه معـاملـه رمــزارزهـا
دریافت نامحدود وام دلاری با وثیقه ارزهای دیجیتال، تنها با سود سالیانه 11%
app-down-new-home
مورد اعتماد 100هزار نفر
بیش از 40 بازار متنوع
پرداخت وام در 24 ساعت
وام ارزدیجیتال
با وثیقه قرار دادن ارز‌های دیجیتال خود، بجای فروش آن، وام ارزدیجیتال دریافت کنید. شما می‌توانید وام ارزدیجیتال خود را در کمتر از 24 ساعت دریافت کنید.
loan-pic-tether-1
loan-pic-tether-3

ارزهای قابل قبول باریپتو برای دریافت وام ارزدیجیتال

بیت کوین
بیت کوین
اتریوم
اتریوم
چین لینک
چین لینک
بایننس کوین
بایننس کوین
ریپل
ریپل
لایت کوین
لایت کوین
کاردانو
کاردانو
پنکیک سواپ
پنکیک سواپ
بیت کوین کش
بیت کوین کش
پولکادات
پولکادات
سوایپ
سوایپ
ونوس
ونوس
فایل کوین
فایل کوین
ماتیک پلیگان
ماتیک پلیگان
بیکن اتریوم
بیکن اتریوم
آوی
آوی
10 میلیون دلار
وام ارائه شده
1K +
حجم بازار روزانه
60 +
ارز دیجیتال
100K +
کاربر
خرید و فروش و معاملات ارزهای دیجیتال
با خرید ارزهای دیجیتال برای دریافت وام اقدام کنید و با اشخاص دیگر شروع به معامله کنید.
exchange-glass-coin-2
بازار امروز ارزهای دیجیتال
ارزهای جدید
ارزهای برتر
ارزهای داغ
چطور وام ارزدیجیتال بگیریم؟
با ثبت‌نام و استفاده از کیف پول اختصاصی خود در باریپتو، می‌توانید از مزایای کیف پول امن و وام ارزدیجیتال بهره‌مند شوید. به راحتی و تنها با وثیقه قرار دادن ارزدیجیتال خود، بدون نیاز به ضامن و احراز هویت، در کمترین زمان ممکن وام دریافت کنید.
step-1
ثبت نام
با ایجاد حساب کاربری و دریافت کیف پول اختصاصی خود، ارزدیجیتال خود را به کیف پول منتقل و وثیقه‌گذاری کنید.
step-2
درخواست وام
سامانه نسبت به ارزدیجیتال واریز شده اعتبار شما را محاسبه می‌کند و می‌توانید تا سقف اعتبار مشخص شده، درخواست وام ارزدیجیتال دهید
step-3
دریافت وام
پس از دریافت وام، می‌توانید نسبت به برداشت آن اقدام کنید. همچنین سامانه کد قرارداد هوشمند وام را در شبکه BTC ثبت کرده و برای شما ارسال می‌کند.
باریپتو، پلتفرم قابل اعتماد شما
step-number2
شفافیت دارایی – POR
POR (اثبات ذخایر) روشی است که حفظ دارایی‌ها توسط پلتفرم باریپتو را در بلاک‌چین نشان داده و شما را از هرگونه نگرانی خاطر جمع می‌کند.
step-number1
پلتفرم مورد اعتماد شما
برای اطمینان از شناسایی و مقابله با هر گونه حمله سایبری، رویکرد مطمئنی را پیش گرفته‌ایم.
step-number3
حساب کاربری ایمن
ما از بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده می‌کنیم و قوی‌ترین روش‌های امنیتی را برای حفظ امنیت حساب شما اجرا می‌کنیم.
step-number4
کیف پول امن
سیستم رمز گذاری و ذخیره سازی باریپتو، امنیت کیف پول اختصاصی شما را تضمین می‌کند.
همیشه در کنار شما خواهیم ماند
به خانواده ما بپیوندید
در شبکه‌های اجتماعی باریپتو از به روزترین اخبار و رویدادهایمان مطلع شوید و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.
پشتیبانی 24 ساعته
مچموعه باریپتو در هر ساعت شبانه روز، کلیه سوالات شما را در رابطه با وام ارزدیجیتال و معامله رمزارزها پاسخگو می‌باشد.
سوالات متداول

آیا باریپتو امن است؟

حتما درباره امنیت بالای شبکه بلاکچین؛ به ویژه شبکه اتریوم شنیده‌اید. تمامی قرادادهای وام باریپتو در شبکه هوشمند اتریم منعقد شده و قابل ردیابی است. شما می‌توانید کد دریافت وام را طبق قراردادهای smart contract در شبکه اتریوم اعتبارسنجی نمایید. بنابراین باتوجه به امنیت بالای شبکه بلاکچین و به ویژه شبکه اتریوم، می‌توانید از امنیت سامانه باریپتو اطمینان خاطر حاصل نمایید. وثیقه شما در این شبکه هوشمند حفظ و نگهداری می‌شود و باریپتو نیز امکان برداشت از وثیقه‌ شما را نخواهد داشت.

آیا وام باریپتو محدودیت زمانی دارد؟

خیر، در باریپتو محدودیت زمانی برای دریافت و بازپرداخت وام وجود ندارد. شما می‌توانید تا هرزمان که بخواهید از وام باریپتو استفاده نمایید. تنها نباید میزان وام و سود آن از مقدار وثیقه قرار داده شده بیشتر شود. همچنین در صورتی که به‌دلیل نوسانات بازارهای مالی، سود سالیانه وام کاهش یا افزایش بیاید، این تغییر به اطلاع و تایید کاربر خواهد رسید.

در پنل کاربری پیشرفته باریپتو شما می‌توانید مقدار وام، وثیقه و ارزش دارایی‌های خود را مطابق با آخرین نوسانات بازار مدیریت نمایید.

سود وام باریپتو چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

سود وام باریپتو به صورت سالیانه . است. این سود به صورت روزشمار و تنها تا زمانی که وام در دست شماست محاسبه و دریافت می‌شود و هرزمان که بخواهید قابل لغو شدن است. باریپتو تمام تلاش خود را ساخته تا جهت رفاه حال شما میزان سود را براساس شرایط بازار به حداقل برساند. این میزان سود در مقایسه با سیستم های بانکی و مالی دیگر، بسیار کم و بی‌نظیر است.
تمامی مسائل مالی و مقدار سود خود را می‌توانید در پنل کاربری خود نظارت و مشاهده نمایید.

باریپتو دقیقا چگونه کار می‌کند؟

باریپتو اولین سامانه بانکداری ارز دیجیتال است که بر اساس ارزهای دیجیتال شما، وام نقدی بدون نیاز به ضامن می‌دهد.

در باریپتو می‌توانید تنها با وثیقه قرار دادن ارزهای دیجیتال و بدون نیاز به فروش، وام نقدی با ارز تتر دریافت کنید. در باریپتو می‌توانید هم ارزهای دیجیتالتان را حفظ کنید و در هر لحظه که بخواهید وام نقدی دریافت کنید.

فقط کافیست در باریپتو ثبت کنید و ارزهای دیجیتال قابل پذیرش در سامانه را به کیف پول اختصاصی خود منتقل کنید. اعتبار ارزهای دیجیتال شما براساس قیمت روز بازار محاسبه و مبلغ نهایی وام شما اعلام می‌شود. این وام تنها با وثیقه قراردادن ارزهای دیجیتال شما و بدون نیاز به احراز هویت و ضامن پرداخت می‌شود.

سود تسهیلات وام باریپتو درحال حاضر است.

قراردادهای هوشمند BSC چیست؟

در قراردادهای هوشمند بر خلاف قراردادهای به شخص سومی برای تایید قرارداد نیازی نیست. قرارداد هوشمند BSC کدی است که در بلاک چین هوشمند بایننس فعال می شود و بدون نیاز به هیچ واسطه ای، شرایط قرارداد را مورد بررسی قرار می دهد و اجرا می کند. زمانی که یک قرارداد هوشمند در بستر BSC اجرا می شود، هیچ کس حتی خود برنامه نویس قرارداد هوشمند نمی تواند اجرای آن را متوقف کند. قراردادهای هوشمند در بستر بلاک چین با حذف واسطه ها در راستای افزایش دموکراسی مالی قدم بر می دارند.

چگونه کد قرارداد هوشمند خود را دریافت کنم؟

قرارداد هوشمند بر اساس بندها و موارد مورد توافق دو طرف توسط برنامه نویس کدنویسی می شود. پس از نوشته شدن کد قرارداد هوشمند BSC، این کد از طریق کلاینت یا نرم افزار رسمی متصل کننده شما به بلاک چین BSC، به صورت یک تراکنش روی بلاک چین به ثبت می رسد. پس از ثبت شدن کد قرارداد هوشمند در بلاک چین BSC، دیگر امکان تغییر در آن توسط هیچ کس وجود ندارد. این قرارداد به صورت خودکار در بلاک چین اجرا می شود و توافق های شما را با فرد طرف قراردادتان عملی می کند.

چگونه درستی کد قرارداد هوشمند خود را در شبکه BSC بررسی کنم؟

کد قرارداد دریافت وام شما در شبکه هوشمند بیت کوین ثبت شده و قابل ردیابی است. شما به راحتی می‌توانید این کد را از طریق پنل کاربری خود در باریپتو دریافت کنید. می‌توانید برای صحت‌سنجی این کد، به سایت شبکه هوشمند بایننس مراجعه و کد وام خود را اعتبارسنجی نمایید.

در چه حالتی وثیقه به اجرا درآمده و نقد می‌شود؟

زمانه که ارزش وثیقه وام به دلیل تغییر و نوسانات مالی بازار تغییر کند به طوری که ارزش آن با مبلغ + سود وام برابر شود، سامانه به صورت خودکار وثیقه را به اجرا و نقد می‌کند. برای جلوگیری از این فرآیند توصیه می‌شود تا کاربر همواره به میزان وثیقه دقت نماید تا اقدام به افزایش آن یا بازپرداخت وام نماید.

جریمه نقدشوندگی چیست؟

باتوجه به ساختار قراردادهای Smart Contract و شبکه بلاکچین، درصورتی که وثیقه فرد نقد شود، درصدی از کل مبلغ وام توسط شبکه بلاکچین به صورت خودکار از کاربر دریافت می‌شود. بنابراین توصیه اکید می‌شود تا با رعایت حد اعتبار نقدشوندگی، مانع از جریمه توسط شبکه بلاکچین شوید.

پورتفولیوی خود را ارتقا دهید
به سادگی رمزارز مورد نیاز خود را خریداری کنید. بجای فروش آنها، وثیقه‌گذاری کنید و وام ارزدیجیتال دریافت کنید. در بازارهای متنوع با دیگران معامله کرده و سود بدست آورید .
file-folder-laptop-screen-with-orange-background-illustration-generative-ai_48102283