اخبار

بیل آکمن افزایش قیمت بیت‌کوین را نقد کرد.

بیل آکمن، بنیانگذار و مدیر عامل پرشینگ اسکوئر کپیتال منیجنت، بعدازظهر شنبه، توجه خود را به بیت کوین (BTC) معطوف کرد. بیل آکمن افزایش قیمت بیت‌کوین را نقد کرد. او به شکلی گستاخانه سناریویی را مطرح کرد که در آن قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان می تواند بسیار بیشتر از تصور هر کسی افزایش یابد.

در پست X بیل آکمن افزایش قیمت بیت‌کوین را نوید داد و گفت: افزایش قیمت بیت‌کوین منجر به افزایش تقاضا و استخراج آن می‌شود. در مقابل مصرف و تقاضا انرژی بالا می‌رود و باعث افزایش هزینه انرژی، تورم و کاهش دلار خواهد شد.

قیمت بیت کوین تا بی نهایت بالا می رود، قیمت انرژی سر به فلک می کشد و اقتصاد سقوط می کند. شاید باید مقداری بیت کوین بخرم. البته مشکل این است که به صورت معکوس نیز کار می کند.

جای تعجب نیست که پست آکمن با واکنش سریع بسیاری از جامعه بیت کوین رو به رو شد. حتی بنیانگذار و مدیر اجرایی MicroStrategy (MSTR)، مایکل سایلر، پیشنهاد داد مستقیماً در مورد این موضوع با آکمن صحبت کند.

سایلر گفت: شما باید مقداری بیت کوین بخرید، اما نه به دلایلی که در پست X خود گفته اید. بیشتر ماینرهای بیت کوین هزینه برق را برای سایر مصرف کنندگان کاهش می دهند، نه افزایش. اگر مایلید د ر مورد این موضوع بحث کنید، به من اطلاع دهید.

آکمن عمدتاً از بیت کوین و کریپتو به طور کلی دوری کرده است، اگرچه در سال 2022 سرمایه‌گذار کوچکی در برخی پروژه‌های رمزنگاری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری انجام داده است. او در آن زمان گفت: «من بیشتر برای سرگرمی و یادگیری سرمایه گذاری می کنم، نه به عنوان یک سرمایه گذار واقعی.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *