اخبار

دلیل لبخند شاد ساتوشی ناکاموتو چیست؟

لبخند شاد ساتوشی ناکاموتو

تایید 12 ETF بیت کوین توسط SEC، یک پیروزی بزرگ برای ارزهای دیجیتال محسوب شد. اما از آن طرف داستان، یک گروه ناراضی در پلتفرم X/Twitter، از نگهداری و عرضه این محصول توسط بلک راک ناراضی و معترض بودند. به نظر می‌رسد، «بیت‌کوین به ETF نیاز ندارد» بیشترین اعتراضی است که شده است. همچنین استفاده از واسطه‌ها برای خرید و فروش و تمرکززدایی از جمله اعتراض‌های دیگر است. حال دلیل لبخند شاد ساتوشی ناکاموتو چیست؟
حتی افرادی مانند “کریس بلک” تا حدی پیش رفتند که می‌گویند بلک راک و دیگران ممکن است توطئه کنند تا ویژگی‌های اصلی بیت کوین را تغییر دهند. OG Bitcoiner Max Keizer در مورد سناریویی هشدار داد که در آن بیت کوین های نگهداری شده توسط ETF دولت ایالات متحده مصادره می شوند.

این طرز فکر نادرست است. ETF بیت کوین یک چیز عالی برای پیشبرد ماموریت اصلی پروژه بیت کوین است. مطمئناً لبخند شاد ساتوشی ناکاموتو – هر کجا که باشد – برای به دست آوردن این محصول جدید و خلاقیت خود، خواهد درخشید.

دلیل لبخند شاد ساتوشی ناکاموتو چیست؟

بیت کوین را به یاد آورید که نوعی پول نقد دیجیتالی همتا به همتا است که نمی‌توان آن را با هوس هیچ واسطه‌ای غصب کرد. اگر بیت کوین به این منظور است که افراد قادر باشند که بانک خودشان را داشته باشند، یک ETF آن را به عنوان یک منبع ارزشمند تقویت می کند. روش کار یک منبع ارزشمند به این صورت است که شما آن را با پس انداز اضافی خریداری می کنید. زمانی که نیاز به مصرف آن داشتید، آن را می فروشید. روش استفاده یک منبع ارزشمند این است که برای محافظت از تورم آن را می‌خرید و زمانی که نیاز ندارید آن را می‌فروشید. به عبارت دیگر، افرادی که بدون نیاز به دلیل، مایل به نگهداری بیت کوین هستند، خدمات ارزشمندی را به کسانی که به آن نیاز دارند ارائه می‌کنند.
من بیت کوین را به مقدار زیاد میخرم زیرا دیگران به آن نیازمند می شوند. اگر در یک رژیم استبدادی زندگی می‌کردم، ترجیح می‌دادم بیت‌کوین را با ارز محلی بخرم. زیرا می‌دانم که روند متفاوت بازار جهانی باعث می‌شود تا سرمایه من از بین برود. دانستن اینکه سرمایه گذاران در بزرگترین بازار سرمایه جهان به بیت کوین توجه می کنند، این موضوع را تایید می کند.

دارندگان بیت کوین همیشه خدماتی را به نیازمندان بیت کوین ارائه کرده اند. در دهه گذشته، شرکت هایی مانند Coinbase و Kraken برای خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، افتتاح حساب را در صرافی های خود کرده اند.

بازار برای خریداران ETF بیت کوین در سال 2024 چگونه است؟

بر اساس مقررات موجود، برگزاری ETF در IRA یا 401k بسیار ساده‌تر از هر نوع رمزارز دیگری است. زیرا صادرکنندگان این دارایی‌ها به گونه‌ای حسابرسی می‌شوند که با الزامات خدمات مالی مدرن سازگار باشند. بنابراین، ETF ها می توانند بازار را با جلب نظر بخش متفاوتی از مصرف کنندگان گسترش دهند. علاوه بر این، تجربیات ناخوشایند کم امنیت و نقدینگی برای صاحب بیت کوین باعث شهرت این صنعت می شود. برای سال‌ها، روزنامه‌نگاران داستان‌هایی درباره ثروت‌های از دست رفته ناشی از خطای کاربران را پوشش می‌دهند (و روش‌های حسابداری خلاقانه‌ای برای اغراق در تأثیر آنها ارائه می‌کنند).
به بیان دیگر، ETF های بیت کوین به حل آخرین مشکلات ارزهای دیجیتال کمک می کند. بازار ارزهای دیجیتال تا به امروز توسط ایدئولوگ ها و قماربازان اشباع شده است. ظاهر وسایل نقلیه حسابرسی شده که بیت کوین دارند، نقدینگی بیشتری را در سطح جهانی ایجاد می‌کند. آن هم در حالی که بدون اینکه کاربران را از خود دور کند و آنها را با چیزهای باطنی که ایدئولوگ‌های اولیه به راحتی تحمل می‌کردند، بیگانه می‌کند. به جای تعهد به یافتن راه حل های امنیتی که معمولاً شبیه ماشین روب گلدبرگ است، مصرف کننده کم علاقه و کنجکاو رمزارز اکنون می تواند از ورود آسان به این آزمایش بزرگ لذت ببرد. بیت کوین ممکن است به ETF نیاز نداشته باشد، اما مطمئناً به جایگزینی برای صندوق امانات و دستگاه های لجر نیاز دارد.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *