اخبار

کاهش ذخایر ماینر بیت کوین در میان افزایش فشار فروش ماه می

کاهش ذخایر ماینر بیت کوین

کاهش ذخایر ماینر بیت کوین در ماه می نشان دهنده افزایش فشار فروش است. همچنین نشان می‌دهد که بزرگترین ارز رمزنگاری شده در ماه دسامبر بیش از 13 درصد افزایش فروش را ثبت کرده است.

داده‌های CryptoQuant نشان می‌دهد که ذخایر استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از ابتدای دسامبر به‌طور پیوسته در حال کاهش بوده است. تنها در 24 ساعت گذشته، ماینرها حدود 3000 بیت کوین فروختند و مجموع دارایی آنها را به حدود 1834447 بیت کوین رساند.

در 28 دسامبر، جریان خالص بیت کوین به منفی 1524 بیت کوین رسید که نشان می‌دهد برداشت‌ها از سکه‌های جدید ضرب شده بیشتر است. این روند ادامه دار سوالاتی را در مورد فعالیت های فروش بالقوه استخراج کنندگان و تأثیر آنها بر پویایی کلی بازار ایجاد می کند.

کاهش ذخایر ماینر بیت کوین از اواخر اکتبر آغاز شد و در این ماه شتاب گرفت و از بالاترین رقم اکتبر 1.845 به 1.832 میلیون بیت کوین رسید. تنها در 24 ساعت گذشته، ماینرها طبق گزارشات تقریباً 129 میلیون دلار بیت کوین را با قیمت فعلی 42891 دلار فروختند.
با وجود افزایش قیمت بیت کوین از 30000 دلار به نزدیک به 45000 دلار در این دوره، کاهش مداوم موجودی ماینرها قابل توجه است. تأثیر فعالیت ماینرها بر تداوم قیمت صعودی موضوعی است که در میان تحلیلگران مورد بحث است.

ذخایر ماینر تعداد سکه‌هایی را نشان می‌دهد که در کیف پول ماینرهای وابسته نگهداری می‌شوند و کاهش ذخایر نشان‌دهنده انتقال کوین‌ها به صرافی‌های رمزنگاری است که احتمالاً برای فروش آماده می‌شوند.

با این حال، شایان ذکر است که MicroStrategy طبق گزارش‌ها بخش قابل‌توجهی از فروش ماینرها را جذب کرده است، به‌طوری‌که مدیرعامل مایکل سیلر اخیراً از خرید ۱۴۶۲۰ بیت‌کوین اضافی توسط این شرکت خبر داده است.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *