اخبار

روند خوب سولانا و ارزهای دیجیتال در این هفته بیشتر می‌شود

روند خوب سولانا و ارزهای دیجیتال

روند خوب سولانا و ارزهای دیجیتال در این هفته ناشی از افزایش بازار سهام و کاهش نرخ بهره بود. این رها شدن ناشی از بسیاری از عواملی است که کریپتو را در سال 2022 و اوایل سال 2023 کاهش داد.

طبق داده‌های ارائه شده توسط S&P Global Market Intelligence، پروتکل نزدیک با صعود 45.7 درصدی نسبت به بسته شدن بازار روز جمعه، پیشتاز بود، Stacks 33 درصد رشد کرد، Solana 25.3 درصد جهش کرد و 41.1 درصد افزایش یافته است.

رالی ارز دیجیتال ادامه دارد

روندهای بیشماری به آنچه که در حال حاضر در کریپتو مشاهده می‌کنیم هدایت شده‌اند. همانطور که در مشاهده می‌کنید، نزدیک به دو ماه است که نرخ بهره کاهش یافته است. این امر سرمایه گذاران را به سمت دارایی های پرریسک‌تر سوق داده است. بازار سهام در حال رشد است و سهام با رشد بالا که با ارزهای رمزنگاری شده مرتبط هستند، پایان سال خوبی را سپری می‌کنند.

ممکن است عجیب به نظر برسد که ارزهای دیجیتال بر اساس حرکت سهام و اوراق قرضه حرکت می کنند، اما این مورد از اوایل همه گیری وجود داشته است. ارزهای رمزپایه اغلب بیشتر شبیه سهام رشد هستند تا سایر دارایی‌های مالی، چه صنعت بخواهد به آن نگاه کند یا نه.

جریان ها و مقررات صندوق های رمزنگاری

چیز دیگری که سرمایه گذاران در حال حاضر مشاهده می‌کنند، تغییر در جریانات صندوق است. سرمایه‌گذاران بزرگی که ممکن است در چند سال گذشته از ارزهای دیجیتال اجتناب کرده باشند، اکنون به این صنعت علاقه‌مند شده‌اند و فرصت‌هایی را در توکن‌هایی برای بلاک چین‌های مبتنی بر بازار پیدا می‌کنند.
مواردی مانند optimism، solana، stacks، near همگی برای انجام کارهایی حتی بیشتر از ذخیره کردن ارزششان ساخته شده‌اند و به همین دلیل امروز از آنها سود می برند. کسب‌وکارها شروع به آزمایش برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی مانند ابزارهای مالی و ردیابی لجستیک در بلاک چین کرده‌اند. بنابراین با دیدن ارزش بلاک‌چین، پول کلان بیشتری وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران مدام نشانه‌هایی دریافت می‌کنند که صندوق قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. زیرا بانک‌های بزرگ و SEC درباره آینده این محصولات بحث می‌کنند. اگر یک ETF تایید شود، می‌تواند به میلیون‌ها سرمایه‌گذار دیگر اجازه دهد تا به بازار کریپتو دسترسی کم‌ هزینه داشته باشند. این سرمایه گذاری از بیت‌کوین شروع می‌شود و احتمالاً مجدد باعث روند خوب سولانا و ارزهای دیجیتال دیگر خواهد شد.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *