بلاگ

پیش بینی آینده ارز دیجیتال سولانا در 2022 تا 2025

پیش بینی قیمت ارز سولانا

آینده ارز دیجیتال سولانا با توجه به مقبولیت گسترده و شایستگی‌های فنی بالایی که در توسعه سیستم‌های بلاک‌ چین ارائه می‌دهد تا حد زیادی امن و مطمئن است. سولانا در سال 2017 مطرح شد اما افتتاح آن تا ماه مارس سال 2020 طول کشید. این ارز دیجیتال در سال 2021 توانست از رتبه 42 تا رتبه 7 جدول ارزهای دیجیتال از نظر سرمایه بازار صعود کند. هم‌چنین بعد از رشد نجومی ارزهای دیجیتال در سال 2021 سولانا مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر افت قیمت چندین درصدی را تجربه نکرد. اگر می‌خواهید با آینده ارز دیجیتال سولانا و پیش بینی قیمت سولانا در سال‌های آینده آشنا بشوید، با باریپتو همراه باشید.

موقعیت ارز سولانا در بازار چگونه است؟

ارز دیجیتال سولانا در حال حاضر با سرمایه بازار 26,468,379,081 دلاری در رتبه 9 جدول ارزهای دیجیتال قرار دارد. قیمت هر واحد سولانا در حال حاضر حدود 81 دلار است و افت قابل ملاحظه‌ای از زمان زدن رکورد بالاترین قیمت 258 دلاری در بازار داغ انتهای سال 2021 داشته است.

سولانا با هدف ایجاد تحول در سیستم های بلاک‌چین مطرح شده است و از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای برای پردازش قراردادهای هوشمند، نرم‌افزارهای غیرمتمرکز و البته پذیرایی از مجموعه‌های NFT در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تکنولوژی سولانا از نظر پیشرفته بودن با اتریوم 2 (هر وقت که افتتاح شود) قابل مقایسه است و سولانا هم‌چنان 20 برابر سریع‌تر از رقیب آتی خود خواهد بود.

بنیان‌گذار و مهم‌ترین شخصیت در ابداع و توسعه سولانا، آناتولی یاکوفنکو است که تا سال 2015 یکی از مهندسان ارشد شرکت پلتفرم‌های موبایل کوالکام و بعد از آن یکی از مهندسان کامپیوتر در شرکت دراپ‌باکس بوده است.

یاکوفنکو در زمان فعالیت در کوالکام شاهد این اتفاق بوده که هر سال توان پردازشی گوشی‌های موبایل تقریبا دو برابر می‌شده و با این ایده وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده که زیرساخت‌های فنی برای توسعه سیستم‌های مالی غیرمتمرکز را فراهم کند.

ویژگی‌های منحصر به‌ فرد سولانا

ارز دیجیتال سولانا و پلتفرم آن به خاطر بعضی ویژگی‌های متمایز و منحصربه‌فرد از سرعت و مقیاس‌پذیری بسیار بالایی برخوردار است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

گواهی تاریخ

گواهی تاریخ (PoH) مکانیسم توافق جمعی جدیدی است که سولانا برای اولین بار وارد دنیای ارزهای دیجیتال کرده است. گواهی تاریخ مقیاس‌پذیری پروتکل سولانا را به شکل امیدوارکننده‌ای بالا برده و کارایی این سیستم غیرمتمرکز را افزایش داده است.

آینده ارز دیجیتال سولانا

سرعت بسیار بالا

بلاک ‌چین سولانا با قابلیت پردازش 50.000 تراکنش در ثانیه تعریف تازه‌ای از مقیاس پذیری یک سیستم غیرمتمرکز ارائه داده است.

این ظرفیت مربوط به لایه اول بلاک ‌‌چین سولانا است و این سیستم امکان استفاده از لایه دوم را هم به کاربران برای پردازش تراکنش‌ها و قراردادهای هوشمند می‌دهد.

سیستم غیرمتمرکز ارز دیجیتال سولانا با سرعت 0.4 ثانیه بلاک جدید تولید می‌کند و کاربران ماینر و تائید‌کننده بلاک جدید به صورت اتفاقی انتخاب می‌شوند.

اتریوم که یک پلتفرم و اکوسیستم پیشرفته ارز دیجیتال است و سولانا رقیب آن محسوب می‌شود، با ظرفیت 15 تراکنش در ثانیه عمل می‌کند.

هزینه هر تراکنش در سولانا حدود 0.00025 دلار است در حالی که این هزینه در اتریوم در سال 2021 حدود 70 دلار تمام می‌شود.

این مشخصات و برتری‌های سولانا به رقبای قدرتمندش باعث می‌شود آینده ارز دیجیتال سولانا تا حد زیادی مثبت باشد.

بیشتربخوایند: دریافت وام BCH

سیستم پیچیده توافق جمعی

مکانیسم توافق جمعی سولانا با تغییر گردشی ماینرها یا کاربران تائیدکننده تراکنش‌ها از غیرمتمرکز بودن و قابلیت ضد سانسور برخوردار است.

در حال حاضر 500 گره یا کاربر تائیدکننده در شبکه سولانا فعالیت دارند که بسیار بیشتر از بعضی از ارزهای دیجیتال مشابه یا رقیب مانند ریپل و استلار است. مکانیسم توافق جمعی سولانا هیبرید است و شامل ترکیبی از گواهی تاریخ و گواهی سهم می‌شود.

ارز دیجیتال سولانا چطور کار می‌کند؟

در سال‌های گذشته با محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال و شناخته شدن ارزهای دیجیتال معتبر و بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم ضعف‌های این سیستم‌های غیرمتمرکز کاملا برجسته شده‌اند.

سولانا یک پلتفرم پیشرفته ارز دیجیتال و اکوسیستم بلاک ‌چین است که با هدف غلبه بر مشکل مقیاس‌پذیری ارزهای دیجیتال طراحی شده است و با ساختار فنی خلاقانه و متفاوتی که دارد، تا حد زیادی در این راه موفق بوده است.

برای درک بهتر آینده ارز دیجیتال سولانا و نحوه عملکرد آن در بازار ارزهای دیجیتال لازم است بدانیم این شبکه غیرمتمرکز چطور کار می‌کند.

پیش بینی آینده سولانا

شبکه سولانا

شبکه سولانا یک پروتکل بلاک‌چین عمومی است که برای مقیاس‌پذیری بهینه‌سازی شده است. توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال و اپ‌های غیرمتمرکز می‌توانند انواع نرم‌افزارهای غیرمتمرکز را با استفاده از شبکه سولانا توسعه بدهند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، سولانا با گواهی تاریخ تراکنش‌ها را مهر زمانی می‌زند و همین ویژگی باعث می‌شود سرعت پردازش تراکنش‌های آن به شکل قابل‌توجهی سریع‌تر از ارزهای دیجیتال دیگر باشد.

اما برای تائید و نهایی ساختن تراکنش‌ها و ایجاد بلاک‌های جدید سولانا از مکانیسم توافق جمعی گواهی سهم بهره می‌برد.

این گواهی جنبه نظارتی و امنیتی شبکه را تکمیل می‌کند و احتمال بروز مشکلات در شبکه کاربران سولانا را کاهش می‌دهد.

به این ترتیب شبکه سولانا با مکانیسم توافق جمعی هیبرید و دوگانه گواهی تاریخ/ گواهی سهم یکی از ایمن‌ترین و سریع‌ترین شبکه‌های ارز دیجیتال غیرمتمرکز محسوب می‌شود.

گواهی تاریخ و مهر زمانی

گواهی تاریخ مکانیسم ابداعی آناتولی یاکوفکنو برای سولانا است. این سیستم از نظر فنی از ساختار رمزنگاری بیت کوین برای تراکنش‌ها استفاده می‌کند اما به جای رمزنگاری آن‌ها و قرار دادن آنها روی بلاک ‌چین عمومی، برای اطمینان از امنیت و ترتیب زمانی روی آن‌ها مهر زمانی می‌زند.

به این ترتیب نودها و کاربران تائیدکننده تراکنش‌ها برای ثبت هر تراکنش نیازی به ارتباط با تمام شبکه و مخابره اطلاعات تراکنش ندارند و فقط تراکنش را با ساعت مکانیسم توافق جمعی مطابقت می‌دهند.

بیشتربخوایند: وام آوی

قیمت سولانا در آینده

برج BFT

بعد از این‌که تراکنش‌های سولانا در مکانیسم گواهی تاریخ ثبت شدند، از برج BFT برای هماهنگ کردن و مطابقت دادن آن‌ها استفاده می‌شود.

برج BFT با قفل کردن گره‌ها و کاربران پس از ایجاد تغیرات در شبکه برای تائید و بررسی آن‌ها امنیت شبکه را افزایش داده و توافق جمعی کاربران را ایجاد می‌کند.

توربین

بلاک‌های تراکنش در شبکه سولانا خرد می‌شوند و بین تائیدکنندگان تقسیم می‌شوند. برای این کار ارز دیجیتال سولانا از توربین استفاده می‌کند که یک پروتکل مجزا اما متصل به شبکه است.

پروتکل توربین بلاک‌ها را خرد می‌کند و به بسته‌های کوچک‌تر برای تائید توسط کاربران تائید کننده اتفاقی تقسیم می‌کند.

گلف ‌استریم

پروتکل گلف‌استریم در ارز دیجیتال سولانا برای حفظ و پردازش تراکنش‌های تائید نشده کارایی دارد. این پروتکل تراکنش‌ها را پردازش و نقد کرده و آن‌ها را نهایی می‌کند.

از آن‌جا که تائیدکنندگان ترتیب قابل اعتماد تراکنش‌های شبکه سولانا را می‌شناسند، به راحتی می‌توانند روی آن‌ها نظارت داشته باشند. این پروتکل به آن‌ها اجازه می‌دهد تراکنش‌ها را به سرعت پردازش کرده و در زمان کوتاهی به توافق جمعی برسند.

موتور پردازش موازی سی‌لول

پروتکل سولانا از موتور پردازش موازی سی‌لول (Sealevel) برای پوشش دادن تراکنش‌ها و اطلاعات کاربران و تائید آن‌ها بهره می‌برد.

با استفاده از این پروتکل شبکه سولانا تراکنش‌هایی که همپوشانی ندارند را شناسایی کرده و آن‌ها را پردازش و اجرایی می‌کند.

این عملکرد امنیتی و نظارتی نقش مهمی در آینده ارز دیجیتال سولانا دارد چرا که از ویژگی‌های انحصاری آن محسوب می‌شود.

تکنیک معتبرسازی تراکنش‌های پایپ‌لاین

شبکه سولانا از یک روش بهینه برای تائید و معتبرسازی تراکنش‌ها با نام پایپ‌لاین استفاده می‌کند. به کمک این روش سخت‌افزارهای کاربران تائیدکننده جریان‌های مجزایی از داده‌های تراکنش را دریافت کرده و آن‌ها را پردازش می‌کنند. این ویژگی یکی از عوامل اصلی در افزایش سرعت شبکه ارز دیجیتال سولانا است.

کلادبریک: پایگاه داده حساب‌های افقی

کلادبریک راهکاری برای کاهش استفاده از حافظه سیستم به کمک نوآوری‌های دیگر شبکه است. به کمک کلادبریک زمان ایجاد بلاک‌ها به شکل چشم‌گیری کاهش می‌یابد و اعتبار و امنیت شبکه افزایش می‌یابد.

کاربران آرشیور

کاربران آرشیور گره‌ها یا کاربرانی هستند که نقشی در تائید و معتبرسازی تراکنش‌ها ندارند و از پایین بودن هزینه‌های ذخیره اطمینان حاصل می‌کنند.

این قابلیت به هر کاربری امکان می‌دهد در مکانیسم توافق جمعی و معتبرسازی شرکت داشته باشد. بلاک‌های تراکنش سولانا به بسته های کوچک‌تر تقسیم می‌شود و بین کاربران آرشیور توزیع می‌شود. این ویژگی در عمومی بودن و قابلیت ضد سانسور سولانا نقش دارد که یکی از ویژگی‌های مهم در آینده ارز دیجیتال سولانا محسوب می‌شود.

بیشتربخوایند: انواع پلتفرم های وام دهی ارز دیجیتال را بشناسید

پیش بینی قیمت سولانا

تاریخچه قیمت ارز سولانا

با این‌که سولانا یک ارز دیجیتال جدید به معنای دقیق آن نیست و اولین تامین سرمایه و عرضه اولیه کوین را در سال 2017 تجربه کرده است، بیشتر تغییرات قیمت مهم آن در سال 2021 اتفاق افتاده است.

اولین اوج گرفتن نجومی قیمت ارز دیجیتال سولانا در ماه فوریه 2021 ثبت شد و قیمت آن به بیشتر از 250 دلار رسید. اگرچه بعد از افت بازار ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر قیمت سولانا هم ریزش داشته، اما این نوسان و افت قیمت در حد ارزهای دیجیتال بزرگ‌تر مثل بیت کوین و اتریوم نبوده است.

در نمودارهای یک ماه و سه ماهه قیمت ارز دیجیتال سولانا نسبت به بالاترین قیمت همیشه آن یعنی 260.06 دلار نزولی است، اما در نمودار یک ساله روند کلی حرکت سولانا شیب صعودی تندی نشان می‌دهد.

تکنولوژی پیشرفته، مقیاس‌پذیری بسیار بالا و هزینه تراکنش‌های ناچیز باعث شده سولانا به یکی از جذاب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به تکنولوژی بلاک‌چین و معامله گران ارز دیجیتال بشود.

ارز دیجیتال سولانا در بعضی از فهرست‌های بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا در سال 2022 قرار دارد.

پیش بینی آینده ارز سولانا

پلتفرم و اکوسیستم ارز دیجیتال سولانا در طول کمتر از دو سال فعالیت توانسته به رقیبی جدی و قابل اعتنا برای اتریوم تبدیل شود که تا پیش از این تنها اکوسیستم قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بود.

سولانا در همین مدت اندک فعالیت توانسته با مقیاس‌پذیری بسیار بالا و امکان پردازش بالاتر از یک میلیون تراکنش دستکم روی کاغذ مزایای خود به رقیب قدیمی‌تر را نشان دهد.

در سال 2021 یکی از پروژه‌هایی که باعث افزایش ارزش سولانا و همچنین محبوبیت بی سابقه آن بین کاربران ارزهای دیجیتال شد، پروژه مجموعه NFT با عنوان Degenerate Ape Academy بود که در اواسط ماه اوت روی بلاک‌چین سولانا ارائه شد و بیشتر از 10.000 اثر NFT به فروش رساند.

به ‌این ‌ترتیب سولانا توانست به سرعت در بازار نوظهور NFT هم قابلیت‌های پیشرفته خود را نمایش بدهد و تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد توکن‌های NFT بشود.

این ویژگی‌های فنی برجسته و قابل اعتنا باعث می‌شود سولانا یکی از ارزهای دیجیتال کاربردی باشد که سهم قابل توجهی در پیشرفت کلی پروژه‌های ارز دیجیتال و بلاک‌چین می‌تواند داشته باشد.

پیش بینی قیمت سولانا

در حال حاضر قیمت سولانا تحت تاثیر روند نزولی کلی بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه کردن اصلاح قیمت است.

اگرچه هنوز مشخص نیست این اصلاح قیمت تا کجا ادامه پیدا می‌کند، احتمال کمی وجود دارد که با ادامه بلندمدت آن سرمایه‌گذاران و معامله‌گران سولانا برای نقد کردن سرمایه خود و پایین‌تر آوردن قیمت سولانا اقدام کنند.

ویژگی‌های ممتاز و منحصربه‌فرد سولانا باعث شده تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری روی آن وجود داشته باشد و قرارگیری در رتبه 8 ارزهای دیجیتال با گذشت چند ماه فعالیت این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

بیشتربخوایند: آیا می‌دانید وام بیکن اتریوم چیست؟

تحلیل بازار آینده ارز دیجیتال سولانا

به نظر می‌رسد نظر کارشناسان و تحلیل‌گران ارز دیجیتال در مورد روند رشد سولانا با هم متفاوت باشد. پایگاه تحلیل قیمت کوین‌پرایس‌فورکست روند گاوی قیمت سولانا در سال‌های آینده را پیش‌بینی می‌کند و تخمین می‌زند که سرمایه‌گذاران بلند مدت سولانا تا پایان سال 2025 بیشتر از 236 درصد سود دریافت می‌کنند.

بر اساس این پیش بینی، قیمت سولانا در ابتدای سال 2023 رکورد 360 دلار را خواهد شکست و در افق ده ساله به احتمال بسیار زیاد به کانال قیمتی بالای 1000 دلار وارد می‌شود.

در مقابل تحلیل‌گران پایگاه کریپتونیوززد مانند دیوید کاکس (David Cox) خیلی خوشبینانه به بازار و روند قیمت سولانا نگاه نمی‌کنند و بعید می‌دانند در سال 2022 این ارز دیجیتال بتواند از مرز قیمت 100 دلار عبور کند.

این نگاه محافظه‌کارانه در بسیاری از تحلیل‌گرانی که روی رددیت و شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند، هم دیده می‌شود. اما به هر ترتیب همه چیز به روند بازار و پیشرفت سیستم‌های غیرمتمرکز و افزایش کاربرد آن‌ها بستگی دارد.

 ارز دیجیتال سولانا

پیش بینی آینده سولانا در 2022

اگرچه سولانا مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در شروع سال 2022 اصلاح قیمت را تجربه می‌کند، پیش بینی‌ آینده ارز دیجیتال سولانا در سال 2022 در بسیاری از پایگاه‌های پیش بینی مثبت و خوشبینانه است.

بر اساس پیش بینی ولت‌اینوستور افت قیمت سولانا در ماه آوریل 2022 متوقف می‌شود و در این ماه قیمت سولانا به میانگین 135 دلار، با کمینه 100 و بیشینه 170 دلار می‌رسد.

به هر ترتیب پیش‌بینی لانگ‌فورکست (Longforecast)کمی بدبینانه‌تر است و بر اساس آن در ماه اپریل 2022 قیمت سولانا روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و به قیمت 53 دلار می‌رسد.

داده‌ها و اطلاعات پایگاه پرایس‌پریدیکشن (priceprediction.net)قیمت میانگین سولانا در ماه اپریل حدود 105 دلار با حداقل قیمت 100 دلار و حداکثر قیمت 111 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت سولانا در 2023

اگر سولانا به روند صعودی خود در سال 2022 برگردد شانس زیادی برای رشد قیمت در سال 2023 دارد. مطابق پیش بینی پایگاه قیمت چینجلی، قیمت سولانا در سال 2023 با زدن رکورد 450 دلار بالاترین سطح خود را تجربه خواهد کرد.

به هر ترتیب، این قیمت ممکن است کمی بیش از حد خوشبینانه برسد و پایگاه چینجلی، برای اصلاح آن سطح قیمتی 400 دلار را برای سال 2023 و آینده ارز دیجیتال سولانا پیش بینی می‌کند.

اما تمام پیش بینی های قیمت سولانا در سال 2023 در این حد خوشبینانه و مثبت نیستند. پایگاه تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال کریپتونیوززد با توجه به سرعت و کیفیت بالای سیستم سولانا آینده این ارز دیجیتال را مثبت ارزیابی می‌کند.

بر اساس این پیش بینی، قیمت سولانا در سال 2023 تا حدود 320 دلار رشد می‌کند. این پایگاه هم‌چنین پیش بینی می‌کند در سال 2023 تقاضا برای سولانا به بیشترین حد برسد.

پیش بینی قیمت سولانا در سال 2024

بر اساس تحلیل قیمت پایگاه چینجلی جایگاه ارز دیجیتال سولانا در سال 2024 در بازار به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال برتر و برجسته تثبیت می‌شود.

بر این اساس، قیمت سولانا در سال 2024 از سطح قیمتی 500 دلار گذشته و وارد کانال بالاتر می‌شود. در صورت تحقق این پیش بینی، سرمایه‌گذاران و معامله گرانی که در حال حاضر با قیمت کمتر از 85 دلار روی سولانا سرمایه گذاری کنند، در مدت دو سال تا 600 درصد سود از این معامله به دست می‌آورند.

تمام پیش بینی‌های آینده سولانا همین‌قدر خوشبینانه نیستند. بر اساس تحلیل پایگاه قیمت کریپتونیوززد در سال 2024 به واسطه اهمیت فنی و مشخصات برجسته سولانا، قیمت این ارز دیجیتال رشد خواهد داشت، اما این رشد منجر به عبور از آستانه 500 دلار نمی‌شود.

این پایگاه رشد قیمت سال 2024 سولانا را کمی محافظه‌کارانه تخمین می‌زند و پیش بینی می‌کند سولانا در این سال از مرز 400 دلار عبور کند.

آینده ارز سولانا

بیشتر بخوایند: همه چیز در مورد وام بایننس 

پیش بینی قیمت سولانا در 2025

پایگاه تحلیل قیمت ارز دیجیتال چینجلی رشد 100 دلاری قیمت سولانا در هر سال تا سال 2025 را پیش‌بینی می‌کند. به این ترتیب در سال 2025 قیمت هر واحد سولانا از مرز 600 دلار می‌گذرد و بعید است کف‌های قیمتی قبلی خود را لمس کند.

بر اساس پیش‌بینی واقع‌گرایانه‌تر پایگاه تحلیل قیمت کریپتونیوززد قیمت سولانا در سال 2025 در حالت خوشبینانه به 440 دلار می‌رسد و کمینه قیمت آن 415 دلار خواهد بود.

این پیش‌بینی هم‌چنین گذشتن از سطح قیمتی 500 دلاری را در سال 2025 برای سولانا امکان‌پذیر می‌داند و زدن رکورد قیمت 510 دلار را پیش‌بینی می‌کند. بر اساس تحلیل این پایگاه قیمت آینده ارز دیجیتال سولانا کاملا مثبت ارزیابی و رو به رشد ارزیابی می‌شود.

پیش بینی قیمت سولانا در 2030

پیش بینی قیمت سولانا در بلندمدت کار چندان ساده‌ای نیست و با توجه به نوسان بالای بازار ارزهای دیجیتال دقت این پیش‌بینی نمی‌تواند خیلی بالا باشد.

بحث‌های مختلفی در بازار ارزهای دیجیتال در مورد قانون‌گذاری و تنظیم مقررات ارز دیجیتال وجود دارد. هم‌چنین معلوم نیست تا سال 2030 تکنولوژی جدیدتری جایگزین ساختار فعلی ارزهای دیجیتال نشود.

اما به هر ترتیب در صورتی که بازار ارزهای دیجیتال به فعالیت خود ادامه بدهد و سولانا به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مهم و عمده جایگاه خود بین ارزهای دیجیتال دیگر را حفظ کند، شانس زیادی برای رشد نجومی آن در بلند مدت وجود دارد.

پایگاه تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال چینجلی در صورت ادامه روند فعلی بازار پیش‌بینی می‌کند در سال 2030 قیمت سولانا وارد کانال 3000 دلاری بشود.

سولانا، یک ارز دیجیتال با گذشته روشن و پیش‌بینی خوب برای آینده

ارز دیجیتال سولانا و پلتفرم آن یک شبکه غیرمتمرکز و عمومی است که برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای بلاک ‌چین‌های قبلی مانند بیت کوین و اتریوم و افزایش سرعت تراکنش‌های ارز دیجیتال توسعه یافته است.

پروتکل سولانا یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های مالی غیرمتمرکز فعلی در جهان است که مشکل مقیاس‌پذیری ارزهای دیجیتال را تا حد چشم‌گیری بهبود بخشیده است.

در حالی که رقیب سولانا یعنی اتریوم با ظرفیت 15 تراکنش در ثانیه عمل می‌کند، سولانا تا 50000 تراکنش در ثانیه را پردازش می‌کند.

از نظر فنی سولانا فقط با اتریوم 2 قابل مقایسه است که هنوز افتتاح نشده و در صورت افتتاح هم هم‌چنان حدود 20 مرتبه کندتر از سولانا خواهد بود.

با توجه به این مشخصات پیشرفته و قابلیت‌های منحصربه‌فرد، آینده ارز دیجیتال سولانا در بیشتر پیش بینی‌ها و تحلیل‌های قیمت مثبت ارزیابی می‌شود.

در سال 2021 ارز دیجیتال سولانا نشان داد قابلیت بالایی برای جلب نظر مثبت معامله‌گران و هم‌چنین توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال و اپ‌های غیرمتمرکز دارد.

این ارز دیجیتال در روند گاوی بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021 توانست سطح قیمتی بالای 250 دلار را لمس کند که مطابق پیش بینی‌ها، در سال 2022 به آن بازگشت خواهد داشت.

اگر همه‌چیز به شکل فعلی پیش برود و سولانا بتواند اهمیت زیرساخت‌ها و تکنولوژی متمایز خود را به اثبات برساند، سرمایه‌گذاران و معامله گران سولانا در سال‌های آینده از رشد قیمت و ارزش این ارز دیجیتال پیشرفته سود چشم‌گیری خواهند برد.

بیشتر بخوایند: چگونه می‌توانید وام پولکادات دریافت کنید؟ 

پیش بینی قیمت ارز سولانا

««وقتتان را تلف نکنید! همین الان وام باریپتو بگیر »»

سخن آخر

ارزهای دیجیتال مختلفی در بازار رمزارزها وجود دارند که آینده درخشانی دارند و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها شما را ثروتمند می‌کند. اما بعضی از اوقات، دارایی کافی را برای ترید ندارید و مجبور می‌شوید ارزهای دیجیتال محبوب و خوش‌آتیه‌تان را بفروشید.

به نظرتان چگونه می‌توانید بدون فروش ارز دیجیتالتان، پول کافی برای ترید را به دست آورید؟ دریافت وام ارز دیجیتال راهکار شما برای از دست ندادن فرصت‌های طلایی ترید است. باریپتو به عنوان تنها پلتفرم پرداخت وام ارز دیجیتال ایران، روی 16 ارز دیجیتال مختلف وام پرداخت می‌کند.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *