بلاگ

دریافت وام BCH

وام بیت کوین کش

ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی هستند که مانند خانه، ماشین و طلا می‌توانند به‌عنوان وثیقه برای وام مورد استفاده قرار بگیرند. در سال‌های گذشته با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال راهکارهای تازه‌ای برای کسب درآمد سرمایه‌گذاران ارائه شده است که وام ارز دیجیتال یکی از آن‌ها است. وام ارز دیجیتال بر پایه وثیقه گذاشتن ارزهای دیجیتال رایج و پرتقاضا مانند بیت کوین کش پرداخت می‌شود. اگر می‌خواهید با نحوه دریافت وام BCH و مزایای آن آشنا بشوید، با باریپتو همراه باشید.

وام بیت کوین کش چیست و چگونه پرداخت می شود؟

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال استراتژی‌های متفاوتی برای فعالیت در این بازار دارند. برای مثال، تریدرهای روزانه و نوسان‌گیرها روزانه با خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود کسب درآمد می‌کنند.

در مقابل، بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از استراتژی‌های بلند مدت و هودل (HODL) کردن برای به دست آوردن سودهای کلان بهره می‌برند.

وام ارز دیجیتال یک گزینه برای این دسته از سرمایه‌گذاران است تا در حین سرمایه‌گذاری بلند مدت بتوانند سود و بهره‌ای کوتاه مدت هم از دارایی ارزشمند خود داشته باشند.

شرایط دریافت وام BCH

تریدرهایی که به وجه نقد و وام نیاز دارند، می‌توانند در صرافی یا پلتفرم ارز دیجیتال مورد اعتماد خود دارایی بیت کوین کش خود را وثیقه قرار بدهند و در مدت کوتاهی، برای مثال یک روز، وام خود را دریافت کنند.

برای این کار لازم است وثیقه آن‌ها از مجموع ارزش وام درخواست به علاوه سود آن ارزشمندتر باشد. در بعضی از موارد ممکن است نوسانات بازار ارزهای دیجیتال باعث شود ارزش بیت کوین کش وثیقه در مقابل ارزش وام کاهش یابد که در این موارد در صورتی که ارزش وثیقه برابر با وام و سود آن بشود، وثیقه نقد می‌شود.

وام BCH

عوامل اصلی دریافت وام BCH

وام بیت کوین کش مانند باقی وام‌های ارز دیجیتال با بلاک کردن یا وثیقه گرفتن بیت کوین کش متقاضی وام در حساب صرافی یا پلتفرم ارائه وام انجام می‌شود. در فرایند پرداخت و دریافت وام BCH سه عامل درگیر هستند:

  • وام دهنده: کسی که می‌خواهد بیت‌کوین کش خود را وام بدهد و از این روش درآمد کسب کند
  • صرافی یا پلتفرم وام ارز دیجیتال: پلتفرم‌های مستقل و شخص ثالثی هستند که بین متقاضیان وام با وام‌دهندگان قرار گرفته و آن‌ها را به هم پیوند می‌دهند
  • متقاضی وام: کسی که قصد دارد به ازای وثیقه گذاشتن بیت کوین کش وام دریافت کند

بیشتربخوایند: آیا می‌دانید وام بیکن اتریوم چیست؟

نحوه دریافت وام BCH

مراحل و نحوه دریافت وام بیت کوین کش با توجه به نوع صرافی یا پلتفرم وام ارز دیجیتال مشخص می‌شود. اما مراحل اصلی و نحوه دریافت آن به صورت کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • متقاضی وام وارد صرافی یا پلتفرم شده و درخواست وام می‌دهد
  • متقاضی وام دارایی بیت کوین کش خود را به عنوان وثیقه وامی که برای آن درخواست داده، معرفی می‌کند. او متعهد می‌شود که تمام بدهی خود را پیش از پس گرفتن وثیقه پرداخت کند
  • وام‌دهنده از طریق صرافی یا پلتفرم ارز دیجیتال وام را به حساب متقاضی وام منتقل می‌کند

وام بیت کوین کش

بیشتر بخوایند: همه چیز در مورد وام بایننس 

وام با وثیقه BCH چه مزیت هایی برای تریدرها دارد؟

مزایای گوناگون و سهولت درخواست و دریافت وام BCH آن را به یکی از جذاب‌ترین راهکارهای مالی دنیای ارز دیجیتال تبدیل کرده است. بعضی از مهم‌ترین مزایای وام BCH را در ادامه مشاهده می‌کنید.

سرعت بالا

اولین و مهم‌ترین مزیت وام ارزهای دیجیتال و وام با وثیقه BCH سرعت بالای پردازش آن است. اگر تا به حال برای دریافت وام به یک بانک یا موسسه اعتباری مراجعه کرده باشید، حتما در جریان هستید که فرایند درخواست و تائید وام در سیستم مالی سنتی فرایندی زمان‌گیر است.

در بیشتر موارد از زمان پر کردن فرم درخواست وام از بانک تا دریافت وام بیشتر از یک ماه طول می‌کشد و در این بین بارها مراجعه به بانک لازم می‌شود.

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که یک سرمایه‌گذار یا معامله‌گر در هر بازاری نیاز فوری به نقدینگی پیدا می‌کند. در حالی که در بازارهای سنتی این اتفاق در بیشتر موارد منجر به دریافت وام‌هایی با سود بسیار بالا می‌شود، سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال بدون نیاز به پرداخت سود بیشتر یا شیرین کردن معامله می‌توانند به سرعت وام با نرخ بهره عادی و متعارف دریافت کنند.

وام با وثیقه بیت کوین کش

بیشتر بخوایند: چگونه می‌توانید وام پولکادات دریافت کنید؟ 

سهولت و دسترسی بالا

یکی دیگر از مزایای دریافت وام BCH در مقابل وام گرفتن از بانک‌های سنتی، سهولت پرداخت آن و امکان دسترسی به آن در هر زمانی از هر نقطه ای از جهان است.

می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای دریافت یا ارائه وام اقدام کنید و ظرف چند ساعت نتیجه بگیرند. در مقابل وقتی بخواهید از بانک‌های سنتی وام بگیرند، اول باید در یک روز اداری به شعبه مورد نظر مراجعه کنند و در صورت مساعد بودن شرایط درخواست خود را ارائه دهند.

برای این کار به غیر از وثیقه معمولا به ضامن و مدارک دیگری هم نیاز دارند که فرایند دریافت وام را برای بسیاری از افراد دشوار می‌کند.

دریافت وام BCH اما نیازی به ارائه انواع مدارک و ضمانت‌های گوناگون ندارد و افراد فقط با داشتن موجودی بیت کوین کش می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

فرایند درخواست وام و ضمیمه کردن وثیقه بیت کوین کش به صورت کاملا الکترونیکی و دیجیتال انجام می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی متقاضی وام یا وام‌دهنده ندارد.

نرخ سود متعارف

حذف عوامل جانبی و نقش‌های غیرضروری در دنیای ارزهای دیجیتال باعث شده نرخ‌ سود وام‌ها و تراکنش‌های مرتبط با وام در آن مناسب‌تر از وام‌های سنتی باشد.

بیشتر صرافی‌ها و پلتفرم‌های مالی ارز دیجیتال وام‌هایی با نرخ سود 2 تا 5 درصد را به راحتی پردازش می‌کنند و در چند ساعت به اجرا می‌رسانند.

این ویژگی باعث می‌شود دریافت وام BCH برای بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران مقرون‌به‌صرفه‌تر از هر راهکار دیگری برای تامین مالی و دریافت وام باشد.

هزینه‌های مربوط به تبدیل و صرافی ارز دیجیتال وام بیت کوین کش به ارزهای رسمی هم معمولا در صرافی‌ها و پلتفرم‌های ارز دیجیتال کمتر از هزینه‌ها و کارمزدهای بانکی سنتی می‌شود.

وام با وثیقه BCH

بیشتربخوانید: چگونه وام ونوس بگیرید؟

امنیت بالای وام بیت کوین کش

در حالی که در دنیای مالی سنتی امنیت معاملات و وام‌ها از طریق انواع راهکارهای پیچیده تامین می‌شود، وام‌های ارز دیجیتال از امنیت ذاتی سیستم‌های غیرمتمرکز مالی بهره می‌برند.

دریافت وام BCH فقط با وثیقه کردن این دارایی غیرمتمرکز امکان‌پذیر است و پلتفرم ارائه وام با محاسبه نرخ دارایی با وام به صورت خودکار، از امنیت بالای بازپرداخت وام اطمینان حاصل می‌کند.

برای دریافت وام کاربران لازم است دارایی خود را به عنوان وثیقه قرار بدهند و تا زمانی که بدهی خود را پرداخت نکنند، نمی‌توانند دارایی خود که لازم است بیشتر از ارزش وام باشد را بفروشند.

به این ترتیب، شانسی برای از دست رفتن سرمایه وام دهنده در وام‌های ارز دیجیتال وجود ندارد که همین موضوع باعث می‌شود این روش یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال باشد.

وام Bitcoin cash

دریافت وام با وثیقه بیت کوین کش از باریپتو

باریپتو تنها پلتفرم ایرانی ارز دیجیتال ایران است که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی اجازه می‌دهد با وثیقه قرار دادن بیت کوین کش یا ارز دیجیتال دیگر خود در مدت یک روز یا ظرف 24 ساعت وام با نرخ بهره بسیار ارزان دریافت کنند.

برای وام گرفتن از باریپتو، به ضامن یا حتی حضور در محل شرکت و عقد قرارداد ندارید و فقط با ارائه درخواست و بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید به نسبت دارایی دیجیتال خود وام دریافت کنند.

باریپتو یک پلتفرم مالی ارز دیجیتال است که به کاربران و معامله‌گران ایرانی اجازه می‌دهد با کمترین کارمزد به گزینه‌های پیشرفته دنیای مالی غیرمتمرکز دسترسی داشته باشند.

مراحل درخواست و دریافت وام BCH از باریپتو کاملا سرراست و ساده است و شامل مراحل زیر می‌شود:

  • ثبت نام در باریپتو و ایجاد حساب کاربری
  • ثبت بیت کوین کش یا ارز دیجیتال دیگری که قابلیت وثیقه شدن دارد و درخواست برای وام
  • باریپتو در مدت 24 ساعت اعتبار کاربر را بررسی کرده و در صورت بالاتر بودن ارزش وثیقه‌های ثبت شده در کیف پول کاربر، وام را تائید و پرداخت می‌کند.

پرداخت وام ارز دیجیتال باریپتو فقط به بیت کوین کش محدود نیست. در باریپتو می‌توانید 16 نوع ارز دیجیتال را وثیقه بگذارید و به نسبت میزان وثیقه‌تان، وام ارز دیجیتال دریافت کنید. این رمزارزها عبارت هستند از:

بیت کوین اتریوم بیت کوین کش ریپل
چین لینک بایننس کوین فایل کوین لایت کوین
کاردانو پنکیک سواپ پولکادات آوه
ونوس ماتیک بیکن اتریوم  سوایپ

««وقتتون رو تلف نکنید! همین الان وام بیت کوین کش را از باریپتو بگیرید »»

سخن آخر

معامله‌گران با دریافت وام‌ بیت کوین کش می‌توانند به سرعت به ارزشی نزدیک به دارایی خود دست پیدا کرده و از طریق آن بدون به خطر انداختن دارایی خود معاملات و سرمایه‌گذاری‌های جدیدی انجام بدهند.

بسیاری از تریدرهای ارز دیجیتال، به‌خصوص معامله‌گرانی که روی ارزهای دیجیتال برای بلندمدت سرمایه‌گذاری می‌کنند، از طریق  وام ارز دیجیتال درآمد منفعلانه و بدون هر گونه ریسکی کسب می‌کنند.

در مقابل، آن‌ها به معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی وام می‌دهند که با وجود داشتن منابع مالی و دارایی های دیجیتال ارزشمند، به نقدینگی فوری نیاز دارند.

دریافت «وام BCH» یک راهکار فوری و سریع برای دریافت نقدینگی بدون نیاز به ضامن و انجام مراحل اداری در بانک یا موسسات مالی سنتی است.

اگر به دنبال دریافت وام با وثیقه کردن بیت کوین کش خود هستید، دریافت وام BCH از باریپتو، شما را خیلی راحت به مقصودتان می‌رساند.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *