اخبار

بلک‌راک: جین استریت و جی پی مورگان، شرکت‌کنندگان مجاز ETF بیت‌کوین هستند.

جین استریت و جی پی مورگان، شرکت‌کنندگان مجاز ETF بیت‌کوین

بلک راک در 29 دسامبر به روز رسانی برنامه ETF بیت کوین خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرد و اعلام کرد که جین استریت و جی پی مورگان، شرکت‌کنندگان مجاز ETF بیت‌کوین هستند. در پرونده BlackRock اکنون نام این دو شرکت کننده مجاز در رابطه با ایجاد و بازخرید سهام شرکت وجود دارد.

جی پی مورگان:

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، خاطرنشان کرد که بخاطر اهداف جی پی مورگان، شرکت کردن این شرکت طعنه آمیز است. ظاهراً به دلیل اظهارات مکرر خصمانه جیمی دیمون، مدیرعامل JP Morgan در قبال بیت کوین، این اظهارات شکل گرفته است. JP Morgan به‌عنوان یک شرکت کننده از طریق محصولاتی مانند Onyx و JPM Coin به شدت درگیر بلاک چین است. همچنین تحلیلگران جی پی مورگان احتمال تایید ETF بیت کوین را در ماه سپتامبر داده‌اند.

جین استریت کاپیتال:

در همین حال، جین استریت کاپیتال، یک شرکت تجاری است که به دلیل به کارگیری همکاران تحقیقاتی FTX و Alameda Research Sam Bankman-Fried و Caroline Ellison در اواسط دهه 2010 مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، جین استریت حداقل یک دهه قبل از ورود هر یک از این افراد تاسیس شده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. در نتیجه این ارتباطات ربطی به دخالت آن در برنامه های فعلی ETF ندارد.

یکی دیگر از تحلیلگران ETF بلومبرگ، جیمز سیفارت، در مورد آخرین بروزرسانی‌ها اظهار نظر کرد. از نظر او، احتمال تایید ETF بسیار بالا بوده و خاطر نشان کرد:

بدیهی است که به نظر می‌رسد این یک معامله تمام شده است. اما اساساً برای ورود و جلوگیری از تصویب این موضوع، نیاز به بالاترین رده‌های دولتی است.

سیفارت اضافه کرد که پرونده Valkyrie کارمزد 80bps را توصیف می‌کند، به این معنی که هزینه اسپانسر روزانه با اعمال نرخ سالانه 0.80 درصدی به دارایی‌های بیت کوین Trust تعلق می‌گیرد.

29 دسامبر آخرین تاریخ برای مدیران دارایی است تا تغییراتی در ETF بیت کوین برنامه‌های خود انجام دهند. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند SEC تا 10 ژانویه 2024 یک ETF بیت کوین را تایید کند. SEC موظف است تا آن تاریخ در مورد درخواست Ark Invest تصمیم بگیرد، اما می‌تواند در آن زمان سایر وجوه را تأیید کند.

پستی که در آن بلک راک اعلام کرد که جین استریت و جی پی مورگان، شرکت‌کنندگان مجاز ETF بیت‌کوین هستند اولین بار در CryptoSlate منتشر شد.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *