اخبار

برنامه جدید ETF بیت کوین، سرمایه گذاران ESG را هدف قرار می‌دهد

برنامه جدید ETF بیت کوین

روز دوشنبه، مدیر دارایی 7RCC درخواستی را برای برنامه جدیدی از ETF بیت کوین به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال کرد. این درخواست سرمایه‌گذاران این رمزارز محبوب را در کنار اعتبار کربن قرار می‌دهد.

برنامه جدید ETF بیت کوین چیست؟

از آنجایی که به نظر می‌رسد SEC آماده تصویب اولین دسته از ETF‌های بیت کوین است، پیشنهاد 7RCC رویکرد متفاوتی را نشان می‌دهد. برنامه جدید ETF بیت کوین، برای سرمایه‌گذاران ESG جذاب است و به جبران اثرات زیست محیطی دارایی‌ها کمک می‌کند. برنامه جدید ETF بیت کوین، پیشنهاد ویژه 7RCC می‌باشد.
بنیانگذار 7RRC GLOBAL می‌گوید روایات منفی زیادی در مورد استخراج بیت‌کوین و ردپای کربن وجود دارد. ما می‌خواهیم آن دسته از سرمایه‌گذاران نمادی را هدف قرار دهیم که به علامت ESG نیاز دارند.
محیط زیست ESG به عنوان یک استراتژی سرمایه‌گذاری کلیدی در سال‌های اخیر ظهور کرده است. همچنین به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با هدف قرار دادن دارایی‌هایی که به مسائلی مانند تغییرات آب و هوا و تنوع می‌پردازند، رویکردی آگاهانه‌تر اجتماعی اتخاذ کنند.

در حالی که این رویکرد مخالفان خود را دارد، به ویژه در میان قانون‌گذاران جمهوری خواه که قوانین SEC را در مورد این چارچوب محکوم کرده‌اند، مدیران دارایی را نیز جذب کرده است. نظرسنجی هاروارد در سال 2022 نشان داد که 81 درصد از سرمایه‌گذاران نهادی در ایالات متحده قصد دارند تخصیص خود به محصولات ESG را طی دو سال آینده افزایش دهند و انتظار می‌رود دارایی‌های تحت مدیریتشان تا سال 2026 دو برابر شود و به 10.5 تریلیون دلار برسد.
صندوق‌های قابل معامله در بورس یا همان ETF، به عنوان وسیله‌ای محبوب ظاهر شده است. این صندوق‌ها به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد در مواجه با سبدی از دارایی‌ها قرار بگیرند. با این حال، با توجه به اینکه SEC ظاهراً آماده تصویب تعداد زیادی ETF بیت کوین در ژانویه است. محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال به دلیل ردپای کربن استخراج بیت‌کوین دور از دسترس سرمایه‌گذاران آگاه به محیط زیست هستند.

ETF پیشنهادی 7RRC چگونه تاثیر می‌گذارد؟

ETF پیشنهادی 7RRC که با نام مشخص BTCK معامله می‌شود، با ترکیب محصول خود از 80 درصد بیت کوین نقدی و 20 درصد آتی اعتبار کربن، یک استراتژی معاملاتی بدون کربن ایجاد می‌کند. بایگانی S-1 روز دوشنبه به بحث سخت در مورد ارائه مکانیسم نقدی یا غیر نقدی برای شرکت کنندگان مجاز اشاره کرده است. این مکانیسم برای ایجاد و بازخرید سهام بیت کوین ETF، که در حال حاضر به موضوع جلسات بین ناشرانی مانند BlackRock و SEC است، نمی‌پردازد. 7RCC از Gemini استفاده کرد تا به عنوان متولی خدمت کند و از پلتفرم مالی Tidal برای برچسب گذاری ETF خود استفاده می‌کند.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *