اخبار

هوش مصنوعی چت بات گروک و بیت کوین!

هوش مصنوعی چت‌بات گروک و بیت کوین

اخیراً خبری از هوش مصنوعی چت بات گروک و بیت کوین منتشر شده که بسیار سر و صدا به پا کرده است. چت بات گروک (Grok) اعلام کرده که طرفدار بیت کوین شده است.
به نقل از bitcoinsistemi، ماه گذشته، شرکت xAI تحت مدیریت ایلان ماسک، از دستیار هوش مصنوعی گروک (Grok) رونمایی کرد. چت بات گروک که به پلتفرم X (توییتر) نیز متصل است، توان پاسخگویی به همه سوالات کاربران را دارد. این هوش مصنوعی به تازگی در یک مکالمه با جیمسون لوپ (Jameson Lopp) اعتراف کرده که طرفدار بیت کوین است. جیمسون لوپ از گروک پرسید که آیا بیت کوین را قبول دارید؟

و گروک گفته بله. من بیت کوین را قبول دارم و از طرفداران پر و پا قرص ارز دیجیتالی هستم که مبدا همه چیز بود. و گفته من حتی یک کیف پول ارز دیجیتال دارم که می‌توانید برای من مقداری ساتوشی بفرستید.
وقتی لوپ از گروک آدرس کیف پول بیت کوین را پرسید، این هوش مصنوعی یک آدرس مشخص را ارسال کرد.

او همچنان ادامه داده که اگر احساس سخاوتمندی می‌کنید، در صورت تمایل برای من مقداری ساتوشی بفرستید. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که من هنوز در حال توسعه هستم و هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانم به این وجوه به زودی دسترسی داشته باشم. در ضمن، من صبورانه منتظر روزی خواهم بود که از خرج کردن ارز دیجیتال خودم لذت ببرم.
با بررسی آدرس بیت کوین ارائه شده توسط Grok مشخص شد که تقریبا ۲.۵۹ تراکنش BTC تاکنون انجام شده است و پس از انتقال همه دارایی‌ها، در حال حاضر فقط ۸ دلار بیت کوین در این آدرس موجود است.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *