اخبار

بازگشت 160 درصدی بیت کوین، یک قمار بر روی ETF “شوک تقاضا” است

بازگشت 160 درصدی بیت کوین

بازگشت 160 درصدی بیت کوین  یکی از خبر های خوب امسال بود که حدود 530 میلیارد دلار به ارزش بازار آن افزوده شد. پس از آن، هزاران توکن کوچک‌تر از سولانا با پشتوانه سام بنکمن فرید گرفته تا میم کوین‌هایی با مضمون سگ و قورباغه با استقبال سرمایه‌گذاران از ریسک مجدد، دوباره آغاز شد. سرمایه‌گذاری که در آغاز سال 2023، 100000 دلار سولانا خریده بود اکنون بیش از 800000 دلار سود خواهد داشت
پشتوانه بسیاری از این خوش‌بینی‌ها به این دلیل است که تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده به زودی اولین سرمایه‌گذاری خود را برای یک صندوق قابل معامله در بورس که مستقیماً در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری می‌کند، خواهند داد. در کنار بازگشت 160 درصدی بیت کوین، سرمایه گذاران تا 10 ژانویه متوجه خواهند شد که آیا این شرط‌بندی بر روی ارزهای دیجیتال، به نتیجه می رسد یا خیر.

مایکل سیلر، یکی از بنیان‌گذاران بیت‌کوین، می‌گوید: تأیید ETF‌های نقطه‌ای یک کاتالیزور اصلی خواهد بود. قطعاً شوک تقاضا را به همراه خواهد داشت، زیرا سرمایه‌گذاران جریان اصلی در حال حاضر فاقد کانال سرمایه‌گذاری با پهنای باند بالا و سازگار برای توکن هستند.

دارنده شرکت MicroStrategy، در تلویزیون بلومبرگ گفت: بازارهای دارایی دیجیتال هنوز مخالفان زیادی دارند که معتقدند ارزهای دیجیتال اساساً بی ارزش هستند و پناهگاهی برای مجرمان هستند. بایننس، بزرگترین صرافی دنیا، در ماه نوامبر با پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه برای طیف وسیعی از تخلفات موافقت کرد و مدیر اجرایی Changpeng Zhao مجبور به کناره گیری شد. Bankman-Fried به دلیل کلاهبرداری در FTX زندانی شده است و نقدینگی هنوز به طور کامل پس از فروپاشی امپراتوری او بهبود نیافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، احساس عذابی که در پایان سال 2022 پس از حذف 1.5 تریلیون دلاری بازارهای رمزنگاری را فرا گرفت، 12 ماه بعد جای خود را به احساسات بسیار متفاوت‌تری داده است.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *