اخبار

کتی وود: افزایش قیمت بیت کوین به 3356 درصد تا سال 2030

افزایش قیمت بیت کوین به 3356 درصدv

کتی وود اینگونه فکر می‌کند که افزایش قیمت بیت کوین به 3356 درصد تا سال 2030 خواهد رسید
کتی وود، مدیرعامل Ark Invest به دلیل اهداف قیمتی وحشیانه خود شناخته شده است. در سال 2018، او به طور رسمی پیش‌بینی کرد که تسلا به هدف قیمتی 4000 دلاری پیش از تقسیم می‌رسد. موضوع  نشان‌دهنده افزایش بیش از 1000 درصدی در آن زمان بود، و این پیش‌بینی به حقیقت پیوست.

اکنون، وود نظریه افزایش بیت کوین با هدف قیمتی بسیار بالا در ارزهای دیجیتال را گفته و نظر همگان را جلب کرده است. این سرمایه‌گذار مشهور پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین تا سال 2030 به ازای هر توکن به 1.48 میلیون دلار برسد یا در بعد از ظهر چهارشنبه 33557 درصد افزایش یابد. به عبارت دیگر، طبق گفته وود، با سرمایه گذاری کردن 1000 دلار در امروز بر روی بیت کوین، ارزش آن تا سال 2030 به 34557 دلار خواهد رسید.

این یک بازده نجومی خواهد بود، اما دارندگان اولیه بیت کوین قبلاً چنین دستاوردهایی را تجربه کرده‌اند. آیا بیت کوین می‌تواند دوباره این نوع بازده‌ها را ارائه دهد؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به گفته‌های کتی وود در مورد بیت کوین بیندازیم.

وود با توجه به این عوامل استدلال کرده که چگونه قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت. او پذیرش نهادی را می‌بیند که قیمت بیت‌کوین را بالاتر می‌برد. همچنین انتظار دارد که این جدیدترین طبقه دارایی جدید باشد که مانند بازارهای نوظهور و املاک و مستغلات قبلاً مورد پذیرش قرار گرفته است. او همچنین آن را به عنوان یک محافظ آشکار در برابر تورم می‌بیند. برای شرکت‌ها منطقی‌تر است که بیت‌کوین را در ترازنامه‌های خود نگه دارند، به جای نگهداری پول نقد، که با گذشت زمان قدرت خرید خود را از دست می‌دهد.

در نتیجه وود انتظار دارد که افزایش قیمت بیت کوین به 3356 درصد تا سال 2030 خواهد رسید. همچنین حواله‌ها، بازار اصلی بیت کوین باشد، با این استدلال که ارسال پول از طریق مرزها با بیت کوین از مردم در برابر نوسانات ارزی و تورم شدید محافظت می‌کند.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *