اخبار

شکست منتقدان کریپتو با بازگشت ارزش آن

شکست منتقدان کریپتو

. سه ماه گذشته برای همه در دنیای کریپتو خوب بوده است، زیرا قیمت بیت‌کوین از 40000 دلار گذشته است. همچنین در حال حاضر نزدیک به 44000 دلار است و می‌تواند تا حدود 170 درصد افزایش قیمت داشته باشد. همانطور که صنعت نشان می‌دهد قیمت آن تقریباً بیشتر است اما شاهد شکست منتقدان کریپتو و دنیای آن هستیم.

چرا از شکست منتقدان سخن می‌گوییم؟

از زمان فروپاشی حباب وب 3 در اوایل سال 2022، کوین‌ها شواهد زیادی برای تأیید موقعیت خود در اختیار داشته‌اند. از فروپاشی امپراتوری کلاهبرداری Sam Bankman-Fried تا فروپاشی بسیاری از پروژه‌های بلاک چین که کاملاً بر اساس طمع و هیاهو ساخته شده‌اند. نفرت از کریپتو حتی به یک موضوع جالب برای نوشتن تبدیل شده است و به نویسندگان اجازه می دهد تا برندی را بر اساس تحقیر خود برای آن بسازند.
برای مثال می توان به دانشمند کامپیوتر مولی وایت اشاره کرد که به لطف وبلاگ حیرت انگیز Web3 is Going Just Great به چهره ای مورد توجه در دنیای فناوری تبدیل شده است. یا برنامه نویس استفان دیهل که مقاله هایش حذف ایدئولوژی محرک رمزنگاری را ارائه می دهد. همچنین نویسندگانی مانند Zeke Faux از بلومبرگ وجود دارند که کتاب طنز آن‌ها Number Go Up به‌خوبی با داستان‌های اخیر تطبیق داشت.
تا همین اواخر، افراد بدون ارز (اصطلاحاً به افرادی که هیچ ارز دیجیتالی در کیف خود ندارند، No-Coiner می‌گویند) در توییتر پیروزیهای بی وقفه ای را پشت سر می گذاشتند و هر افت قیمت و رسوایی را به عنوان شواهد بیشتری از موقعیت خود در نظر می گرفتند. البته مشکل درحال حاضر این است که این عدد در حال افزایش است. صنعت کریپتو علیرغم خصومت بی امان دولت ایالات متحده و بسیاری از رسانه ها ثابت کرده است که انعطاف پذیر است. این افزایش اخیر قیمت‌ها تا حدی توسط بازیگران معمولی، هکرها و سفته‌بازان انجام شده است. از سوی افرادی مانند بلک راک که از رمزنگاری‌ها استقبال می‌کنند و پذیرش مداوم فناوری بلاک چین توسط بانک‌ها و سایرین نیز تقویت شده است.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *