اخبار

رابینهود خدمات خود را گسترش می‌دهد

رابینهود خدمات خود را گسترش می‌دهد

با افزایش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، به اروپا نیز رابینهود خدمات خود را گسترش می‌دهد. Robinhood، شرکت تجارت و کارگزاری، راه اندازی خدمات رمزنگاری خود را برای مشتریان واجد شرایط در اتحادیه اروپا (EU) در 7 دسامبر اعلام کرده است. این پلتفرم معامله‌گران را قادر می‌سازد تا بیش از 25 ارز رمزنگاری شده را خریداری کرده و بفروشند. طبق گفته رابینهود، این تنها پلتفرم کریپتوکارنسی است که مشتریان هر ماه درصدی از حجم معاملات خود را با پرداخت بیت کوین دریافت خواهند کرد.

چرا می‌گوییم رابینهود خدمات خود را گسترش می‌دهد؟

اپلیکیشن رابینهود که به تازگی معرفی شده، برای بیش از 25 ارز دیجیتال موجود در این پلتفرم، کارمزد معاملاتی دریافت نمی‌کند. با اجازه دادن به مشتریان برای مشاهده اسپرد، از جمله تخفیف دریافت شده توسط شرکت از سفارشات فروش و تجارت در داخل برنامه، تأکید می‌کند. پلتفرم رمزنگاری Robinhood با مکان‌های مختلف معاملات ارزهای دیجیتال ارتباط برقرار کرده است. همچنین آنها را قادر می‌سازد تا قیمت‌های رقابتی را از طریق تخفیف‌های حجم متغیر از آن مکان‌ها به دست آورند.

یوهان کربرات، مدیر کل رابینهود کریپتو، گفت:

اتحادیه اروپا یکی از جامع‌ترین سیاست‌های جهان را برای تنظیم دارایی‌های کریپتو تدوین کرده است، به همین دلیل است که ما این منطقه را برای پیوستن به برنامه‌های توسعه بین‌المللی Robinhood Crypto انتخاب کردیم.
اتحادیه اروپا بازارهای دارایی های رمزنگاری شده را در اوایل ماه ژوئن معرفی کرد که یک چارچوب نظارتی کاملاً تعریف شده برای دارایی های رمزنگاری با هدف شفافیت و ثبات در صنعت کریپتو است. انتظار می‌رود این چارچوب در دسامبر 2024 به طور کامل اجرایی شود.
رابین هود در ابتدا برنامه‌های خود را برای ورود به بازار اروپا در ماه نوامبر اعلام کرد. این راه اندازی اروپایی در حالی صورت می گیرد که این شرکت شاهد افزایش 75 درصدی ماهانه در حجم معاملات کریپتو در ماه نوامبر در ایالات متحده بود. ولاد تنف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Robinhood، گفت که این پلتفرم می تواند در نهایت با افزایش علاقه خرده فروشی برای دارایی های دیجیتال، نه رقم درآمد سالانه به دست آورد.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *