اخبار

سهام کریپتو سه رقمی شد!

کریپتو

سهام کریپتو در سال جاری صعودهای سه رقمی شدیدی را تجربه کرده اند. سهام وابسته به دارایی های دیجیتال از اول سال تا به امروز شاهد افزایش شدیدی بوده است. در همین حال، بیت کوین امسال حدود 130 درصد افزایش یافته است و اتر نیز 73 درصد افزایش یافته است.

نام های هوش مصنوعی مانند انویدیا و مایکروسافت در سال 2023 توجه وال استریت را به خود جلب کرده است، اما گوشه دیگری از بازار وجود دارد که امسال نیز از دستاوردهای چشمگیری برخوردار است. تعداد انگشت شماری از سهام مرتبط با ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال بازدهی سه رقمی داشته اند، همه اینها در حالی است که بیت کوین افزایش یافته است و بازار در پی مشکلات حقوقی در میان برخی از بزرگترین بازیگران دچار تحول شده است.

سهام کوین بیس امسال بیش از 280 درصد رشد کرده است. تنها در ماه نوامبر – ماهی که سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX به اتهام کلاهبرداری محکوم شد و چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار بایننس، به اتهامات جنایی متهم شد – صرافی ارز دیجیتال 62 درصد رشد کرد. MicroStrategy مایکل سیلر که گنجینه ای از بیت کوین به ارزش 6.5 میلیارد دلار را در اختیار دارد، در سال 2023 شاهد جهش 260 درصدی سهام خود بوده است ، آنتونی پومپلیانو، سرمایه‌گذار کریپتو و آلیسا چو از بیت‌ویز، رشد شدید سهام کریپتو در این هفته را برجسته کردند. در یادداشتی در روز پنجشنبه، پومپلیانو گفت که سال‌ها با این دیدگاه که این شرکت به عنوان برترین صرافی تحت نظارت ایالات متحده ظاهر می‌شود، در معرض مالی Coinbase قرار داشته است.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *