اخبار

مارک کوبان مولتی میلیاردر بزرگ، با هک کیف پول دیجیتال مواجه شد

مارک کوبان مولتی میلیاردر بزرگ، با هک کیف پول دیجیتال مواجه شد

مارک کوبان آنقدر به ارزهای دیجیتال علاقه دارد که پس از هک کیف پول دیجیتال او به مبلغ یک میلیون دلار، همچنان از آن به عنوان یک سرمایه گذاری جایگزین حمایت می کند. مالک مولتی میلیاردر دالاس ماوریکس NBA به دلیل فلسفه تجاری ریسک نکردن معروف است و وفاداری او به ارزهای دیجیتال گواه این طرز تفکر است.
کوبان مانند هر کسی که دارای ارز دیجیتال است. دارایی های خود را در یک کیف پول دیجیتال نگهداری می کند، یک مخزن آنلاین که به عنوان بانکی برای ارزهای دیجیتال عمل می کند. مانند هر بانکی، ارزهایی که کوبایی سپرده گذاری می کند، می‌تواند ماه‌ها یا سال‌ها در کیف پول دیجیتال او دست نخورده باقی بماند. یکی از کیف‌پول‌های دیجیتالی که ارز دیجیتال کوبا را نگه می‌دارد، متاماسک نام دارد.

تحلیلگران پیش بینی می کنند که تا 10 ژانویه تایید ETF بیت کوین انجام شود. پس بهتر است امروز محتویات بیت کوین خود را آماده کنید.

این موضوع به دارندگان ارزهای دیجیتال اجازه می دهد تا به راحتی ارزهای دیجیتال را از تلفن همراه یا دسکتاپ خود خریداری، بفروشند و یا انتقال دهند. اشکال چنین سیستمی این است که هکرها دانلودهای اپلیکیشن Trojan Horse MetaMask را توسعه داده اند. به نظر می رسد که اپیلیکیشن واقعی است. اما همچنین به هکرها یک روش برای دسترسی به کیف پول دیجیتال کاربر می دهد.
این روش های هکرها بسیار شبیه همتایان قانونی خود عمل می‌کند که برای کاربران دشوار است که متوجه شوند برنامه اشتباهی را دانلود کرده‌اند. تنها چیزی که نیاز است این است که یک کاربر برنامه اسب تروجان/هکر را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کند در حالی که فکر می کند این برنامه واقعی است. پس از دانلود، هکرها به سیستم دسترسی پیدا می‌کنند. در نهایت بعد از هک کیف پول دیجیتال، هر چقدر که بخواهند ارز دیجیتال کاربر را دانلود کنند.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *