بلاگ

شیبا اینو یک دلاری را در سال 2024 خواهیم دید؟

شیبا اینو یک دلاری

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال دیگر، بر روی قیمت شیبا اینو تاثیر مثبت می‌گذارد. میم محبوب اکنون بیش از 17,600,000 درصد نسبت به زمانی که در سال 2020 وارد بازار شد، افزایش یافته است. آیا شیبا اینو یک دلاری را خواهیم دید؟

اگر شیبا اینو تقریباً 1،000،000 درصد بیشتر افزایش یابد، از قیمت فعلی خود که تقریباً 0.00001 دلار است، به 1 دلار خواهد رسید. در چنین سناریویی، با سرمایه‌گذاری 100 دلار بر روی شیبا اینو با ارزش امروزی، ارزش سرمایه اولیه به 10 میلیون دلار افزایش می‌یابد.

آیا واقعاً در سال 2024 یا با گذشت زمان بیشتر، شیبا اینو یک دلاری را خواهیم دید؟

هدف رسیدن به شیبا اینو یک دلاری همیشه ماندگار بوده است. برخی از کسانی که به این موضوع استناد می‌کنند ممکن است به طور جدی امیدوار باشند که به شیبا اینو یک دلاری برسند. اما عملا غیرممکن است.

اگر چه جهش لازم برای رسیدن به آن قیمت بسیار کمتر از فزایش قیمتی است که توکن قبلاً ثبت کرده است اما تقریباً هیچ راهی وجود ندارد که شیبا اینو به یک دلار برسد.

در حال حاضر، تقریباً 589.3 تریلیون کوین شیبا اینو در گردش است. با قیمت 1 دلار به ازای هر کوین، شیبا اینو ارزش بازاری بیش از 589 تریلیون دلار خواهد داشت. این رقم 5.6 برابر بیشتر از 105 تریلیون دلار کل تولید ناخالص داخلی است که صندوق بین‌المللی پول برآورد می‌کند اقتصاد جهان در سال 2023 تولید کرده است.

شیبا اینو در حال حاضر دارای ارزش بازار 5.87 میلیارد دلار است و از نظر ارزش‌گذاری به عنوان نوزدهمین ارز دیجیتال بزرگ رتبه‌بندی می‌شود. با تعداد کوین‌های فعلی، اگر کوین شیبا اینو یک دلاری داشته باشیم، ارزش بازار شیبا اینو باید تقریباً 100000 برابر بیشتر از حال خود باشد. حتی با وجود اینکه تعداد کوین‌های در گردش این ارز دیجیتال از طریق توکن سوزی کاهش یابد،این موضوع با سرعت بسیار پایینی اتفاق می‌افتد.

رسیدن به شیبا اینو یک دلاری اساساً غیرممکن است، اما این بدان معنا نیست که شیبا اینو نمی تواند در سال 2024 و پس از آن بالاتر رود.

چه چیزی می تواند شیبا اینو را در سال 2024 بالاتر ببرد؟

مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سال گذشته تقریباً 106 درصد افزایش یافته و به 1.76 تریلیون دلار رسیده است. در همین حال، قیمت توکن شیبا اینو تقریباً 20 درصد افزایش یافته است. این سودها به میزان قابل توجهی کمتر از بازده بیت کوین 157 درصد و اتریوم با بازده 86 درصدی است، اما واضح است که شیبا اینو از شتاب در کنار ارزهای دیجیتال دیگر رشد می‌کند.

رشد این توکن به لطف صعود قیمت بازار ارزهای دیجیتال، می‌تواند در سال 2024 دستاوردهای قوی داشته باشد. ارزهای دیجیتال اخیراً از یک روند صعودی قوی برخوردار بوده‌اند و انتظارات مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2024 احتمالاً یکی از این عامل‌ها است.

نرخ بهره پایین وام به طور کلی تمایل سرمایه گذاران را به پذیرش ریسک بیشتر جلب می‌کند. وقتی نوبت به ارزیابی دارایی‌های سفته‌بازی و سهام می‌رسد، این چیز خوبی است. اگر فدرال رزرو امسال نرخ بهره را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، این توسعه می تواند به تقویت کل بازار کمک کند و به ویژه به نفع شیبا اینو تمام شود.

برخی از ویژگی ها و پروژه ها به جهان شیبا اینو متصل هستند که می تواند به افزایش قیمت توکن آن کمک کند. راه حل لایه دو شیبا اینو برای بهبود سرعت تراکنش‌ها می‌تواند به تقویت پذیرش ارز دیجیتال کمک کند. اتصال توکن شیبا اینو به متاورس می توناند باعث تبلیغ و تقویت آن شود.

در حال حاضر هیچ یک از این کاتالیزورها محرک عملکرد اصلی نیستند، اما این امکان وجود دارد که سرمایه گذاران را غافلگیر کنند.

بزرگ‌ترین روزهای رشد شیبا اینو مطمئناً هنوز اتفاق نیفتاده‌اند، اما این امکان وجود دارد که این توکن به طور قابل توجهی رشد بیشتری نسبت به حال حاضر داشته باشد. سرمایه گذاران باید با انتظارات واقع بینانه به شیبا اینو نزدیک شوند و بدانند که علاوه بر رشد صعودی، ریسک نزولی قابل توجهی نیز وجود دارد.

+10
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *