بلاگ

پیش بینی قیمت سولانا در سال 2022 تا 2025

پیش بینی آینده سولانا

بدون شک سولانا یک رمز ارز جدید نیست، اما تنها در چند ماه اخیر توانسته توجه‌های زیادی را جلب کند و به محبوبیت گسترده‌ای به دست بیاورد. رشد نجومی این رمز ارز باعث شد تا سرمایه‌گذاران نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند. به همین دلیل درخواست‌های برای پیش بینی قیمت سولانا بیشتر شده و افراد زیادی به دنبال آینده قیمتی این ارز دیجیتال محبوب هستند.

از آنجایی که تبلیغات بنیاد سولانا افزایش چشمگیری پیدا کرده است، بسیاری از سرمایه‌گذاران تصور می‌کنند که می‌توانند با این رمز ارز یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت را تجربه کنند. اما از طرف دیگر برخی نگران هستند که کوین‌های سولانا آن‌ها ریزش شدیدی را ببینند و باعث نابودی سرمایه آن‌ها شوند.

البته که ما نمی‌توانیم که به شما مشاوره مالی بدهیم و بگوییم که با سکه‌های سولانا خود چه کنید؛ زیرا این تصمیم‌گیری در این مورد کاملا برعهده فرد خواهد بود. با این حال سولانا یک رمز ارز جالب بوده و بررسی پتانسیل رشد آن اقدام هوشمندانه‌ محسوب می‌شود. به همین دلیل تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا آینده احتمالی رمز ارز سولانا را پیش بینی کنیم.

نگاهی به پایه و اساس پروژه سولانا

جالب است بدانید که سولانا از یک مکانیزم اجماع جدید به نام اثبات تاریخ (Proof Of History) استفاده می‌کند که به رشد سریع‌تر و موثرتر این شبکه کمک خواهد کرد. همچنین سولانا هر عملکردی که در شبکه اتریوم 2.0 (Etherium) وجود دارد را با سرعت 20 برابری انجام می‌دهد. برای مثال توان عملیاتی رمز ارز سولانا 50000 تراکنش بر ثانیه در لایه شماره یک بوده و می‌توان مقیاس‌پذیری حداکثر یک میلیونی را از این پروژه محبوب انتظار داشت.

در شبکه سولانا بیش از 500 گره یا نود (node) وجود دارد که این شبکه را در مقایسه با ریپل (Ripple)‌ یا استلار (Stellar) غیرمتمرکزتر خواهد کرد. همچنین با گره‌های بیشتر شبکه سولانا نسبت به شبکه‌هایی که گره سنجی کمتر دارند بهبود چشمگیری خواهد داشت.

البته که شرط‌هایی برای ورود به شبکه سولانا و ایجاد گره‌های جدید با شرط‌هایی نیز همراه است. برای مثال جهت ایجاد یک نود جدید در شبکه سولانا به سخت افزاری به ارزش 3000 تا 4000 دلار آمریکا نیاز دارید که شاید رقم سنگینی به نظر برسد. اما در صورتی که این رقم با سایر شبکه‌ها مقایسه شود، خواهید دید مانع چندان بزرگی برای ورود به دنیای سولانا وجود ندارد.

ناگفته نماند که زمان بلاک نودها در شبکه سولانا فقط 0.4 ثانیه است. به همین دلیل جامعه سولانا این امکان را دارند که به یکی از بهترین پلتفرم‌های غیر متمرکز بلاکچین تبدیل شود. همچنین شرایط ایده‌آل در پایه دیدگاه مثبت اندیشانه‌ای را در مورد پیش بینی قیمت سولانا ایجاد خواهد کرد.

پیش بینی قیمت سولانا

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های رایگان NFT سال 2022

قیمت سولانا چه فراز و نشیب‌هایی داشته است؟

بسیاری از افرادی که به دنبال (پیش بینی قیمت سولانا) هستند، به تاریخچه قیمتی این رمز ارز توجه ویژه‌ای دارند. همچنین رشدهای قابل توجه در تاریخچه قیمتی سولانا باعث شده که توجه‌ها به سمت این رمز ارز جلب شود. به همین دلیل باید به فراز و نشیب‌های قیمتی رمز ارز سولانا بیشتر دقت کرد.

زمانی که در حال نوشتن این مطلب هستیم، هر کوین سولانا در بازار کریپتو حدود 29.64 دلار آمریکا قیمت دارد. همچنین این قیمت در 24 ساعت گذشته حدود 7.1 درصد سقوط را تجربه کرد. اگر هم بازه تغییرات قیمتی را به یک هفته اخیر افزایش دهیم، با کاهش قیمت 18.7 درصدی مواجه می‌شویم. البته که چنین اعدادی اندکی سرمایه‌گذاران را نسبت به آینده سولانا دل‌سرد خواهد کرد.

در صورتی که نگاه خود را از روی تغییرات کوتاه مدت سولانا بردارید، می‌توانید به داده‌های جالبی برسید. از اولین لحظه ورود سولانا، کمترین قیمت این رمز ارز حدود 0.51 دلار آمریکا بوده است. همچنین سولانا توانسته که سقف قیمتی فوق العاده 260.06 دلاری را لمس کند. در واقع وجود چنین ارقامی در کارنامه سولانا باعث شده که عده زیادی به آینده این رمز ارز فکر کنند؛ زیرا ممکن است که باز هم چند رشدها شگفت انگیزی را در نمودار قیمت سولانا دید.

در نهایت دیگر پارامتری که برای پیش بینی قیمت سولانا باید در نظر بگیرید، حجم بازار کلی، تعداد کوین‌های در حال گردش و حجم معاملات این رمز ارز است. اول از همه باید بدانید که سولانا دارای بازاری به ارزش بیش از 11 میلیارد دلار بوده و در رتبه نهم بازار ارزهای دیجیتال دارد. همچنین این رمز ارز توانسته که حجم معاملاتی 2 میلیارد دلاری را در بازه زمانی 24 ساعت ایجاد کند. ناگفته نماند که این حجم بازار را 342 میلیون کوین سولانا ایجاد کرده‌اند.

نمودار زنده قیمت سولانا و رشد پروژه

یکی از راه‌هایی که پیش بینی قیمت سولانا را با دقت بیشتری همراه می‌کند، بررسی نمودار این رمز ارز است. سولانا یک پروژه با شبکه بلاکچینی تاثیرگذار، سریع، مقاوم در برابر سانسور و فوق العاده ایمن است. همچنین این پروژه از ماهیت موسسه‌های مالی غیر متمرکز برخوردار بوده و رشد قابل توجهی دارد.

کار اولیه پروژه سولانا در سال 2017 میلادی آغاز شد و این پروژه از ماه مارس میلادی شروع به کار کرد. مدت زیادی نیز طول نکشید و در سال 2021 میلادی سولانا مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. به طوری که در زمانی بسیار کوتاه رتبه سولانا در رده‌بندی ارزهای دیجیتال محبوب بالاتر رفت. برای مثال این ارز دیجیتال از رتبه 42 در فوریه سال 2021 به رتبه 7 در سپتامبر همان سال رسید. البته که هنوز علت سرعت بالای رشد سولانا مشخص نیست.

در واقع چیزی که سولانا را منحصر به فرد می‌کند، کارآمد بودن کلی پلتفرم و جامعه حامی قدرتمند این پروژه است. اما عاملی که قیمت سکه SOL را به ماه می‌رساند، یک پروژه NFT (Non-Fungible Token) به نام آکادمی میمون فاسد (Degenerate Ape Academy) است. این پروژه که در اواسط آگوست در بلاکچین سولانا راه اندازی شد، در عرض چند دقیقه بیش از 1000 NFT‌ میمون نرم مغز (Smoothest brain) را فروخت. در حال حاضر نیز این دارایی در بازار NFT موفقیت قابل توجهی را به دست آورده است.

پیش بینی قیمت سولانا در آینده
بیشتر بخوانید: تریدر تمام وقت + مزایا و معایب

تحلیل تکنیکال برای پیش بینی قیمت سولانا

اگر بخواهیم که تحلیل تکنیکال کوتاهی روی قیمت سولانا در سال 2021 داشته باشیم، باید بگوییم که تنها در ماه فوریه قیمت سولانا رشد کرد. همچنین در این بازه زمانی کل بازار ارزهای دیجیتال رو به صعود قرار گرفته بود. در اواخر بهار 2021 که بیت کوین و اتریوم سقوط شدیدی را تجربه کردند، سولانا نیز با کاهش قیمت ملایم‌تری مواجه شد.

با توجه به تحلیل تکنیکالی که پلتفرم معاملاتی تریدینگ ویو (TradingView) روی سولانا انجام داد، این رمز ارز رتبه هفتم دارایی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را به دست آورد. همچنین نکته دیگری که وجود دارد، قرار گرفتن این رمز ارز بین سکه‌های آماده انفجار قیمتی سال 2022 است. البته نباید به این پیش بینی‌ها متکی بود؛‌ زیرا بازار ارزهای دیجیتال به هر دلیلی می‌تواند مسیرش را به طور کل تغییر دهد.

آیا همکاری با GameFi روی قیمت سولانا تاثیر می‌گذارد؟

حدود 85.19 درصد از اعضای جامعه سولانا تصور می‌کنند که همکاری این پروژه با بزرگانی مثل GameFi، Forte و Griffin Gaming Partners تاثیر بلند مدت و مثبتی روی قیمت این ارز دیجیتال می‌گذارد. به همین دلیل برای پیش بینی قیمت سولانا باید وضعیت این همکاری بلند مدت زیر نظر گرفته شود. با این حال درصد زیادی از تحلیلگران بازار نظرات مختلفی در مورد تاثیر همکاری سولانا با GameFi‌ دارند.

طبق آمارهایی که جمع‌آوری شده است، حدود یک سوم تحلیل‌گران (33 درصد)  معتقدند که همکاری سولانا با GameFi قطعا در دراز مدت باعث رشد قیمت این رمز ارز می‌شود. در حالی که یک چهارم (26 درصد) تحلیل‌گران تاثیر این همکاری را در دراز مدت بسیار ناچیز می‌بینند. حالا جالب است بدانید که 3.7 درصد معامله‌گران می‌گویند که سولانا با GameFi هیچ رشد قیمتی را تجربه نخواهد کرد و شاید با سقوط قیمت نیز مواجه شود. در میان تمامی این پیش بینی‌ها نیز حدود 11 درصد از تحلیل‌گران بازار در مورد نتیجه این همکاری هیچ نظری ندارند و احتمالی در تغییر قیمت‌ها نمی‌بینند.

پیش بینی قیمت سولانا در آینده

تمامی موضوعاتی که تا این بخش از مطلب معرفی شدند، پیش‌نیازهایی برای پیش بینی قیمت سولانا در آینده بودند. به طور کلی یکی از مهم‌ترین عواملی که در هنگام پیش بینی قیمت باید در نظر داشته باشید، تاریخچه پروژه است؛ زیرا تاریخ ارزهای دیجیتال سرنخ‌هایی در مورد آینده آن‌ها ارائه می‌دهند. البته برای پیش بینی قیمت این رمز ارز عوامل دیگری نیز باید بررسی شوند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • مسائل تکنیکی و ویژگی‌های ذاتی پروژه مانند استانداردهای کوین، هدف راه اندازی پروژه، کاربردها و میزان محبوبیت پروژه نزد فعالان بازار ارزهای دیجیتال
  • شرکا و همکاران پروژه که روی آینده و رشد آن تاثیرگذار هستند
  • وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و آینده احتمالی آن در پیش بینی قیمت
  • تعداد سکه‌های عرضه شده در حال حاضر و مجموع کلیه کوین‌هایی که عرضه می‌شوند

اگر موارد بالا را با بیشترین دقت ممکن نیز استفاده کنید، باز هم نمی‌توانید به احتمال صد درصد در پیش بینی قیمت سولانا برسید. به همین دلیل ملاک معاملات و سرمایه‌گذاری سولانایی خود را این پیش بینی‌ها قرار ندهید. همچنین باید هنگام ترید یا استیک کردن سکه‌های سولانا ریسک حضور در بازار مالی ارزهای دیجیتال در نظر داشته باشید.

پیش بینی‌ قیمت سولانا در 2022 به تفکیک ماه‌ها

در صورتی که به دنبال پیش بینی قیمت سولانا در 2022 هستید، باید بدانید که پیش بینی‌های خوشحال کننده‌ای در مورد قیمت سولانا در این سال وجود دارد. طبق تحلیل‌های تکنیکالی روی قیمت سولانا انجام شده است، تحلیل‌گران بازار اعتقاد دارند که قیمت سولانا در سال 2022 در کمترین حالت ممکن حدود 59 دلار خواهد بود. همچنین احتمال سقف قیمتی 68.27 دلاری در سال 2022 چندان دور از ذهن نیست. البته در شرایطی که توجه مردم به سولانا در 2022 نسبت به سال‌های قبل کمتر شود، میانگین قیمت معاملاتی این ارز دیجیتال احتمالا 61 دلار است. ناگفته نماند که تحلیل‌های جداگانه در مورد قیمت سولانا در ماه‌های مختلف 2022 وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازید.

جولای

بر اساس تجزیه و تحلیل فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد پیش بینی قیمت سولانا در ماه جولای 2022، احتمال می‌رود که قیمت در کف نمودار قرار بگیرد. برای مثال بازه قیمت حدود 50 تا 55 دلار بوده و در بیشتری حالت ممکن به 58 دلار آمریکا برسد. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که میانگین قیمت سولانا در ماه جولای حدود 53 دلار شود.

آگوست

پیش بینی‌هایی که در مورد قیمت ماه آگوست سال 2022 ارز دیجیتال سولانا منتشر شده است، شباهت زیادی به صحبت‌های کارشناسان در سال گذشته دارد. به همین دلیل احتمال می‌رود که در این ماه ارز دیجیتال سولانا باز هم عملکرد مشابه‌ای از خود نشان دهد. البته در صورتی که معیار پیش بینی قیمت سولانا در 2022 و ماه آگوست را به همین اطلاعات محدود کنیم، باید قیمت حدود 52.19 دلار را برای این ماه در نظر داشته باشیم. همچنین ممکن است که در ماه آگوست قیمت تا سقف 58 دلار نیز بالا برود، اما باز هم رقم منطقی‌تر برای این ماه 54 دلار خواهد بود.

سپتامبر

تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال برای پیش بینی قیمت سولانا در ماه سپتامبر سال 2022 اعداد خوشبینانه‌ای را اعلام کرده‌اند. طبق گزارش‌ها و تحلیل‌هایی که برای این ماه منتشر شده است، فعالان بازار باور دارند که قیمت سولانا در این ماه حدود 60 دلار خواهد شد. همچنین اگر بازار روی خوشی به سولانا نشان ندهد، باز احتمال مشاهده قیمت 55 دلاری در نمودار این ارز دیجیتال وجود دارد. البته که هنوز احتمال به واقعیت پیوستن این پیش بینی خوشبینانه مشخص نیست.

اکتبر

هرچقدر که ماه‌های سال 2022 جلوتر می‌روند، پیش بینی‌ها در مورد ارز دیجیتال سولانا خوشبینانه‌تر می‌شوند. جالب است بدانید که تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده‌اند که در اکتبر سال 2022 رمز ارز سولانا یک سقط جزئی را تجربه خواهد کرد. به طوری که قیمت به حدود 53 دلار آمریکا برسد و میانگین قیمت معاملاتی روی عدد 51 دلار آمریکا قرار بگیرد. تا اینجا پیش بینی قیمت سولانا در اکتبر 2022 اندکی غم انگیز به نظر می‌رسد، اما صحبت‌هایی وجود دارد که از قیمت 63 دلاری سولانا در همین ماه میلادی خبر می‌دهند.

نوامبر

برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سولانا در ماه‌های آخر سال 2022 از فرایند این پروژه در سال گذشته کمک گرفته شده است. به طور کلی تحلیل‌گران باور دارند که در هر سال سولانا یک رشد نسبتا جزئی را از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل احتمال دارد که در پایان سال 2022 نیز این رشد را در نمودار سولانا شاهد باشیم. برای مثال این انتظار می‌رود که میانگین قیمت سولانا در ماه نوامبر برای سولانا حدود 57 دلار آمریکا اعلام شود. همچنین شاید که قیمت در این ماه میلادی حداکثر تا 68 دلار بالاتر رود.

دسامبر

ماه دسامبر سال 2022 برای خریداران و دوست‌داران رمز ارز سولانا تفاوت چندانی نخواهد داشت؛‌ زیرا تحلیل‌گران احتمال داده‌اند که قیمت‌ها در دسامبر نسبت به نوامبر تغییر چندانی نخواهد کرد. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که قیمت 56 تا 58 دلاری را در نمودار ماه دسامبر سولانا ببینیم‌. همچنین سقف قیمت نیز نسبت به ماه گذشته کمتر بوده و پیش بینی‌ها صحبت از رقم 61 دلاری می‌کنند. البته که احتمال نوسان قیمت سولانا در ماه دسامبر برای تریدرهای نوسان‌گیر خبر خوشحال کننده‌ای نیست؛ زیرا تاثیر منفی روی سودآوری معاملات آن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال می‌گذارد.

پیش بینی قیمت سولانا در 2023

اگر از سال 2022 عبور کنیم و نگاه خود را برای پیش بینی قیمت سولانا در 2023 قرار دهیم، با رقم‌های تازه‌تری مواجه می‌شویم. طبق گزارش‌هایی که تحلیل‌گران بزرگ در مورد قیمت سولانا در سال 2023 منتشر کرده‌اند، احتمالا رشد قیمت کلی برای سولانا در این وجود دارد. به طوری که قیمت سال گذشته را در نمودار دیگر نخواهیم دید.

بر اساس گزارش‎های منتشر شده برای سال 2023 حداقل قیمت سولانا حدود 85.98 دلار خواهد بود. به همین دلیل می‌توان گفت که سال 2023 یک رشد قابل توجه نسبت به 2022 برای سولانا محسوب می‌شود. همچنین ممکن است که سولانا در 2023 به سقف قیمتی 102 دلار آمریکا برسد که رقم قابل توجهی است. اگر هم بخواهیم یک قیمت کلی برای این سال پیش بینی کنیم، قیمت 83 دلاری ایده‌آل محسوب می‌شود.

پیش بینی قیمت ارز سولانا
بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های هدرا هش چه امتیازهایی دارند؟

پیش بینی قیمت سولانا در 2024

خوشبختانه طبق صحبت‌ها و پیش بینی‌هایی که برای سال 2024 منتشر شده است، باز هم احتمال رشد قیمت سولانا دیده می‌شود. فعالان بازار اعتقاد دارند که در سال 2024 نیز مانند سال‌های قبل سولانا رشد کلی را تجربه خواهد کرد. البته که این پیش بینی‌ها برای خریداران و دارندگان کوین‌های سولانا خبر خوشحال کننده‌ای هستند.

به طور کلی حداقل قیمت (آینده سولانا) که برای سال 2024 پیش بینی شده است، حدود 124 دلار بوده که در بیشترین رشد احتمالی به 152 دلار می‌رسد. همچنین میانگین قیمت معاملاتی پیش بینی شده برای کل سال 2022 حدود 128.5 دلار آمریکا بوده که ثبات نسبی سولانا در این سال را نشان می‌دهد.

پیش بینی قیمت سولانا در 2025

بدون شک زمانی که به پیش بینی‌های سال 2025 ارز دیجیتال سولانا توجه کنید، از دیدن چنین ارقامی در آینده‌ای نچندان دور شگفت زده می‌شوید. همچنین باید بدانید که برای پیش بینی قیمت سولانا در 2025 کاملا دیدگاه مثبت اندیشانه به کار گرفته شده است.

تحلیل گران بازار احتمال می‌دهند که نمودار قیمت سولانا در سال 2025 هنگام سقوط حداکثر رقم 174 دلار را می‌بیند. همچنین در صورتی که دوباره قیمت اوج بگیرد، احتمال مشاهده قله نمودار در سطح 213 دلاری وجود دارد که رقم قابل توجهی است. در نهایت اگر هم قیمت بخواهد ثبات را در معاملات سولانا حفظ کند، روی عدد 179 دلار آمریکا قرار می‌گیرد.

پیش بینی قیمت سولانا در 2026

پیش بینی‌هایی که برای قیمت سولانا در سال 2026 انجام شده است، باز هم خبر از روند صعودی این ارز دیجیتال می‌دهند. برای مثال درصد قابل توجهی از تحلیل‌گران بازار اعلام کرده‌اند که پروژه سولانا در سال 2026 نسبت به سال 2025 باز هم رشد خواهد کرد و احتمالا سود خوبی به جامعه این پروژه می‌رساند.

به طور کلی تحلیل‌های تکنیکالی که برای پیش بینی قیمت در این سال انجام شده است، نشان دهنده قیمت احتمالی حداقل 256 دلار آمریکا هستند. همچنین در صورتی که شرایط بازار این دیدگاه مثبت گرایانه را تغییر ندهد، احتمالا قیمت و سقف قیمتی جدید 300 دلاری در نمودار سولانا دیده می‌شود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سولانا

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت تزوس از 2022 تا 2030!

پیش بینی قیمت سولانا در 2027

در صورتی که گزارش‌ها و آمارهای موجود تحلیل‌گران بازار را دنبال کنید، برای پیش بینی قیمت سولانا در سال 2026 میلادی باز هم رقم‌های جدید و خوشبینانه را می‌بینید. به طور کلی تحلیل‌گران در گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که به خاطر ورود قیمت سولانا به سطحی جدید در سال 2026، در 2027 نیز اعضای جامعه سولانا شاهد رشد قیمت بوده و در سرمایه‌گذاری موفق می‌شوند.

تحلیل‌های تکنیکالی که برای تخمین قیمت احتمالی سولانا در سال 2027 به کار گرفته شده است، در واقع یک دیدگاه کلی و میانگینی از تغییرات این رمز ارز در سه سال قبل یعنی 2024، 2025 و 2026 است. با این حال رقم 380 دلاری برای حداقل قیمت سولانا در سال 2027 پیش بینی شده که عدد شگفت انگیزی برای کف قیمت محسوب می‌شود. همچنین در صورتی که سولانا مسیر رو به اوج را پیش بگیرد، به سقف قیمتی حدود 443 دلار می‌رسد که اتفاق خوبی برای سرمایه‌گذاران این رمز ارز خواهد بود.

عواملی که باید برای پیش بینی زیر نظر داشته باشید

توجه کنید که کلیه پیش بینی‌های انجام شده در مورد قیمت (آینده سولانا) ممکن است که در لحظه تغییر کنند. به همین دلیل باید وضعیت این پروژه را زیر نظر بگیرید تا در صورت نیاز پیش بینی خود را تغییر دهید. برای مثال در صورت پیدایش شرکای جدید باید تاثیر حضور آن‌ها روی قیمت سولانا را تخمین بزنید. همچنین زمانی که بازار ارزهای دیجیتال تغییرات کلی نشان می‌دهد، به احتمال زیاد پیش بینی‌های شما نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرند. پس صرفا به یک پیش بینی معاملات خود را محدود نکنید و با بررسی دقیق پروژه اقدامات لازم برای جلوگیری از ضررهای احتمالی را انجام دهید.

پیش بینی یا توصیه سرمایه‌گذاری: اشتباهی که نباید تکرار کنید!

متاسفانه بسیاری از فعالان باز به پیش بینی قیمت سولانا به عنوان یک توصیه سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند. به همین دلیل بدون توجه و بررسی شرایط بازار سرمایه خود را روی این رمز ارز می‌گذارند. حال کافیست که در بازار ارزهای دیجیتال یک شوک قیمتی منفی وارد شود تا سرمایه چنین سرمایه‌گذارانی در خطر نابودی قرار بگیرند. اگر می‌خواهید سرمایه شما از این خطر در امان باشد، به پیش بینی‌ها دید درستی داشته باشید و از دیگر عوامل مهم سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال چشمپوشی نکنید.

 

سخن آخر:

اگر تریدر هستید یا به تازگی وارد این حوزه شدهاید، با موقعیت‌های طلایی ترید در بازار مواجه شدید. اما به دلیل اینکه سرمایه کافی را برای ترید در اختیار نداشتید و فقط شاهد از دست رفتن فرصت‌هایتان بوده‌اید. اما چه راهی برای این وجود دارد که نه ارزهای دیجیتال ارزشمندتان را از دست دهید و نه فرصت‌های طلایی بازار را؟!

دریافت وام ارز دیجیتال راه چاره شماست. برای دریافت این وام، ارزهای دیجیتال خود را وثیقه می‌گذارید و بدون این‌که آن‌ها را بفروشید، سرمایه کافی را برای ترید به دست می‌‌آورید.

باریپتو، پلتفرم ایرانی پرداخت وام ارز دیجیتال است که

  • بدون نیاز به ضامن
  • بدون کاغذبازی‌های اداری و
  • در کمتر از 24 ساعت

وام ارز دیجیتال پرداخت می‌کند. به این ترتیب، هم ارزهایتان را حفظ می‌شود و هم افسوس تریدهای طلایی به دلتان نمی‌ماند! حالا که به خوبی ارز تزوس را شناختید، وقت را تلف نکنید و با دریافت وام از باریپتو موقعیت‌های طلایی خرید و فروش این ارز را از دست ندید!

همین حالا از باریپتو وام ارز دیجیتال بگیرید

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *