بلاگ

بهترین کیف پول های هدرا هش چه امتیازهایی دارند؟

ارز دیجیتال هدرا هش با تکنولوژی جدید از سرعت تراکنش بسیار بالایی برخوردار است. پلتفرم هدرا هش امکانات مناسبی برای توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال با استک کردن این توکن به راحتی می‌توانند به سود منفعل و درآمد بدون به خطر انداختن دارایی خود برسند. توسعه‌دهندگان و معامله‌گران برای برقراری ارتباط با این شبکه بلاک‌چین، به یک کیف پول هدرا هش نیاز دارند که به خوبی بتواند خواسته‌های آن‌ها را برطرف کند. در این مقاله باریپتو، بعضی از بهترین کیف پول های هدرا هش همراه با مزیت‌هایی که دارند، معرفی می‌شود.

انواع کیف پول هدرا هش

همان طور که می‌دانید کیف پول‌های ارز دیجیتال به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند.

  • کیف پول‌های داغ
  • کیف پول‌های سرد

کیف پول‌های داغ نرم‌افزارهایی هستند که قابلیت تعامل مستقیم با شبکه‌های بلاک‌چین را دارند. انواع گوناگونی از کیف پول‌های داغ وجود دارند که با توجه به دستگاه و سیستم عاملی که در آن عمل می‌کنند طبقه‌بندی می‌شوند.

کیف پول‌های موبایل (آیفون و اندروید)، دسکتاپ (ویندوز و مک) و مرورگر (افزونه یا پلاگین‌های مرورگر) بعضی از کیف‌ پول‌های داغ محسوب می‌شوند. در ادامه این مطلب چندین کیف پول هدرا هش گراف داغ با کاربردهای متنوع معرفی می‌شود.

کیف پول‌های سرد مستقیما به شبکه و اینترنت متصل نیستند و اطلاعات محرمانه مثل کلیدهای خصوصی در آن‌ها در محفظه‌ای مجزا و بدون دسترسی به شبکه ذخیره می‌شوند. کیف پول‌های سرد یا سخت‌افزاری از امنیت بسیار بیشتری در مقایسه با کیف‌ پول‌های داغ برخوردار هستند.

در مقابل، کار کردن با آن‌ها خیلی راحت نیست و در مقایسه با رقبای داغی که دارند، گران هستند و امکانات زیادی هم در اختیار کاربران و معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال قرار نمی‌دهند.

بعضی از کیف پول‌های سرد از ارز دیجیتال هدرا هش پشتیبانی می‌کنند که برای سرمایه‌گذاران عمده بهترین کیف پول هدرا هش هم محسوب می‌شوند.

کیف پول هدرا هش

بهترین کیف پول های هدرا هش کدامند؟

در ادامه بعضی از بهترین کیف پول‌های هدرا هش گراف یا HBAR که هر کدام مزیت‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند، معرفی می‌شود. در ابتدا کیف پول‌های نرم‌افزاری یا داغ هدرا هش مرور می‌شود و بعد نوبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری یا سرد می‌رسد.

بهترین کیف پول هدرا هش نرم‌‌افزاری

فهرست کیف پول‌های نرم‌افزاری هدرا هش بسیار بلند است و تقریبا بیشتر کیف پول‌های داغ از این ارز دیجیتال محبوب و پیشرفته پشتیبانی می‌کنند.

همین موضوع باعث می‌شود کار انتخاب کردن از بین این کیف پول‌ها تا حدی دشوار به نظر برسد. اگر می‌خواهید ببینید کدام کیف پول‌های نرم‌افزاری بیشتر با خواسته‌های شما مطابقت دارند، در ادامه این مطلب می‌توانید بهترین کیف پول هدرا هش را پیدا کنید.

فهرست کیف پول‌ های نرم‌افزاری HBAR شامل موارد زیر می‌شود:

  • کیف پول فایربلاکز
  • اتمیک ولت
  • کیف پول اگزودوس
  • کیف پول بیت گو
  • کیف پول ابرا
  • کیف پول هش پک
  • کیف پول گواردا
  • کیف پول آیوی

در ادامه با هر کدام از این کیف پول‌ها و ویژگی‌های متمایز آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: آینده ارز استورج در 2022 تا 2025

کیف پول هدرا هش فایربلاکز

یکی از دلایل اصلی موفقیت ارز دیجیتال HBAR و اکوسیستم هدرا هش، پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و توکن‌های NFT است.

توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران این پروژه‌ها برای مرور تغییرات و نظارت روی دارایی‌های خود به کیف پول‌های نرم‌افزاری که قابلیت مرور کردن پروژه‌های غیرمتمرکز شبکه هدرا هش را داشته باشند نیاز دارند.

کیف پول فایربلاکز برای این دسته از کاربران بهترین کیف پول هدرا هش گراف محسوب می‌شود. فایربلاکز یک کیف پول وثیقه‌ای است که یک پلتفرم کامل برای مرور پروژه‌های DeFi، استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز و وام گرفتن و وام دادن ارز دیجیتال، استک کردن، فارمینگ بهره در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارد.

معمولا کیف پول‌های وثیقه‌ای به خاطر خطر هک شدن و لو رفتن کلیدهای خصوصی خیلی امن محسوب نمی‌شوند. اما کیف پول هدرا هش فایربلاکز از جدیدترین تکنولوژی رمزنگاری امن چند طرفه (MPC) و ذخیره سرد یا ایزوله کلیدهای خصوصی برای تامین امنیت استفاده می‌کند.

با این حساب توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذارانی که به دنبال بهره‌برداری از امکانات فنی و هم‌چنین سرمایه‌گذاری روی استخرهای نقدینگی پروژه‌های DeFi یا NFT های شبکه هدرا هش هستند، از امکانات کیف پول نرم‌افزاری فایربلاکز رضایت خواهند داشت.

کیف پول هدرا هش گراف

اتمیک ولت

کیف پول اتمیک ولت یکی از محبوب‌ترین کیف‌ پول‌های نرم‌افزاری است که در نسخه‌های دسکتاپ و موبایل در دسترس معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

اتمیک ولت یک کیف پول غیروثیقه‌ای با امنیت بسیار بالا است که به کاربران امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال از داخل کیف پول را می‌دهد.

کیف پول هدرا هش اتمیک ولت با ارائه گزینه‌هایی مثل استک کردن، وارد کردن توکن‌های DeFi، و هم‌چنین مدیریت توکن‌های NFT تمام امکانات مورد نیاز معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اما چیزی که اتمیک ولت را متمایز می‌کند، کاربرپسند بودن و سادگی استفاده از آن است.

با نصب اتمیک ولت روی کامپیوتر یا موبایل خود به راحتی می‌توانید به امکانات گسترده این پلتفرم دسترسی پیدا کنید.

کلید‌های خصوصی روی دستگاه با رمزنگاری امنیتی باقی می‌ماند. کیف پول اتمیک ولت غیرمتمرکز است و امکان هک کردن آن اگر بعید نباشد، به مراتب سخت‌ و پیچیده‌تر از کیف پول‌های متمرکز نرم‌افزاری محسوب می‌شود.

کیف پول اگزودوس

کیف پول اگزودوس یک کیف پول شناخته شده نرم‌افزاری است که با داشتن نسخه‌های دسکتاپ و موبایل امکانات گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اگزودوس یک صرافی داخلی دارد که به معامله‌گران اجازه می‌دهد بدون نیاز به مراجعه به صرافی‌های ارز دیجیتال هدرا هش خرید و فروش کنند.

برخلاف بسیاری از کیف پول‌های ارز دیجیتال، کیف پول HBAR اگزودوس به ثبت نام و احراز هویت نیازی ندارد.

اگزودوس برای معامله‌گرانی که تمایل دارند از کیف پولی استفاده کنند که به آن‌ها امکان خرید و فروش لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و توکن‌ها را بدهد، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

در این کیف پول بیشتر از 150 ارز دیجیتال برای خرید و فروش در دسترس کاربران قرار دارد. اگزودوس یک کیف پول هدرا هش گراف است که نیاز به مراجعه به صرافی، ثبت سفارش، و طی کردن مراحل پیچیده ثبت نام و احراز هویت را به کلی برطرف می‌کند. تمام این امکانات با یک رابط کاربری ساده و خلاقانه در اختیار معامله‌گران قرار دارد.

کیف پول غیروثیقه‌ای اگزودوس از نظر امنیت هم یکی از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری است که سرمایه‌گذاران هدرا هش می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

هم‌چنین امکان مرور پروژه‌های DeFi و مدیریت توکن‌های NFT به شکلی روان و ساده در کیف پول هدرا هش اگزودوس در اختیار کاربران شبکه هدرا هش و سرمایه‌گذاران قرار دارد.

کیف پول بیت گو

کیف پول  HBAR بیت گو یک گزینه عالی برای موسسات مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری است. بیت گو اولین کیف پول چند امضایی است که در سال 2013 افتتاح شده است و یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای مدیریت گروهی ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

در ابتدا بیت گو فقط از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کرد اما حالا بیشتر ارزهای دیجیتال در این کیف پول قابل مدیریت هستند.

کیف پول بیت گو یک کیف پول دسکتاپ است که برای سیستم‌ عامل‌های لینوکس و ویندوز طراحی شده است. افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس آن هم در اختیار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار دارد.

بیت گو از ارزهای رسمی هم پشتیبانی می‌کند که امکان خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال با کارت‌های اعتباری و پیش‌پرداخت را به کاربران و معامله‌گران می‌دهد.

اما چیزی که بیت گو را به گزینه‌ای منحصر به فرد برای شرکت‌ها و گروه‌های معامله‌گران تبدیل می‌کند، قابلیت چند کاربری بودن آن است.

شرکت‌های مالی با استفاده از این کیف پول هدرا هش می‌توانند بلاک‌چین‌های اختصاصی ایجاد کنند و دسترسی به آنها را فقط به افراد خاصی منتقل کنند.

کیف پول ابرا

ابرا یک کیف پول وثیقه‌ای موبایل است که با پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال در بیشتر از 150 کشور به کاربران خدمات ارائه می‌دهد.

کیف پول ابرا به غیر از ارزهای دیجیتال از بیشتر از 50 ارز رسمی هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود خرید و فروش ارزهای دیجیتال و معامله کردن هدرا هش با پول‌های رسمی هم در دسترس معامله‌گران قرار بگیرد.

اما جذابیت بزرگ کیف پول هدرا هش ابرا در انواع خدمات مالی است که به کاربران ارائه می‌دهد. معامله‌گران به سادگی با نگه داشتن ارزهای دیجیتال در حساب سرمایه‌گذاری کیف پول ابرا می‌توانند تا 10 درصد سود سالانه با پرداخت هفتگی دریافت کنند.

کیف پول ابرا امکان دریافت وام ارز دیجیتال را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با وثیقه کردن بعضی از استیبل‌کوین‌ها بدون سود پرداخت می‌شود.

امکانات کیف پول ابرا برای افراد و موسسات به صورت اختصاصی هم ارائه می‌شود. موسسات مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند با توجه به نیازها و حجم معاملات خود از گزینه‌های نرم‌افزاری پیشرفته کیف پول ابرا برای مدیریت ارزهای دیجیتال بهره‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت ایپ کوین در آینده دور و نزدیک!

کیف پول هش پک

کیف پول هش پک کیف پول اختصاصی پلتفرم هدرا هش است که توسط گروهی از توسعه‌دهندگان مستقل در سال 2021 توسعه یافته است.

این کیف پول ارز دیجیتال برای مدیریت توکن‌های DeFi، NFT، مرور اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و وب 3.0 طراحی شده است.

سرمایه‌گذاران هدرا هش به زودی با استفاده از کیف پول HBAR هش پک می‌توانند به راحتی از داخل کیف پول این ارز دیجیتال را استک کنند. همچنین پل‌هایی برای تعامل با شبکه‌های بلاک‌چین دیگر مانند بیت‌کوین و اتریوم قرار است به این کیف پول اضافه بشود.

کیف پول هش گراف پک یک افزونه مرورگر کروم و کیف پول تحت وب است. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و تولیدکنندگان NFT که شبکه بلاک‌چین هدرا هش را انتخاب می‌کنند، با استفاده از کیف پول هش پک به راحتی می‌توانند پروژه‌های خود را مدیریت کنند و با بلاک‌چین هدرا هش تعامل برقرار کنند.

کیف پول HBAR

کیف پول گواردا

گواردا یک کیف پول چند پلتفرمی است که به صورت افزونه کروم، نرم‌افزار دسکتاپ و اپ موبایل در دسترس معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

تقریبا هیچ توکن یا ارز دیجیتالی وجود ندارد که کیف پول گواردا از آن پشتیبانی نکند. کیف پول کیف پول  HBAR گواردا به کاربران امکان استک کردن، دریافت وام ارز دیجیتال، تبدیل، و البته خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون نیاز به مراجعه به صرافی‌ها را می‌دهد.

کیف پول ارز دیجیتال گواردا یک کیف پول غیروثیقه‌ای با سطح امنیت بسیار بالا است. این کیف پول به کاربران امکان خرید و فروش ناشناس ارزهای دیجیتال را می‌دهد که تقریبا در صرافی‌های ارز دیجیتال غیرممکن محسوب می‌شود.

اما به هر حال این کار خیلی هم ارزان تمام نمی‌شود و معامله‌گران برای خرید ارزهای دیجیتال از داخل کیف پول گواردا لازم است تا 5/5 درصد کارمزد پرداخت کنند.

کیف پول گواردا بیشتر از 400 هزار توکن و ارز دیجیتال متعلق به انواع شبکه‌های بلاک‌چین از اتریوم و سولانا گرفته تا هدرا هش را پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود گواردا یکی از بهترین کیف پول‌ها برای مدیریت توکن‌های DeFi و NFT برای سرمایه‌گذاران این بازارها باشد.

کیف پول آیوی

کیف پول آیوی یک اپ موبایل است که به غیر از مدیریت ارزهای دیجیتال، برای کمک به افراد در مدیریت بودجه طراحی شده است.

کیف پول  HBAR آیوی به کاربران امکان می‌دهد ارز دیجیتال خود را به بیشتر از 180 ارز رسمی تبدیل کنند. این اپ موبایل امکان وارد کردن توکن‌های NFT و DeFi شبکه هدرا هش (HTS)  را به کاربران می‌دهد.

آیوی یک کیف پول کاربردی و روزمره است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید مخارج و هزینه‌های ماهانه خود را پیگیری کنید.

این کیف پول موبایل با ایجاد گراف‌های ساده و خوانا به کاربران اجازه می‌دهد به خوبی هزینه‌ها را مدیریت کنند. پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از پول‌های رسمی باعث می‌شود آیوی برای تبدیل کردن و نقد کردن ارزهای دیجیتال بدون دردسرهای رایج در صرافی‌ها گزینه‌ای عالی باشد.

بهترین کیف پول هدرا هش سخت‌افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری دستگاه‌های الکترونیکی هستند که به سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال امکان می‌دهند بدون نگرانی از انواع تهدیدات اینترنتی کلیدهای خصوصی و ارزهای دیجیتال را نگهداری و مدیریت کنند.

کیف پول‌های سخت‌افزاری قیمت خیلی گرانی ندارند اما در مقایسه با کیف پول‌های نرم‌افزاری که تقریبا همیشه رایگان هستند، هزینه زیادی دارند.

کیف پول سخت‌افزاری برای معامله‌گران عمده و سرمایه‌گذارانی که مبالغ بزرگی روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، گزینه‌ای ایمن و به صرفه محسوب می‌شوند و جلوی نگرانی‌های احتمالی را می‌گیرند.

کیف پول سخت‌افزاری دی‌سنت

کیف پول هدرا هش سخت‌افزاری دی‌سنت یک محصول نسل جدید است. این کیف پول سخت‌افزاری بیومتریک از سنسور اثر انگشت داخلی برای تامین امنیت و احراز هویت کاربران بهره می‌برد.

ویژگی جذاب دیگر کیف پول سخت‌افزاری دی‌سنت ارائه کیف پول کارتی یکپارچه است. کیف پول‌های کارتی درست مثل کارت‌های بانکی برای پرداخت با دستگاه‌های کارتخوان طراحی می‌شوند و بعضی از آن‌ها مستقیما با عابربانک‌های بین‌المللی سازگار هستند.

تریدرها با استفاده از کیف پول دی‌سنت برای نقد کردن و برداشت پول از حساب دیگر نیازی به مراجعه به صرافی‌های ارز دیجیتال و انتقال به حساب بانکی ندارند.

کیف پول هدرا هش دی‌سنت همراه با یک نسخه نرم‌افزاری بسیار قدرتمند در دسترس سرمایه‌گذاران قرار می‌‌گیرد.

این کیف پول نرم‌افزاری از تمام شبکه‌های بلاک‌چین و اکوسیستم‌های دی‌فای مثل اتریوم، ترون، سولانا، پولکادات و البته هدرا هش و توکن‌های بومی و NFT های آنها پشتیبانی می‌کند.

این موارد باعث می‌شود کیف پول سخت‌افزاری دی‌سنت با وجود جدید بودن بهترین کیف پول ارز HBAR باشد.

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس

کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر حسابی محبوب و شناخته‌شده هستند. کیف پول لجر نانو ایکس نسخه جدیدتر این کیف پول‌های سخت‌افزاری است که از شبکه هدرا هش هم پشتیبانی می‌کند.

اما نرم‌افزار لجر مستقیما از هدرا هش پشتیبانی نمی‌کند و کاربرانی که از این کیف پول سخت‌افزاری استفاده می‌کنند، لازم است از کیف پول نرم‌افزاری هش پک برای مدیریت ارز دیجیتال خود بهره بگیرند.

آن‌ها برای این کار اول باید اپ هدرا هش را روی کیف پول لجر نانو ایکس کپی کنند. بعد با استفاده از افزونه کروم لجر با کیف پول هش پک که یک افزونه کروم است اتصال برقرار کنند.

حالا به کمک کیف پول هش پک آنها می‌توانند برای انتقال و دریافت ارز HBAR اقدام کنند. این مراحل نسبتا پیچیده باعث می‌شود کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس برای مدیریت هدرا هش فقط برای سرمایه‌گذارانی که از قبل این کیف پول را دارند مناسب و قابل استفاده باشد.

لجر نانو ایکس یک کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال قدرتمند است که بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال برای اطمینان از حفظ امنیت دارایی‌های دیجیتال آن را خریداری می‌کنند.

اگرچه لجر نانو ایکس بهترین کیف پول هدرا هش محسوب نمی‌شود، یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای ذخیره آن به خصوص برای سرمایه‌گذاران عمده روی پروژه هدرا هش به حساب می‌آید.

بالاخره کدام کیف پول را انتخاب کنیم؟!

در این مطلب 10 کیف پول هدرا هش برتر معرفی شد. هر کدام از این کیف پول‌ها برای بعضی از افراد و معامله‌گران اولویت دارند.

از دستگاه‌ها و سیستم عامل آنها گرفته تا حجم معاملات، زمینه فعالیت، میزان آشنایی با سیستم‌های نرم‌افزاری و شبکه‌های بلاک‌چین و مواردی مانند این مستقیما در انتخاب کیف پول HBAR نقش دارند. به عبارت دیگر یک گزینه که برای همه افراد بهترین باشد وجود ندارد.

اما همان طور که در این مطلب دیدید، ویژگی‌های هر کدام از کیف پول‌ها مشخص می‌کند برای کدام دسته از افراد مناسب‌تر محسوب می‌شوند. در ادامه می‌توانید با توجه به نیازها و امکاناتی که در اختیار دارید بهترین کیف پول هدرا هش را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: Wrapped Bitcoin چیست؟ قیمت و آینده رپد بیت کوین

اتمیک ولت و اگزودوس: بهترین گزینه از نظر سادگی

کیف پول هدرا هش اتمیک ولت یک کیف پول دسکتاپ و موبایل با کاربری بسیار آسان است که کاربران با هر سطحی از دانش فنی می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

به همین ترتیب کیف پول اگزودوس مجموعه‌ای از گزینه‌های پیشرفته معاملات بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال را با رابط کاربری ساده و خلاقانه در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

این دو کیف پول محبوبیت بسیار زیادی دارند و بسیاری از معامله‌گران در سراسر جهان از این کیف پول‌های غیروثیقه‌ای با امنیت بالا استفاده می‌کنند.

کیف پول هدرا هش

هش فایر بلاکز و بیت گو: بهترین گزینه برای شرکت‌ها و موسسات مالی

هش فایر بلاکز یک پلتفرم و اکوسیستم وثیقه‌ای مدیریت ارزهای دیجیتال و توکن‌های DeFi و NFT است که به خصوص برای موسسات مالی جذابیت زیادی دارد.

این پلتفرم امکان مدیریت امن پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها را به موسسات می‌دهد. کیف پول هدرا هش بیت گو هم امکانات مشابهی به شرکت‌ها می‌دهد.

کسب ‌و کارها و شرکت‌ها با استفاده از بیت گو می‌توانند بلاک‌چین‌ها و شبکه‌های غیرمتمرکز اختصاصی و شخصی ایجاد کنند و توکن‌های DeFi مبتنی بر هدرا هش را در آن مدیریت کنند.

کیف پول گواردا: بهترین گزینه معاملات ناشناس

بسیاری از معامله‌گران به دلایل مختلف تمایلی به احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال ندارند. کیف پول گواردا به این دسته از معامله‌گران امکان خرید و فروش ناشناس ارزهای دیجیتال را می‌دهد که البته کارمزد پایینی هم ندارد.

اگزودوس و اتمیک ولت هم برای معامله و خرید و فروش از داخل کیف پول محبوبیت و کارایی بسیار بالایی دارند. فقط تعداد ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی و فهرست شده کمتری از گواردا دارند.

کیف پول ابرا و گواردا: بهترین گزینه برای دریافت وام و سود

کیف پول ابرا مستقیما از استک کردن هدرا هش یا سرمایه‌گذاری روی آن پشتیبانی نمی‌کند. اما امکان تبدیل آن به استیبل‌کوین‌ها و استک کردن آن را برای معامله‌گران با شرایط سودآور ایجاد می‌کند.

کیف پول گواردا در مقابل مستقیما امکان استک کردن و وام گرفتن روی ارز دیجیتال HBAR را به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌دهد. تنها مشکل کیف پول گواردا کارمزد نسبتا گران آن است.

کیف پول آیوی: بهترین گزینه مدیریت مالی شخصی

کیف پول آیوی فقط یک کیف پول ارز دیجیتال نیست و امکانات جذاب و متنوعی برای مدیریت هزینه‌ها و مدیریت مالی شخصی در اختیار معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال می‌گذارد.

کیف پول هش پک: کیف پول هدرا هش اختصاصی

هش پک کیف پول اختصاصی پلتفرم هدرا هش است که برای توسعه‌دهندگان این پلتفرم، سرمایه‌گذاران روی پروژه‌های DeFi، و مالکان NFT کارایی زیادی دارد.

این کیف پول نرم‌افزاری با کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر سازگار است که استفاده از این ویژگی‌ باعث می‌شود از امن‌ترین گزینه‌ها باشد.

دی‌سنت و لجر نانو ایکس: بهترین گزینه برای امنیت

وقتی بحث به امنیت کیف پول هدرا هش یا هر ارز دیجیتال دیگری می‌رسد، کیف پول‌های سخت‌‌افزاری بدون تردید بهترین گزینه محسوب می‌شوند

کیف پول سخت‌افزاری دی‌سنت با پشتیبانی مستقیم از هدرا هش و تامین امنیت بایومتریک البته گزینه جذاب‌تری است. اما لجر نانو ایکس هم به خوبی با کیف پول هش پک سازگار است و برای تامین امنیت سرمایه‌گذاری عالی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: آینده ارز دیجیتال EOS در سال 2022 تا 2025

انتخاب کیف پول هدرا هش گراف در ایران

بعضی از کیف پول‌های ارز دیجیتال امکاناتی عالی در اختیار کاربران می‌گذارند اما متاسفانه یا امکان دسترسی به آن‌ها در ایران وجود ندارد، یا خطر مسدود شدن دارایی‌های دیجیتال با استفاده از آن‌ها وجود دارد.

کیف پول‌های فایربلاکز، بیت‌گو، آیوی و ابرا از جمله کیف پول‌های وثیقه‌ای هستند که استفاده از آنها در ایران بدون ریسک نیست.

کیف پول‌های غیروثیقه‌ای و به خصوص کیف پول‌های غیرمتمرکز در مقابل گزینه‌ای بی‌خطر هستند که امکان بروز مشکلاتی مانند بلاک شدن دارایی در آن‌ها وجود ندارد.

با این حساب، اگر به دنبال یک «کیف پول هدرا هش» نرم‌افزاری مطمئن بدون ریسک برای استفاده در ایران هستید، اگزودوس، اتمیک ولت، گواردا و هش پک گزینه‌های مناسبی به نظر می‌رسند.

ارزهای دیجیتال ارزشمند خود را از دست ندهید!

حال که تمام تلاش خود را می‌کنید که ارزهای دیجیتال بازار را شناسایی کنید، نباید بگذارید که ارزهای ارزشمند راحت از دستتان برود.

اگر تریدر باشید، با موقعیت‌های طلایی ترید در بازار مواجه شدید که سرمایه کافی را برای ترید در اختیار نداشتید و فقط شاهد از دست رفتن فرصت‌هایتان بوده‌اید. اما چه راهی برای این وجود دارد که نه ارزهای دیجیتال ارزشمندتان را از دست دهید و نه فرصت‌های طلایی بازار را؟!

دریافت وام ارز دیجیتال راه چاره شماست. برای دریافت این وام، ارزهای دیجیتال خود را وثیقه می‌گذارید و بدون این‌که آن‌ها را بفروشید، سرمایه کافی را برای ترید به دست می‌‌آورید.

باریپتو، پلتفرم ایرانی پرداخت وام ارز دیجیتال است که

  • بدون نیاز به ضامن
  • بدون کاغذبازی‌های اداری و
  • در کمتر از 24 ساعت

وام ارز دیجیتال پرداخت می‌کند. به این ترتیب، هم ارزهایتان را حفظ می‌شود و هم افسوس تریدهای طلایی به دلتان نمی‌ماند! حالا که بهترین کیف پول های هدرا هش را شناختید، باید راه و رسم حفظ دارایی‌های ارزشمندتان را نیز بشناسید.

همین حالا از باریپتو وام ارز دیجیتال بگیرید

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *