بلاگ

پیش بینی قیمت ایپ کوین در آینده دور و نزدیک!

قیمت ایپ کوین (قیمت Ape Coin)

با توجه به داغی بازار ارزهای دیجیتال، رمزارزهای مختلفی در این بازار ایجاد شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایپ کوین اشاره کرد. ایپ کوین برای اولین بار در سال 2017 و با قیمت 8 دلار معرفی شد. این ارز یکی از رمزارزهای معروف پایه‌گذاری‌شده بر مبنای دائو است که توسط همین سازمان هم مدیریت می‌شود.

از این رو مانند دیگر پروژه‌های دائو، ایپ کوین هم دارای توکن حاکمیتی است که با برخورداری از آن، امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرند. قیمت ایپ کوین تا به امروز دچار نوسانات زیاده شده است و برخی افراد از سرمایه‌گذاری در آن صرف نظر می‌کنند یا مردد هستند. این در حالی است که می‌توان چشم‌انداز خوبی را برای این ارز دیجیتالی تا سال 2025 مشاهده کرد. در این مقاله باریپتو، به پیش بینی قیمت ایپ کوین در آینده دور و نزدیک می‌پردازیم تا تکلیفتان را با این ارز مشخص کنید!

ایپ کوین چیست؟

رمزارز ApeCoin یک ارز دیجیتال و با استاندارد ERC-20 در اکوسیستم APE و یک پروژه غیرمتمرکز با الهام از Bored Ape Yacht Club آزمایشگاه یوگا است.

این کوین برای استفاده در اکوسیستم APE راه‌اندازی شده است. ارز دیجیتالی ایپ در حال حاضر در لیست برترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار در CoinMarketCap در رتبه 43 قرار دارد.

رمزارز APE توسط یک سازمان مستقل غیرمتمرکز به نام ApeCoin DAO اداره می‌شود. حتی از آن‌جایی که ApeDao از کمپانی Yuga Labs، خالق BAYC جداست، ایپ کوین به عنوان توکن اصلی برای اکوسیستم BAYC و هم‌چنین برای محصولات و خدمات آینده یوگا پذیرفته شده است.

طبق اطلاعات Yuga Labs، دارندگان Apecoin دارای حقوق حاکمیتی بر DAO جهت تصمیم‌گیری برای آینده آن و برخی امتیازات دیگر هستند.

ارز ApeCoin در ابتدا به دارندگان BAYC NFT به صورت رایگان ارائه شده بود؛ اما در زمان عرضه، این ارز دیجیتال دائو قیمتی معادل 8 دلار داشت که کمی برای جامعه بایک شوکه کننده بود.

 

قیمت ایپ کوین (قیمت Ape Coin)

 

 

بدون فروش ارز دیجیتالتان، ترید کنید!

مزایای خرید ایپ کوین

ایپ کوین به عنوان یک ارز دیجیتال بر مبنای دائو ارزش خرید بالایی دارد و می‌توان چشم‌انداز خوبی را برای آن دید. دلایلی وجود دارد که باعث می‌شوند بخواهید این ارز دیجیتال را همین حالا خریداری کنید. در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

رمزارز ApeCoin در قالب یک نام تجاری ارزشمند رشد می‌کند

تا آوریل 2022، بیش از 18500 ارز دیجیتال در بازار وجود داشته است و تنها در سال 2022 بیش از 1000 رمزارز به فضای مالی ارز دیجیتال اضافه شده است.

به دلیل ثروت‌هایی که می‌توان از دارایی‌های دیجیتال به دست آورد، بسیاری از توسعه‌دهندگان توکن‌هایی ایجاد کرده‌اند که فناوری‌های نوآورانه قوی در پشت خود ندارند و نمی‌توانند گزینه سرمایه‌گذاری مناسبی باشند.

لازم به ذکر است که تا پایان سال، احتمال بی‌ارزش شدن بیشتر توکن‌های اضافه شده در سال 2022 وجود دارد؛ از این رو، به سراغ این ارزهای دیجیتالی نوظهور نروید.

این در حالی است که اکوسیستمی مانند ApeCoin که می‌تواند برنامه‌های غیرمتمرکز بیشتری را به فضای مالی غیرمتمرکز اضافه کند، پتانسیل بالایی برای کنار زدن رقبای خود دارد.

معرفی کالکشن Bored Ape Yacht Club (BAYC) (شرکت مادر ایپ کوین) در آوریل 2021، فروش جهانی NFTها را متحول کرده است.

برند BAYC در آگوست 2021 به بالاترین میزان فروش خود رسید و حدود 297 میلیون دلار ثبت کرد. حتی در برهه‌ای از زمان، شرکت BAYC به بالاترین سطح درآمد یک روزه یعنی معادل تقریبا 55 میلیون دلار رسید که نشان از محبوبیت بالای آن و آینده‌ای روشن دارد.

در سال 2022، تقاضای گسترده برای برخی از 10000 توکن ایپ کوین باعث شد رکورد فروش در ماه اول شکسته شود و در ژانویه 2022، کمپانی BAYC حدود 311 میلیون دلار در حجم فروش ثبت کرد. امروزه نیز BAYC بیش از 100 میلیون دلار فروش ماهانه را ثبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: Wrapped Bitcoin چیست؟ قیمت و آینده رپد بیت کوین

رمزارز APE توسط صرافی‌های معتبر پشتیبانی می‌شود

بسیار نادر است که یک توکن قبل از راه‌اندازی از همه صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند. بایننس قبل از این‌که بخواهد ارز دیجیتالی مخصوص خود را به بازار عرضه کند، اعلام کرد که معاملات را تنها برای جفت ارزهای APE/BTC، APE/USDT و APE/BUSD پشتیبانی می‌کند.

در 16 مارس 2021، صرافی Coinbase از طریق دسته توییتر خود اعلام کرد که پشتیبانی از APE را اضافه خواهد کرد. در همان روز، صرافی FTX از طریق مقاله‌ای اعلام کرد که امکان پشتیبانی از ApeCoin (APE) را فراهم می‌کند. علاوه بر این، این صرافی‌ها بسیار ایمن هستند و می‌تواند امنیت معاملات شما را تضمین کنند. روزانه میلیون‌ها ایپ کوین توسط این صرافی‌ها معامله می‌شود که نشان از محبوبیت بالای این رمزارز در ایپ کوین دارد.

رمزارز ApeCoin نسبتا ارزان است

میلیون‌ها نفر در جستجوی ارزهای دیجیتالی ارزان‌قیمت هستند که در آینده ممکن است مانند شیبا افزایش قیمت شدید پیدا کنند.

زمانی که ‌بیت‌کوین (BTC) عرضه شد، قیمتی کمتر از 10 دلار داشت. اما در حال حاضر، شاهد این بوده‌ایم که به رکورد 70 هزار دلاری هم دست پیدا کرده است. پس از ‌بیت‌کوین اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB) و سولانا (SOL) از جمله دیگر ارزهایی هستند که به صورت ناگهانی جهش قیمتی پیدا کردند.

ارز دیجیتالی ایپ کوین از محبوبیت بالایی برخوردار است

برخورداری از حمایت Bored Ape Yacht Club (BAYC) یکی از دلایل اصلی برای قیمت نسبتا کم ایپ کوین و محبوبیت بالای آن در میان کاربران است؛ مانند توکن‌های جدید، رمزارز ایپ کوین نیز می‌تواند برای طرفداران NFT  گزینه مناسبی باشد.

هم‌چنین در آینده، اگر NBA TopShots، World of Women، Adidas Originals یا سایر NFTها تصمیم به راه‌اندازی توکن داشته باشند، زیر سایه APE قرار خواهند گرفت.

ایپ کوین به قدری محبوب است که در آوریل 2022، کمترین حجم روزانه APE با بیش از 470 میلیون دلار بوده است. این منجر به الگوهای قیمتی جدید این توکن در پشت اکوسیستم ApeCoin خواهد شد.

توسعه دهندگان زیادی برای تقویت و گسترش ایپ کوین اقدام می‌کنند

هیچ پروژه واحدی در فضای مالی غیرمتمرکز وجود ندارد که بتواند بدون کمک توسعه‌دهندگان شخص ثالث زنده بماند؛ به همین دلیل است که برنامه‌های دوره‌ای مانند Hackathons وجود دارند که توسعه‌‌دهندگان را تشویق می‌کنند تا پروتکل‌هایی را تحت دسته‌های مختلف در فضای DeFi ایجاد کنند.

توسعه‌دهندگان شخص ثالث با ادغام APE در پروژه‌ها، بازی‌ها و سایر خدمات در اکوسیستم ApeCoin می‌توانند منجر به پیشرفت این پروژه دائو شوند.

برای مثال، می‌توان به استفاده از APE در بازی Benji Bananas توسط Anomica Brands نسبت داد. شما می‌توانید یک کارت عضویت Benji Bananas به راحتی 25 ایپ کوین دریافت کنید.

پیش بینی قیمت ایپ کوین

قیمت ایپ کوین چه فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است؟

قیمت سهام ApeCoin برای اولین بار در 17 مارس به 5 دلار رسید و بلافاصله در 48 ساعت اول معاملات خود بیش از 250 درصد افزایش یافت.

پس از رسیدن به مرز 27 دلار، ارز APE کمی ریزش قیمت را تجربه کرد و اکنون در صدد این است که دوباره به دوران اوج خود بازگردد. امروزه این ارز را می‌توان با قیمت حدود 7 دلار خریداری کرد و مشخص نیست که چه زمانی دوباره ارزش آن به 27 دلار و بلکه بیشتر از آن می‌رسد.

عرضه اولیه ایپ کوین

آیا می‌دانید عملکرد ایپ کوین به چه صورت است؟ اگر بخواهیم تاریخچه و عملکرد این ارز دیجیتالی را به صورت مرحله‌ای بیان کنیم، در مرحله اول، ارز ApeCoin بین دارندگان Bored Ape Yacht Club و Mutant Ape Yacht Club NFT به عنوان “پاداش” برای مالکیت توزیع شد.

صاحبان Bored Apes اصلی 10094 توکن دریافت کردند که با قیمت فعلی معادل بیش از 150000 دلار است. در مجموع 15 درصد از توکن‌های APE به دارندگان NFT اختصاص داده شده که 47 درصد آن به DAO داده می‌شود تا پروژه را در سال‌های آینده توسعه دهد.

برای دارندگان غیر NFT، ارز ApeCoin را می‌توان از بسیاری از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتالی دریافت کرد و به عنوان یک روش پرداخت از آن استفاده کرد.

آشنایی با مفهوم دائو و بنا شدن ایپ کوین بر مبنای آن

دائو یک سیستم غیر متمرکز و بر پایه اتریوم است که بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله ایپ کوین بر پایه آن ایجاد شده‌اند.

در واقع، فناوری بلاک ‌چین و ارزهای دیجیتال با مفهوم مدیریت غیرمتمرکز و خودگردان ایجاد شده‌اند و این باعث شده است که دائو بتواند به دلیل هم مسیر بودن با آن‌ها، به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

برای درک آسان‌تر دائو، یک بانک را تصور کنید. یک بانکی که به صورت غیر متمرکز اداره می‌‌‎‌‎شود، وجود فیزیکی  و حاکمیت متمرکز ندارد. از این رو، تمام مشتریان می‌توانند در آن نقش رئیس را ایفا کنند.

در واقع، برای ایجاد هرگونه تغییرات در سیستم این بانک باید نظرسنجی برگزار شود و افرادی که توکن حاکمیتی بیشتری داشته باشند، رای بیشتری را می‌توانند ثبت کنند.

از این رو، می‌توان دائو را نوعی رویکرد در اداره یک سازمان دانست که در آن هر عضوی از آن مجموعه بدون در نظر گرفتن سمت و جایگاه خود، حق یکسانی در ایجاد تغییرات در سیستم دارد.

دائو و پروژه‌های زیرمجموعه آن از جمله ایپ کوین را می‌توان در لیست دستاوردهای امور مالی غیر متمرکز یا همان دیفای دانست.

دائو باعث شده است که مدیریت‌های انحصاری در پروژه‌های مختلف از بین برود و از این رو، منافع اجتماعی به شخصی ارجحیت پیدا کنند. به همین خاطر، می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی مانند ایپ کوین که زیرمجموعه دائو هستند، می‌توانند بسیار سودآور باشند.

بیشتر بخوانید: آینده ارز دیجیتال EOS در سال 2022 تا 2025

توکن حاکمیتی؛ توکنی که در تمام پروژه‌های دائو به چشم می‌خورد

برای این‌که سرمایه‌گذاران پروژه‌های مختلف دائو مانند ایپ کوین بتوانند در نظرسنجی‌ها برای ایجاد تغییرات در سیستم شرکت کنند، باید توکن حاکمیتی داشته باشند.

ایپ کوین هم از این قاعده مستثنی نیست و شما می‌توانید با خریداری توکن‌های حاکمیتی آن، در نظرسنجی‌های سیستمی این رمزارز شرکت کنید.

هر پروژه دائو از جمله ایپ‌کوین دارای توکن حکومتی هستند. برخی از پروژه‌های دائو دارای دو توکن هستند که یکی از آن‌ها حکومتی است. به‌عنوان‌مثال، پروژه میکردائو دارای دو توکن با نام‌های دای و میکر است که از توکن میکر به عنوان توکن حکومتی یاد می‌شود.

توکن حکومتی ایپ کوین با نام ایپ عرضه شده است که شما می‌توانید با خرید آن، در نظرسنجی‌های این رمزارز برای ایجاد تغییرات شرکت کنید. توجه داشته باشید هرچقدر تعداد توکن‌های حکومتی شما بیشتر باشد، حق رای بیشتری را هم خواهید داشت.

ایپ کوین

 

ثبت پروپوزال برای تغییر در سیستم ایپ کوین

یکی از مزایای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بر مبنای دائو مانند ایپ کوین این است که می‌توانید در صورت تمایل، پروپوزال ثبت کنید.

در واقع، اگر پیشنهادی برای بهبود عملکرد یک دائو دارید، به راحتی می‌توانید پروپوزال خود را در شبکه آن ثبت کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد و وارد نظرسنجی شود.

در صورتی که پروپوزال شما به موافقت اکثریت اعضا برسد، به اجرا گذاشته می‌شود؛ در غیر این صورت، پروپوزال شما رد خواهد شد.

ایپ کوین به چه صورت کار می‌کند؟

قبل از این‌که عجله کنید و به خرید ApeCoin اقدام نمائید، بهتر است کمی در رابطه با نحوه عملکرد این توکن دیجیتال آشنایی داشته باشید.

رمزارز ApeCoin در بازار ارزهای دیجیتال، یک ارز نسبتا جدید است؛ با این حال، اطلاعاتی که از وضعیت امروزی و آینده این ارز دیجیتالی منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که می‌توان چشم‌انداز روشنی را برای ایپ کوین در نظر گرفت.

به زبان ساده، ApeCoin یک توکن از نوع ERC-20 است که برای حاکمیت و ابزار طراحی شده است. ارز دیجیتال ApeCoin توسط ApeCoin DAO بر روی بلاک‌چین اتریوم پشتیبانی می‌شود که پیش‌تر به آن اشاره شده بود.

لوگوی ApeCoin نماد رسمی مجموعه Bored Ape Yacht Club NFT هم هست. با این حال، برخلاف تصور عمومی، ارز دیجیتالی ApeCoin توسط Yuga Labs(شرکت مادر مجموعه NFT بایک) ایجاد نشده است. همچنان هم دلایل مشخص و قانع‌کننده‌ای برای این موضوع وجود ندارد.

طبق اطلاعات CoinMarketCap، حداکثر میزان عرضه 1 میلیارد توکن APE است که در حال حاضر 277.5 میلیون آن استخراج شده است. با توجه به قیمت فعلی ApeCoin، این توکن ارزش بازاری 4.02 میلیارد دلاری دارد که آن را در لیست بزرگ‌ترین ارز‌های دیجیتال در سطح جهان قرار می‌دهد.

پیش بینی قیمت Ape coin در 2022

یوگا (Yuga) یا همان شرکت مادر بایک، در پایان ماه آوریل، زمین‌های متاورس Otherside را راه‌اندازی کردند.

این املاک دیجیتالی هرکدام حدود 100000 دلار ارزش داشتند و در مجموع 320 میلیون دلار قیمت‌گذاری شده بوند که تمام آن‌ها در مدت 45 دقیقه فروخته شدند. پس از فروش Otherside، قیمت ایپ کوین از 24 دلار به 16 دلار کاهش یافت.

جامعه ارزهای دیجیتال Coinmarketcap با بیش از 3400 عضو، 16.78 دلار را به عنوان قیمت بسته شدن ApeCoin در نیمه دوم 2022 ‌پیش‌بینی می‌کند. لازم به ذکر است که پیش‌بینی‌های این جامعه در 80 درصد مواقع درست است و می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

سایت و مجموعه CryptoPredictions.com انتظار دارد که قیمت ApeCoin نیمه دوم 2022 به 14.342 دلار برسد در شرایط سخت ممکن است این قیمت به 9 دلار هم برسد. البته که به طور میانگین می‌توان 11 دلار را به عنوان قیمت پیش‌بینی شده بیان کرد.

پیش‌ بینی قیمت Ape Coin نشان می‌دهد که ارزش این رمزارز می‌تواند به طور پیوسته افزایش یابد و در ماه جولای به 15 دلار برسد و دو ماه بعد، از 16 دلار نیز فراتر رود. در سه ماهه سوم 2022، احتمالا میانگین قیمتی این ارز از 12 تا 13 دلار باشد. به طور کلی انتظار می‌رود که ایپ کن تا شروع سال 2023، رشد ثابتی را تجربه کند.

پیش بینی قیمت ایپ کوین در 2023

بسیاری از کارشناسان ایپ کوین را در دسته میم‌کوین‌ها قرار داده‌اند و این باعث شده است که قیمت این ارز دیجیتال چندان بالا نرود و همواره یکی از ارزان‌ترین رمزارزهای بازار باشد.

البته پیش بینی قیمت ایپ کوین نشان می‌دهد که ممکن است در سال 2023، این ارز کاربرد دیگر پیدا کند و دیگر در دسته‌بندی میم‌کوین‌ها قرار داده نشود. از این رو، می‌توان آینده‌ای باثبات و روشن را برای ایپ کوین در سال 2023 در نظر گرفت.

از آنجایی که دارندگان توکن حاکمیتی ایپ، اقدامات این ارز را اداره می‌کنند، پتانسیل بسیار بالایی وجود دارد که ایپ کوین نسبت به میم‌کوین بودن خود تغییر موضع بدهد.

هم‌چنین نظرسنجی‌های اخیر این ارز نشان می‌دهد که کاربران ایپ کوین می‌خواهند هرچه سریع‌تر این ارز دیجیتال از دسته‌بندی میم‌کوین‌ها خارج شود.

برخی از سرمایه‌گذاران با خود می‌گویند که تغییر موضع ایپ کوین تاثیری بر قیمت آن ندارد و هم‌چنان این ارز یک سرمایه‌گذاری از پیش شکست خورده است.

اما زمانی که این ارز دیجیتال را دیگر به عنوان یک میم‌کوین نشناسند، باعث می‌شود که قیمت آن جهش زیادی پیدا کند و بتوان سرمایه‌گذاری سنگینی روی آن انجام داد.

جدا از جنبه‌های حاکمیتی و یکپارچه‌سازی میم‌کوین ایپ کوین، این ارز می‌تواند برای پرداخت به تجار نیز استفاده شود.

با توجه به وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال، در حال حاضر شرکت‌های زیادی وجود ندارند که APE را بپذیرند. با این حال، سایت Investing.com اخیرا اشاره کرده است که کارخانه SaltWater شروع به پذیرش ApeCoin به عنوان یک روش پرداخت کرده است و این می‌توان یک شروع جذاب برای استفاده گسترده و رایج از این میم‌کوین باشد.

قیمت Ape Coin

شناخته شدن ایپ کوین به عنوان یک میم‌کوین

برای این‌که ApeCoin به یکی از بهترین سکه‌های وب 3.0 تبدیل شود، باید به‌طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. این می‌تواند کمی مشکل‌ساز باشد؛ چرا که این سکه به اشتباه به عنوان یک میم‌کوین شناخته می‌شود و سرمایه‌گذاران چندان آن را جدی نمی‌گیرند.

به همین دلیل، پیش‌بینی ما از قیمت ApeCoin برای سال 2023 نشان می‌دهد که ارزش سکه تا پایان این سال به 90 دلار می‌رسد، زیرا ما انتظار داریم سرمایه‌گذاران خرده این توکن را خریداری کنند. این نشان‌دهنده افزایش بیش از 1685 درصدی نسبت به قیمت فعلی ApeCoin است.

بیشتر بخوانید: استراتژی ترید لاک پشتی چیست؟

پیش بینی قیمت Ape coin در 2024

طبق پیش‌بینی قیمت ApeCoin برای ژانویه 2024، قیمت ارز دیجیتال ممکن است تا پایان این ماه به 15.43 دلار برسد که حداکثر قیمتی است که می‌توان برای آن در نظر گرفت. در مقابل، کمترین قیمت آن 9.71 دلار برآورد شده است.

ارزش ایپ کوین در ماه فوریه 2024

بر اساس «پیش‌بینی قیمت ApeCoin» برای فوریه 2024، تا پایان این ماه ممکن است قیمت این رمزارز به 11.09 دلار برسد. در حالی که حداقل هزینه مورد انتظار 9.74 دلار است. لازم به ذکر است که در شرایط خاص ممکن است قیمت این ارز پایین‌تر هم بیاید.

پیش‌بینی ایپ کوین در مارس

برای مارس 2024، پیش‌بینی شده است که قیمت ApeCoin (APE) تا پایان این ماه به 10.57 دلار برسد که حداکثر قیمتی است که می‌توان برای آن در نظر گرفت. این در حالی است که حداقل ارزش این ارز ممکن است حدودا 9.94 دلار باشد.

در آپریل 2024 ایپ کوین چقدر ارزش خواهد داشت

در آوریل 2024، قیمت ApeCoin (APE) روند صعودی را طی می‌کند و ممکن است به 13.03 دلار برسد. البته، این باعث می‌شود که حداقل ارزش آن کمی افت داشته باشد و در بازه 9.84 دلار قرار بگیرد. اما بیشترین احتمال مربوط به افزایش قیمت است.

قیمت پیش‌بینی شده در ماه می 2024

این احتمال وجود دارد که در ماه می 2024، قیمت ApeCoin (APE) به 16.62 دلار نیز برسد. البته که پیش‌بینی می‌شود این افزایش قیمت مقطعی باشد و برای ماه‌های بعدی دوباره کاهش پیدا کند. ضمنا، حداقل ارزش این ارز هم 9.82 دلار است.

ماه ژوئن؛ ماه افت دوباره ارزش ایپ کوین

طبق پیش‌بینی قیمت ApeCoin برای ژوئن 2024، قیمت این ارز ممکن است تا پایان همین ماه به 10.78 دلار برسد. همچنین حداقل قیمت پیش‌بینی شده هم به 9.62 دلار کاهش پیدا می‌کند و می‌‎توانیم بگوییم این ماه، دوران سیاه ایپ کوین در 2024 است.

ماه جولای؛ ماهی که ایپ کوین جهش قیمتی پیدا می‌کند

طبق پیش‌بینی قیمت ApeCoin برای جولای 2024، قیمت ApeCoin (APE) ممکن است تا پایان ماه به 17.44 دلار برسد. حداکثر قیمت مورد انتظار APE 17.44 دلار است، در حالی که حداقل هزینه مورد انتظار 9.73 دلار است.

تداوم روند صعودی ایپ کوین در آگوست 2024

طبق پیش‌بینی‌‌های انجام شده روی آینده ایپ کوین برای آگوست 2024، قیمت ApeCoin (APE) ممکن است تا پایان همین ماه به 17.36 دلار برسد. همچنین مبلغ حداقل قیمت آن هم با افزایش مواجه می‌شود و حدودا 9.97 دلار برآورد شده است.

پیش بینی قیمت Ape Coin

سقوط قیمت ایپ کوین

آینده Ape Coin در سپتامبر 2024 ممکن است کمی به خطر بیفتد. چرا که ممکن است در این ماه، ارزش این ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده و به 14.96 دلار برسد. البته که خوشبختانه حداقل قیمت آن تغییری نمی‌کند همان 9.97 دلار باقی می‌ماند.

پیش بینی قیمت Ape coin در 2025

موفقیت ApeCoin ممکن است در درازمدت نمایان شود؛ زمانی که ارزهای دیجیتالی به جای حدس و گمان، به عنوان یک روش رایج پرداخت معرفی شدند.

یکی از راه‌هایی که به نظر می‌رسد ApeCoin DAO احتمالا آن را کشف می‌کند، ورود به متاورس است. این ممکن است بعد از پروژه The Otherside که توسط یوگا اداره می‌شود، رخ بدهد.

مجله CNET هم در مصاحبه‌ای با یوگا تایید کرده است که این احتمال وجود دارد تا در سال 2024 شاهد ورود ایپ کوین به جهان متاورس باشیم. با ورود ایپ کوین به جهان متاورس تصور می‌شود که ارزش آن برای باری دیگر جهش پیدا کند. از این رو، این رمزارز می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

آیا آینده ایپ کوین ختم به خیر می‌شود؟!

بعضی از میم‌کوین‌ها توانسته‌اند محبوبیت بالایی میان مردم پیدا کنند. همین حالا هم از میم‌کوین ایپ کوین می‌توان برای پرداخت‌های روزانه در برخی مجموعه‌ها استفاده کرد.

توجه داشته باشید که این ارز دیجیتال به صورت غیرمتمرکز اداره می‌شود و سرمایه‌گذاران آن تصمیم دارند که در آینده این ارز دیجیتالی را از حالت میم‌کوین به این ارز دیجیتال واقعی تبدیل کنند.

هم‌اکنون این ارز دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار است و می‌توانم اذعان کرد که تا وقتی ایپ‌کوین از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و مردم بخواهند از آن استفاده کرد یا روی آن سرمایه‌گذاری کنند، این رمزارز هم وجود خواهد داشت.

برخی به دلیل میم‌کوین بودن ایپ کوین از آن حمایت نمی‌کنند. این در حالی است که دوج‌کوین یک میم‌کوین دیگر است که طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از فروشگاه‌ها از آن برای پرداخت خرید‌ها استفاده می‌شود.  به طور کلی می‌توان چشم‌انداز درخشانی را برای آینده ایپ کوین مشاهده کنیم.

معرفی صرافی‌های برای کسب اطلاعات درباره قیمت ایپ کوین و خرید آن

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره قیمت ایپ کوین و خرید آن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به صرافی‌های خارجی بزنید. البته که معامله ارز دیجیتال از طریق صرافی‌های خارجی دردسر زیادی دارد و پیشنهاد می‌کنیم به سراغ صرافی‌های داخلی بروید. در ادامه لیستی از بهترین صرافی‌های خارجی برای خرید و فروش ایپ کوین وجود دارد:

  • eToro
  • com
  • Binance

باریپتو؛ پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال محبوب شما

اگر تریدر باشید، در موقعیتی قرار گرفته‌اید که فرصت‌های عالی ترید را در بازار کریپتو دارید، اما سرمایه کافی را برای ترید در اختیار ندارید. از طرفی، ارزهای دیجیتال ارزشمندی در کیف پول شماست که نمی‌خواهید آن‌ها را بفروشید. در چنین موقعیتی باید چه اقدامی کنید؟!

دریافت وام ارز دیجیتال کاری است که در چنین موقعیتی، هم فرصت‌های طلایی ترید را برایتان حفظ می‌کند و هم ارزهای دیجیتال ارزشمندتان را مصون نگه می‌دارد.

برای دریافت وام ارز دیجیتال، بدون این‌که نیازی به فروش ارزهای دیجیتالتان باشد، آن‌ها را وثیقه می‌گذارید و بر اساس میزان این ارزها، وام ارز دیجیتال برای ترید دریافت می‌کنید.

باریپتو یک پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال ایرانی است که می‌توانید به راحتی،

  • بدون نیاز به ضامن،
  • بدون نیاز به احراز هویت
  • و در کمتر از 24 ساعت

وام نقدی تتر مورد نظر خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که ما در باریپتو تسهیلات خود را با سود سالیانه اعطا می‌کنیم.

برای دریافت وام از مجموعه ما یعنی باریپتو، ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید. با این کار، یک کیف پول اختصاصی به شما تعلق خواهد گرفت که می‌توانید ارزهای دیجیتالی خود را هم در آن نگهداری کنید.

پس از انتقال ارز دیجیتال به میزان مورد، باید درخواست وام خود را ثبت کنید.

در صورتی که از شرایط لازم برخوردار باشید، وام در مدت حداکثر 24 ساعت این وام برای شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *