بلاگ

آینده ارز استورج در 2022 تا 2025

با توسعه بازار رمزارزهای دیجیتالی در دهه گذشته، کوین‌ها و توکن‌های متعددی با اهداف و ویژگی‌های مختلف به وجود آمده‌اند. امروزه با رشد این بازار پرسود، پروژه‌هایی با اهداف خاص‌تر در حال توسعه و راه‌اندازی هستند. استورج (STORJ) نمونه‌ای از یک دارایی رمزنگاری شده با یک ابزار خاص است. استورج یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است که در آن افراد می‌توانند فضای اضافی درایو را به اشتراک بگذارند. اما آینده ارز استورج چه می‌شود و پیش بینی قیمت استورچ تا سال 2025 به چه صورت است؟ با باریپتو همراه باشید تا از سرنوشت این رمزارز مطلع شوید.

ارز دیجیتال استورج چیست؟

استورج یک پلتفرم ذخیره‌سازی ابری غیرمتمرکز است که در آن کاربران می‌توانند از یک محیط امن، خصوصی و منبع‌باز برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

استورج یک محیط غیرمتمرکز منبع‌باز را فراهم می‌کند که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بتوانند داده‌های خود را با دسترسی به حریم خصوصی کامل و امنیت بالا ذخیره کنند.

ذخیره‌سازی ابری استورج بدون نیاز به یک مرجع مرکزی کار می‌کند و داده‌ها را از طریق تقسیم کردن آن‌ها به بخش‌های کوچک‌تر و توزیع آن در سراسر شبکه ابری جهانی استورج ذخیره می‌کند.

استورج جایگزینی برای ارائه‌دهندگان ذخیره‌سازی ابری متمرکز مانند سرویس‌های ابری گوگل کلود (Google Cloud) و آمازون (Amazon) را به کاربران ارائه می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا فضای دیسک اضافی را به‌صورت غیرمتمرکز از طریق خدمات همتا به همتا (peer-to-peer) اجاره و استفاده کنند.

استورج یکی از اولین پلتفرم‌های ذخیره‌سازی ابری غیرمتمرکز و یکی از خاص‌ترین آن‌ها در میان انواع مشابه خود در بازار ارزهای دیجیتال است.

کاربران می‌توانند بر اساس مبلغی بابت فضای دیسک مشترکی که توسط اجاره‌کنندگان در پلتفرم پرداخت می‌شود، کسب درآمد کنند.

بنابراین یک بازار ذخیره‌سازی ابری غیرمتمرکز P2P برای کاربران ایجاد می‌کند و این به خودی خود می‌تواند دلیلی بر روشن بودن آینده استورج باشد.

آینده ارز استورج

نحوه عملکرد ارز استورج

استورج یکی از اولین بازارهای ابری غیرمتمرکز و شبکه‌های ذخیره‌سازی ابری در دنیا است و به همین دلیل این رمزارز محبوب قصد دارد تا وابستگی به یک مرجع متمرکز را به طور کلی از بین ببرد.

این پلتفرم مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است؛ به همین دلیل یک سیستم با امنیت بالا، غیرمتمرکزسازی، حریم خصوصی و شفافیت را برای کاربران به وجود می‌آورد.

به عبارتی، استورج داده‌های آپلود شده را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کند و آن را در سراسر شبکه توزیع می‌کند؛ به‌طوری که هیچ شرکت یا سازمانی نمی‌تواند به تمام این داده‌های آپلود شده دسترسی داشته باشد.

به این ترتیب، استورج انحصار مالکیت داده‌ها به کاربران را حفظ می‌کند. فرایند تقسیم داده‌ها به‌عنوان پارتیشن‌بندی پایگاه داده (شاردینگ) شناخته می‌شود که کاربران را قادر می‌سازد تا داده‌ها را به‌صورت بخش‌ بخش از منابع مختلف به طور هم‌زمان دانلود کنند.

این بدان معناست که دانلودهای استورج در مقایسه با سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری سنتی مانند آمازون یا گوگل کلود سریع‌تر کار می‌کنند.

فضای ذخیره‌سازی ابری مبتنی بر بازار خدمات ابری P2P است. «آینده ارز استورج» هم‌چنین برای کاربرانی مهم است که فضای دیسک اضافی خود را اجاره می‌دهند؛ زیرا می‌توانند بر اساس میزان فضای اجاره‌ای خود، توکن‌های استورج به دست بیاورند. این شبکه بر اساس سه جزء اصلی کار می‌کند:

  • آپ لینک‌ها (Uplinks)

بر روی سیستم کاربران نصب شده و داده‌ها را بر روی شبکه آپلود می‌کند

  • نودهای ذخیره‌سازی (Storage Nodes)

کاربران از این طریق فضای اضافی هارد خود را اجاره می‌دهند و در مقابل توکن استورج دریافت می‌کنند

  • ماهواره‌ها (Satellites)

وظیفه ذخیره کردن متادیتاها را برعهده دارند و ترافیک بین نودها و آپ لینک‌ها را هماهنگ می‌کنند

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت ایپ کوین در آینده دور و نزدیک!

تاریخچه ارز دیجیتال محبوب استورج

آگاهی کامل از تاریخچه، راهی برای درک بهتر مسیر آینده ارز استورج و پیش‌ بینی قیمت این ارز دیجیتال برای معامله‌گران است. از این رو، استورج برای اولین‌بار به‌عنوان فضای ذخیره‌سازی ابری غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین در سال 2014 در نسخه اول اوراق سفید (وایت پیپر) منتشر شده است.

نسخه دوم وایت پیپر در سال 2016 منتشر شد. شرکت سازنده این پروتکل ابری، Story Labs نام دارد و توسط جان کوین (John Quinn) و شاون ویلکینسون (Shawn Wilkinson) تاسیس شد.

شرکت Story Labs از زمان آغاز به کار خود تابه‌حال سه دوره مالی مختلف داشته است و این پروتکل در نهایت در سال 2017 در دسترس کاربران قرار گرفت.

استورج به‌عنوان یک فورک بیت کوین با استفاده از توکن Storjcoin X (SJCX) شروع به کار کرد که در جولای 2014 سرمایه‌گذاری جمعی شد. در آن زمان، 910 بیت کوین (BTC) جمع آوری کرد که در آن زمان 500 هزار دلار ارزش داشت.

در ماه مه سال 2015، شرکت Storj Labs در راس این پلت فرم تاسیس شد. سپس، در مارس 2017، این شبکه به بلاک ‌چین اتریوم مهاجرت کرد، و شرکت آن توکن‌های STORJ را جایگزین توکن قبلی SJCX کرد. دفتر مرکزی این شرکت در ایالات متحده شهر آتلانتا، ایالت جورجیا است.

چه عواملی بر ارزش و قیمت ارز استورج موثر هستند؟

در حالی که ارزش ذاتی استورج از طریق مطلوبیت، فناوری و ظرفیت فنی آن مشاهده می‌شود، اما ارزش استورج از طریق قیمت بازار آن بیان می‌شود.

عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند باعث کاهش یا افزایش قیمت آینده ارز استورج شوند. یکی از آن‌ها، محدودیت عرضه این ارز دیجیتالی محبوب در یک اقتصاد گسترده است.

قیمت ارز استورج به دلیل نوسانات زیاد در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند به‌سرعت و به طور اساسی تغییر کند. بازار رمزارزهای دیجیتالی در مقایسه با دارایی‌های بازارهای مالی سنتی‌تر از نوسانات بالاتری برخوردار است.

به همین دلیل است که پیش بینی قیمت ارز استورج و سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند به این صورت باشد که قیمت در مدت کوتاهی به‌شدت افزایش یا کاهش پیدا کند. ارزش استورج نیز تحت تاثیر عوامل متعددی مانند اخبار و رویدادهای مهم است.

به‌عنوان مثال، زمانی که استورج نسخه دوم V3 را عرضه کرد، اخبار مثبت منتشر شده در مورد آن باعث افزایش قیمت این ارز شد. از این رو عناصری مانند ادغام‌ها، به‌روزرسانی‌ها و ارتقاهای جدید، پیشرفت‌ها و مشارکت‌ها، همگی می‌توانند قیمت و ارزش آینده استورج را تعیین کنند.

 

آینده ارز دیجیتال استورج

میزان توکن‌های استورج برای سرمایه‌گذاری

استورج دارای عرضه محدود 425 میلیون توکن استورج است و به‌عنوان یک مکانیسم ضد تورم عمل می‌کند. میزان عرضه استورج در واقع نشان‌دهنده تمام توکن‌هایی است که در گردش این ارز دیجیتالی هستند که مقدار آن در گردش برابر 143787439 است.

هنگامی که کل عرضه تمام شد، هیچ توکن استورج جدیدی نباید ساخته شود. با این حال، اگر پروتکلی برای فعال‌کردن ساخت ارزهای استورج بیشتر تنظیم شود، تیم توسعه‌دهنده می‌تواند این محدودیت را افزایش دهد.

اگر نمی‌دانید که ارز استورج را از کجا می‌توانید خریداری کنید، اجازه دهید در این مورد به شما کمک کنیم. در حال حاضر، ارز استورج در تمام صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال موجود است، اما برخی از صرافی‌های محبوبی که این ارز محبوب در آنها فهرست شده است عبارت‌اند از Binance، OKEx، FTX، Mandala Exchange و همچنین Huobi Global.

چشم‌انداز آینده ارز استورج

در حالی که برخی از ارزهای دیجیتال به‌عنوان میم کوین یا توکن‌هایی شناخته می‌شوند که برای سرگرمی با موارد استفاده کم یا بدون موارد زیربنایی معامله می‌شوند، ارز استورج متعهد به یک مدل کسب‌وکار پایدار است و این ویژگی بخشی از آن است.

همین موضوع می‌تواند به این ارز محبوب دیجیتالی فرصت بهتری برای موفقیت بلندمدت نسبت به سایر ارزهای دیجیتال در آینده را بدهد. استورج اخیرا سومین نسخه اصلی خود را منتشر کرده است که برای بهبود عملکرد ذخیره‌سازی فایل در سراسر شبکه طراحی شده است.

این موضوع نویدبخش آینده ارز استورج است؛ زیرا احتمالا به‌خوبی از آن مراقبت می‌شود و به طور نامحدود نیز از آن پشتیبانی می‌شود. با جمع‌آوری جزئیات تجزیه ‌و تحلیل ارز استورج توسط طیف وسیعی از تحلیل‌گران، اکثریت بر یک روند صعودی برای آینده ارز استورج در سال‌های آینده اجماع کرده‌اند.

طبق گفته شرکت پشتیبان، ماموریت استورج این است که آینده غیرمتمرکز را فعال کند و چشم‌انداز آن‌ها این است که چرخی برای گرداندن فضای ذخیره‌سازی اینترنت غیرمتمرکز باشد.

این شرکت. بیش از 70 کارگر در 20 کشور جهان استخدام می‌کند تا استورج را به‌عنوان راهی برای پرداخت فعال کنند و از ادامه استفاده و پذیرش توکن استورج پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید: Wrapped Bitcoin چیست؟ قیمت و آینده رپد بیت کوین

قیمت استورج چه مسیری را طی کرده است؟

برای پیش بینی قیمت استورج، می‌توانیم به مسیری که قیمت این ارز طی کرده است، توجه کنیم. ارز دیجیتال محبوب استورج مانند هر ارز دیگری، در طول مدت‌زمان تاسیس تا به امروز دستخوش تغییرات قیمتی زیادی شده است.

تاریخچه قیمت ارز استورج را می‌توان با بسیاری از تکنیک‌های تجزیه و تحلیل بازار سهام بررسی کرد. تجزیه و تحلیل تکنیکال (TA) استورج نشان می‌دهد که مانند بسیاری از دارایی‌های قابل معامله دیگر، نوسانات قیمتی بزرگ این ارز دیجیتالی اغلب با افزایش حجم معاملات همراه است.

از سوی دیگر، تحلیل بنیادی (FA) که به امور مالی، فعالیت‌های یک شرکت و همچنین وضعیت بازار و اقتصاد گسترده‌تر می‌پردازد، می‌گوید که جمع‌آوری 30 میلیون دلار در عرضه اولیه (ICO) می‌تواند نشانه خوبی برای آینده ارز استورج باشد.

روندهای گسترده‌تر بازار نیز در تاریخچه قیمت استورج نقش مهمی داشته‌اند. در سال‌های 2017 تا 2021 کل بازار ارزهای دیجیتالی به جریان افتادند.

بیت کوین در آن زمان در میانه روند صعودی بزرگ خود قرار داشت و با توجه به تسلط قوی آن بر بازار، هر حرکت قابل توجه قیمت بیت کوین اغلب بر سایر ارزهای دیجیتال تاثیر گذاشت.

کاهش شدید یک‌روزه استورج در مارس 2020 زمانی رخ داد که اقتصادها و مرزها در سراسر جهان در واکنش به همه‌گیری کووید-19 بسته شدند.

تاثیر این امر در تمامی بخش‌های ارزهای دیجیتال و کل بازار سهام که بزرگ‌ترین سقوط یک‌روزه از سال 1987 را تجربه کرد، احساس شد. در ادامه با جزئیات بیشتر تغییرات قیمتی استورج از زمان پیدایش تا به امروز آشنا می‌شویم.

پیش بینی قیمت استورج

شروع قیمت استورج در سال 2017

توکن استورج در جولای 2017 راه‌اندازی شد و قیمت آن 81/0 دلار بود. این قیمت در روزهای بعد به 37/0 دلار کاهش یافت. سرمایه‌گذاران از این کاهش قیمتی استفاده کردند و حجم بالایی از ارز استورج را خریدند و قیمت آن را تا ماه اوت تا 1.82 دلار افزایش دادند.

قیمت استورج در ماه‌های بعد حدود 40/0 دلار بود. در دسامبر همان سال این قیمت دوباره شروع به افزایش کرد و به 43/2 دلار رسید.

قیمت ارز استورج در سال 2018

در آغاز سال 2018 قیمت استورج هم‌چنان در یک روند افزایشی بود که از دسامبر 2017 شروع شده بود. این قیمت تا 9 ژانویه 2018 به 62/2 دلار رسید و این قیمت، اوج نمودار بود تا اینکه یک روند خرسی (نزولی) آغاز شد و قیمت استورج به کمتر از 12/0 دلار تا دسامبر کاهش یافت.

تغییرات قیمت استورج در سال 2019

سال 2019 سال نسبتا ناامیدکننده‌ای برای استورج بود. چراکه قیمت آن در تمام سال بین 09/0 تا 30/0 دلار متغیر بود. البته همین موضوع را برای بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز اتفاق افتاد، و باعث شد که سرمایه‌گذاران به جامعه ارزهای دیجیتال بدبین شوند.

استورج در سال 2020

برای تمامی سرمایه‌گذاران بسیار طبیعی بود که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، از نگهداری ارزهای دیجیتال در سال 2020 خودداری کنند. با این حال، قیمت استورج هم‌چنان در سپتامبر سال جاری توانست به 68/0 دلار برسد، اما در سه ماه آخر سال به 30/0 دلار کاهش یافت.

بررسی روند قیمتی این ارز محبوب در سال 2021

در 1 ژانویه 2021، قیمت استورج 29/0 دلار بود. قیمت در چهار ماه اول سال یک روند صعودی را آغاز کرد. در اواخر مارس این قیمت به بالاترین قیمت خود در تمام دوران با 91/3 دلار رسید.

این افزایش 1200 درصدی قیمت تنها در یک دوره سه‌ماهه اتفاق افتاد. البته این قیمت با افت شدید خود تا 14 ژوئن حدود 94/0 دلار شد.

پیش‌بینی قیمت استورج

بر اساس فعالیت بازار در 30 روز گذشته، پیش‌بینی‌کننده معروف WalletInvestor که به طور مداوم به‌روز می‌شود، پیش‌بینی ۱۲ماهه 1.19 دلاری را برای این ارز ارائه می‌دهد.

هم‌چنین هدف قیمت پیش‌بینی شده 3.74 دلار در یک دوره پنج‌ساله برای این ارز دیجیتال بیان می‌کند که احتمال بازگشت سرمایه بیش از 214 درصد در آینده وجود خواهد داشت.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت DigitalCoinPrice از طرفی محافظه‌کارانه است، هدف قیمت آن در پایان سال حداقل 0.61 دلار است. از 26 شاخص فنی استفاده شده، 15 نشانگر احساس فروش را نشان می‌دهند، 10 شاخص دیگر خنثی هستند و تنها یک شاخص، خرید را به کاربران توصیه می‌کند.

البته، این معیارها فقط تخمین هستند و فقط باید به‌عنوان یک راهنما در نظر گرفته شوند. مجموعه‌ای از عوامل وجود دارد که می‌تواند بر قیمت ارز استورج تاثیر بگذارد؛ از جمله جذب کلی کاربر از پلتفرم فراگیر DCS، رقابت در بازار، مقررات و بسیاری دیگر از امکانات خارجی. ابتدا بهتر است به‌عنوان یک معامله‌گر تحقیقات خود را انجام دهید و اگر فکر می‌کنید که چشم‌انداز استورج در درازمدت نتیجه خواهد داد، مطمئن شوید که بیش از حد توان خود سرمایه‌گذاری نکنید. در ادامه با پیش ‌بینی ‌های قیمت استورج در 4 سال پیشرو آشنا می‌شویم.

آینده ارز استورج تا پایان سال 2022

ابتدا ببینیم که پیش بینی قیمت استورج در سال 2022 چگونه است؟ طبق تحلیل داده‌های پیش‌بینی‌شده، انتظار می‌رود قیمت استورج در این سال از سطح 60/0 دلار عبور کند.

انتظار می‌رود تا پایان سال، ارز استورج به حداقل قیمت 54/0 دلار  و علاوه بر این به حداکثر 63/0 دلار برسد. سرمایه‌گذاران و فعالان بازار ارزهای دیجیتالی برای موفقیت هرچه بیشتر در این زمینه، باید آینده ارز استورج را بررسی کنند.

آینده ارز استورج در 2023

پیش‌بینی‌های موجود برای آینده ارز دیجیتال استورج می‌گویند که این قیمت از سطح 64/0 دلار عبور می‌کند. انتظار می‌رود تا پایان سال 2023 به حداقل 60/0 دلار و حداکثر سطح 69/0 دلار برسد. از طرفی احتمالا در اوایل سال این قیمت به 77/0 دلار خواهد رسید.

آینده ارز دیجیتال استورج

آینده ارز استورج در 2024

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده برای آینده ارز استورج، قیمت این ارز دیجیتال در سال 2024 با کاهش جزئی نسبت به سال پیش به حداقل 54/0 دلار و حداکثر 61/0 دلار می‌رسد.

اما از طرفی یک پیش‌بینی متفاوتی نیز وجود دارد که می‌گوید در ماه نوامبر 2024 قیمت استورج به 95/0 دلار می‌رسید و مجددا به 54/0 کاهش پیدا می‌کند.

آینده ارز استورج در 2025

طبق پیش‌بینی قیمت و تحلیل تکنیکال برای آینده ارز استورج، پیش‌بینی می‌شود که در سال 2025 قیمت استورج به حداقل 76/1 دلار برسد. هم‌چنین میانگین قیمت معاملاتی 82/1 دلار و حداکثر قیمت 04/2 دلار نیز برای این ارز دیجیتالی محبوب پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: آینده ارز دیجیتال EOS در سال 2022 تا 2025

آیا سرمایه‌گذاری در آینده ارز استورج  برای معامله‌گران سودمند است؟

قیمت ارزهای دیجیتال دستخوش تغییراتی در طول زمان می‌شود و عوامل متعددی بخصوص رسانه‌ها و اخبار بر روی این قیمت تاثیر می‌گذارند.

از طرفی ضروری است که همیشه بدانید پیش‌بینی قیمت به‌خصوص در بازار ارزهای دیجیتال، تنها بر اساس تحلیل تکنیکال، عملکرد گذشته و پیشرفت‌های جدید آن انجام می‌شود.

از این رو به تمامی فعالان بازار ارزهای دیجیتال توصیه می‌کنیم که هرگز صرفا بر این اساس برای سرمایه‌گذاری تصمیم‌گیری نکنند. بلکه باید همیشه قبل از سرمایه‌گذاری در رمز ارزهای دیجیتالی، تحقیقات همه‌جانبه‌ای را انجام دهند و از متخصصان در این زمینه کمک بگیرند.

ارز استورج یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است. کاربرانی که فضای اضافی درایو خود را برای استفاده دیگران در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند، پاداشی به‌صورت ارز دیجیتالی استورج دریافت می‌کنند.

امروزه با ظهور Web3، ترفیکی برای پذیرش خدمات ذخیره‌سازی غیرمتمرکز وجود خواهد داشت. از این رو کارشناسان با بررسی آینده ارز استورج سرمایه‌گذاری روی آن را منطقی می‌دانند. ارزش این ارز دیجیتالی محبوب می‌تواند در آینده به قیمت 10 دلار نیز افزایش یابد.

وام ارز دیجیتال، راهی برای حفظ موقعیت‌های ترید

موقعیت‌های طلایی ترید در بازار به وجود می‌آیند که از دست دادن آن‌ها به دلیل نداشتن سرمایه، می‌تواند برایتان تبدیل به حسرت شود. چگونه می‌توانید بدون این‌که ارزهای دیجیتال باارزش خود را بفروشید و با آن ترید کنید، این فرصت‌های ارزشمند را دریابید؟

دریافت وام ارز دیجیتال، راه چاره شماست؛ برای این‌که هم ارزهای دیجیتال باارزشتان را نفروشید و هم فرصت‌های ترید را یکی پس از دیگری از دست ندهید. باریپتو، به عنوان پلتفرم ایرانی پرداخت وام ارز دیجیتال، فضایی را برایتان مهیا کرده است که آن‌جا ارزهای دیجیتالتان را وثیقه بگذارید و

  • بدون نیاز به ضامن،
  • بدون کاغذبازی‌های اداری و
  • بدون انتظار کشیدن طاقت‌فرسا برای دریافت وام،

در کمتر از 24 ساعت، وام ارز دیجیتالتان را دریافت کنید. هر زمانی هم خواستید، می‌توانید وامتان را لغو کنید و وثیقه ارز دیجیتالتان را تمام و کمال پس بگیرید. اگر آینده ارز استورج و سایر ارزهای دیجیتال را درخشان پیش بینی می‌کنید، باید تمام انرژی خود را برای دریافت سود از این ارزها به خرج دهید.

تا دیر نشده از باریپتو وام ارز دیجیتال بگیرید

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *