بلاگ

بهترین بازی های رایگان NFT سال 2022

بهترین بازی های رایگان NFT 2022

از زمان معرفی NFTها، این توکن‌ها نشان داده‌اند که از پتانسیل بالایی جهت تغییر دنیای بازی های ‌ویدئویی برخوردارند. با کمی جستجو در شبکه‌های ‌اجتماعی می‌‌‌توان دریافت که بازی های ‌NFT به محبوبیت بالایی رسیده‌اند. به‌این‌ترتیب، ممکن است بخواهید با این بازی‌ها آشنا شوید و آن‌ها را امتحان کنید. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و روی NFT‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اید، این بازی‌ها می‌‌‌توانند برای شما جذابیتی دوچندان داشته باشند. هم‌چنین، بازی‌های ‌NFT دارای ویژگی‌های ‌متفاوتی هستند. در این مطلب درباره نحوه کارکرد این بازی‌ها و بهترین بازی های رایگان NFT سال 2022 صحبت می‌‌‌کنیم.

بازی ‌های‌ NFT چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهتر است پیش از آشنایی با بهترین بازی های رایگان NFT سال 2022، ویژگی‌های این بازی‌ها را بشناسید تا بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید.

ظهور NFT‌ها نوید شرایط جدید و هیجان‌انگیز را می‌‌‌دهد که در آن بازیکنان نقش‌های ‌مهم‌تری را در اقتصاد بازی ایفا می‌‌‌کنند و در این فرآیند جوایز فراوانی دریافت می‌‌‌کنند.

بازی‌های NFT ترکیبی از فرم‌های ‌سنتی و مدرن بازی‌های ‌ویدئویی است که بر NFT متمرکز هستند. این بازی‌ها،  NFT‌‌ها را نه‌تنها در مکانیزم‌های بازی، بلکه در قوانین و تعاملات خود با گیمرها نیز گنجانده‌اند.

به‌عنوان‌مثال، از جمله ویژگی‌های بازی‌های ‌NFT، توکن‌هایی هستند که می‌‌‌توانید جمع‌آوری کنید و آن‌ها را با گیمرهای دیگر معاوضه کنید.

علاوه بر این، می‌توانید بازی‌های NFT برای کسب درآمد (play-to-earn) را نیز جستجو کنید که به کاربران امکان می‌دهند از طریق بازی درآمد کسب کنند.

در این بازی‌ها، پاداش‌دهی به گیمرها با استفاده از توکن صورت می‌‌‌گیرد و بازیکنان این امکان را دارند که با بازی بیشتر، درآمد بیشتری هم کسب کنند. با این حال، بیشتر این بازی‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارند که قبل از شروع به کسب درآمد باید این هزینه را بپردازید.

بهترین بازی های ‌رایگان NFT 2022

بازی ‌های‌NFT  چه مزیت‌هایی دارند؟

اقتصادهای مجازی در رابطه با دنیای بازی های ‌NFT شناخته شده هستند – بازی های ‌محبوب نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره (MMORPG) مانند RuneScape و World of Warcraft میلیون‌ها کاربر دارند.

علاوه بر این، بسیاری از بازی‌هایی که رایگان هستند، در مدل «فریمیوم» اجرا می‌شوند. گیمرها باید علاوه بر صرف زمان برای گیمینگ، مقدار معینی پول خرج می‌‌‌کنند تا در رنکینگ بازیکنان، به رتبه‌های ‌بالاتر صعود کنند یا آیتم‌های کمیاب درون بازی را به دست آورند. در ادامه لیستی از مزایای بازی های ‌NFT موجود در بازار را آورده‌ایم.

مالکیت دارایی‌های ‌درون بازی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای بازی های ‌NFT این است که هر آیتمی که به دست می‌‌‌آورید یا خریداری می‌‌‌کنید، مالکیت آن‌ها تنها متعلق به شما است. این موضوع در تضاد کامل با بازی های ‌متمرکز است، که برای خرید محصولات درون بازی از شما پول می‌‌‌گیرند، حتی اگر در واقع مالکیت آیتمی که خریداری کرده‌اید، از آن خود نکنید.

در مورد آن دسته از بازی های ‌NFT برای کسب درآمد (play-to-earn)، هر آیتمی که به دست می‌‌‌آورید به‌طور ایمن و شفاف در لجر (ledger) بلاک چین ذخیره می‌‌‌شود. علاوه بر این، هر آیتم درون بازی با یک توکن NFT منحصربه‌فرد تایید می‌‌‌شود.

بیشتر بخوانید:تریدر تمام وقت + مزایا و معایب

ارز درون بازی را به پول واقعی تبدیل کنید

یکی از مزایای اصلی بهترین بازی های NFT در سال 2022 این است که می‌‌‌توانید با انجام وظایف خاص – مانند رسیدن به مراحل جدید، پول بازی را به دست آورید.

در اغلب موارد می‌‌‌توانید توکن‌های ‌درون بازی را در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال بفروشید. این بدان معنی است که این امکان را دارید که به‌راحتی توکن‌های داخل بازی را به پول واقعی تبدیل کنید که یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بازی های ‌NFT به شمار می‌‌‌آید. برخی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای کسب درآمد – از جمله Decentraland و Axie Infinity، دارای مارکت کپ چند میلیارد دلاری هستند.

بهترین بازی های ‌رایگان NFT

امکان کسب NFT در بازی

بهترین بازی های NFT در سال 2022، علاوه بر توکن‌های درون بازی، به شما امکان به دست آوردن NFT را نیز می‌دهند. به‌عنوان یک نمونه بارز، بازی Axie Infinity به شما امکان خرید هیولاهای کمیاب درون بازی را می‌‌‌دهد.

این هیولاها دارای ویژگی‌های ‌خاصی هستند که برای بازیکنان جذاب است؛ به‌ویژه به این دلیل که این قابلیت را دارند که توانایی شما را در کسب توکن‌های ‌AXS در بازی به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشند.

بنابراین، توکن‌های ‌AXS بیشتری به دست می‌‌‌آورید و در نهایت می‌‌‌توانید از طریق یک صرافی آنلاین آن‌ها را نقد کنید.

شفافیت در نتایج بازی به‌واسطه فناوری بلاک چین

نتایج و اطلاعات بازی های ‌سنتی توسط اپراتورها به‌صورت متمرکز ضبط می‌‌‌شوند. این بدان معنی است که شما هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا نتایج بازی عادلانه و شفاف هستند یا خیر ندارید. این مشکل به‌طور قابل‌توجهی در بازی های ‌کریپتو کاهش می‌‌‌یابد؛ به‌ویژه به این دلیل که هر یک از نتایج بازی به‌واسطه یک قرارداد هوشمند تعیین می‌‌‌شود. از آنجا که قراردادهای هوشمند هم شفاف و هم تغییرناپذیر هستند، اطمینان حاصل می‌‌‌کنید تمامی بازی‌ها 100% به‌صورت رندم انجام می‌‌‌شوند و نتایج آن‌ها کاملا شفاف است.

حالا نوبت به معرفی بازی های کریپتویی رایگان که با NFT  ها سر و کار دارند، می‌رسد. پس خودتان را برای ورود به یک دنیای هیجان‌انگیز آماده کنید.

بهترین بازی های ‌رایگان NFT سال 2022 را بشناسید

همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، همه بازی‌های ‌NFT ویژگی‌های ‌یکسانی ندارند. این بازی‌ها در انواع ژانرها و سبک‌ها ساخته می‌‌‌شوند که انتخاب آن‌ها را برای گیمرها دشوار می‌‌‌کند؛ بنابراین، انتخاب بهترین بازی NFT عمدتا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

علاوه بر این، برخی از بازی های NFT برای کسب درآمد هستند و برخی دیگر صرفا برای گیم ساخته شده‌اند. بنابراین این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام نوع بازی برای شما بهتر است. در ادامه برخی از «بهترین بازی های NFT سال 2022» را معرفی می‌‌‌کنیم.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، یکی از بازی های پرطرفدار NFT سال 2022

اکسی اینفینیتی یکی از بهترین بازی های NFT است که روزانه ۲.۸ میلیون گیمر فعال دارد. این بازی برای کسب درآمد به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا توکن‌های AXS را در بازی به دست آورند، که می‌‌‌توانید از آن‌ها در این پلتفرم استفاده کنید.

بازیکنان با خرید سه حیوان خانگی دیجیتال به نام Axies شروع به بازی می‌‌‌کنند و آن‌ها را بزرگ می‌‌‌کنند تا در نهایت نسل‌هایی از این موجودات را به وجود آورند.

هر اکسی تاثیر ژنتیکی خود را بر فرزندان خود به جا می‌‌‌گذارد و ویژگی‌ها، نقاط قوت و ضعف خود را به آن‌ها منتقل می‌‌‌کند.

در حالت ایده‌آل، بازیکنان باید سعی کنند یک نژاد کمیاب از اکسی‌ها را با منحصربه‌فردترین ویژگی‌ها ایجاد کنند تا بتوانند آن‌ها را با قیمت مناسبی در بازارهای Ethereum NFT، که در آن این موجودات مبادله می‌‌‌شوند، به فروش برسانند.

طبق اعلام وب‌سایت Axie Infinity، گران‌ترین اکسی که تا به حال فروخته شده، 820000 دلار بوده است. علاوه بر این، ارزش معاملات در این بازار تاکنون 3.6 میلیارد دلار بوده است.

اکسی اینفنتی

الاین ورلدز (Alien Worlds)، بازی NFT برای کسب درآمد TLM

طبق آمار Statista، یکی دیگر از بهترین بازی های رایگان ‌NFT در سال 2022، بازی الاین ورلدز است که بیش از 1.1 میلیون کاربر دارد.

این بازی برای کسب درآمد از جمله کسب درآمد Trilium (TLM) است که برای کنترل سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز سیاره یا Planet DAO و برای دسترسی به امکانات بیشتری از گیم‌پلی بازی استفاده می‌شود.

این بازی نوعی رقابت اقتصادی را شبیه‌سازی می‌‌‌کند و بازیکنان را تشویق می‌‌‌کند تا در انتخابات شورای سیاره شرکت کنند.

در این NFT Metaverse، بازیکنان می‌توانند به ماموریت‌ بروند و NFTها را کشف کنند که می‌‌‌توان از آن‌ها برای استخراج تریلیوم یا در مبارزات و ماموریت‌ها استفاده کرد. NFT‌ها در سطوح مختلف کمیاب و ارزشمند هستند که ارزش آن‌ها را در خود بازی تعیین می‌‌‌شود.

الاین ورلدز

گادز آنچِیند (Gods Unchained)، بازی با کارت های قدرت NFT!

گادز آنچیند یک بازی مبتنی بر کارت معاملاتی NFT است و هم‌چنین جزء بهترین بازی های رایگان ‌NFT در سال 2022 برای کسب درآمد است.

این بازی رایگان به بازیکنان مالکیت کامل بر آیتم‌های درون بازی را می‌دهد. این به این معنی است که آن‌ها آزادند کارت‌های خود را هر طور که می‌خواهند بفروشند، معامله کنند یا به کار ببرند.

بازیکنان جدید در ابتدا 140 کارت رایگان دریافت می‌‌‌کنند تا بتوانند در مورد نحوه انجام بازی اطلاعات کسب کنند.

هر کارت دارای قدرتی منحصربه‌فرد است و بر اساس کمیاب بودن، انتساب به قبیله، هزینه mana و god دسته‌بندی می‌‌‌شود. برخی از کارت‌ها به شما امکان می‌‌‌دهند موجودات را احضار کنید و دیگران را شفا دهید.

بازیکنان می‌‌‌توانند کارت‌ها را با خرید از بازیکنان دیگر یا با برنده شدن در بازی های ‌PVP جمع‌آوری کنند. ایده بازی مبتنی بر ایجاد عرشه (decks) است که می‌‌‌توان با استفاده از تاکتیک‌های ‌مختلف از حریفان پیشی گرفت.

در مسابقات PVP، زمانی می‌‌‌توانید برنده شوید که ابتدا جان حریف خود را بگیرید. آن‌گاه به ازای هر برد، امتیاز دریافت می‌‌‌کنید. هنگامی‌که نوار تجربه پر شد، می‌‌‌توانید یک بسته کارت جدید دریافت کنید و به مرحله بعدی بروید.

گادز آنچِیند

سندباکس (The Sandbox)

سندباکس یک پلتفرم NFT مبتنی بر جامعه کاربران است که بسیار شبیه Minecraft است. چراکه بیشتر از این‌که یک بازی باشد، یک پلتفرم است. کاربران می‌توانند دارایی‌های voxel خود را ایجاد و انتقال دهند و آن‌ها را به  NFT‌هایی تبدیل کنند که در بازار آپلود می‌شوند.

در نهایت، این NFT‌ها در بازی‌هایی که کاربران در این پلتفرم می‌‌‌سازند، ادغام می‌‌‌شوند. با The Sandbox، گیمرها یا سازندگان می‌توانند از بازی‌هایی که می‌‌‌سازند، درآمد کسب کنند و دارایی‌هایی که طراحی می‌کنند به بازار عرضه کنند. آن‌ها هم‌چنین می‌‌‌توانند با بازی GAMES در پلتفرم جوایزی کسب کنند.

توکن مورد استفاده در این پلتفرم SAND نام دارد که می‌‌‌تواند برای خرید آیتم‌های ‌درون بازی در مارکت پلیس استفاده شود.

بازیکنان هم‌چنین می‌توانند قطعه‌ای از املاک دیجیتالی در metaverse The Sandbox به نام LAND بخرند و آن را با بازی‌ها و دارایی‌ها پر کنند و تجربیات منحصربه‌فردی را رقم بزنند.

این متاورس از 166464 قطعه زمین (LANDS) دیجیتال تشکیل شده است که گیمرها می‌‌‌توانند از آن برای میزبانی بازی‌ها، ساخت مسکن یا توسعه تجربه‌های ‌خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت تزوس از 2022 تا 2030!

اسپلینترلندز (Splinterlands)، جایزه گرفتن در دنیای NFTها!

اسپلینترلندز مانند بازی Gods Unchained، یک بازی کارتی NFT است که به بازیکنان اجازه می‌‌‌دهد در حین بازی درآمد کسب کنند و گیم‌پلی آن مشابه با گادز آنچیند است.

تفاوت اصلی در آن است که در همان شروع بازی باید بسته کارت خود را بخرید. هر کارت دارای یک stat، هزینه mana، سطح، تجربه، توانایی و Splinter متفاوت است.

این کارت‌ها به شما امکان می‌دهند سلامتی خود را بازیابی کنید، قدرت آسیب‌رسانی خود را دوچندان کنید، سرعت را کاهش دهید و برخی از اقدامات دیگر را به انجام برسانید.

بازیکنان می‌‌‌توانند کارت‌های ‌خود را با هرکس مبادله کنند یا آن‌ها را به بازیکنان دیگر اجاره دهند. هم‌چنین می‌‌‌توانید کارت‌های ‌مختلف را برای پشت سرگذاشتن مراحل ترکیب کنید یا حتی کارت‌ها را به کریپتو تبدیل کنند.

کارت‌های اسپلینترلندز با پلتفرم‌های بازار شخص ثالث مانند Monster Market، PeakMonsters و Open Sea نیز سازگار هستند، بنابراین می‌توانید در چندین پلتفرم آن‌ها را بفروشید.

در اسپلینترلندز، شما این فرصت را دارید که با شرکت در مسابقات و بازی های ‌دارای رنکینگ، جوایزی را به دست آورید.

بازیکنان هم‌چنین می‌توانند با انجام ماموریت‌ها این جوایز را که ممکن است معجون‌های جادویی، بسته‌های کارت و کریستال‌های انرژی تاریک (Dark Energy Crystals) باشند، کسب کنند.

کریستال‌ها یک ارز دیجیتال هستند که می‌‌‌توان آن‌ها را معامله کرد یا برای خرید در فروشگاه‌ها استفاده کرد.

 

سورر (Sorare)، یکی از بهترین بازی های رایگان NFT برای فوتبال‌دوست‌ها!

یکی از بهترین بازی های ‌رایگان NFT در سال 2022 برای عاشقان فوتبال، یک بازی کارتی فوتبال فانتزی با عنوان سورر است. در این بازی بازیکنان اجازه دارند تا ترکیب و استراتژی مختص به خود را بسازند.

گیمرها می‌‌‌توانند در مسابقات هفتگی با استفاده از کارت‌های ‌تریدینگ که مخصوص بازیکنان حرفه‌ای فوتبال است، با سایر حریفان به رقابت بپردازند.

امتیازات بر اساس رویدادهای مختلف و عملکرد بازیکنان، به شما اختصاص داده می‌‌‌شود؛ درست مانند فوتبال فانتزی.

کارت‌ها به چهار سطح محدود، کمیاب، فوق‌العاده کمیاب و منحصربه‌فرد طبقه‌بندی می‌شوند که ارزش آن‌ها را در پلتفرم مشخص می‌کند.

بازیکنانی که صاحب این کارت‌های NFT هستند، می‌‌‌توانند آن‌ها را با سایر بازیکنان مبادله کنند یا در بازار آزاد بفروشند. بازی Sorare رایگان است و بازیکنان هنگام ثبت نام یک بسته اولیه رایگان دریافت می‌‌‌کنند.

سپس می‌‌‌توانند در حین بازی کارت‌های ‌بیشتری کسب کنند. با این حال، شما باید کارت‌های مورد نیاز خود را برای صعود به مراحل بعدی و پیشرفت در بازی خریداری کنید.

اسپلینترلندز

واکینگ دد: ایمپایرز، بازی NFT مخصوص علاقه‌مندان سبک بقا

برای طرفداران بازی های ‌سبک بقا (Survival)، بازی چندنفره واکینگ دد برگرفته از سریال تلویزیونی تحت عنوان The Walking Dead است.

در این بازی مبتنی بر بلاک چین، بازیکنان می‌توانند با مبارزه با واکرها، مبارزه با رقبا، ساخت خانه‌های جدید و یافتن منابع برای بقا با دیگران متحد شوند.

تقریبا مانند نمونه برنامه تلویزیونی، بازیکنان می‌‌‌توانند یا بر جامعه متحدان خود تسلط پیدا کنند و آن‌ها را رهبری کنند یا به شخص قدرتمندی وفادار بمانند.

بازیکنانی که در این بازی مالک قلمرویی هستند، درصورتی‌که فعالیت‌های ‌زیادی در قلمرو آن‌ها در جریان باشد، پاداش بیشتری کسب می‌‌‌کنند – خواه خرید و فروش باشد یا جنگ و کشتار.

این بدان معناست که بازیکنان باید پایگاه‌هایی ‌قوی را تشکیل دهند که گیمرها، رقبا و واکرها جذب این پایگاه‌ها شوند. شما می‌‌‌توانید بازیکنان دیگر را دعوت کنید تا در قلمروی شما مستقر شوند و با همکاری با آن‌ها در جهت بقا آن را توسعه دهید.

واکینگ دد: ایمپایرز

دوگامی (Dogami)، بازی پرورش موجودات مجازی!

یکی دیگر از بهترین بازی های ‌رایگان NFT در سال 2022، بازی دوگامی است. این بازی متشکل از یک «پتاورس» کامل است. دوگامی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که یک حیوان خانگی مجازی یا Dogami را بپذیرند و آن را پرورش دهند تا پتانسیل‌های ‌آن را شکوفا کنند.

بازیکنان می‌‌‌توانند دوگامی خود را آموزش دهند، آن را شخصی‌سازی کنند و ویژگی‌های ‌منحصربه‌فردی در آن ایجاد کنند. این  Dogami NFT‌ها در بیش از 300 نژاد مختلف وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی‌های ‌مختص به خود هستند. آن‌ها چهار سطح مختلف را – برنزی، نقره‌ای، طلایی و الماسی – که ارزش آن‌ها در بازار است، نشان می‌‌‌دهند.

بازیکنان می‌توانند در چالش‌ها شرکت کنند و توکن‌های DOGA، واحد پول محلی این پتاورس را به دست آورند. توکن‌های DOGA را می‌توان برای خرید لباس برای کمد لباس دیجیتال، پرورش دوگامی ها، خرید مواد مورد استفاده و رزرو بلیت رویدادها استفاده کرد. اولین نسل دوگامی در 22 فوریه 2022 عرضه شد و از آن زمان تاکنون به فروش رفته است.

پارالل (The Parallel)

بازی پارالل به‌عنوان یکی از بهترین بازی های ‌اجتماعی NFT در سال 2022، یک متاورس است که به بازیکنان اجازه می‌‌‌دهد گرد هم جمع شوند و دنیایی از فرصت‌های ‌بی‌شمار را توسعه دهند.

در این متاورس، Runes بلوک‌های ‌بازی هستند و برای توسعه عناصر بازی NFT به نام Paragon ضروری است. آن‌ها هم‌چنین بر عناصر مختلف بازی مانند ویژگی‌ها، قدرت، بازدهی درآمد و انرژی رونیک تاثیر می‌‌‌گذارند.

خاک، سنگ، چوب، لاستیک، پلاستیک، کریستال، فلز، جواهر، انیکسیوس، کریپتون، پیتیوم و پارانیم انواع مختلف رونزهای موجود در این متاورس به ترتیب ارزش هستند.

پارالل مجموعه‌ای از تعداد زیادی بازی است که با سری Rune Hunter شروع می‌‌‌شود. این سری بازی دارای سه بخش منحصربه‌فرد برای معرفی خط داستانی متاورس و مکانیزم‌های ‌بازی برای کسب درآمد است.

اسنشن (Ascension) بازی دیگری است که از اسکوئید گیم الهام گرفته شده است که در آن 10 بازیکن باید یک مسیر مرگبار با موانع بسیار را پشت سر بگذارند و در مقابل غول بزرگ قرار بگیرند و در دام تله‌های ‌پنهان نیفتند.

پارالل (The Parallel)

ایلوویوم (Illuvium)، سفر به محیط‌های خارق‌العاده

ایلوویوم یک بازی اکتشافی جهان باز است که در آن بازیکنان می‌توانند در هفت محیط خارق‌العاده سفر کرده و موجودات غیرعادی را که با آن‌ها روبرو می‌شوند، جمع‌آوری کنند.

این موجودات که Illuvials نامیده می‌‌‌شوند، دارای توانایی‌های ‌منحصربه‌فردی هستند که می‌‌‌توان آن‌ها را با آموزش ارتقا داد و ارزش آن‌ها را نیز افزایش داد. بازیکنان می‌‌‌توانند این ایلوویال‌ها را همراه با سایر اقلام NFT و محصولات کشاورزی در بازار بفروشند یا معامله کنند.

در حال حاضر در نسخه بتا، این بازی که برای کسب درآمد است، دارای گرافیک خیره‌کننده‌ای است و به بازیکنان این امکان را می‌‌‌دهد تا توکن‌های ‌ILV را کسب کنند.

این توکن‌ها به‌عنوان جوایز درون بازی هنگام انجام بازی، شرکت در مسابقات و رویدادها، تکمیل ماموریت‌های ‌PVE و باز کردن قفل دستاوردهای ویژه به دست می‌‌‌آیند.

بازیکنان می‌‌‌توانند درحالی‌که سایر بازیکنان نیز در این مسابقات شرکت می‌‌‌کنند، در لویاتان آرنا برای اثبات مهارت خود با بازیکنان دیگر مبارزه کنند.

ایلوویوم (Illuvium)

ستاره اطلس (Star Atlas)، یکی از بهترین بازی های NFT برای پرسه شدن در فضا!

ستاره اطلس یک بازی استراتژیک اکتشافی در فضا است که در آن بازیکنان با سفینه فضایی پیشرفته خود در فضا سفر می‌‌‌کنند و با راه‌اندازی تاسیسات معدنی، کسب ثروت می‌‌‌کنند.

می‌‌‌توانید شهرهایی که سرشار از منابع معدنی هستند و به‌عنوان مراکز فعالیت‌های ‌اقتصادی به شمار می‌‌‌آیند، جستجو کنید و منابع خود را در بازار خرید و فروش کنید.

هدف اصلی بازی به دست آوردن POLIS، توکن حاکمیتی ستاره اطلس است، که به شما اجازه می‌‌‌دهد در مورد قوانین و سرنوشت این متاورس نظر بدهید.

بازیکنان می‌‌‌توانند به هر یک از سه جناح درون بازی بپیوندند – منطقه ONI، مجموعه‌ای از گونه‌های ‌عجیب. Ustur Sector، مجموعه‌ای از ربات‌های ‌حساس؛ یا MUD Territory، سرزمینی که توسط بشر اداره می‌‌‌شود.

آن‌ها همان‌طور که در جهان اطراف کاوش می‌‌‌کنند، می‌‌‌توانند آواتارها، خدمه و سفینه‌های ‌فضایی خود را شخصی‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های هدرا هش چه امتیازهایی دارند؟

دیسنترالند (Decentraland)، بازی در قالب آواتارها

یکی دیگر از بهترین بازی های رایگان ‌NFT در سال 2022، بازی دیسنترالند است. دیسنترالند یک ایده مبتکرانه در عرصه  NFT‌ها و متاورس است.

دیسنترالند در ابتدا از شما می‌‌‌خواهد که آواتار خود را شخصی‌سازی کنید. در مرحله بعد، شما با این آواتار وارد دنیای مجازی Decentraland می‌‌‌شوید؛ جایی که می‌‌‌توانید چیزهای جدیدی را کشف کنید و با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های ‌دیسنترالند این است که شما می‌‌‌توانید در آن قطعه زمین مجازی بخرید. این املاک در قالب یک توکن NFT نشان داده می‌‌‌شود که می‌‌‌توان آن را در بازار آزاد فروخت.

علاوه بر زمین مجازی، شما می‌‌‌توانید انواع  NFT‌ها را نیز به دست آورید که به شما اجازه می‌‌‌دهد امکانات مختلف بازی را شخصی‌سازی کنید. هر NFT که در اکوسیستم دیسنترالند فروخته می‌‌‌شود و پرداخت با MANA به‌عنوان توکن اصلی این پلتفرم، انجام می‌‌‌شود.

می‌توانید توکن‌های MANA را از eToro که توسط SEC راه‌اندازی شده است، تنها با 10 دلار در کمتر از پنج دقیقه با کیف پول الکترونیکی خود خریداری کنید.

کسب پاداش و درآمد از بهترین بازی های ‌رایگان NFT در سال 2022

بازی‌های ‌NFT راه‌های ‌مختلفی را پیش روی شما قرار داده‌اند که از طریق آن‌ها می‌‌‌توانید پاداش و درآمد کسب کنید. این بازی‌ها تمرکز زیادی روی توکن‌های ‌دیجیتال و  NFT‌های ‌منحصربه‌فرد خود دارند.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار گسترده بازی های ‌NFT با خرید توکن‌های ‌درون بازی هستید، سندباکس، دیسنترالند و اکسی اینفینیتی جزو بهترین بازی های ‌رایگان NFT به شمار می‌‌‌آیند.

هرساله پروژه‌های ‌جدیدی از بازی های ‌NFT روانه بازار می‌‌‌شوند که با ایده‌های ‌نوآورانه خود در رابطه با دادن پاداش و کسب درآمد، گیمرها را به خود جذب می‌‌‌کنند.

باریپتو؛ پلتفرم ایرانی وام‌دهی ارز دیجیتال برای نجات سرمایه‌تان!

اگر تریدر باشید، در موقعیتی قرار گرفته‌اید که فرصت‌های عالی ترید را در بازار کریپتو دارید، اما سرمایه کافی را برای ترید در اختیار ندارید. از طرفی، ارزهای دیجیتال ارزشمندی در کیف پول شماست که نمی‌خواهید آن‌ها را بفروشید. در چنین موقعیتی باید چه اقدامی کنید؟!

دریافت وام ارز دیجیتال کاری است که در چنین موقعیتی، هم فرصت‌های طلایی ترید را برایتان حفظ می‌کند و هم ارزهای دیجیتال ارزشمندتان را مصون نگه می‌دارد.

باریپتو یک پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال ایرانی است که می‌توانید به راحتی،

  • بدون نیاز به ضامن،
  • بدون نیاز به احراز هویت
  • و در کمتر از 24 ساعت

وام نقدی تتر مورد نظر خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که ما در باریپتو تسهیلات خود را با سود سالیانه اعطا می‌کنیم.

برای دریافت وام از مجموعه ما یعنی باریپتو، ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید. با این کار، یک کیف پول اختصاصی به شما تعلق خواهد گرفت که می‌توانید ارزهای دیجیتالی خود را هم در آن نگهداری کنید.

پس از انتقال ارز دیجیتال به میزان مورد، باید درخواست وام خود را ثبت کنید.

در صورتی که از شرایط لازم برخوردار باشید، وام در مدت حداکثر 24 ساعت این وام برای شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *