بلاگ

وام با وثیقه پنکیک سواپ

وام با وثیقه cake

قرض دادن و گرفتن پول یکی از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای کسب دارایی است. امروزه در دنیای رمزارزها نیز وام کریپتو یکی از راه‌های مهم کسب درآمد به شمار می‌آید. سرمایه‌گذاران معمولا از مازاد پس‌انداز یا سود حاصل از تجارت خود، مقداری را به وام‌دهی اختصاص می‌دهند که در بلندمدت و با به حداکثر رساندن سود، به یکی از راه‌های مهم کسب درآمد و سود برای آن‌ها تبدیل می‌شود. یکی از این پلتفرم‌های وام‌دهی پنکیک سواپ است. در این مطلب با چگونگی اخذ وام با وثیقه پنکیک سواپ آشنا می‌شویم و مراحل و جزئیات مهم این پروسه را بررسی خواهیم کرد.

چگونه می توانید با وثیقه قرار دادن ارز دیجیتال، وام کریپتو بگیرید؟

وام‌های دارای پشتوانه کریپتو از یک توکن کریپتو مانند CAKE (توکن پنکیک سواپ) به عنوان وثیقه برای استقراض دلار یا دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌کنند.

شما برای اخذ این‌گونه وام‌ها، دارایی دیجیتال خود (مانند بیت کوین، اتریوم، کیک و دیگر رمزارزها) را به عنوان وثیقه در پلتفرم مورد نظر، قرار می‌دهید و روی آن وام اخذ می‌کنید.

این فرآیند به صورت همتا به همتا (P2P) در بستر پلتفرم‌های آنلاین وام‌دهی رمزارزها انجام می‌شود. مهم‌ترین مزیت این نوع وام نبودن واسطه است. شخصی که وام می‌گیرد باید موقع تسویه حساب، علاوه بر مبلغ وامی که دریافت کرد، سود تعیین شده در حین ثبت قرارداد را به حساب وام‌دهنده واریز کند.

وام پنکیک سواپ

در چه شرایطی می‌توانیم وام کریپتو بگیریم؟

در شرایطی که مقدار معینی رمزارز می‌خرید و قصد فروش آن را ندارید ولی به سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز پیدا می‌کنید، دو راه خواهید داشت:

  • یا باید ارزهای دیجیتال خود را به ارز فیات (دلار، یورو و دیگر ارزها) تبدیل کنید،
  • یا اینکه از سیستم‌های مختلف وام‌دهی کریپتو مانند وام با وثیقه پنکیک سواپ استفاده کنید.

با این روش می‌توانید بدون از دست دادن سرمایه خود، نیاز مالی خود را رفع کنید.

بیشتربخوانید: چگونه وام چین لینک بگیرید؟

چه تضمینی برای بازگرداندن وام کریپتوی دریافتی وجود دارد؟

در صورتی که وام با وثیقه پنکیک سواپ گرفتید، مبلغ وثیقه شما به حساب وام‌دهنده مورد نظر منتقل می‌شود. اگر از پرداخت سودها و اصل رمزارزها خودداری کنید، این وثیقه که از مقدار وام شما هم بیشتر است، در حساب وام‌دهنده می‌ماند و شما به دارایی خود دسترسی نخواهید داشت.

این نوعی تضمین برای بازگرداندن وام‌های دریافتی است. همچنین وام‌دهنده نمی‌تواند تا زمان تسویه حساب کامل، این دارایی را بفروشد و مبلغ وام در حساب او بلوکه خواهد ماند.

وام پنکیک سواپ چیست؟

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز ارزدیجیتال است. کیک (CAKE) توکن بومی صرافی پنکیک سواپ است. از این توکن می‌توان برای اقدامات بسیاری مانند Staking (سپرده‌گذاری)، بازی‌ها، NFT (توکن‌های غیرمثلی) و شرکت در قرعه‌کشی پنکیک سواپ استفاده کرد. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از توکن CAKE در پروژه‌های آینده هم سرمایه‌گذاری کنید.

می‌توانید از CAKE به عنوان وثیقه برای اخذ وام کریپتو استفاده کنید و تا 90 درصد از ارزش وثیقه خود انواع رمزارزها را دریافت کنید.

وام ارز cake با واحدهای ارزهای رایجی مانند دلار، یورو و پوند و حتی استیبل کوین‌ها مانند تتر هم وجود دارد.

با ورود به سایت‌های وام‌دهی یا خود صرافی پنکیک سواپ و ثبت نام در آن‌ها می‌توانید همین امروز یک طرح وام انتخاب کنید یا یک طرح سفارشی انتخاب کنید. در عرض چند ثانیه حداکثر به میزان 30000 ارز به واحد مورد نظر خود دریافت خواهید کرد.

وام با وثیقه پنکیک سواپ

ماشین حساب وام پنکیک سواپ

می‌توانید از ماشین حساب وام با وثیقه پنکیک سواپ استفاده کنید تا بهترین برنامه وام‌دهی را برای خود پیدا کنید.

هم‌چنین این امکان را دارید که تمامی پارامترهای موجود در فرم وام‌دهی مانند مدت زمان وام، سقف کاهش قیمت (Margin Call) و بازپرداخت وام را از پیش محاسبه کنید.

حداکثر مقدار وامی که می‌شود از پنکیک سواپ گرفت، چقدر است؟

برا اخذ وام با وثیقه پنکیک سواپ باید با ارزش LTV آشنا باشید. نسبت ارزش وام به اضافه بهره آن به ارزش توکن‌های CAKE را که به عنوان وثیقه اراده کردید Loan-to-Value یا LTV می‌نامند. این ارزش به صورت درصد محاسبه می‌شود و حداکثر میزان وام دریافتی را مشخص می‌کند.

این میزان با نوسانات قیمت توکن‌های CAKE تغییر می‌کند. میزان LTV وام با وثیقه پنکیک سواپ توسط پلتفرم وام‌دهی مورد نظر بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که توکن‌های CAKE ارسال‌شده توسط گیرنده وام ارزش کافی برای پوشش وام را دارند.

وقتی که این میزان به سطح بحرانی برسد، هشدارهایی مانند هشدار Margin Call و هشدار Liquidation (انحلال) توسط پلتفرم مورد نظر فعال می‌شوند.

بیشتربخوانید: پیش بینی آینده ارز دیجیتال سولانا در 2022 تا 2025

چرا باید وام با وثیقه ارز CAKE بگیرید؟

گرفتن وام با وثیقه پنکیک سواپ می‌تواند مزایای بسیاری برای وام‌گیرنده داشته باشد. در شرایطی که نیاز به رمزارزهای بیشتری برای انجام سرمایه‌گذاری‌های خود دارید، صرافی پنکیک سواپ امکان اخذ انواع وام را برای شما مهیا کرده است. در این بخش با دیگر مزایای اخذ وام از پنکیک سواپ آشنا خواهیم شد:

  • پنکیک سواپ به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز پیشرو پتانسیل رشد بسیار قوی در ارزش توکن خود یعنی کیک (CAKE) را دارد
  • توکن CAKE نسبت به رقبای خود کارمزد کمتری دارد
  • کیک را می‌توان به علت وضعیت فاندامنتال و تکنیکال مناسبی که دارد، توکنی با بازدهی بالا در نظر گرفت که قابلیت ایجاد درآمد غیرفعال مناسبی را فراهم می‌کند
  • تقاضای بسیاری زیادی برای وام با وثیقه پنکیک سواپ وجود دارد و این به علت اعتبار آن است
  • سرعت بالای ارائه وام و عدم بررسی اعتبار اکانت‌ها

آشنایی با شرایط و مراحل اخذ وام پنکیک سواپ

در صورتی که به پول بیشتری برای سرمایه‌گذاری‌های خود نیاز دارید ولی نمی‌خواهید توکن‌های CAKE خود را بفروشید، می‌توانید از پنکیک سواپ یا پلتفرم‌های دیگری که وام ارزدیجیتال ارائه می‌دهند، وام بگیرید.

می‌توانید CAKE خود را به عنوان وثیقه برای اخذ وام ارائه کنید. اخذ وام سریع از پنکیک سواپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وام‌دهی این پلتفرم است و زمان پردازش آن نهایتا چند ساعت خواهد بود.

باید با اصطلاحاتی مانند ارزش LTV و Margin Calls و Liquidation آشنا باشید تا در این راه به مشکل برنخورید.

وام با وثیقه cake

اصطلاحات کلیدی

برای این‌که بتوانید بدون دردسر و مشکل خاصی مراحل اخذ وام با وثیقه پنکیک سواپ را بگذرانید، باید با برخی اصطلاحات مهم مانند LTV آشنا شوید.

LTV همان نسبت ارزش وام به ارزش توکن‌های CAKE است که در اختیار شما هستند. به این دلیل که ارزهای دیجیتال قیمت نوسانی دارند، LTV نیز نوسانی است و با قیمت توکن‌ها تغییر می‌کند. در ادامه با دیگر اصطلاحات مهم در وام ارز cake آشنا می‌شویم.

آشنایی با LTV Margin Calls

پلفترم‌های مختلف وام‌دهی همواره ارزش LTV وام‌ها را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که ارزش بازار وثیقه برای پوشش بدهی‌ها کافی است.

وقتی که میزان LTV Margin Call به سطح بحرانی مانند 65 درصد رسید، گیرنده وام باید وثیقه بیشتری ارائه کند. این هشدار پیش از هشدار انحلال به شما داده می‌شود.

بین میزان LTV اولیه و LTV انحلال قرار دارد. اگر نتوانید در این شرایط توکن‌های بیشتری را ارائه کنید یا بازپرداخت جزئی انجام دهید، توکن‌های CAKE شما فروخته خواهند شد.

انحلال سرمایه یا LTV Liquidation چیست؟

انحلال سرمایه یا همان لیکویید شدن در LTV هم تعریف می‌شود. این سطح، سطحی از LTV است که پلتفرم وثیقه شما را برای پوشش بازپرداخت جزئی وام شما می‌فروشد.

توکن‌های وثیقه شما تا زمانی که LTV به سطح مناسب خود برگردد، فروخته می‌شوند و در صورت بازگشت ارزش LTV، بازگردانده می‌شوند.

پرداخت بهره

پرداخت هزینه بهره وام به عوامل مختلفی مانند پلتفرم وام‌دهی، مبلغ مورد نظر و مدت وام بستگی دارد. هرچقدر زمان بازپرداخت وام با وثیقه پنکیک سواپ شما بیشتر باشد، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید. این ویژگی مانند شرایط بازپرداخت تسهیلات بانکی است.

دریافت وام پنکیک سواپ

بیشتربخوانید: دریافت وام BCH

دریافت وام پنکیک سواپ از باریپتو، تنها پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال ایران

باریپتو تنها پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال در ایران است. شما می‌توانید با ورود به این سایت و ثبت نام در آن کیف پول مخصوص خود را بسازید و مزایای امنیت این کیف‌پول بهره‌مند شوید.

هم‌چنین می‌توانید با وثیقه قراردادن توکن‌های CAKE وام با وثیقه پنکیک سواپ را به میزان مورد نظر خود دریافت کنید.

این وام بدون نیاز به ضامن و احراز هویت ظرف نهایتا 24 ساعت به شما ارائه خواهد شد. هم‌چنین تسهیلات بسیار خوبی با سود سالیانه شما محاسبه و اعطا می‌شود.

برای دریافت وام ارز دیجیتال از باریپتو باید ابتدا در این سامانه ثبت نام کنید و کیف پول خود را دریافت کنید. سپس می‌توانید از رمزارزهایی که به کیف پول خود وارد کردید، به عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنید.

مرحله بعدی، ثبت درخواست وام است. با ثبت این درخواست، اعتبار ارزهای دیجیتال شما و مبلغ نهایی وام شما (به تتر) محاسبه می‌شود.

سپس نهایتا ظرف 24 ساعت این مبلغ به حساب شما واریز می‌شود. هم‌چنین کد قرارداد هوشمند شما که در شبکه BSC (Binance Smart Chain) ثبت شده بهتان ارائه می‌شود. شما می‌توانید مبلغ وام را از کیف پول خود خارج و استفاده کنید.

 ««دریافت وام از باریپتو در کمتر از 24 ساعت»»

اخذ وام با وثیقه پنکیک سواپ از سامانه‌ای مطمئن

اخذ انواع وام‌های کریپتو امری حساس و مهم است که نیازمند اعتماد به سامانه مورد نظر است. سامانه باریپتو با استفاده از قراردادهای هوشمند شبکه بایننس (Binance Smart Contracts) این قراردادها را ثبت می‌کند.

در این مقاله باریپتو با مراحل اخذ وام ارز cake و مزایای آن آشنا شدیم. می‌توانید با اخذ این وام از اعتبار و امنیت بالای این سایت و مزایای بسیار وام‌دهی آن بهره‌مند شوید.

باریپتو ارزهای وثیقه‌شده شما را به صورت بلوکه‌شده نگه ‌می‌دارد و از آن استفاده نخواهد کرد؛ بنابراین، می‌توانید با اطمینان کامل از این پلتفرم وام رمزارز دریافت کنید.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *