بلاگ

وام لایت کوین

وام LTC

 اگر دارنده ارزهای دیجیتال هستید، ولی تمایلی به فروش آن‌ها و ترید کردن ندارید، شاید تنها به فکر نگهداری و افزایش ارزش آن‌ها در طی زمان هستید. ولی می‌توانید با گرفتن وام با استفاده از وثیقه گذاشتن دارایی‌های دیجیتال خود، با یک تیر دو نشان بزنید!

به عبارتی این امکان را دارید که هم ارزهای دیجیتال خود را نگهداری کنید و از افزایش ارزش آن‌ها در طی زمان بهره‌مند شوید و هم با وثیقه گذاشتن آن ها کسب درآمد کنید. با استفاده از پلتفرم‌های وام‌دهی، با وثیقه گذاشتن ارزهای دیجیتال خود، می‌توانید وام دریافت کنید. لایت کوین یکی از ارزهای دیجیتالی است می‌توانید با وثیقه قرار دادن آن وام ارز دیجیتال بگیرید. باریپتو، تنها پلتفرم پرداخت وام ارز دیجیتال ایران، وام لایت کوین را برایتان تشریح کرده است.

آیا می‌توانید ارز دیجیتال وثیقه بگذارید و وام بگیرید؟

یکی از روش‌های نوین وام‌دهی و وام‌گیری، وام‌گیری با وثیقه ارز دیجیتال است، که دارایی‌هایی از نوع ارز دیجیتال را وثیقه می‌گذارید و وام به‌صورت نقدی دریافت می‌کنید.

این روش وام‌دهی، یک روش وام‌دهی همتا به همتا است که وام‌دهنده و وام‌گیرنده در یک پلتفرم آنلاین وام‌دهی ارز دیجیتال نظیر باریپتو به یکدیگر مرتبط می‌شوند.

وام‌دهی با پشتوانه ارز دیجیتال، روشی سریع و مستقیم است و نیاز به هیچ واسطه‌ای نظیر بانک‌ها ندارد. معمولاً هولدرهای ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاران، از ارزهای دیجیتال، به‌عنوان وثیقه و پشتوانه دریافت وام استفاده می‌کنند.

در این روش، وام‌گیرنده دارایی دیجیتال خود همانند بیت کوین یا لایت کوین را وثیقه می‌گذارد تا بتواند وام بگیرد. وام دریافتی می‌تواند به شکل ارز فیات (پول رایج) یا استیبل کوین باشد. وام‌دهنده نیز دارایی موردنیاز برای این وام را در ازای دریافت نرخ سود دارایی، تأمین می‌کنند.

وام ارز دیجیتال چه تفاوتی با وام بانکی دارد؟

برخلاف وام‌گیری سنتی، سیستم وام‌دهی با وثیقه ارز دیجیتال، کارایی بالایی دارد و وام‌گیرنده به‌هیچ‌عنوان ملزم به شرح هدف خود از وام‌گیری نیست.

هم‌چنین در ثبت‌نام برای وام‌گیری با وثیقه ارز دیجیتال، ارزهای دیجیتال وثیقه گذاشته‌شده برای فروش یا حراج در نظر گرفته نمی‌شوند و تمام مالیات‌ها در طول تراکنش‌ها حذف می‌شوند. وام‌گیرنده می‌تواند وام را به‌صورت نقدی دریافت کند و بهره کمتری نسبت به مالیات بر دارایی‌های سرمایه‌ای پرداخت نماید.

عدم وجود واسطه در وام‌گیری با وثیقه ارزهای دیجیتال، فرایند وام‌گیری را خیلی سریع می‌سازد، به‌طوری‌که می‌توانید در کمتر از ۲۴ ساعت  از پلتفرم‌های امن وام‌دهی ارزهای دیجیتال نظیر باریپتو، وام با وثیقه ارز دیجیتال دریافت کنید. نکته جالب دیگر این است که محدودیتی در میزان وام دریافتی وجود ندارد.

هم‌چنین در وام‌گیری با وثیقه ارزهای دیجیتال، بهره وام از قبل به‌صورت شفاف بین وام‌دهنده و وام‌گیرنده توافق می‌شود.

وام‌دهی روشی کم ریسک، برای کسب درآمد در ارزهای دیجیتال است، ولی نیاز به اطلاعات کافی دارد. خوشبختانه امروز پلتفرم‌های امنی نظیر باریپتو، شما را به‌راحتی در فرایند وام‌گیری از طریق وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال یاری می‌رساند.

در وام‌دهی ارزهای دیجیتال برخلاف سیستم وام‌دهی سنتی، واسطه‌ها حذف می‌شوند. وام‌دهنده و وام‌گیرنده از طریق یک پلتفرم کاملاً امن، نظیر باریپتو با هم مرتبط می‌شوند و به همین دلیل این روش گرفتن وام، سریع و مستقیم است.

                        بیشتربخوانید:چگونه وام چین لینک بگیرید؟

وام لایت کوین

لایت کوین چیست؟

لایت کوین با نماد LTC یکی از ارزهای دیجیتال، مبتنی بر فناوری بلاک چین است که پرداخت‌های سریع، کم‌هزینه و ایمن را ممکن می‌سازد. امنیت لایت کوین همانند بیت کوین، از طریق رمزنگاری و الگوریتم اثبات کار (PoW)، تأمین می‌شود.

ولی از نظر الگوریتم هش و مدت‌زمان ساخت بلاک تراکنش‌ها، کمی با بیت کوین تفاوت دارد. به‌طوری‌که لایت کوین، دو الگوریتم به نام‌های Lightening Network و Segregated Witness به وجود آورده است که باعث افزایش سرعت تراکنش‌ها، نسبت به تراکنش‌های بیت کوین شده است.

زمان انجام هر تراکنش در لایت کوین ۲٫۵ دقیقه است، درحالی‌که این مدت برای بیت کوین ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. افزایش چهار برابری سرعت تراکنش‌ها در لایت کوین، انجام معاملات فوری را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. علاوه بر این، کارمزد تراکنش‌ها با استفاده از لایت کوین بسیار پایین‌تر است.

کدهای پروژه لایت کوین، متن‌باز است. به عبارتی تمامی افراد می‌توانند در توسعه آن شرکت کنند. برخلاف بیت کوین که خالق آن هم‌چنان با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو، ناشناخته است، خالق لایت کوین شخصی به نام چارلی لی معروف به Chocobo یکی از مهندسان نرم‌افزار سابق گوگل است،

لی در اکتبر ۲۰۱۱ لایت کوین را برای حل برخی از مشکلات بیت کوین نظیر مشکلات زمان تراکنش، کارمزدها، استخرهای متمرکز ماینینگ و غیره به وجود آورد.

لایت کوین شباهت بسیاری به بیت کوین دارد و برخی معتقد هستند که اگر بیت کوین را طلا فرض کنیم، لایت کوین را می‌توانیم نقره در نظر بگیریم. البته منظور از این قیاس، معرفی لایت کوین به‌عنوان ارزی برای هدف‌ها و استفاده‌های ارزان‌تر و روزمره‌تر است.

در حال حاضر لایت کوین جزء ارزهای دیجیتال برتر دنیای کریپتو است، که حجم بالایی از معاملات را به خود اختصاص داده است و سرمایه‌گذاران نیز از آن استقبال می‌کنند.

چرا لایت کوین منحصربه‌فرد است؟

لایت کوین دومین ارز پرطرفدار در پرداخت‌های مالی ارزهای دیجیتال است. ویژگی این ارز دیجیتال، سادگی آن است. این ارز دیجیتال از سال ۲۰۲۱ یکی از رایج‌ترین ارزهای دیجیتال و بسیاری از معامله‌گران آن را می‌پذیرند.

سرعت بالا و کارمزدهای بسیار ناچیز تراکنش‌ها با استفاده لایت کوین، آن را به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب تبدیل کرده است.

لایت کوین شبیه بیت کوین است و همان کاربردهای بیت کوین را نیز می‌تواند داشته باشد؛ بنابراین در هر زمان و مکانی می‌توان با استفاده از آن انتقال‌های مالی را به‌راحتی انجام داد. با این تفاوت که همان‌طور که گفته شد لایت کوین انجام تراکنش‌ها را با سرعت چهار برابر تراکنش‌های بیت کوین امکان‌پذیر می‌سازد.

لایت کوین به عنوان یک سرمایه دیجیتالی

هم‌چنین اگر علاقه‌مند هستید که بیت کوین را هولد کنید، می‌توانید هولدر لایت کوین هم باشید. یعنی لایت کوین را در کیف پول خود به‌عنوان سرمایه دیجیتال نگه‌دارید و از افزایش ارزش آن در طی زمان سود ببرید.

علاوه بر این لایت کوین همانند بیت کوین، قابل استخراج است. برخلاف بیت کوین که استخراج آن تنها با دستگاه‌های ASIC، امکان‌پذیر است، در استخراج لایت کوین معمولاً از کارت گرافیکی استفاده می‌شود.

البته استفاده از دستگاه‌های ASIC نسبت به کارت گرافیکی مقرون ‌به‌صرفه‌تر است. لایت کوین نیز همانند بیت کوین پاداش استخراج خود را هر چهار سال یک‌بار نصف می‌کند.

    بیشتربخوانید: پیش بینی آینده ارز دیجیتال سولانا در 2022 تا 2025

هر 2.5 دقیقه، یک لایت کوین!

ایجاد یک بلاک لایت کوین ۲٫۵ دقیقه و یک بلاک بیت کوین ۱۰ دقیقه به طول می‌انجامد. تعداد کل توکن‌های بیت کوین 21 میلیون و تعداد کل توکن های قابل‌استخراج لایت کوین 84 میلیون است که گفته می‌شود، ۱۰۰ سال طول می‌کشد تا تمام لایت کوین‌ها استخراج شوند.

فعالیت هر ارز دیجیتال تحت یک الگوریتم خاص صورت می‌گیرد. الگوریتم بیت کوین SHA-256 و الگوریتم لایت کویت Scrypt است. الگوریتم لایت کوین به دلیل حجم محاسبات کمتر و محاسبات ساده‌تر، امکان انجام سریع‌تر تراکنش‌ها را نسبت به بیت کوین، می‌دهد.

هم‌چنین آدرس‌های ارز دیجیتال بیت کوین با M و L شروع می‌شوند، که آدرس‌هایی که با حرف M شروع می‌شوند، آدرس‌های فعال‌شده با سگویت (segwit) و آدرس‌هایی که با L شروع می‌شوند آدرس‌های غیر سگویت هستند. بیت کوین آدرس‌هایش با 1، 3 و Bc1 شروع می‌شود.

از نظر امنیتی نیز لایت کوین یکی از ارزهای دیجیتال بسیار قوی است که امنیت آن از طریق رمزنگاری قوی و الگوریتم اجماع اثبات کار تأمین می‌شود. همچنین لایت کوین جزء ده ارز دیجیتال برتر در معاملات است که می‌تواند به‌صورت جفت ارزهای LTC-USDT، LTC-BTC و LTC-ETH مورداستفاده قرار گیرد.

خودنمایی لایت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال پرسود!

ازآن‌جا که لایت کوین جزء ده ارز دیجیتال برتر و دارای حجم معاملات بالایی است صرافی‌های بزرگ و معتبر در سطح دنیا همانند Binanace، Hitbtc، Okex، Bitrue و Coinbase Pro از آن حمایت می‌کنند.

بازارهای آتی و قراردادهای آتی (Future Contract) در ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است و افراد زیادی در پی کسب سودهای بالاتر هستند. لایت کوین نیز در قراردادهای آتی صرافی‌های مختلف استفاده می‌شود که از آن‌ها می‌توان به بیتمکس، FTX و بایننس فیوچر اشاره کرد.

در بازارهای آتی، کاربران همان‌قدر که می‌توانند سودهای بالا داشته باشند، ضررهای بالا نیز در اثر حرص و طمع برای سودهای بالاتر متحمل می‌شوند. ولی معمولاً افراد مبتدی نمی‌توانند تریدهای خود را در بازارهای آتی، مدیریت کنند و به دلیل عدم مدیریت ریسک با ضررهای زیادی مواجه می‌شوند.

وام LTC
وام لایت کوین چیست؟

وام لایت کوین، وامی است که وثیقه آن توکن‌های لایت کوین است. به عبارتی اگر جزء هولدرهای لایت کوین محسوب می‌شوید.

یعنی به صورت طولانی‌مدت این توکن ها را نگه ‌داشته‌اید تا در اثر افزایش قیمت لایت کوین سود دریافت کنید، می‌توانید با وثیقه گذاشتن توکن های لایت کوین در هر پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال وام Litecoine به‌صورت نقدی (تتر) دریافت کنید. در واقع فرایند وام با وثیقه لایت کوین شبیه وام گرفتن از طریق سایر ارزهای دیجیتال است.

نحوه دریافت وام LTC

شمار زیادی پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های وام‌دهی نظیر باریپتو، از طریق استفاده از قراردادهای هوشمند مبتنی بر فناوری بلاک چین، امکان دریافت وام LTC را فراهم ساخته‌اند. هولدرها و سرمایه‌گذاران لایت کوین، می‌توانند از طریق این پلتفرم‌ها، به‌صورت کاملاً امن وام با وثیقه LTC، به‌صورت ارز فیات یا استیبل کوین دریافت کنند.

دریافت «وام لایت کوین» روشی عالی در کسب درآمد غیرفعال است. دریافت وام با وثیقه لایت کوین روی پلتفرم‌های وام‌دهی نظیر باریپتو، کاملاً بدون ریسک است، چراکه گیرنده توکن های لایت کوین باید یک وثیقه قابل‌توجه، در فرم سایر دارایی‌های دیجیتال ارائه دهد، تا بتواند لایت کوین‌ها را دریافت کند.

اگر به هر دلیلی دریافت‌کننده لایت کوین‌، قادر به برگرداندن وام نباشد، لایت کوین‌ها به‌صورت خودکار از طریق قرارداد هوشمند منحل می‌شود و به دهنده لایت کوین‌ها برگردانده می‌شوند.

دریافت وام با وثیقه Litecoin چه مزایایی دارد؟

لایت کوین همان‌طور که شرح داده شد، به‌عنوان نسخه راحت‌تری از بیت کوین برای انجام تراکنش‌ها به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد.

برخلاف بیت کوین، لایت کوین می‌تواند حجم بالایی از تراکنش‌ها را با کارمزدهای پایین‌تر پشتیبانی کند. درنتیجه، این ارز دیجیتال یک راه ‌حل عالی برای معامله‌گرانی است، که در پرداخت‌ها ارز دیجیتال قبول می‌کنند.

با توجه به این‌که لایت کوین در رده ارزهای دیجیتال برتر قرار دارد، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین ارزهای در بازار محسوب می‌شود.

بنابراین لایت کوین ارزش نگهداری و سرمایه‌گذاری دارد. به جای فروش توکن های لایت کوین، با استفاده از آن‌ها وام بگیرید. وام با وثیقه LTC، یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی چه از نظر بازدهی و چه از نظر مالیاتی است.

هولدرهایی که مقادیر زیادی لایت کوین دارند، ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که نیاز به سرمایه‌گذاری داشته باشند. به‌عنوان‌مثال ممکن است، به عنوان هولدر لایت کوین، بخواهید در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید، یا کسب‌وکار جدیدی راه بیندازید.

ولی از طرفی احتمالاً اصلاً تمایلی به فروش توکن های LTC ندارید. چراکه اگر توکن های LTC خود را به عنوان هولدر نگه‌دارید، در اثر افزایش قیمت لایت کوین در طی زمان، ارزش دارای دیجیتال شما، افزایش می‌یابد.

در این صورت یک راه‌حل عالی پیش روی شما است. می‌توانید هم لایت کوین‌های خود را حفظ کنید و از افزایش قیمت آن‌ها در طی زمان سود ببرید و هم وام بگیرید.

یعنی با وثیقه گذاشتن لایت کوین‌های خود در پلتفرم‌های ارز دیجیتال، نه‌تنها صاحب تمام لایت کوین‌های خود خواهید ماند و از افزایش قیمت آنها در طی زمان سود می‌برید، بلکه می‌توانید با دریافت وام نقدی (تتر)، سرمایه‌گذاری موردنظر خود در زمینه املاک، کسب ‌و کار و سرمایه‌گذاری‌های دیگر را نیز انجام دهید.

اگر هولدر لایت کوین هستید و اجباری برای فروش آن‌ها ندارید، لایت کوین‌های خود را نفروشید. صدها دلیل ممکن است وجود داشته باشد که شما نیاز به وام داشته باشید. گرفتن وام با وثیقه لایت کوین، یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت پول و سرمایه موردنظر شما برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های دیگر است.

دریافت وام لایت کوین از باریپتو

فرایند دریافت وام لایت کوین از باریپتو، بسیار راحت است.

  • در ابتدا باید در وب‌سایت باریپتو ثبت‌نام کنید.
  • پس از ساختن حساب کاربری یک کیف پول به شما تعلق می‌گیرد.

از این کیف پول اختصاصی می‌توانید برای نگهداری کاملاً امن لایت کوین‌های خود استفاده کنید. اگر قصد کسب درآمد از طریق وام با وثیقه لایت کوین دارید، می‌توانید لایت کوین‌ها را وثیقه بگذارید و درخواست وام نمائید.

  • سامانه باریپتو پس از دریافت درخواست شما، به‌صورت خودکار اعتبار لایت کوین‌های شما را محاسبه می‌کند و بر اساس آن مبلغ نهایی وام نقدی (تتر) شما را محاسبه و اعلام می‌کند.
  • وام درخواستی شما به‌صورت نقدی، در کمتر از ۲۴ ساعت به حساب شما واریز می‌شود. کد قرارداد هوشمند دریافت وام شما، در بایننس اسمارت چین (BSC) ثبت می‌شود و این کد به شما ارسال می‌گردد. این کد قابلیت رهگیری در وب‌سایت شبکه هوشمند بایننس را دارد.

وام دریافتی موجود در کیف پول خود را می‌توانید از کیف پول خارج نمایید و در هر زمان و هر جایی که بخواهید خرج کنید. البته قابل‌ذکر است که در هر زمانی که مایل باشید می‌توانید وام را لغو کنید و لایت کوین‌های خود را از کیف پول برداشت کنید.

باریپتو اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال در ایران و مبتنی بر BSC است. سود سالیانه دریافتی باریپتو بسیار ناچیز و تنها در حد ۱۱٫۹ درصد است.

    بیشتربخوانید: دریافت وام BCH

وام Litecoine

امنیت باریپتو در دریافت وام لایت کوین 

شاید مهم‌ترین دغدغه شما در فرایند گرفتن وام با وثیقه LTC، از طریق پلتفرم باریپتو، امنیت لایت کوین‌های شما باشد. آیا باریپتو از امنیت لازم برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال شما از جمله لایت کوین‌ها و هم‌چنین وام‌دهی برخوردار است؟

در پاسخ باید گفت، اگر با بلاک چین آشنایی داشته باشید، مطمئناً درباره امنیت بالای بلاک چین اتریوم و بایننس نیز اطلاعاتی دارید.

اگر به امنیت پلتفرم‌هایی نظیر  بایننس اسمارت چین اطمینان دارید، به همان میزان هم می‌توانید به باریپتو اعتماد کنید. چراکه تمام فرایند وام‌دهی و وام LTC، در باریپتو از طریق قراردادهای هوشمند BSC انجام می‌شود. تمامی قراردادهای هوشمند، دارای کد قرارداد هوشمند هستند و در BSC قابل رهگیری هستند.

در باریپتو هر کاربر کیف پول اختصاصی خود برای نگهداری ارزهای دیجیتال دارد. در باریپتو علاوه بر این‌که می‌توانید لایت کوین‌های خود را در کیف پول اختصاصی و به‌صورت کاملاً امن نگهداری کنید و هر زمان که بخواهید وام Litecoin خود را دریافت کنید.

 «« همین الان با ثبت نام کنید تادر کمتر از 24 ساعت از باریپتو وام دریافت کنید »»

 

قرارداد دریافت وام، یک قرارداد هوشمند در BSC است. در واقع باریپتو هیچ دخل و تصرفی در ارزهای وثیقه گذاشته‌شده شما ندارد و شما به شبکه بزرگ BSC متصل هستید.

بنابراین شما در باریپتو، بدون نیاز به ضامن، احراز هویت و بدون نیاز به هیچ‌گونه کاغذبازی می‌توانید در کمتر از ۲۴ ساعت با وثیقه گذاشتن لایت کوین، وام LTC به‌صورت نقدی دریافت کنید.

سود وام باریپتو به‌صورت سالیانه است و این سود به‌صورت روزشمار و تنها تا زمانی که شما وام خود را حفظ کنید، محاسبه و دریافت می‌شود و به‌محض لغو کردن وام از طرف شما، سود نیز لغو می‌شود.

میزان این سود دریافتی در مقایسه با سیستم‌های سنتی بانکی و مالی بسیار ناچیز است. هم‌چنین تمامی مسائل مالی به‌صورت کاملاً شفاف در پنل کاربری شما در باریپتو قابل ‌مشاهده است.

اگر با تمام توضیحات بالا هم‌چنان درباره نحوه گرفتن وام‌ ارز دیجیتال از جمله وام لایت کوین، سؤالی دارید، کارشناسان باریپتو همواره آماده راهنمایی و کمک به شما هستند.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *