بلاگ

بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ در 2022 کدام است؟

بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

اسکالپینگ (Scalping) یک روش معاملاتی است که در فرآیند همزمان خریدوفروش از پلتفرم‌های مختلف، انجام می‌شود. در این روش، معامله‌گران موقعیت‌هایی را در بازارهای متفاوت با طبقات مختلف دارایی مانند اوراق بهادار و بورس فارکس، باز و بسته می‌کنند تا از معاملات، سود کسب کنند. در استراتژی معاملاتی اسکالپینگ، رمزارزها نیز جایگاه ویژه‌ای دارند و در این بین، بسیاری از افراد به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ هستند. از این رو، ما در این مطلب، برخی از ارزهای دیجیتال مناسب برای اسکالپینگ را معرفی می‌کنیم.

اسکالپ چه نوع تریدی است؟

اسکالپ یک استراتژی تریدینگ می‌باشد که مبتنی بر کسب سود از حرکات و نوسانات کوچک قیمتی است. معامله‌گرانی که از روش اسکالپ استفاده می‌کنند، به دنبال اهداف بزرگ و سود کلان نیستند. در عوض، هدف آن‌ها این است که بارها و بارها از تغییرات کوچک قیمت، سود حاصل کنند.

به این ترتیب، یک معامله‌گر ممکن است با روش تریدینگ اسکالپ، معاملات زیادی را در دوره‌های کوتاه انجام دهد و به دنبال حرکت‌های کوچک و حتی رکود بازار باشند. در واقع، ایده اصلی این است که با جمع کردن و ترکیب سودهای کوچک، آورده کلی در طول زمان به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد.

با توجه اهمیت بازه‌های زمانی کوتاه در این روش، اسکالپرها بیش از هرچیز دیگری به تحلیل تکنیکال برای یافتن ایده‌های تجاری، متکی هستند. از آنجایی که بیشتر رویدادهای بنیادی در مدت زمان طولانی رخ می‌دهند، اسکالپرها به ندرت به تحلیل فاندامنتال می‌پردازند. با این حال، تحلیل‌های بنیادی می‌توانند در هنگام تصمیم‌گیری برای تجارت و انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ، تفاوت‌های بزرگی را رقم بزنند.

اگر بهره سهام یا سکه تحت تاثیر برخی اخبار یا رویدادهای خاص افزایش بیابد، عموما حجم بالای سود و میزان نقدینگی قابل توجهی به اسکالپرها می‌رسد، حداقل برای یک دوره کوتاه. از این رو، زمانی که حواشی حول ارزهای دیجیتال یا دیگر اشکال سرمایه بیشتر می‌شود اسکالپرها وارد عمل می‌شوند تا از نوسانات بازار، سود کسب کنند.

بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

اسکالپر کیست؟

اسکالپر، فردی است که قیمت خرید و فروش را در بازه‌های زمانی کوتاه برای کسب سود، پیش‌بینی می‌کند. عملکرد اصلی یک اسکالپر بدین گونه است که با تنظیم سفارشات با استفاده از محدوده قیمتی خاص در بازار ارزهای دیجیتال، از نوسانات یا تغییرات قیمت، نهایت استفاده را می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین تایم فریم برای واگرایی چقدر است؟

معامله‌گر یا تریدری که از روش اسکالپینگ استفاد می‌کند، باید یک استراتژی منسجم برای فروش فوری کوین‌های خود داشته باشد. زیرا یک خطای جزئی در اسکالپینگ، می‌تواند یک سبد را از بین ببرد. از این رو، پیروی از کارشناسان رمزارز و استفاده از بهترین شاخص‌های فنی برای موفقیت در معاملات کریپتو ضروری است. بنابراین، معامله در بازه‌های زمانی کوتاه، ایجاب می‌کند که اسکالپرها از اندیکاتورهایی بهره بگیرند که حرکت‌های قیمتی را به طور دقیق پیش‌بینی می‌کنند.

شیوه کارکرد اسکالپینگ

اسکالپینگ بر این مفهوم استوار است که تمام کوین‌ها پس از یک کاهش قیمت، حرکتی رو به بالا را تجربه خواهند کرد. اما پیش‌بینی دقیق و شناسایی بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ، بسیار دشوار است. یک اسکالپر سعی می‌کند که تا حد امکان برخلاف مفهوم رایج HODL عمل کند و سودهای اندک را به دست بیاورد. این حرکت استراتژیک با قربانی کردن اندازه (size) بردها و افزایش تعداد، می‌تواند نتایج مثبتی را رقم بزند.

بسیاری از فعالان خوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که اسکالپینگ برخلاف اصول کلی است. اصولی که حکم می‌کنند یک سرمایه‌گذار کوین‌های خود را برای مدت طولانی نگه ‌دارد تا سود کسب کند. در سوی دیگر، اسکالپینگ از این ایده پیروی می‌کند که تعداد معاملات موفق باید بیشتر باشد. یک اسکالپر ماهر و موفق در حالی که حاشیه سود خود را کمی بالاتر از ضرر نگه می‌دارد، نسبت معاملات برنده به معاملات بازنده را افزایش می‌دهد.

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ در سال 2022

کسانی که از روش اسکالپینگ بهره می‌برند، ایده‌های خود را با استفاده از تحلیل تکنیکال (TA)، تثبیت می‌کنند. این نوع تجزیه و تحلیل به تریدرها امکانی می‌دهد تا رفتار آینده بازار را بر اساس حرکات قبلی و داده‌ها‌، پیش‌بینی کنند.

عامل دیگر، سرعت است. اسکالپرها باید سریع عمل کنند و از نوسانات کوتاه مدت که در چند دقیقه یا حتی ثانیه به‌وجود می‌آیند، بهره ببرند. در نتیجه، یک اسکالپر باید همواره در تلاش باشد تا بهترین ارز را شناسایی کند. در ادامه، با چند کاندید بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ در سال 2022 آشنا می‌شویم.

لاکی بلاک؛ از گزینه‌های بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

شاید بتوان گفت که بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ در سال 2022، لاکی بلاک (LBLOCK) است. بسیاری از متخصصان باور دارند که این توکن در مسیر توسعه قرار دارد و علی‌رغم اینکه یک سکه جدید می‌باشد، توجه بسیاری از فعالان این عرصه را به خود جلب کرده است. ارز LBLOCK ، توکن بومی لاکی بلاک می‌باشد. پلتفرم لاکی بلاک با هدف ایجاد تغییر در صنعت بازی‌های آنلاین و با استفاده از فناوری بلاک چین، سعی در دگرگون کردن فضای بازی‌های دارد.

لاکی بلاک از بلاک‌چین برای اطمینان از شفافیت و عدالت در معاملات استفاده می‌کند. این پلتفرم به دنبال نفوذ به دنیا بازی‌های آنلاین است و در حال حاضر، 230 میلیارد دلار ارزش دارد.  کاربران LBLOCK به بازی‌های موجود در پلتفرم Lucky Blocks دسترسی دارند. این توکن در ژانویه امسال در PancakeSwap (یکی از برترین صرافی‌های غیرمتمرکز)، قیمت 0.00020 دلار را به خود اختصاص داد. کمتر از یک ماه بعد، LBLOCK به بالاترین سطح خود یعنی 0.0096 دلار رسید. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 0.0039 دلار معامله می‌شود که یک جهش بزرگ نسبت قیمت اولیه آن به‌شمار می‌آید.

توسعه‌دهندگان LBLOCK در حال حاضر در حال کار بر روی ارتقا این پلتفرم هستند تا اطمینان حاصل کنند که این کوین در صرافی‌های متمرکز نیز در دسترس خواهد بود. همچنین LBLOCK V2 در ماه مارس معرفی شد و انتظار می‌رود که معاملات روزانه بدون هیچ گونه مالیات اضافی را امکان‌پذیر کند.

از سوی دیگر، شواهد حاکی از آن است که یک کوین ارتقا یافته با مکانیزم افزایش قیمت عرضه شود و LBLOCK را به سمت حجم بالای نقدینگی سوق دهد. از این رو، بسیاری از اسکالپرها، لاکی بلاک را بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ می‌دانند.

لاکی بلاک بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

بیشتر بخوانید: اندیکاتور kdj ارز دیجیتال چیست و چه در چه تریدهایی به کار می آید؟

رمزارز فانتوم

فانتوم (Fantom)، یک بلاک چین مقیاس‌پذیر منبع باز است که مقیاس‌پذیری و امنیت را برای تراکنش‌ها با هزینه کم ارائه می‌دهد. توکن FTM در میان رکود نزولی بازار کریپتو، در حال صعود از نردبان قیمت بوده و می‌توان آن را به عنوان یکی از کاندیدهای بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ در نظر گرفت.

این ارز در حال حاضر با قیمت 1.188 دلار معامله می‌شود. البته داده‌ها حاکی از آن است که ارزش میانگین (EMA) فانتوم 1.156 دلار است. اما نمودار قیمتی ارز فانتوم با سرعتی نسبتا پایین در حال حرکت است. البته وضع کلی بازار نیز نقش مهمی در این روند، بازی می‌کند.

بسیاری بر این باورند که فانتوم نیز در راه توسعه است. زیرا توکن Fantom اکنون در eToro در دسترس است. همانطور که می‌دانید، eToro یکی از معتبرترین پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال در جهان است و در چندین کشور خدمت‌رسانی می‌کند. با عرضه FTM در eToro، این ارز در دسترس اغلب اسکالپرها قرار می‌گیرد و همین امر، حرکت نمودار قیمت آن را بهبود می‌بخشد. البته به طور کلی، با فاصله گرفتن بازار کریپتو از ترند نزولی، پیش‌بینی می‌شود که ارزهای دیجیتال، یک روند صعودی را تجربه کنند.

 

سولانا؛ آیا سریع‌ترین بلاک ‌چین، بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ را دارد؟

سولانا به عنوان سریع‌ترین بلاک‌چین موجود شناخته می‌شود که بیش از 50000 تراکنش در ثانیه (TPS) را انجام می‌دهد. این ویژگی منحصربه‌فرد، سولانا را به یکی از برترین گزینه‌ها برای انتخاب (بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ) در سال 2022، تبدیل می‌کند. بلاک‌چین Solana، مشکل مقیاس‌پذیری و سرعت را حل کرده است و به دنبال ایجاد سهولت در استفاده برای کاربران و توسعه‌دهندگان می‌باشد.

سولانا در چند وقت گذشته با قیمت 83.61 دلار معامله شده است. از سوی دیگر، با کمک Bonafida و شراکت FTX، اکنون نام سولانا در صرافی FTX نیز به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که SNS به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون مشکلات رایج که هنگام استفاده از آدرس‌های کیف پول ایجاد می‌شود، واریز و برداشت کنند.

آدرس‌های ناخوانا، مشکلات بسیاری در هنگام تراکنش ایجاد می‌کنند و اغلب منجر به از دست دادن وجه و ایجاد مانع برای ورود می‌شوند. اما با استفاده از سرویس سولانا، کاربران می‌توانند رمزنگاری را بدون نگرانی، ارسال و دریافت کنند که همین امر، آمار تراکنش‌های ناموفق در اکوسیستم سولانا را کاهش می‌دهد.

سولانا بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

بیشتر بخوانید: بهترین تایم فریم برای نوسان‌گیری ارز دیجیتال چقدر است؟

اتم؛ رمزارزی از دل یک پروژه خاص

پلتفرم کاسموس (Cosmos)، یک بلاک‌چین باز و مقیاس‌پذیر می‌باشد که بر ایجاد قابلیت همکاری متمرکز است. اتم (ATOM)، ارز اختصاصی کاسموس کی‌باشد و یکی از دارایی‌های دیجیتالی پرکاربرد به‌شمار می‌آید. که به دلیل به‌روزرسانی‌های مداومی که در سیستم خود ایجاد می‌کند، به کاربران و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بهترین بهره را از این بلاک‌چین ببرند.

به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال در مسیر ایجاد سطح حمایت پیش از رسیدن به قیمت مقاومتی و صعود ‌باشد. ارز اتم در حال حاضر با قیمت 27.27 دلار معامله می‌شود. از این رو، توکن اختصاصی شبکه Cosmos، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای اسکالپینگ است. زیرا این پلتفرم، خدمات بلاک‌چینی با عملکرد بالا ارائه می‌کند. همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Cosmos SDK، طراحی ماژولار آن است.

 

اتریوم؛ رمزارزی نام آشنا

اتریم، یکی از معروف‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ است. این ارز منتسب به بلاک‌چینی است که جریان ثابتی از تراکنش‌ها را حفظ کرده و ابزارهای کافی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا چندین برنامه غیرمتمرکز را بر روی آن‌ها بسازند.

این پلتفرم تغییراتی را در سیستم خود ایجاد کرده است. زیرا قصد دارد مکانیزم اجماع اثبات سهام را به‌کار بگیرد. اتریوم، یک شبکه آزمایشی ادغام Kintsugi را در اواخر دسامبر راه اندازی کرد تا به توسعه‌دهندگان امکاناتی مشابه رابط اتریوم 2.0 بدهد. از سوی دیگر، اخیرا تیم توسعه این بلاک‌چین، شبکه آزمایشی ادغام Kiln را به عنوان نسخه‌ای برای بهبود شبکه Kintsugi معرفی کرد.

پس از یک‌سری آزمایش در مورد ادغام، لایه اجرای Kiln به همراه زنجیره Beacon راه‌اندازی شد. انتظار می‌رود شبکه آزمایشی ادغام Kiln، آخرین شبکه آزمایشی باشد که قبل از ارتقا شبکه‌های آزمایشی موجود، ایجاد و راه‌اندازی شده است. از این رو با به‌روزرسانی‌های جدید، انتظار می‌رود که قیمت اتریوم از محدوده‌های فعلی عبور کند و نام آن را در صدر فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای اسکالپینگ مشاهده کنیم.

اتریوم بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

بیشتر بخوانید: چه زمانی از الگوی سه سرباز سفید استفاده کنیم؟

بیت کوین؛ معروف‌ترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

در حال حاضر، ارزش بازار بیت کوین معادل 370 میلیارد دلار می‌باشد. این ارز در کنار اتریوم، دیگر گزینه نام آشنا است که می‌تواند کاندید عنوان (بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ) باشد. بیت کوین (BTC) که در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد، یک ارز دیجیتال اصلی است.

مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، BTC بر روی یک بلاک‌چین ثبت شده است که در شبکه‌ای متشکل از هزاران رایانه، اجرا می‌شود. از آنجا که بیت کوین از فرآیندی که اثبات کار نام دارد، بهره می‌گیرد، در برابر کلاهبرداران، ایمن خواهد بود. با توجه به این نکته، حتی اگر قصد اسکالپینگ را ندارید، می‌توانید روی این ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاری کنید.

ارزش بیت کوین پس از تبدیل شدن به یک ارز شناخته شده به شدت افزایش یافته است. در می 2016، یک بیت کوین با قیمت حدودی 500 دلار خرید و فروش می‌شد. اما از اول جولای 2022، قیمت هر بیت کوین حدود 19400 دلار بوده است. این آمار نشانگر رشد 3780 درصدی می‌باشد.

تتر؛ آخرین گزینه برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

برخلاف برخی دیگر از انواع ارزهای دیجیتال، تتر (USDT) یک استیبل کوین است که ارزش بازار آن، حدود 66 میلیارد دلار می‌باشد. استیبل کوین‌ها توسط ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و یورو پشتیبانی می‌شوند و به طور فرضی، ارزشی برابر با ارزش یکی از آن‌‌ها دارند. از لحاظ تئوریک، این بدان معنا است که ارزش تتر باید نسبت به سایر ارزهای رمزپایه ثبات بیشتری داشته باشد. در نتیجه، سرمایه‌گذارانی که به‌خاطر نوسانات شدید قیمتی سایر کوین‌ها، محتاطانه رفتار می‌کنند، سرمایه‌گذاری روی چنین ارزهایی را ترجیح می‌دهند.

شناسایی بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ

همانطور که اشاره شد، اسکالپینگ یک استراتژی معاملاتی کوتاه مدت است. به این معنی که اسکالپرها باید بدون صرف زمان زیاد برای تصمیم‌گیری، سرعت عمل بالایی داشته باشند. اما روش اسکالپینگ به افراد، این امکان را می‌دهد تا از کوچک‌ترین نوسانات قیمتی، سود بسیار مناسبی کسب کنند. از این رو، بسیاری از اسکالپرها در پی شناسایی (بهترین ارز دیجیتال برای اسکالپ) هستند. چراکه دنیای کریپتو، بستری مناسب برای این روش فراهم می‌کند.

 

سخن آخر:

هرروز تقریبا شما با موقعیت‌های طلایی ترید در بازار ارز دیجیتال مواجه خواهید شد اما به دلیل اینکه سرمایه کافی را برای ترید در اختیار نداشتید و فقط شاهد از دست رفتن فرصت‌هایتان بوده‌اید. اما چه راهی برای این وجود دارد که نه ارزهای دیجیتال ارزشمندتان را از دست دهید و نه فرصت‌های طلایی بازار را؟!

دریافت وام ارز دیجیتال راه چاره شماست. برای دریافت این وام، ارزهای دیجیتال خود را وثیقه می‌گذارید و بدون این‌که آن‌ها را بفروشید، سرمایه کافی را برای ترید به دست می‌‌آورید.

باریپتو، پلتفرم ایرانی پرداخت وام ارز دیجیتال است که

  • بدون نیاز به ضامن
  • بدون کاغذبازی‌های اداری و
  • در کمتر از 24 ساعت

وام ارز دیجیتال پرداخت می‌کند. به این ترتیب، هم ارزهایتان را حفظ می‌شود و هم افسوس تریدهای طلایی به دلتان نمی‌ماند! حالا که به خوبی ارز تزوس را شناختید، وقت را تلف نکنید و با دریافت وام از باریپتو موقعیت‌های طلایی خرید و فروش این ارز را از دست ندید!

همین حالا از باریپتو وام ارز دیجیتال بگیرید

+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *