اخبار

فروش NFT سولانا برای اولین بار در ماه دسامبر از اتریوم پیشی گرفت

NFT سولانا

حجم فروش NFT سولانا در دسامبر 2023 از اتریوم پیشی گرفت و اولین بار بود که چنین اتفاقی می‌افتد. بر اساس داده‌های CryptoSlam، فروش NFT سولانا به حدود 366.5 میلیون دلار رسید، در حالی که فروش Ethereum در مجموع به 353.2 میلیون دلار بود.

بدون احتساب معاملات، فروش سولانا در سطح 366.5 میلیون دلار باقی‌ماند. که تقریباً با بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی 373.5 میلیون دلار در اکتبر 2021 مطابقت داشت. در مقابل، فروش اتریوم نسبتاً ثابت و مجموع فروش دسامبر با 350 میلیون دلار نوامبر قابل مقایسه بود.

علاوه بر این، سولانا شاهد افزایش تعداد معامله‌گران منحصربه‌فرد با حدود 218000 فروشنده و 279000 خریدار بود. این تقریباً دو برابر تعداد معامله‌گران منحصربه‌فرد در مقایسه با اتریوم است.

افزایش فروش NFT سولانا ممکن است به افزایش قابل توجه ارزش توکن بومی آن، SOL نسبت داده شود که قیمت آن در سه ماه گذشته بیش از چهار برابر شده است. همچنین به احیای اکوسیستم سولانا، همراه با دیوانگی memecoin به رهبری Bonk (BONK) منجر شده است.

هجوم کاربران و تراکنش‌ها در سولانا ممکن است به دلیل حرکت گسترده‌تر در اطراف شبکه و هیاهوی پروژه‌های خاص که ایردراپ‌ها و سایر مزایا را ارائه می‌دهند، باشد. پروژه هایی مانند Tensorians و Mad Lads حجم معاملات قابل توجهی را در دسامبر ایجاد کردند که به موفقیت کلی سولانا کمک کرد.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *