اخبار

مجموعه NFT پروژه Taproot Wizards با قیمت 13 میلیون دلار فروخته شد

NFT-Project-Taproot-Wizards

پروژه مجموعه NFT بیت کوین Ordinals Taproot Wizards با وجود مشکلات فنی شدیدی که سه بار مناقصه را به تعویق انداخت، فروش «گربه کوانتومی» خود را در روز دوشنبه آغاز کرد.

تمام 3000 مجموعه NFT در روز دوشنبه با قیمت ثابت 0.1 بیت کوین (4265 دلار) فروخته شد. در نهایت مجموع درآمد این تیم به 13 میلیون دلار رسید.

درآمد این کلکسیون به راحتی از 7.5 میلیون دلاری که Taproot Wizards در سال گذشته از سرمایه گذاران جمع آوری کرد، در میان موجی از اشتیاق برای کارهای Ordinals، که گاهی اوقات به عنوان “NFTها بر روی بیت کوین” نامیده می شود، فراتر رفت. به گفته این تیم، روز دوشنبه، اکثر تصاویر در یک وب سایت اختصاصی به سرمایه‌گذارانی که در لیست سفید قرار گرفته‌اند فروخته شد. مدت زمان کل مناقصه 5 ساعت بود که 313 مورد این کلکسیون در دو ثانیه اول خریداری گشت.

مقامات Taproot Wizards به رهبری یکی از بنیانگذاران Udi Wertheimer و Eric Wall به دلیل مشکلات فنی، دو بار فروش را به تعویق انداختند. آن‌ها گفتند که علیرغم رفع مشکلات، زمان بیشتری برای آزمایشات اضافی نیاز دارند. این تعویق‌ها باعث ناامیدی و شکایات گسترده‌ای در کانال Discord شد.

NFT-Project-Taproot-Wizards-2

ورتایمر روز دوشنبه در یک چت تلگرامی به CoinDesk گفت: «ما می دانستیم که تقاضا زیاد است. خوشحالیم که امروز می‌توانیم تجربه‌ای خوب برای جامعه خود فراهم کنیم.»
پروتکل Ordinals و «کتیبه‌های» آن به NFT‌ها اجازه می‌دهد تا در بلاک چین بیت کوین ساخته و ذخیره شوند. این پروتکل در اوایل سال 2023 توسط خالق کیسی رودارمور راه‌اندازی شد.

در حالی که جامعه بیت کوین تا حدودی در مورد پیامدهای فعالیت فزاینده ساخت، که در برخی مواقع باعث ازدحام در شبکه و افزایش هزینه ها شده است، اختلاف نظر دارند، بسیاری از کارشناسان رمزارز استدلال می کنند که این روند انرژی تازه ای را به سرعت توسعه در شبکه آورده است.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *