بلاگ

پیش بینی قیمت وی چین در 2022 تا 2025

پیش بینی قیمت وی چین از 2022 تا 2025

ارزهای دیجیتال زیادی هستند که در بازار کریپتو باعث شگفت‌زدگی و جلب توجه فعالان این بازار می‌شوند؛ ارزهایی که به طور ناگهانی افزایش قیمت ناگهانی پیدا می‌کنند و سودآوری شگفت‌انگیزی به همراه می‌آورند. پروژه و رمزارز وی چین (VeChain)  دقیقا نمونه یکی از همین سودآوری‌های کریپتو است که سرمایه‌گذاران زیادی قصد خریدش را دارند. البته که خرید مرحله آخر خواهد بود؛‌ زیرا همین افراد در ابتدا به دنبال پیش بینی قیمت وی چین هستند. با باریپتو همراه باشید تا با هم به آینده وی چین سرک بکشیم!

وی چین چه ارزی است؟

اول از همه باید بدانید که وی چین یک شرکت منحصر به فرد در بستر بلاک چین است. هم‌چنین این پلتفرم می‌تواند که عملکردهای سازمان‌ها با منابع و فرایندهای ایده‌آل را تبدیل کند.

مغزهای پشت این پرده این پروژه بلاک چین سعی کردند که رویای سانی لو، (Sunny LU) یعنی بی‌عیب و نقص شدن زنجیره تامین و مدیریت عمر محصول را به واقعیت تبدیل کنند.

البته که در سال 2015 این رویا به دست آمد و سانی لو توانست که تجربیات گذشته خود در Vuitton‌ چین را برای ایجاد وی چین به کار بگیرد.

در نهایت به لطف تجربیات ارزشمند سانی لو وی چین توانست به یک سیستم مدیریت کارآمد تبدیل شود که توانایی ایجاد تغییرات اساسی در چرخه عمر یک محصول را دارد.

ناگفته نماند که در وی چین می‌توان ریشه‌هایی از کد اتریوم (Ethereum) را دید. برای مثال ویژگی‌هایی مانند پرداخت، رای‌گیری، قراردادهای هوشمند و دیگر موارد این چنینی در وی چین به وضوح دیده می‌شوند.

قیمت وی چین چه بالا و پایین‌هایی را تجربه کرده است؟

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که نیاز به پیش بینی قیمت وی چین را به وجود می‌آورد، بالا و پایین‌هایی قیمتی این ارز دیجیتال است. از آن‌جایی که این رمزارز طول عمر چندان زیادی ندارد، اتفاقات چندان زیادی را در تاریخچه قیمتی خود ندیده است.

به طور کلی اولین باری که وی چین سقف قیمتی خود را نشان داد، اوایل ماه آوریل سال 2022 بود. در این بازه زمانی، وی چین قیمت حدود 0.2782 دلار را به خود دید.

البته زمانی اهمیت این رقم قابل درک می‌شود که بدانید روزگارانی قیمت وی چین حدود 0.001678 ‌دلار آمریکا بوده است. یعنی در صورتی که با این قیمت وی چین خریداری می‌کردید، به سود حدود 168 برابری می‌رسیدید!

پیش بینی قیمت وی چین

ماموریت وی چین چیست؟

دانستن ماهیت و آرمان‌های VeChain می‌تواند که به پیش بینی قیمت وی چین در سال‌های آینده کمک کند. اول از همه برای درک بهتر بنیاد و شرکت VeChain، باید به منشا و ریشه اصلی آن پی ببرید.

برای مثال، هدف اصلی ایجاد این شرکت بلاک چین، حل مشکلات بخش لجستیک مانند داده‌های پراکنده بود.

در دنیای امروزی صنایع روزانه با ترافیک داده حجیمی سر و کله می‌زنند. هم‌چنین سیستمی موجود نیست که بتواند این داده‌ها را سازماندهی و قابل کنترل کند.

با وجود چنین شرایطی، وی چین به وجود آمد تا مدیریت زنجیره تامین به منابع داده متمرکز توجه داشته باشد. هم‌چنین این ویژگی باعث انتقال داده کمتر و معتبرتر شد که امتیاز بزرگی برای صنایع به حساب می‌آید.

رندر تبدیل چند بعدی (Multi-Dimensional Transformation) و قابلیت‌ها

هویت‌ها از طریق مود (Mode)‌ دیجیتالی ایجاد شده در توکن VeChain به نام VET مسئولیت‌پذیری را در زنجیره تامین تعریف خواهند کرد.

در ماموریت و اهداف VeChain و توکن VET نیز بهبود مدیریت زنجیره تامین و چرخه عمر محصول به کمک دفتر کل توزیع انجام می‌شود. هم‌چنین در این پروژه قابلیت‌هایی گنجانده شده که همگی دارای ویژگی‌های ارزشمندی هستند.

برای مثال، با وی چین امکان استفاده از چیپ‌های ردیابی NFC‌ و RFID‌ وجود دارد. هم‌چنین شبکه بلاک چین وی چین اجازه می‌دهد که کاربران مدیریت توزیع را با کمک کدهای QR‌ انجام دهند. وجود چنین تگ‌هایی به کسب و کارها برای مدیریت زنجیره تامین کالا کمک خواهد کرد.

از طرف دیگر، شبکه بلاک چین سعی کرده تا با ترکیب ویژگی‌های سازمان‌های مالی غیر متمرکز (DeFi)‌ و متمرکز (CeFi)‌ به بهترین راندمان کاری ممکن برسد.

به طوری که مالکین دارایی‌ها یا کسب و کارها با کمک این ارز دیجیتال و شبکه از مشکلاتی مانند دزدی‌ها، کلاهبرداری‌ها در امان بمانند. این‌جاست که ماموریت وی چین با تبدیل‌های چند بعدی و قابلیت‌های گوناگون به موفقیت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: دوج کوین و ایلان ماسک چه ارتباط مرموزی با هم دارند؟!

پیش بینی قیمت وی چین در 2022

همکاران و شرکای استراتژیک وی چین را بشناسید

برای پیش بینی قیمت وی چین در سال‌های آینده باید نگاهی به همکاران و شرکای تجاری این ارز دیجیتال پرحاشیه داشت؛‌ زیرا فعالیت چنین شرکت‌هایی می‌تواند که تاثیر چشمگیری روی قیمت وی چین بگذارند. مهم‌ترین شرکای پروژه وی چین نیز عبارتند از:‌

  • شرکت DNV GL برای خدمات ممیزی و صدور گواهی کشتی‌ها که در سال 2018 با وی چین قرارداد امضا کرد.
  • شرکت مشهور حسابرسی PriceWaterhouseCoopers که در سال 2017 به وی چین پیوست تا قابلیت‌های بهتر ردیابی محصول را ارائه دهد.
  • شرکت لجستیک Kuehne & Nagel ‌که در سال 2016 به VeChain پیوست تا با ارائه چیپ‌های حاوی کلید خصوصی اطلاعات کالاها به خصوص محصولات لوکس را در بلاک چین امکان‌پذیر کند.
  • خودروسازی‌های مشهور دنیا مانند BMW‌ و رنو
  • ارائه‌دهنده سرویس ابری اماراتی UAE با نام BIOS Middle East‌ که برای رمزنگاری به VeChain کمک می‌کند.
  • شانگهای گاز (Shanghai)
  • پلتفرم ایکس چین (PlatformXchain)
  • برندهای مد و فشن مثل H&M‌ و Regensburger

موارد بالا به وضوح نشان می‌دهد که ارز دیجیتال VeChain برای رسیدن به موفقیت چقدر نیاز به همکاری با برندها و نام‌های مشهور دنیا دارد.

البته که عملکرد همین برندها روی موفقیت این شبکه کاملا تاثیرگذار بوده و می‌تواند قیمت یا ارزش این رمزارز را در آینده تعیین کند.

آنالیز برای پیش بینی قیمت وی چین، وقتی ناممکن‌ها ممکن می‌شوند

هنگامی که صحبت از ارز دیجیتال وی چین می‌شود، بیشتر افراد یک رمزارز ساده را در ذهنشان تصور می‌کنند. اما زمانی که به اعماق ویژگی‌های VeChain فرو روید، به نکات جالبی می‌رسید. نکات و ویژگی‌هایی که نشان می‌دهند که VeChain قرار است ناممکن‌ها را ممکن کند.

آنالیز قابلیت‌ها و توکن‌هایی که در پلتفرم وی چین استفاده شده‌اند، اطلاعات جالبی در مورد آینده این پروژه را ارائه می‌دهند. به همین دلیل در صورتی که به دنبال پیش بینی قیمت وی چین در سال‌های آینده هستید، بهتر است که به آنالیز دقیق‌تر این پروژه بپردازید.

اینترنت اشیا (IoT)

استفاده از اینترنت اشیا در شبکه بلاک چین یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که در پروژه VeChain دیده می‌شود.

شبکه وی چین قصد دارد که شبکه‌ای شامل میلیون‌ها دستگاه هوشمند را تشکیل دهد توانایی تبادل اطلاعات را دارند. البته که این شبکه بسیار وسیع بوده و می‌تواند مواردی مانند تلویزیون‌ها حتی تلفن‌های هوشمند را نیز شامل شود.

بدون شک، ترکیب تکنولوژی‌هایی مانند اینترنت اشیا و بلاکچین یک هماهنگی فوق العاده را به وجود می‌آورد. شبکه‌ای که نظارت بر داده‌ها را بسیار ساده‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر می‌کند.

حال در صورتی که چنین تکنولوژی خاصی برای اولین بار توسط VeChain عرضه شود و به کارکرد واقعی برسد، به احتمال زیاد توکن بومی این پلتفرم رشد قیمت شگفت انگیزی را تجربه خواهد کرد.

پیش بینی قیمت وی چین در 2025

بیشتر بخوانید: وام لایت کوین

 

توکن برتر دوگانه

چندان عجیب نیست که بگوییم وی چین برخی از ویژگی‌های استراتژیک خود را از اتریوم به ارث برده است. به‌خصوص توکن دوگانه این شبکه که تاثیر محصوصی روی قیمت VET می‌گذارد.

هم‌چنین با وجود این ویژگی اکوسیستم بلاکچین اجازه می‌دهد که به توکن وی چین به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه شود.

البته که استراتژی توکن دوگانه بدون دلیل توسط VeChain انتخاب نشده است. اولین و مهم‌ترین هدف استفاده از این تکنولوژی کنترل کارآمدتر در محیطی فراگیر و بدون ریسک محسوب می‌شود.

یک ویژگی که به وضوح نشان می‌دهد وی چین به دنبال یک بازار بزرگ اما اقتصادی است. البته که فناوری بلاک چین و قابلیت‌ها خاص به وی چین برای رسیدن به این هدف کمک خواهد کرد. با رشد بازار VeChain نیز می‌توان انتظار داشت که توکن این شبکه رشد قیمت قابل توجهی پیدا کند.

توکن‌های وی چین (VET)

شبکه وی چین وت یا همان VET‌ را به عنوان توکن بومی و رمزارز اختصاصی خود در نظر گرفته است. توکنی که در شبکه بلاک چینی میزبانی شده و شرایط VeChain برای افزایش مثبت قیمت بستر ایده‌آلی محسوب می‌شود.

در حال حاضر حدود 66.760.74.299 توکن وت در حال گردش است. هم‌چنین بر اساس اطلاعاتی که از شبکه وی چین به دست آمده است، این پلتفرم قصد دارد که در مجموع 86.712.634.466 توکن وت را عرضه کند.

 ناگفته نماند که در حال حاضر ارزش بازار این رمزارز حدود 5.691.479.805 دلار آمریکا است و رشد حجم معاملات یا عرضه عمومی قراردادهای هوشمند به رشد قیمت وت کمک خواهد کرد. در نهایت باید بدانید که رمزارز وت بین 15 ارز دیجیتال برتر قرار دارد.

وی چین ثور انرژی، (VTHO)

دیگر توکنی که در VeChain وجود دارد و برای پیش بینی قیمت وی چین در آینده مهم است، وی چین ثور انرژی یا به اصطلاح VTHO‌ نام دارد. این توکن در قراردادهای هوشمند زنجیره تامین مانند سوخت برای آتش عمل می‌کند.

با این حال نکته‌ای که باید درباره VTHO بدانید، عمومی نبودن این توکن در حال حاضر است که به پیش بینی قیمت وت کمک بزرگی خواهد کرد.

به طور کلی باید بدانید که توسعه دهندگان وی چین از توکن‌های وت برای پوشش هزینه‌های اجرای قراردادهای خود استفاده می‌کنند. در حال ایده‌آل نیز انتظار می‌رود که پرداخت‌های توسعه دهندگان در بلاکچینی انجام شود که قراردادها در آن حضور دارند.

با این حال توکن VTHO به وجود آمده تا برای سرمایه‌گذاری در دسترس قرار بگیرد. توکنی که تراکنش‌های شبکه وی چین را تقویت کرده و به افزایش اعتبار این پلتفرم کمک می‌کند.

ناگفته نماند که قیمت VTHO با وت در تراکنش‌های بلاک چینی یکسان است و بر اساس حجم استفاده تعیین می‌شود. بدیهی است که VTHO در پیش بینی قیمت وی چین اهمیت بالایی دارد و با عرضه عمومی روی قیمت VET تاثیر می‌گذارد.

آینده وی چین

اهمیت VechainThor در آینده قیمتی وی چین

زمانی که بخواهید در پیش بینی قیمت وی چین با دقت بیشتری عمل کنید، باید اندکی تمرکز خود را روی توکن وی چین ثور انرژی بگذارید.

تحلیلگران بازار کریپتو بر این باورند که عرضه عمومی این توکن می‌تواند تاثیر محسوسی روی قیمت وی چین و توکن وت بگذارد. البته برای رسیدن به این ایده و احتمال دلایلی خاصی وجود دارد که بهتر است که با آن‌ها در زیر آشنا شوید:

·       افزایش نرخ تولید VTHO

با افزایش نرخ تولید توکن VTHO، وی چین ثور بیشتری وارد بازار خواهد شد که قیمت این توکن و هزینه‌های تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد. زمانی که شاهد چنین اتفاقی در وی چین باشیم، دارندگان وت همان کارمزد توکن را دریافت خواهند کرد؛‌ زیرا ممکن است که قیمت VTHO کمتر شود، اما مقدار VTHO تولید شده بیشتر خواهد شد.

·       تغییر در مقدار VTHO مورد نیاز

 با تغییر در مقدار VTHO مورد نیاز برای هر تراکنش قطعا شاهد افزایش یا کاهش قیمت VTHO خواهیم بود. البته در صورتی که شبکه وی چین میان مردم پذیرفته شود، تقاضا برای VTHO و وت بیشتر شده که افزایش قیمت به همراه دارد.

طبق مواردی که در بالا معرفی شدند، به وضوح می‌توان دید که VTHO با عرضه عمومی روی قیمت وی چین و توکن وت تاثیر مستقیم خواهد داشت.

حتی در برخی پیش بینی‌ها گفته شده است که طی 5 سال آینده با ورود VTHO به احتمال بالا وی چین افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

توافقات اجماعی Vechain

دیگر موضوعی که باید برای آنالیز و پیش بینی قیمت وی چین مورد بررسی قرار بگیرد، توافقات اجماعی این پلتفرم است؛‌ زیرا تعهدات و عملکرد این پروژه را نشان می‌دهد. وی چین برای رسیدن به این هدف از پروتکل Proof-of-Authority‌ یا اثبات اعتبار استفاده می‌کند.

به‌طور کلی می‌توان گفت که پروتکل PoA‌ نسبت به سیستم‌های اثبات کار (Proof-of-work)‌ و اثبات سهم (Proof-of-stake)‌ دارای ضعف‌های به مراتب کمتری است.

هم‌چنین استفاده از این سیستم نیاز به منابع کمتری دارد و نیاز به ارتباط گره‌ها برای رسیدن به اجماع در بلاک چین را از بین می‌برد.

مستر نودها (Masternodes)

در حال حاضر 101 مستر نود به عنوان منبعی جدایی ناپذیر برای تایید اجماع VTHO عمل می‌کنند. مزیت قابل توجه این سیستم صرفه‌جویی در زمان تراکنش‌ها و در نتیجه بهبود کارایی سیستم است.

هم‌چنین استفاده از مسترنودها برای کاربران شبکه امتیازات منحصر به فردی همراه دارد. برای مثال به ازای هر 10000 و تا مسترنودهای اقتصادی هر کاربر یک قدرت رای خواهد داشت.

با وجود این شرایط می‌توان دید که مسترنودها به رای گیری در شبکه نیز کمک می‌کنند. ناگفته نماند که با مسترنودها راندمان شبکه بهتر شده که باعث افزایش رشد شبکه وی چین و قیمت توکن این پلتفرم بلاکچینی می‌شود.

رتبه بندی وی چین،‌ قدرت در دستان کاربران

همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر وی چین جزو 15 رمزارز برتر بازار کریپتو است. به همین دلیل نیز درصد زیادی از فعالان بازار به دنبال پیش بینی قیمت وی چین هستند تا از رشد این ارز دیجیتال برتر نهایت سودآوری را داشته باشند.

کاربران وی چین این اختیار را دارند که توکن‌ها وت را برای ایجاد درآمد به اشتراک بگذارد. برای رسیدن به این هدف نیز کافیست توکن‌ها طی بازه زمانی مشخص در کیف پول شبکه به صورت آنلاین قرار بگیرند. یعنی خرید توکن‌های وت به تنهایی درآمدزایی برای کاربر خواهد داشت.

از طرف دیگر کاربران با توجه به میزان وتی که در اختیار دارند می‌توانند در حکمرانی پلتفرم وی چین شرکت کنند. برای مثال اگر 1 میلیون وت داشته باشید، از 20 درصد آرای کل شبکه بهره‌مند می‌شود.

در نهایت، هنگامی که در یک شبکه قرار دارید که کاربران قدرت را در دست دارند، باید منتظر محبوبیتی باشید که افزایش قیمت توکن‌های بومی آن شبکه را به همراه خواهد داشت.

وی چین خود را به هر طریقی بگیرید!

بدون شک حضور وی چین در مقایسه با سایر رقبا گسترده است؛‌ زیرا این شبکه قابلیت‌ها و مزایای ارزشمندی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. به همین دلیل هرچه زودتر مراحل پیش بینی قیمت وی چین را به پایان برسانید و برای خرید توکن وت این پلتفرم گام بردارید.

برای خرید توکن‌های ارزشمند وی چین مسیر چندان سختی را پیش‌رو نخواهید داشت. برای مثال می‌توانید از صرافی بایننس (Binance)‌ یا کوکوین (Kucoin) کمک بگیرید. همچنین خرید از این صرافی‌ها بسیار ساده بوده و طی مراحل کوتاهی به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوایند: وام با وثیقه پنکیک سواپ

نیم نگاهی به نمودار وی چین

بدیهی است که پیش بینی قیمت وی چین یا هر رمزارز دیگری بدون تحلیل نمودار قیمت آن هیچ معنایی نخواهد داشت. به همین دلیل اگر می‌خواهید پیش بینی دقیق‌تری داشته باشید، باید نگاهی به نمودار قیمتی وی چین و تغییرات قیمتی آن بیاندازید.

بر اساس پیش بینی تحلیل‌گران بازار و تحلیل‌های تکنیکالی که انجام شده است، با توجه به نمودار فعلی این احتمال وجود دارد که در پنج سال آینده روند صعودی و قیمت 0.318 دلار آمریکا در سوابق قیمتی وی چین دیده شود. البته که این پیش بینی بسیار خوشبینانه بوده و جای بحث زیادی دارد.

پلتفرم پیش بینی دیگری به نام تریدینگ بیستس (Trading Beasts) یا غول‌های معاملات یک نظر خنثی دیگری در مورد وی چین دارد.

تحلیل‌گران این پلتفرم می‌گویند که طی یک سال آینده یعنی تا اوایل 2023 قیمت وی چین بین 0.065 تا 0.073 دلار خواهد بود که اندکی ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

پیش بینی وی چین

پیش بینی قیمت وی چین در سال ‌های 2022 تا 2025

با وجود پلتفرم‌های گوناگونی که برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارند، می‌توان به راحتی اطلاعات خوبی در مورد آینده قیمتی وی چین به دست آورد.

در این بخش از مطلب نیز قصد داریم تا قیمت این ارز دیجیتال منحصر به فرد را تا 4 سال آینده به صورت جداگانه بررسی کنیم.

پیش بینی قیمت وی چین در 2022

در زمانی که این مطلب نگارش می‌شود، قیمت وی چین حدود 0.02 دلار آمریکا است. البته تحلیل‌هایی که روی نمودار وی چین انجام شده، نظر دیگری در مورد این رمزارز دارد.

برای مثال تحلیل‌گران بر این باورند که تا پایان سال 2022 میلادی قیمت وی چین به حدود 0.056 دلار خواهد رسید. البته توجه داشته باشید که این موضوع فقط یک احتمال است و توصیه سرمایه‌گذاری برای سود 2 برابری نیست.

پیش بینی قیمت وی چین در 2023

به طور کلی بسیاری از تحلیل‌گران بازار تصور دارند که وی چین در سال‌های بعد نیز روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد.

به همین دلیل طبق آمارها و پیش بینی قیمت وی چین که برای سال 2023 وجود دارد، قیمت احتمالی این رمزارز در این سال حدود 0.067 دلار آمریکا خواهد بود.

هم‌چنین برخی از تحلیل‌گران انتظار قیمت 0.07 دلاری را دارند که اندکی دور از واقعیت و خوشبینانه به نظر می‌رسد.

پیش بینی قیمت وی چین در 2024

با توجه به پیش بینی‌های انجام شده قیمت ارز دیجیتال وی چین در سال 2024 میلادی امیدوارانه به نظر می‌رسد.

تحلیل‌گران با بررسی‌ نمودار وی چین به این نتیجه رسیده‌اند که قیمت احتمالی در سال 2024 حدود 0.068 دلار آمریکا خواهد بود.

به همین دلیل اگر قصد دارید که از توکن‌های وی چین در دراز مدت نگهداری کنید، می‌توانید به رشد احتمالی سرمایه خود امیدوار باشید.

پیش بینی قیمت وی چین در 2025

اگر به پیش بینی قیمت وی چین در سال 2025 توجه کنید، به آمارهای بسیار امیدوارکننده و جالبی می‌رسید.

جالب است بدانید که بسیاری از تحلیل‌گران احتمال می‌دهند که قیمت این رمزارز در سال 2025 به بیش از 0.093 دلار آمریکا برسد.

به طوری که در سال 2025 وی چین سقف قیمتی 0.1 دلار آمریکا را لمس کند. البته که این اعداد پیش بینی‌های احتمالی است و در شرایط ایده‌آل به واقعیت می‌پیوندند.

آیا آینده وی چین درخشان است؟

با توجه به تحلیل‌ها و صحبت‌هایی که در مورد پیش بینی قیمت وی چین وجود دارد، آینده این رمزارز بسیار درخشان به نظر می‌رسد.

البته باید توجه داشت که تمامی این اعداد یک پیش بینی از روی نمودارها و شرایط موجود بوده و ممکن است که به هر دلیل تغییر کنند.

به همین دلیل اگر قصد خرید توکن‌های وی چین را دارید، باید ریسک سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو را نیز بپذیرید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال وی چین

خدمات باریپتو برای فعالیت راحت‌تر در دنیای ارزهای دیجیتال

حالا فرض کنید که ارزی را در اختیار دارید ولی آینده آن را درخشان پیش بینی می‌کنید، اما از طرفی برای ترید به سرمایه نیاز دارید. در این شرایط باید چه تصمیمی بگیرید که فرصت‌های طلایی‌تان را از دست ندهید؟! باریپتو به عنوان سامانه پرداخت وام ارز دیجیتال ایران، این فرصت را برایتان فراهم کرده است که با وثیقه قرار دادن ارز دیجیتال، وام بگیرید و به این صورت، نه ارز دیجیتال ارزشمندتان را از دست بدهید و نه فرصت‌های ترید را بسوزانید.

باریپتو برای اولین بار در ایران خدمات ارائه وام ارزهای دیجیتال را ایجاد کرده است. کافی است ثبت نام را در سامانه دریافت وام ارز دیجیتال باریپتو آغاز کنید و مراحل ثبت اطلاعات را به پایان برسانید. در کمتر از 24 ساعت، وام به کیف پولتان واریز خواهد شد.

با انجام این کار بدون فروش دارایی‌هایی دیجیتالی ارزشمندتان، وام با سود سالیانه 11.9 درصدی دریافت خواهید کرد. تیم پشتیبانی ما نیز آماده هستند که سوالات شما را به طور کامل پاسخ دهند.

+2
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *