بلاگ

ارز دیجیتال کریپتو دات کام (Crypto.com) چیست و چه مزایایی دارد؟

ارز دیجیتال کریپتو دات کام

ارز دیجیتال کرپیتو دات کام که با نام ارز CRO برندسازی مجدد شده است، ارز دیجیتال بومی پلتفرم Crypto.com است و معامله‌گران کریپتو دات کام با داشتن کریپتو دات کام کوین می‌توانند از تخفیف و مزایای گوناگون این پلتفرم بهره‌مند شوند. معامله‌گران و تریدرهایی که از پلتفرم ارز دیجیتال Crypto.com برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا انواع محصولات مالی استفاده می‌کنند؛ به غیر از ارز دیجیتال کریپتو دات کام امکان خرید و فروش 250 ارز دیجیتال دیگر را هم دارند. برای آشنایی با قیمت CRO، آینده ارز CRO و سایر ویژگی‌های این ارز دیجیتال با باریپتو همراه باشید.

ارز دیجیتال کریپتو دات کام

ارز دیجیتال کریپتو دات کام چیست؟

کریپتو دات کام یک پلتفرم موبایل (اندروید و iOS) ارز دیجیتال است که به کاربران و معامله‌گران ارز دیجیتال مجموعه‌ای از امکانات معاملاتی و فرصت‌های سودآور ارائه می‌دهد.

کاربرانی که از پلتفرم Crypto.com برای معاملات ارز دیجیتال استفاده می‌کنند با خرید کریپتو دات کام کوین

به تخفیف و مزایای گوناگونی دسترسی پیدا می‌کنند.

کاربرانی که از ویزاکارت برای واریز و برداشت پول ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، به راحتی می‌توانند از طریق پلتفرم کریپتو دات کام معاملات تا 5 درصد مبلغ واریزی و دارایی ارز دیجیتال خود ارز دیجیتال کریپتو دات کام دریافت ‌کنند.

این مزیت در کنار پشتیبانی از حدود 250 ارز دیجیتال و ارائه کیف پول اختصاصی برای ذخیره و خرید و فروش آن‌ها باعث می‌شود اپ کریپتو دات کام یکی از بهترین گزینه‌ها برای معامله‌گران ارز دیجیتال باشد.

معامله‌گران هولدر و سرمایه‌گذاران بلندمدت هم با قفل کردن دارایی خود در پلتفرم کریپتو دات کام می‌توانند تا 14.5 درصد سود سالانه منفعل بدون به خطر انداختن اصل سرمایه خود کسب کنند.

برای معامله‌گرانی که خارج از ایران زندگی و فعالیت می‌کنند، پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام مزایای مختلفی ارائه می‌دهد که بعضی از آن‌ها در ادامه معرفی می‌شود.

مشکلی که برای کاربران ایرانی در استفاده از خدمات پلتفرم Crypto.com وجود دارد، عدم پشتیبانی آن از اطلاعات و مشخصات بانکی داخلی است.

اگر می‌خواهید با انواع راهکارها و مزایایی که پلتفرم کریپتو دات کام ارائه می‌دهد آشنا شوید و منافعی که باعث می‌شود بسیاری از معامله‌گران ارزهای دیجیتال به خرید و فروش ارز دیجیتال CRO تمایل پیدا کنند را بشناسید، ادامه این مطلب از باریپتو، پلتفرم ارائه وام ارز دیجیتال را دنبال کنید.

ارز کریپتو دات کام

بیشتر بخوانید: آیا می‌دانید وام بیکن اتریوم چیست؟

ارز CRO چه تاریخچه‌ای دارد؟

ارز دیجیتال CRO در سال 2016 با افتتاح پلتفرم و اپلیکیشن Crypto.com توسط یک شرکت هنگ کنگی به معامله‌گران دنیای ارز دیجیتال معرفی شد. در حال حاضر بیشتر از 10 میلیون کاربر از کشورهای مختلف از کریپتو دات کام برای انجام معاملات خود روی بیشتر از 250 ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

این پلتفرم به کاربران در 90 کشور مختلف در جهان خدمات و بسته‌های مالی غیرمتمرکز ارائه می‌دهد. متاسفانه ایران یکی از کشورهایی است که کریپتو دات کام در آن خدمات و محصولات مالی خود را ارائه نمی‌کند.

فهرست بلندی از انواع ارزهای دیجیتال محبوب و کمتر شناخته شده، ارائه تخفیف معاملات به خصوص با افزایش مبلغ معاملات ارز دیجیتال و چندین ویژگی اضافی دیگر باعث می‌شوند Crypto.com گزینه‌ای بسیار جذاب برای معامله‌گران مبتدی و مجرب باشد.

به ‌هر ‌ترتیب پلتفرم کریپتو دات کام بیشتر از خرید و فروش، برای ارائه منافع گسترده به معامله‌گران ارز دیجیتال در نگهداری و هودل کردن ارز دیجیتال سودآوری دارد.

ساز و کار ارز CRO چگونه است؟

شبکه Crypto.com یک اکوسیستم ارز دیجیتال گسترده است که از چندین آکسیوم طراحی (Das) برای تسهیل خدمات مالی و پرداختی کاربران بهره می‌برد.

توکن کریپتو دات کام کوین مانند بسیاری از توکن‌های کاربردی دیگر در ابتدا به عنوان یک توکن ERC-20 ارائه شد، اما با توسعه بلاک‌ چین کریپتو دات کام، این توکن‌ها به بلاک‌چین خود شبکه کریپتو دات کام منتقل شدند.

بلاک‌ چین کریپتو دات کام از تکنولوژی نوین بلاک‌چین با مقیاس‌پذیری بهبودیافته بهره می‌برد. این بلاک ‌چین در حال حاضر مدعی تامین ظرفیت 50000 تراکنش در ثانیه است که بهبود و ارتقای چشم‌گیری از تکنولوژی‌های بلاک‌چین قدیمی‌تر مثل بیت کوین با فقط 7 تراکنش در ثانیه است.

در ادامه با اجزا و نحوه کار شبکه ارز دیجیتال CRO بیشتر آشنا می‌شوید.

ارز دیجیتال

آکسیوم‌های طراحی ارز دیجیتال کریپتو دات کام

بعضی از مهم‌ترین امکاناتی که از طریق این آکسیوم‌های طراحی متنوع به کاربران ارائه می‌شوند شامل موارد زیر می‌شود:

  • DA1: معماری امنیتی سطح بلاک‌چین
  • DA2: یک شبکه مقیاس‌پذیر با سرعت تراکنش بالا
  • DA3: بنیاد غیرمتمرکز
  • DA4: زیرساخت شبکه قابل ارتقا
  • DA5: بستر پیش‌آماده مالی غیرمتمرکز (DeFi)
  • DA6: طراحی شبکه اختصاصی

انواع کاربران شبکه ارز دیجیتال CRO چه کسانی هستند؟

اکوسیستم کریپتو دات کام از دو نوع متمایز کاربران برای تامین توافق جمعی و هم‌چنین امنیت عمومی شبکه بهره می‌برد. در ادامه با هر یک از این نودها یا کاربران و وظایف و نحوه عملکرد آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

کاربران مشاور شبکه

در شبکه کریپتو دات کام نودهای تائیدکننده با عنوان مشاور شناخته می‌شوند و با معیارهایی مثل استیک کردن و انواع امکانات دیگر تعیین می‌شوند.

کاربران مشاور بر پایه مکانیسم توافق جمعی بی‌اف‌تی تندرمینت (Tendermint’s BFT) عمل می‌کنند و مسئول برقراری توافق جمعی و نحوه مدیریت کلی این پلتفرم غیرمتمرکز هستند.

وظایف کاربران مشاور یا نودهای مشاور در شبکه ارز دیجیتال کریپتو دات کام شامل موارد زیر می‌شود:

  • ثبت تراکنش‌ها
  • ترتیب دادن محاسبات تراکنش‌ها و پاداش‌های ارز دیجیتال CRO
  • تائید تمام تراکنش‌های شبکه
  • ارسال و دریافت تراکنش‌ها
  • خواندن اطلاعات مهم مرتبط با شبکه

قیمت CRO

کاربران جامعه شبکه

کاربران جامعه شبکه (Community Nodes) یا فول نودهای شبکه ارز دیجیتال Crypto.com مسئولیت موارد زیر را بر عهده دارند:

  • وارد کردن اطلاعات تراکنش‌های شخصی خود کاربران جامعه
  • تائید انواع تراکنش‌های دریافتی و ارسالی
  • بررسی اطلاعات

مشارکت‌کنندگان در شبکه کریپتو دات کام

کاربران مشارکت‌کننده در شبکه کریپتو دات کام با چهار نقش متمایز تعریف می‌شوند و هر کدام از آن‌ها اختیارات و وظایف خاص خودشان را دارند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

مشتریان

اصلی‌ترین نقش کاربران شبکه پرداختی کریپتو دات کام، خرید و فروش ارز دیجیتال و ایجاد تراکنش ارز دیجیتال است. ساختار بلاک ‌چین ارز دیجیتال Crypto.com به کاربران و معامله‌گران اجازه انجام تراکنش‌های ناشناس را به‌ سادگی می‌دهد.

مشتریان کریپتو دات کام کوین به سادگی کاربرانی هستند که از این پلتفرم ارز دیجیتال برای خرید و فروش و انجام معاملات ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

تاجرها یا بازرگانان (Merchants)

نقش تاجران روی شبکه درست مانند نقش آن‌ها در بازار با این تفاوت است که آنها ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت برای خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهند را می‌پذیرند.

شرایط لازم برای تبدیل شدن به کاربر تاجر روی شبکه ارز دیجیتال کریپتو دات کام هم از نظر ارزهای رسمی مورد پشتیبانی هم ارزهای دیجیتال مورد تائید کاملا منعطف است.

مشتری‌گیرها

کاربران مشتری‌گیر (Customer acquirers) پرداخت‌های ارز دیجیتال شبکه را مدیریت می‌کنند و مسئول تسهیل تراکنش‌ها روی بلاک ‌چین هستند.

یکی از شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک کاربر مشتری‌گیر یا مشاور شبکه در ارز دیجیتال کریپتو دات کام داشتن وثیقه ارز دیجیتال CRO و استیک کردن آن در حساب کاربری است.

تاجرگیرها

کاربران تاجرگیر (Merchant acquirers) مانند متشری‌گیران تراکنش‌های سمت تاجران در شبکه را پردازش می‌کنند. کاربرانی که قصد تبدیل شدن به کاربران تاجرگیر داشته باشند هم لازم است معیارهایی در مورد تامین وثیقه کریپتو دات کام کوین را رعایت کنند.

ویژگی‌های پتلفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام

در سال‌های گذشته با افزایش نفوذ ارزهای دیجیتال و افزایش تمایل کاربران به خرید و فروش ساده ارزهای دیجیتال انواع مختلفی از پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال توسعه یافته‌اند.

اپلیکیشن موبایل Crypto.com مجموعه‌ای از راهکارهای خرید و فروش و هم‌چنین بهره بردن از انواع محصولات مالی غیرمتمرکز را می‌دهد.

بعضی از مهم‌ترین ویژگی‌های پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام که باعث می‌شود بیشتر از 10 میلیون کاربر داشته باشد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

تجربه معامله‌گری متمایز

رابط کاربری اپلیکیشن کریپتو دات کام کوین به ‌شکلی مینیمال برای معامله‌گران مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است. کاربران Crypto.com در کیف پول اپلیکیشن می‌توانند با یک نگاه تمام دارایی‌های دیجیتال خود را مرور کرده و در صورت نیاز بر روی آن‌ها عملیات انجام بدهند.

تجربه معامله کردن ارزهای دیجیتال با توجه به گستردگی فهرست ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی، ارزان بودن حق‌الزحمه و کارمزدها و نمودارهای ساده‌ای که باعث گیج شدن معامله‌گران نمی‌شوند، تجربه کاربری و معامله‌گری یکسره متمایزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربرانی که از کشورهایی به جز امریکا و اروپا از خدمات پلتفرم Crypto.com استفاده می‌کنند، برای واریز و برداشت از طریق ارزهای رسمی لازم است. به ویزا کارت یا انواع روش‌های پرداخت رسمی بین‌المللی دسترسی داشته باشند.

دلار استرالیا، دلار کانادا، پوند بریتانیا و رئال برزیل از جمله ارزهای رسمی هستند که در کنار دلار امریکا و یورو توسط اپ ارز دیجیتال کریپتو دات کام پذیرفته می‌شوند.

کارمزدهای ارز دیجیتال کریپتو دات کام چقدر است؟

کاربرانی که از خدمات پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام استفاده می‌کنند، گزینه‌های مختلفی برای دریافت تخفیف و سود کردن از کارمزد ارزان این پلتفرم در اختیار دارند.

در ادامه با بعضی از مهم‌ترین نرخ‌های کارمزد شبکه کریپتو دات کام با توجه به مشخصات مختلف کاربران یا معامله‌گران آشنا می‌شوید.

کریپتو دات کام

کارمزد کاربران جدید

کارمزد معاملات ارز دیجیتال کاربرانی که هیچ سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال CRO نداشته باشند و به همین تازگی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وارد این پلتفرم شده‌اند، فقط 4% ارزش معامله برای معاملاتی با ارزش زیر 25000 دلار در ماه است.

این کارمزد اگرچه کمترین کارمزدی نیست که صرافی‌های ارز دیجیتال و پلتفرم‌های معاملاتی ارائه می‌دهند، اما به نسبت ارزان محسوب می‌شود.

کارمزد برای معاملات بالای 25000 دلار در ماه

کاربران حرفه‌ای و معامله‌گران ارزهای دیجیتال که در ماه بیشتر از 25000 دلار گردش مالی دارند می‌توانند از مزیت تخفیف کارمزد تا 0.04% برای ایجاد معامله و 0.1% برای دریافت بدون نیاز به استیک کردن CRO بهره ببرند.

تخفیف استک ارز دیجیتال کریپتو دات کام

اصلی‌ترین کاربرد توکن کاربردی کریپتو دات کام در پلتفرم و اکوسیستم ارز دیجیتال کریپتو دات کام، برخورداری از تخفیف کارمزدهای این پلتفرم است.

کاربرانی که 5000 توکن CRO در کیف پول پلتفرم ارز دیجیتال Crypto.com ذخیره و استک کنند، برای معاملات ارز دیجیتال تا سقف 25000 دلار فقط 0.36% کارمزد می‌پردازند و این نرخ با افزایش مبلغ سرمایه‌گذاری مستقیما کاهش پیدا می‌کند.

مزایای ارز دیجیتال کریپتو دات کام

مجموعه‌ای از مزایای مختلف سرمایه‌گذاری و به‌ اصطلاح هودل کردن ارز دیجیتال کریپتو دات کام باعث می‌شود تمایل به خرید آن افزایش یافته باشد.

قیمت CRO در حال حاضر کمتر از 0.5 دلار است و به عنوان یک ارز دیجیتال کاربردی باعث بهره‌مندی معامله‌گران از تخفیف‌های کارمزد معاملات به شکلی رقابتی می‌شود.

تراکنش‌های سریع و ارزان

یکی از مزایای تکنولوژی پیشرفته‌ بلاک‌ چین، کاهش هزینه تراکنش‌ها با افزایش مقیاس‌پذیری شبکه است.

پلتفرم کریپتو دات کام با هدف تامین یک شبکه پرداخت و خدمات مالی غیرمتمرکز توسعه یافته است و با ظرفیت بالای 50000 تراکنش در ثانیه، کارمزد اندک و ارزانی از معامله‌گران ارز دیجیتال دریافت می‌کند.

کاربران پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام برای بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات این پلتفرم ارز دیجیتال با کمترین کارمزد به استیک کردن ارز دیجیتال کریپتو دات کام احتیاج دارند.

آن‌ها با خرید و استیک کردن تعداد 5000 توکن CRO می‌توانند از مزایای تخفیف گسترده کارمزدهای پلتفرم بهره‌مند شوند و بدون نگرانی از هزینه کارمزد، هر تعداد که دوست داشته باشند معامله ارز دیجیتال داشته باشند.

پشتیبانی تجاری بهتر

برخلاف بسیاری از پلتفرم‌ها و اکوسیستم‌های ارز دیجیتال و بلاک‌چین فعلی که برای توسعه‌دهندگانی متخصص و مجرب طراحی می‌شوند، پلتفرم کریپتو دات کام با هدف تسهیل معاملات مالی غیرمتمرکز توسعه یافته است.

این پلتفرم به تازگی کیت توسعه نرم‌افزار اختصاصی (SDK) برای کاربران تجاری را ارائه داده که نیاز به تخصص فنی بالایی برای گنجاندن راهکارهای ارز دیجیتال و مالی غیرمتمرکز در فروشگاه‌های آنلاین و اپ‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: وام آوی

اکوسیستم پیشرفته و مقیاس‌پذیر

یکی از جذابیت‌های اکوسیستم ارز دیجیتال کریپتو دات کام، سادگی استفاده همزمان از آن با ارائه امکانات پیشرفته و قابل اعتماد است.

زمان ثبت بلاک‌ها و پردازش تراکنش‌های شبکه Crypto.com فقط 1 ثانیه است و بلاک ‌چین این ارز دیجیتال برای پشتیبانی از انواع قراردادهای هوشمند و نرم‌افزارهای غیرمتمرکز بهینه شده است.

ارز دیچیتال CRO

تاریخچه قیمت CRO

حالا نوبت به این می‌رسد که قیمت CRO را مورد کنکاش قرار دهیم! امکانات مناسب و پیشرفته پلتفرم Crypto.com باعث شده است که توکن بومی آن یعنی ارز دیجیتال کریپتو دات کام به یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور برای معامله‌گران تبدیل شود.

قیمت CRO در سال‌های گذشته رشد مداوم و یکنواختی داشته است که به سرمایه‌گذاران سنتی اطمینان می‌دهد معامله کردن روی این ارز دیجیتال سودآوری دارد.

اما توسعه این شبکه و اخباری مانند دریافت لایسنس ارائه خدمات در استرالیا و ایجاد فروشگاه NFT به معامله‌گران خبر از رشد نجومی و چند برابری ارز دیجیتال CRO می‌دهد.

پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام سال گذشته به واسطه اسپانسری رقابت‌های بسکتبال NBA Lakers محبوبیت و اعتبار بیشتری از قبل پیدا کرده است.

با این اتفاق، پیش‌بینی قبلی که در پایان سال 2021 قیمت ارز CRO به بالاترین رکورد همیشه خود دست پیدا می‌کند، با رسیدن به قیمت 0.9658 دلار به واقعیت پیوست.

بر اساس بسیاری از پیش‌بینی‌ها با توجه به تکنولوژی روان و پیشرفته پلتفرم کریپتو دات کام، قیمت CRO در کوتاه‌مدت و بلندمدت با رشد قابل توجهی همراه است که باعث جذابیت هر چه بیشتر آن برای معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال می‌شود.

آیا می‌دانید: انواع پلتفرم های وام دهی ارز دیجیتال را بشناسید

آینده ارز CRO چه می‌شود؟

حال نوبت به بررسی آینده ارز CRO می‌رسد. در حال حاضر کریپتو دات کام کوین همراه با بقیه ارزهای دیجیتال مرحله اصلاح قیمت بعد از شکوفایی چند ماه گذشته بازار ارزهای دیجیتال را سپری می‌کند.

اما خبر خوب برای معامله‌گرانی که روی ارز دیجیتال CRO سرمایه‌گذاری کرده‌اند، این است که احتمال سقوط قیمت CRO چه در کوتاه‌مدت و چه در بلندمدت در پیش‌بینی‌های این ارز دیجیتال به چشم نمی‌خورد و تمام تحلیل‌ها رشد قیمت آینده ارز CRO را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه پیش‌بینی قیمت CRO در سال‌های 2022 تا 2025 را مشاهده می‌کنید.

پیش بینی آینده ارز CRO در سال 2022

به نظرتان آینده ارز CRO چه خواهد شد؟ پلتفرم و اکوسیستم Crypto.com یک شبکه بلاک‌چین سریع و قابل اعتماد با چندین عملکرد معاملاتی و سرمایه‌گذاری است که در حال 2022 قرار است توسعه بیشتری پیدا بکند.

بهبود تجربه کاربری اپلیکیشن‌ با هدف تسهیل و بهبود عملکرد آن می‌تواند کاربران را افزایش بدهد که همین موضوع مستقیما قیمت ارز دیجیتال کریپتو دات کام را افزایش می‌دهد.

با این حساب طبق پیش‌بینی دیجیتال‌کوین‌پرایس توسعه مداوم این بلاک‌چین با همین روند فعلی باعث می‌شود ارز CRO در سال 2022 با میانگین 0.60 دلار معامله شود.

در چشم‌انداز یک‌ساله کریپتو دات کام کوین روندی گاوی را سپری می‌کند که موقعیت قدرتمند آن به عنوان یک جاذبه عمده برای سرمایه‌گذاری در دنیای ارز دییجتال را تحکیم می‌کند.

طبق پیش‌بینی Gov.Capital این ارز دیجیتال کاربردی در ماه نوامبر 2022 رکورد فعلی بالاترین قیمت همیشه خود را با ثبت قیمت 1 دلار خواهد شکست.

بر اساس پیش‌بینی همین پایگاه تا پایان سال 2022 بهترین قیمت احتمالی CRO حدود 0.9039 دلار و کمترین قیمت احتمالی آن 0.6681 دلار خواهد بود.

وبسایت تحلیل قیمت ارز دیجیتال Cryptopolitan پیش‌بینی می‌کند در صورت ادامه روند توسعه پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام، قیمت این ارز دیجیتال در سال 2022 روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد و با میانگین قیمت 0.7 دلار معامله می‌شود.

ارز

پیش بینی قیمت CRO در سال 2023

پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام به افزایش امکانات و توسعه زیرساخت‌ها ادامه می‌دهد و برنامه‌های توسعه آن در سال 2023 هم ادامه خواهند داشت.

با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه قیمت ارزهای دیجیتال کاربردی صرافی‌های ارز دیجیتال مثل بایننس کوین، در صورت افزایش محبوبیت پلتفرم Crypto.com در سال 2023 روند قیمت آن هم رشد مناسبی خواهد داشت.

برای ابتدای سال 2023 حداقل قیمت احتمالی ارز دیجیتال CRO حدود 0.7781 دلار و حداکثر قیمت احتمالی آن 0.7928 دلار پیش بینی می‌شود.

بر اساس پیش بینی وب‌سایت تحلیل قیمت کریپتوپولیتن حداقل میانگین قیمت ارز دیجیتال کریپتو دات کام در سال 2023 حدود 0.7 و حداکثر میانگین قیمت آن 0.8 دلار خواهد بود.

به هر ترتیب پیش بینی وبسایت تحلیل قیمت ارز دیجیتال کریپتونیوززد برای سال 2023 ارز دیجیتال CRO کمی خوشبینانه‌تر است و گذشتن از قیمت 1 دلار را قابل تصور می‌داند.

در این تحلیل هم میزان پیشرفت و اقبال کاربران به خدمات پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام نقش کلیدی در رسیدن به این هدف خواهد داشت.

پیش بینی قیمت CRO در سال 2024

چیزی که باعث قوت قلب سرمایه‌گذاران بلند مدت ارز دیجیتال کریپتو دات کام می‌شود، عدم احتمال افت قیمت آن در سال‌های پیش رو و رشد مداوم و مطمئنی است که برای قیمت CRO پیش بینی می‌شود.

 بر اساس پیش‌بینی واقع‌گرایانه وب‌سایت تحلیل قیمت کریپتوپولیتن، قیمت CRO در سال رشد تدریجی خواهد داشت و رده میانگین قیمت آن در 2024 بین 0.75 تا 0.87 دلار خواهد بود.

تحلیل‌ها و پیش بینی‌های دیگر قیمت CRO رشد بیشتر را هم امکان‌پذیر می‌دانند. وب‌سایت تحلیل قیمت کریپتونیوززد (Cryptonewsz.com) با در نظر گرفتن برنامه‌های توسعه پلتفرم کریپتو دات کام رکورد قیمت 1.5 دلار برای ارز دیجیتال CRO در سال 2024 را پیش بینی می‌کند.

پیش بینی قیمت CRO تا سال 2025

خبر خوب برای هودلرها و معامله‌گرانی که با استیک کردن ارز دیجیتال کریپتو دات کام می‌خواهند در بلندمدت از رشد آن بهره‌مند شوند این که در تمام پیش‌بینی‌ها قیمت این ارز دیجیتال در افق بلند مدت از کانال قیمت 1 دلار می‌گذرد و ممکن است به قیمت‌های بسیار بیشتری هم برسد.

بر اساس پیش‌بینی وب‌سایت کریپتوپولیتن قیمت CRO در سال 2025 به 2.87 دلار هم خواهد رسید که آن را به گزینه‌ای بسیار سودآور تبدیل می‌کند. حداقل قیمت احتمالی طبق این پیش‌بینی 1.9856 دلار در پایان سال 2025 خواهد بود.

در تحلیل بلند مدت وب‌سایت کریپتونیوززد هم رشد قیمت CRO در سال 2025 ادامه پیدا می‌کند. بر اساس پیش‌بینی این پایگاه تحلیل قیمت کف مقاومتی قیمت ارز دیجیتال کریپتو دات کام در سال 2025 حدود 1.8 دلار خواهد بود و در ابتدای سال 2026 قیمت CRO حداقل به 2.1 دلار می‌رسد.

شرایط وام ارز دیجیتال کریپتو دات کام چیست؟

معامله‌گرانی که از پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام برای پردازش معاملات خود و خرید و فروش ارز دیجیتال با برخورداری از تخفیف کارمزد استفاده می‌کنند به انواع محصولات مالی مثل قراردادهای آتی ارز دیجیتال و همچنین وام ارز دیجیتال دسترسی دارند.

وام ارز دیجیتال گزینه نسبتا جدیدی برای دسترسی به نقدینگی بدون فروش ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران این بازار است.

وام‌های ارز دیجیتال که توسط پلتفرم‌های ارائه وام و خدمات مالی ارز دیجیتال DeFi عرضه می‌شوند با وثیقه کردن ارز دیجیتال به کاربران پرداخت می‌شوند.

کاربرانی که با وثیقه کردن ارز دیجیتال کریپتو دات کام می‌خواهند از پلتفرم این ارز دیجیتال وام دریافت کنند می‌توانند تا سقف 50% یا نصف ارزش وثیقه وام فوری با بازپرداخت 12 ماهه دریافت کنند.

اگرچه این میزان اعتباردهی در مقایسه با نرخ وام-به-ارزش بایننس که 65% است کم محسوب می‌شود، اما خدمات متمایز و دسترسی به ارزهای دیجیتال نایاب در پلتفرم کریپتو دات کام باعث می‌شود بسیاری از معامله‌گران به سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال کریپتو دات کام و دریافت وام آن در کنار بهره‌مندی از تخفیف‌ها و امکانات این پلتفرم تمایل پیدا کنند.

نرخ سود وام ارز دیجیتال کریپتو دات کام

پلتفرم کریپتو دات کام با توجه به مبلغ وثیقه و همچنین نرخ وام-به-ارزش (LTV) مطلوب کاربران سود وام‌های ارز دیجیتال را مشخص می‌کند.

کاربرانی که از نرخ وام-به-ارزش 25%استفاده می‌کنند یعنی تا سقف یک چهارم وثیقه خود وام می‌گیرند با وثیقه کمتر از صد هزار CRO حدود 2% و با وثیقه بیشتر فقط 1% سود وام پرداخت می‌کنند.

معامله‌گرانی که از نرخ وام-به-ارزش 33% یا یک سوم استفاده می‌کنند، در ازای وثیقه‌ کردن این ارز دیجیتال تا 100.000 CRO می‌توانند وام با سود 6% و با وثیقه کردن مبالغ بیشتر وام ارز دیجیتال با سود 4% دریافت کنند.

در نهایت بیشترین سود وام ارز دیجیتال را کاربرانی پرداخت می‌کنند از نرخ وام-به-ارزش 50 درصدی استفاده می‌کنند. آن‌ها با وثیقه کردن 100 هزار توکن ارز دیجیتال کریپتو دات کام یا کمتر می‌توانند وام با سود 8% و وثیقه کردن بیشتر از 100 هزار CRO وام با سود 6% بگیرند.

11

مزایای پلتفرم وام دهی ایرانی باریپتو نسبت به کریپتو.کام چیست؟

پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو.کام یک اپ موبایل است که به کاربران اجازه انجام انواع عملیات‌های مالی ارز دیجیتال را می‌دهد.

معامله‌گرانی که از کارت‌های پیش‌پرداخت و اعتباری بین‌المللی مثل ویزا کارت برای واریز و برداشت مبالغ سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال استفاده می‌کنند با نصب اپلیکیشن Crypto.com و احراز هویت به مجموعه گسترده‌ای از عملیات‌های ارز دیجیتال دسترسی پیدا می‌کنند.

این ویژگی که مهم‌ترین نقطه قوت پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام هم محسوب می‌شود، برای کاربران ایرانی که از کارت‌های بانکی داخلی استفاده می‌کنند، کارایی ندارد و آن‌ها نمی‌توانند از مزایای این پلتفرم ارز دیجیتال بهره‌مند بشوند.

این مشکلی است که فقط منحصر به پلتفرم ارز دیجیتال کریپتو دات کام نیست و کاربران ایرانی امکان دسترسی به بقیه پلتفرم‌های متمرکز ارز دیجیتال مانند بایننس را هم ندارند.

برای رفع این مشکل و دسترسی کاربران ایرانی به پلتفرم‌های ارائه وام و محصولات مالی ارز دیجیتال پلتفرم‌های ایرانی مانند باریپتو کارایی بیشتری دارند.

باریپتو یک پلتفرم ارائه وام ارز دیجیتال است که به کاربران و معامله‌گران ایرانی ارز دیجیتال با وثیقه ارز دیجیتال وام فوری BSC بدون نیاز به ضامن و احراز هویت می‌دهد.

تامین نقدینگی فوری

کاربران باریپتو درست مانند کاربران کریپتو دات کام و بایننس می‌توانند با وثیقه کردن ارز دیجیتال کریپتو دات کام وام ارز دیجیتال بگیرند. این وام به صورت فوری پردازش می‌شود و در مدت نهایتا یک روز به کیف پول کاربر واریز می‌شود.

برخلاف وام‌های سنتی که وقتی فوری پرداخت می‌شوند با سودهای نامتعارف و نجومی همراه می‌شوند، وام ارز دیجیتال باریپتو با نرخ سود متعارف و شرایط بازپرداخت یک ساله ارائه می‌شود.

بدون نیاز به ضامن

یکی از مشکلات وام گرفتن از بانک‌ها و موسسات اعتباری به خصوص برای کاربران ایرانی نیاز به ارائه انواع ضمانت‌ها و اعتباریابی‌ها جدای از ارائه وثیقه برای دریافت وام است.

در مقابل خدمات مالی متمرکز و سنتی که به سختی و با موفقیت در ارزیابی‌های گوناگون به افراد پرداخت می‌شوند، وام ارز دیجیتال باریپتو بدون نیاز به ضامن و تنها با اعتبارسنجی دارایی کاربران محاسبه و پرداخت می‌شود.

بدون نیاز به احراز هویت

صرافی‌های ارز دیجیتال و پلتفرم‌های خدمات مالی غیرمتمرکز برای ارائه خدمات به کاربران از احراز هویت چند مرحله‌ای استفاده می‌کنند.

یکی از شرایط تائید هویت کاربران سکونت در کشورهایی است که کریپتو دات کام لایسنس ارائه خدمات مالی در آنها دریافت کرده است. همین شرط باعث می‌شود در عمل کاربران ایرانی امکان دسترسی به خدمات مالی این پلتفرم ارز دیجیتال را نداشته باشند. در مقابل، کاربران باریپتو بدون نیاز به تغییر اطلاعات هویتی خود می‌توانند به سادگی از محصولات مالی غیرمتمرکز و وام ارز دیجیتال بهره‌مند شوند.

مراحل دریافت وام ارز دیجیتال باریپتو

پلتفرم ارائه وام ارز دیجیتال باریپتو با یک رابط کاربری ساده و به زبان فارسی طراحی شده است. کاربران برای دریافت وام از این پلتفرم فقط لازم است بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، ارز دیجیتال خود را در کیف پول باریپتو وارد کنند.

پلتفرم ارز دیجیتال باریپتو با اعتبارسنجی موجودی و دارایی ارز دیجیتال کاربران مبلغ وامی که به آن تعلق می‌گیرد را مشخص می‌کند.

کاربران با بررسی شرایط بازپرداخت و میزان سود وام می‌توانند برای وثیقه کردن ارز دیجیتال کریپتو دات کام یا ارزهای دیجیتال دیگر خود برای دریافت وام ارز دیجیتال اقدام کنند.

کریپتو دات کام؛ گستره‌ای از خدمات در دنیای کریپتو

در این مطلب از باریپتو ارز دیجیتال کریپتو دات کام و پلتفرم ارز دیجیتال Crypto.com معرفی و بررسی شد. کریپتو دات کام یک اپلیکیشن موبایل خدمات مالی غیرمتمرکز است که ارز دیجیتال بومی CRO را برای ارائه خدمات با تخفیف به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

کاربرانی که به سیستم بانکی بین‌المللی دسترسی دارند به‌راحتی با ویزا کارت می‌توانند مبالغ معامله و سرمایه‌گذاری با ارزهای رسمی را واریز و برداشت کنند.

با توجه به عدم دسترسی کاربران ایرانی به سیستم بانکی بین‌المللی امکان بهره‌برداری از مزایا و رابط کاربری ساده کریپتو دات کام برای آنها وجود ندارد.

باریپتو برای رفع این مشکل خدمات ارائه وام ارز دیجیتال کریپتو دات کام را به کاربران ایرانی عرضه می‌کند. معامله‌گران با ثبت نام در پلتفرم ارائه وام ارز دیجیتال باریپتو می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول این پلتفرم ثبت کرده و با وثیقه کردن آنها در شبکه جهانی BSC وام ارز دیجیتال با نرخ بهره مناسب و پرداخت فوری بگیرند.

در باریپتو این فرایند از زمان درخواست تا زمان واریز وام به کیف پول کاربران فقط 24 ساعت زمان می‌برد. با این حساب اگر می‌خواهید بدون فروش ارز دیجیتال خود نقدینگی کسب کرده و با برطرف کردن مشکلات مالی در کوتاه مدت، از سود رشد نجومی قیمت ارز دیجیتال در بلند مدت هم بهره‌مند شوید، همین حالا در پلتفرم ارز دیجیتال باریپتو ثبت نام کنید.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *