بلاگ

آیا می‌دانید وام بیکن اتریوم چیست؟

وام Beacon ETH

وام بیکن اتریوم یکی از گزینه‌های ترغیب‌کننده‌ای است که بسیاری از سرمایه‌گذاران و تریدرهای ارز دیجیتال را به سمت خود می‌کشاند. بیکن اتریوم یک توکن صرافی بایننس است که به ازای هر واحد آن یک اتریوم استیک شده است. ارزش هر بیکن اتریوم درست برابر یک اتریوم است و سرمایه‌گذاران روی این ارز دیجیتال از حق رای دهی در جامعه کاربران، امکان دریافت وام های فوری از طریق شبکه BSC بایننس، و مشارکت در انواع پروژه‌های مالی غیرمتمرکز برخوردار می‌شوند. اما چگونه می‌توانید با وثیقه قرار دادن بیکن اتریوم، وام ارز دیجیتال بگیرید؟ برای آشنایی بیشتر با وام با وثیقه بیکن اتریوم یا وام Beacon ETH و نحوه دریافت این وام، با باریپتو همراه باشید.

آشنایی با وام ارز دیجیتال و نحوه دریافت آن

وام ارز دیجیتال یک قرارداد هوشمند است که در آن فرد متقاضی وام با وثیقه قرار دادن ارز دیجیتال خود می‌تواند وام با وثیقه Beacon ETH دریافت کند.

فرایند کلی وام ارز دیجیتال مانند معاملات دیگر این بازار غیرمتمرکز است و در پلتفرم های دیجیتال طرف‌های و شبکه های مالی تراکنش مثل BSC وام گیرندگان به وام دهندگان متصل می‌شوند.

ارزهای دیجیتالی که پشتوانه نسبتا محکمی در بازار دارند، در پلتفرم‌های وام ارز دیجیتال به عنوان وثیقه قبول می‌شوند و بیکن اتریوم یکی از توکن‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری و دریافت وام ارز دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد وام بایننس 

نحوه دریافت وام ارز دیجیتال

برای دریافت وام Beacon ETH می‌توانید از پلتفرم‌های خارجی یا پلتفرم ایرانی باریپتو استفاده کنید. از طریق پلتفرم باریپتو، مانند پلتفرم‌های اتوماتیک دیگر پرداخت وام، کافی است کلیدها و اطلاعات توکن‌های BETH خود را در کیف پول باریپتو وارد کنید و از اعتبارسنجی خودکار برای سنجش اعتبار وام خود استفاده نمائید.

بعد از این باید توکن های موجود در کیف پول خود را به عنوان وثیقه وام ضمیمه درخواست کنید و بعد از گذشت 24 ساعت وام ارز دیجیتال خود را دریافت کنید. به همین راحتی!

این وام به صورت کاملا خودکار محاسبه و پرداخت می‌شود و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. تنها موقعیتی که ممکن است باعث ضرر سرمایه‌گذار شود، تغییر ارزش توکن‌ها به واسطه نوسانات بازار به نحوی است که ارزش وثیقه Beacon ETH کمتر از مجموع وام و سود آن بشود. در این حالت وثیقه به اصطلاح نقد می‌شود و اصل سرمایه از مالکیت وام گیرنده خارج می‌شود.

ارز بیکن اتریوم چه موقعیتی در بازار دارد؟

ارز بیکن اتریوم یک توکن بایننس است که برای سرمایه گذاری روی شبکه اتریوم 2 طراحی شده است و کاربران امکان تبدیل کردن آن به اتریوم را ندارند و برای این کار باید تا افتتاح کامل شبکه اتریوم 2 صبر کنند.

با اینکه ارز بیکن اتریوم از نظر سرمایه بازار در بین ارزهای دیجیتال جایگاه 2915 را دارد و هنوز خیلی جذب سرمایه مناسبی نداشته است، به عنوان ارز دیجیتال بومی بایننس برای انواع معاملات مالی و تبدیل به نقدینگی روی شبکه BSC کارایی دارد.

به این ترتیب، Beacon ETH در کنار ارزهای دیجیتال معتبر و شناخته شده به عنوان یک ارز دیجیتال مناسب دریافت وام بیکن اتریوم و ارز دیجیتال کارایی دارد. همین ویژگی باعث محبوبیت بالای ارز BETH بین معامله‌گرانی شده است که به سرمایه‌گذاری روی دارایی هایی با قدرت وثیقگی بالا تمایل دارند.

بیشتر بخوایند: ارز ماتیک چیست و چگونه می‌توان این وام خاص را دریافت کرد؟

نحوه دریافت وام با وثیقه بیکن اتریوم

دریافت وام با وثیقه Beacon ETH یک فرایند خودکار و سرراست است که با ثبت نام در یک پلتفرم ارائه خدمات مالی غیرمتمرکز مانند باریپتو شروع می‌گردد و با ثبت کلیدها و اطلاعات ارز دیجیتال در کیف پول باریپتو امکان‌پذیر می‌شود.

بعد از ثبت ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری های کاربر در کیف پول باریپتو میزان اعتبار او برای دریافت وام ارز دیجیتال بررسی می‌شود. این فرایند به صورت کاملا خودکار و غیرمتمرکز، بر اساس ضوابط شبکه بین‌المللی پردازش مالی بایننس BSC انجام می‌گردد.

در نهایت با مشخص شدن میزان اعتبار دریافت وام با وثیقه بیکن اتریوم، کاربر می‌تواند درخواست وام بدهد و ارز دیجیتال Beacon ETH را وثیقه و ضمیمه درخواست وام کند.

قرارداد هوشمند وام توسط باریپتو بررسی شده و در مدت 24 ساعت کاربر می‌تواند تا سقف اعتبار مشخص شده وام دریافت کند.

وام بیکن اتریوم

مزایای وام بیکن اتریوم

تریدرهایی که روی ارز دیجیتال بیکن اتریوم سرمایه گذاری می‌کنند، در بلند مدت و با افتتاح شبکه اتریوم 2 می‌توانند انتظار بازگشت سرمایه هنگفتی داشته باشند.

اما چیزی که این سرمایه‌گذاری را هر چه بیشتر جذاب می‌کند، دسترسی ساده آن‌ها به خدمات شبکه پردازش مالی بایننس یا BSC برای دریافت وام و نقد کردن موجودی خود در بازار است.

سهولت دریافت وام بدون نیاز به ضامن

در بازار وام سنتی، سلسله مراتب و قواعد دست و پاگیری وجود دارد که باعث می‌شود دریافت وام نه فقط به وثیقه که به انواع مدارک و شرایط دیگر مشروط شود.

یکی از وعده‌های اصلی سیستم مالی غیرمتمرکز در حذف این سلسله مراتب و تعیین میزان اعتبار افراد بر پایه موجودی آن‌ها بوده است و در حال حاضر سرمایه‌گذاران و معامله گران ارز دیجیتال بیکن اتریوم از این مزیت بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: وام آوی

دریافت وام فوری در مدت 24 ساعت

بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در بازارهای گوناگون به دنبال دارایی‌هایی می‌گردند که قدرت نقدشوندگی و وثیقگی بالایی داشته باشند.

در حالی که سرمایه‌گذاری سنتی در بسیاری از موارد ممکن است امنیت بالاتری داشته باشد، اما در موقع لزوم به نقد شدن با کاهش ارزش به ازای افزایش سرعت نقد شدن همراه می‌شود.

این در حالی است که سرمایه‌گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال با خرید Beacon ETH می‌توانند در مدت یک روز وام با نرخ بهره متعارف با بازپرداخت یک ساله دریافت کنند.

وثیقه وام بیکن اتریوم

نرخ بهره پایین تا متوسط

یکی دیگر از جذابیت های وام بیکن اتریوم در نرخ بهره متعارف آن است که در کنار فوری بودن و عدم نیاز به ضامن و حتی احراز هویت آن را به گزینه ای ایدئال برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند.

قابلیت وثیقه‌گذاری و معامله شدن ارز دیجیتال BETH روی شبکه BSC باعث می‌شود سرمایه‌گذارانی که روی این توکن بایننس سرمایه‌گذاری می‌کنند، بتوانند در کوتاه مدت وجه نقد و موجودی حساب مناسبی در حد و اندازه سرمایه‌گذاری خود داشته باشند و در آخر با آزاد کردن وثیقه از سود بلند مدت سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال بیکن اتریوم بهره ببرند.

وام بیکن اتریوم

امنیت بالای سرمایه گذاری و وام Beacon ETH

قراردادهای هوشمند، برنامه‌هایی کامپیوتری هستند که بر بستر شبکه‌های غیرمتمرکز مانند بایننس BSC پردازش می‌شوند. در قراردادهای وام ارز دیجیتال از جمله وام با وثیقه بیکن اتریوم کاربران با وثیقه کردن و استیک کردن ارز دیجیتال خود برای مدت مشخص وام موجودی نقدی خود را افزایش می‌دهند.

پرداخت وام ارز دیجیتال و اعتبارسنجی آن به صورت خودکار انجام می‌شود و در آن ضوابط و شرایط به شکل دقیقی محاسبه می‌شود. به این ترتیب دریافت وام Beacon ETH یک سرمایه‌گذاری و معامله کم‌خطر محسوب می‌شود و در آن شانس کمی برای از دست رفتن سرمایه معامله‌گران و تریدرهای بازار ارز دیجیتال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: انواع پلتفرم های وام دهی ارز دیجیتال را بشناسید

دریافت وام Beacon ETH از باریپتو

کاربران باریپتو می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ارز دیجیتال Beacon ETH در کیف پول باریپتو اعتبار وام خود را به صورت خودکار محاسبه کنند و در صورت تمایل درخواست وام بیکن اتریوم بدهند. برای این کار کافی است، از طریق مراحل زیر عمل کنید.

ثبت نام در باریپتو

برای دریافت وام ارز دیجیتال از باریپتو، لازم است در این پلتفرم ثبت نام کنید و کیف پول خود در حساب کاربری را فعال نمائید.

با این کار بدون نیاز به احراز هویت و فقط با ثبت نام و دریافت کد از طریق شماره موبایل می‌توانید اعتبار وام ارز دیجیتال را مورد سنجش قرار داده و برای اجرای آن درخواست بدهید.

بیشتر بخوایند: دریافت وام بیت کوین

درخواست وام

مرحله دوم دریافت وام بیکن اتریوم، ثبت درخواست وام همراه با وثیقه کردن ارز دیجیتال Beacon ETH است که از طریق حساب کاربری باریپتو انجام می‌شود.

در این مرحله درخواست اجرای یک قرارداد هوشمند وام بر بستر شبکه BSC به زبان فارسی در اختیار کاربران و معامله گران ایرانی قرار می‌گیرد.

ارز دیجبتال بیکن اتریوم

دریافت وام بیکن اتریوم

پردازش درخواست های وام در بانک‌ها و موسسات مالی سنتی چند هفته تا چند ماه زمان می‌برد و در این بین بارها مراجعه حضوری و اعتبارسنجی‌های گوناگون مطرح می‌شود.

معامله‌گران ارز دیجیتال در مقابل بعد از گذشت 24 ساعت از ثبت درخواست وام با وثیقه Beacon ETH از باریپتو وام ارز دیجیتال دریافت می‌کنند.

البته پرداخت وام ارز دیجیتال باریپتو فقط منحصر به بیکن اتریوم نیست و می‌توانید ارزهای دیجیتال زیر را برای دریافت وام وثیقه بگذارید:

بیت کوین اتریوم بیت کوین کش ریپل
چین لینک بایننس کوین فایل کوین لایت کوین
کاردانو پنکیک سواپ پولکادات سوایپ
ونوس ماتیک آوه  

سخن آخر

در این مقاله، وام بیکن اتریوم به عنوان یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه بازار ارزهای دیجیتال با امکان وثیقگی و نقدشوندگی بسیار بالا معرفی شد. وام ارز دیجیتال یکی از دستاوردهای دنیای مالی غیرمتمرکز است که از طریق آن افراد در سراسر جهان می‌توانند با توجه به اعتبار مالی خود به محصولات مالی مانند وام از طریق قراردادهای هوشمند دسترسی داشته باشند.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *