بلاگ

آینده ارز egld چه می شود؟

آینده ارز egld

الروند یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که به‌منظور توسعه شبکه رمزارز ایجاد شده است. این فناوری از ایده‌های ‌نوآورانه فناوری‌های ‌کنونی برای ایجاد شبکه قدرتمند عملیاتی آنلاین استفاده می‌‌‌کند. سه ویژگی اصلی هر شبکه بلاک چین، یعنی مقیاس‌پذیری، امنیت و عدم تمرکز به‌طور هم‌زمان با استفاده از فناوری‌های ‌امروزی به‌ویژه الگوریتم اثبات کار (PoW)، استفاده‌شده توسط بیت کوین، ناممکن است. هم‌چنین، اترویم، به‌عنوان شبکه بلاک چین پیشرو در جهان، در رابطه با مقیاس‌پذیری شبکه به مشکل خورده است و سعی دارد این مشکل را با استفاده از الگوریتم اثبات سهام (PoS) حل کند.

یکی دیگر از پروژه‌های ‌مهم برای ایجاد یک شبکه بلاک چین مبتنی بر سه اصل اساسی اشاره ‌شده، الروند است. ارز اختصاصی این شبکه بلاک چین egld نام دارد که دارای پتانسیل‌های ‌فراوانی برای رشد در آینده است. با باریپتو همراه باشید و با آینده ارز egld و مزایای این ارز آشنا شوید.

 آینده ارز egld

ارز egld چیست؟

الروند که در سال 2019 آغاز به کار کرد، خود را به‌عنوان یک شبکه بلاک چین مقیاس‌پذیر، سریع و ایمن برای اپ‌های ‌غیرمتمرکز، سازمانی و اقتصاد جدید اینترنتی معرفی کرده است.

الروند مدعی است که مقیاس‌پذیری کافی را با بهبود 1000 برابری در سرعت، مقیاس، هزینه و رابط کاربری بلاک چین حل می‌‌‌کند. ارز رایج این شبکه نوین بلاک چین، egld نام دارد که قابل معامله در صرافی‌های ‌داخلی و خارجی است.

شبکه بلاک چین ارز egld چطور کار می‌‌‌کند؟

الروند در حال افزایش توان عملیاتی یا تراکنش کل شبکه با تکنیک مقیاس‌بندی به نام Adaptive State Sharding است. هم‌چنین رویکرد جدیدی تحت عنوان اثبات امن سهام (SPoS) را به خریداران ارز egld معرفی کرده است.

تکنیک مقیاس بندی Adaptive state shading در شبکه ارز egld

در رابطه با رویکرد بهینه «چندپاره سازی بلاک چین»، باید مزایای مختلف آن را مورد ملاحظه قرار دهید. رویکرد الروند به‌منظور افزایش توان عملیاتی با نام «وضعیت تطبیقی شاردینگ» شناخته می‌‌‌شود. در ادامه به مزایای این رویکرد بهینه به شبکه بلاک چین می‌‌‌پردازیم:

  • شاردینگ وضعیت

در آن، «وضعیت» یا سابقه کل شبکه به «شاردها» یا بخش‌های ‌مختلف تقسیم می‌‌‌شود. هر شارد یا پاره دارای سابقه‌ای مختص به خود است و گره‌ها (کامپیوترهای متصل به شبکه) فقط به این نیاز دارند که وضعیت شاردی که در آن قرار دارند، حفظ کنند و به‌طور چشمگیری میزان ظرفیت ذخیره‌سازی پنهان مورد نیاز آن‌ها کاهش پیدا می‌‌‌کند.

  • شاردینگ تراکنش‌ها

در این تکنیک، تراکنش‌های ‌براساس معیارهایی مانند آدرس فرستنده، به‌منظور پردازش به شاردهایی نگاشت می‌‌‌شوند و هر شارد تراکنش‌ها را به موازات سایر شاردها پردازش می‌‌‌کند. در این‌جا، هر گره سابقه‌ای از وضعیت کل شبکه را در خود ذخیره می‌‌‌کند.

  • شاردینگ شبکه

شاردینگ شبکه، نحوه گروه‌بندی گره‌ها با شاردها را کنترل می‌‌‌کند و می‌‌‌تواند ارتباطات را بهینه کند؛ چرا که ارسال پیام به گره‌ها در یک شارد بسیار از زمانی است که پیام به کل شبکه ارسال شود.

تکنیک Adaptive state sharding به‌عنوان راه‌ حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری با بهبود ارتباطات در داخل شاردها و افزایش کارایی شبکه عمل می‌‌‌کند. این کار را با ترکیب هر سه نوع از چندپاره سازی یا شاردینگ انجام می‌‌‌دهد که پردازش مواردی در همه سطوح را ممکن می‌‌‌کند.

شاردها برای مقیاس بندی استفاده می‌‌‌شوند و هر شارد بخشی از وضعیت (حساب‌ها، قراردادهای هوشمند، بلاک چین) و پردازش تراکنش‌ها را انجام می‌‌‌دهد.

پیش بینی آینده ارز egld در سال 2022

بیشتر بخوانیدارز سندباکس چیست؟ آینده قیمت ارز SAND

 

مزایای شبکه بلاک چین و ارز egld

الروند دارای قابلیت‌های مفیدی است که باعث می‌شود آن را به‌ یک ارز دیجیتال درجه یک تبدیل کند. هدف اصلی این شبکه ارز دیجیتال که خود را به‌عنوان یک اقتصاد آنلاین جدید مبتنی بر کاربردهای غیرمتمرکز معرفی می‌‌‌کند، انجام بدون دردسر، سریع و مقرون‌به‌صرفه تراکنش‌هاست.

egld قصد دارد اکوسیستم خود را توسعه دهد که به‌عنوان یک دارایی ارزشمند در قالب ارز اختصاصی خود egld ذخیره می‌‌‌شود. در ادامه مهم‌ترین مزایای شبکه بلاک چین و ارز egld را با هم بررسی می‌کنیم.

معاملات آنی ارز egld

شبکه شلوغ بیت کوین باعث شده است که کاربران از سرعت پایین تراکنش راضی نباشند. شبکه ارز egld این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است.

تراکنش‌های ‌الروند بسیار سریع هستند؛ طوری که ارسال / دریافت پول یا احراز هویت یک تراکنش کمتر از 5 ثانیه طول می‌‌‌کشد.

این شبکه بلاک چین در نظر دارد با ارائه بستری کارآمد و امن برای انجام تراکنش‌ها، نظر مثبت معامه‌گران بازار ارزهای دیجیتال را جلب کند.

بیشتر بخوانیدپیش بینی قیمت وی چین در 2022 تا 2025

حداقل انرژی لازم برای محاسبات شبکه بلاک چین ارز  egld

همان‌طور که می‌‌‌دانیم، استخراج بیت کوین به سخت‌افزارهای عظیمی نیازمند است که به‌تبع این موضوع، انرژی زیادی نیز صرف می‌‌‌شود. بیت کوین از مکانیزمی به نام اثبات کار پیروی می‌‌‌کند که در سطح جهانی به‌عنوان یک مکانیزم تولید انرژی شناخته می‌‌‌شود.

در چند سال اخیر، بسیاری از کارشناسان برجسته، از بیت کوین به دلیل مصرف بالای انرژی انتقاد کرده‌اند. برخی ادعا دارند، مجموع مصرف انرژی شبکه بیت کوین بیش از مصرف انرژی کشور آرژانتین است.

در این شرایط، شبکه ارز egld یعنی اثبات سهام به دنبال حل این معضلات است. این مکانیزم همانند بیت کوین به تجهیزاتی به ارزش میلیون‌ها دلار نیاز ندارد، بلکه بر فرآیند Staking متکی است.

این شبکه مزایای فراوانی را به همراه دارد. یکی از این مزایا، مصرف انرژی پایین آن است. مزیت دیگر این است که به‌جای عده‌ای محدود، افراد بسیاری را از اکوسیستم خود منتفع می‌‌‌کند. الروند از مکانیزم پیشرفته اثبات سهام استفاده می‌‌‌کند که آن را مکانیزم امن اثبات سهام می‌‌‌نامند. این موضوع به الروند کمک می‌‌‌کند که سریع‌تر و امن‌تر عمل کند.

آیا آینده ارز الروند امیدوارکننده است؟

درآمد منفعل از طریق استک (stake)

یکی دیگر از مزایای شبکه و ارز egld، درآمد منفعل از طریق استک  است. الروند بازدهی APR بسیار معقولی را برای استک ارائه می‌‌‌دهد، اما اگر می‌‌‌خواهید دارایی‌های ‌کریپتوی خود را بازیابی کنید، یک دوره مسدودسازی وجود دارد. استک رها باید 10 روز منتظر بمانند تا الروند آن‌ها آزاد شود.

هزینه بسیار پایین شبکه بلاک چین الروند

الروند هزینه‌های ‌بسیار پایینی دارد. هزینه تراکنش‌های ‌بلاک چین الروند کمی کمتر از یک پنی است، که به این معنی است که برنامه‌های ‌DeFi می‌‌‌توانند با هزینه پایینی اجرا شوند.

الروند هنوز هیچ برنامه DeFi را در بلاک چین خود عرضه نکرده است. با این وجود این شبکه رمزارز، Maiar Exchange را ارائه می‌‌‌دهد که به کاربران اجازه می‌‌‌دهد نقدینگی خود را برای کسب درآمد و شرکت در استخرهای مزرعه برای MEXC و USDC سرمایه‌گذاری کنند.

ارائه کیف پول اختصاصی Maiar

کیف پول الروند، Maiar نام دارد که به شما امکان می‌‌‌دهد egld و سایر دارایی‌های ‌ارز دیجیتال را به‌راحتی در کیف پول خود نگهداری کنید.

هم‌چنین می‌‌‌توانید با هولد egld در کیف پول Maiar، از دارایی‌های ‌خود کسب سود کنید (بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای که برخی پلتفرم‌ها مانند Coinbase از شما دریافت می‌‌‌کنند).

زیرساخت‌های ‌شبکه ارز egld

توسعه‌دهندگان می‌‌‌توانند از الروند برای کاربردهایی غیرمتمرکز استفاده کنند و از ارز اختصاصی آن، یعنی ارز egld، را به‌عنوان یک روش پرداخت مطمئن به کار بگیرند.

محیط توسعه یکپارچه الروند، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌‌‌دهد تا خدمات خود را روی پلتفرم مختص به خود راه‌اندازی کنند. پلتفرم الروند با تکنیک adaptive state sharding که مختص به خود است، توانسته است خود را به‌عنوان یک رقیب جدی برای پلتفرم‌های ‌متمرکز مطرح کند.

این پلتفرم هم‌چنین توسعه‌دهندگان را تشویق می‌‌‌کند تا برنامه‌های ‌نوآورانه‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر را طرح‌ریزی کنند و تا 30 درصد از هزینه‌های ‌قرارداد هوشمند را به‌عنوان کارمزد دریافت نمایند.

شبکه الروند همچنین برخی از توکن‌های ‌egld را رزرو می‌کند که برای حداقل یک دوره یک ساله روی پلتفرم قرار می‌‌‌گیرند و نرخ سالانه 36 درصد را دریافت می‌‌‌کنند.

بیشتر بخوانیددوج کوین و ایلان ماسک چه ارتباط مرموزی با هم دارند؟!

شبکه ارز egld؛ رقیب جدی اتریوم

بلاک چین الروند به‌عنوان یک رقیب جدی برای اترویم، کاردانو و همچنین پولکادات به شمار می‌‌‌رود. این شبکه دارای ویژگی‌های ‌متعددی است که با پلتفرم‌های ‌پیشرو در عرصه بلاک چین رقابت می‌‌‌کند.

الروند هم‌چنین با برخی از برترین نام‌ها در صنعت کریپتو مانند PolyNetwork، Ledger، بیت‌گو و کوین‌بیس همکاری دارد.

adaptive stake sharding، الگوریتم و فناوری Arwen Machine الروند را قادر می‌‌‌سازد تا تعداد زیادی از تراکنش‌ها را به‌صورت آنی پردازش کند. با توسعه پلتفرم الروند، شاهد این هستیم که سرعت انجام تراکنش‌ها در این پلتفرم نیز افزایش پیدا کرده است.

آینده ارز الروند

ارز egld؛ محصول شبکه بلاک چین الروند

ارز egld به‌عنوان محصول شبکه الروند شناخته می‌‌‌شود. زیرساخت‌های ‌الروند همچنین یک کیف پول اختصاصی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. Elrond eGold یا ELGD coin نمادهای اصلی الروند هستند و برای تعامل با برنامه‌ها، انجام تراکنش‌ها و دادن پاداش یا مشوق‌ها استفاده می‌‌‌شود.

در ابتدا، این توکن بومی، کوین ERD نام داشت. اما پس از راه‌اندازی توکن در شبکه اصلی خود، نام آن به ارز egld تغییر پیدا کرد. بعدها شبکه ارز egld یک برنامه مبادلاتی رمزارز را راه‌اندازی کرد که به کاربران این امکان را می‌‌‌داد تا توکن‌های ‌قدیمی خود را با توکن‌های ‌جدید تعویض کنند.

ارز دیجیتال بومی egld نقشی حیاتی را در حفظ شبکه الروند ایفا می‌‌‌کند. هم‌چنین شما مس توانید از این ارز برای ارسال، پاداش به مشارکت‌کنندگان در شبکه و هم‌چنین اجرای قراردادهای هوشمند استفاده کنید.

افرادی که دارای ارز egld هستند، می‌‌‌توانند در روند رای‌گیری برای هر برنامه توسعه‌ای در شبکه ارز egld مشارکت کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌‌‌توانند متناسب با تعداد توکنی که دارند، جوایزی دریافت کنند.

کارمزدهای جمع‌آوری‌شده تراکنش‌ها، به‌طور کامل از سوی شبکه استفاده نمی‌شوند. 30 درصد از کارمزدهای جمع‌آوری‌شده، به توسعه‌دهندگان قرارداد هوشمند اختصاص می‌‌‌یابد.

علاوه بر این، 10 درصد از کارمزدها به شرکت‌کنندگان در برخی رویدادهای خاص مانند پروژه‌های ‌bounty و همچنین توسعه‌دهندگان شبکه ارز egld، پاداش داده می‌‌‌شود.

چرا باید الروند بخریم؟

الروند در سال 2019 وارد دنیای کریپتوکارنسی شد که مورد توجه سرمایه‌گذاران، معامله گران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان قرار گرفت و طوفانی به پا کرد.

از بزرگ‌ترین مزایای الروند، مقیاس‌پذیری و ظرفیت تراکنش شگفت‌انگیز آن است. ارز egld هم‌چنین Mainnet را راه‌اندازی کرد که یک فناوری منحصربه‌فرد در بازار ارزهای دیجیتال است که از تکنیک Adaptive Sharding استفاده می‌کند.

سرمایه‌گذاران زیادی به ارز egld علاقه نشان می‌‌‌دهند؛ به‌خصوص زمانی که APY تا 25٪ در نظر گرفته شود. هم‌چنین مهم است که سرمایه‌گذاران Maiar را به‌عنوان برنامه الروند مورد توجه قرار دهند.

Maiar استفاده از ارز دیجیتال را برای کاربران، تسهیل می‌‌‌کند. هرچند در حال حاضر این پروژه محدود است، ولی قرار است به‌زودی ویژگی‌های ‌متنوعی به آن افزوده شود.

الروند متمایز از دیگر ارزهای دیجیتال است. با این حال، egld چندین رقیب دارد که بی‌وقفه به‌منظور توسعه فناوری‌های پیشرفته‌تر در تلاش‌اند تا بتوانند از بقیه رقبا پیشی بگیرند. ازجمله این ارزهای دیجیتال می‌‌‌توان به آیاس، تزوس، ترون و کاردانو اشاره کرد.

بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) نیز می‌‌‌تواند نقش مهمی جذب سرمایه‌گذاران ایفا کند؛ چرا که الروند در تلاش است تا توسعه‌دهندگان DeFi را ترغیب به ساخت اپلیکیشنی برای این پلتفرم کند. با این حال، به نظر می‌‌‌رسد که سایر رقبا نیز همین کار را انجام دهند.

الروند در حال حاضر یکی از برترین ارزهای دیجیتال در بازار است و حجم معاملات آن در چند ماه گذشته ثابت بوده است. علاوه بر این، الروند دارای پتانسیل قابل‌توجهی برای توسعه و رشد بیشتر در زمینه فناوری‌های ‌بلاک چین اختصاصی خود است.

چند کوین الروند (ارز egld) در گردش است؟

الروند عرضه محدودی دارد. از 20,000,000 egld شروع می‌‌‌شود، اما توکن‌های ‌جدید برای اعتبارسنجی شبکه ساخته شده‌اند. حداکثر عرضه هرگز نمی‌تواند از 31,415,926 egld عبور کند، اما با پردازش تراکنش‌های ‌بیشتر این عدد کاهش می‌‌‌یابد.

توکن‌های ‌الروند برای اولین بار در بایننس چین منتشر شدند. در آن زمان نام الروند ERD بود که کل عرضه آن 20 میلیارد بود. پس از آن، 500 میلیون توکن در نوامبر 2019 در بایننس چین سوزانده شد.

سپس، آن‌ها در بلاک چین اتریوم به‌عنوان توکن‌های ‌ERC-20 ضرب شدند. پس از اجرای این طرح، این شرکت در سپتامبر 2020 رویداد مبادله توکن را برای دارندگان توکن راه‌اندازی کرد.

در این مورد، دارندگان توکن مجاز بودند توکن‌های ERC-20 و BEP-2 خود را با توکن‌های شبکه اصلی EGLD تعویض کنند. در این فرآیند، کل عرضه توکن از 20 میلیارد به 20 میلیون کاهش یافت. نسبت مبادلاتی، 1000 توکن ERD به ازای یک کوین egld بود.

پیش بینی قیمت egld

قیمت egld چه فراز و نشیب‌هایی داشته است؟

الروند برای اولین بار یک توکن ERC-20 و BEP-2 به نام ERD را در نوامبر 2019 راه‌اندازی کرد؛ اما توکن شبکه اصلی خود را با راه‌اندازی بلاک چین الروند در سپتامبر 2020 ایجاد کرد. در 5 سپتامبر سال 2020، ارز جدید الروند (egld) با قیمت 17.2 دلار منتشر شد.

طی سه ماه، ارز egld در همان حدود قیمت اولیه زمان راه‌اندازی نوسان داشت. در اواخر سال 2020، ارز دیجیتال الروند، روند صعودی خود را آغاز کرد که تا چند ماه این روند ادامه داشت. در 4 دسامبر، الروند کیف پول دیجیتال و پلتفرم پرداخت خود به نام Maiar را معرفی کرد. الروند Maiar را با هدف ارائه خدمات مالی مانند پرداخت‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و درآمدهای غیرفعال را به کاربران راه‌اندازی کرد.

ارز egld دوباره در اوایل آوریل، روند صعودی خود را شروع کرد. چرا که الروند به‌روزرسانی‌هایی را در مورد پروتکل‌های ‌خود اعمال کرد و کاربردهای جدیدی پیدا کرد. با همکاری الروند با Shopping.io، این امکان برای کاربران در ایالات متحده فراهم شد تا کالاهای مورد نظر خود را با پرداخت از طریق ارز egld خریداری کنند.

به‌این‌ترتیب، قیمت این ارز به 239 دلار افزایش پیدا کرد. مومنتوم این ارز بار دیگر در ماه سپتامبر افزایش پیدا کرد و قیمت آن از 200 دلار گذشت.

در 14 سپتامبر، وقتی که این ارز در صرافی کوکوین لیست شد، شاهد افزایش قیمت بود. این موضوع در واقع نشان‌دهنده آینده مثبت ارز egld بود. الروند در ماه‌های ‌بعد روند شدیدا صعودی داشت و در 23 نوامبر به بالاترین قیمت خود، یعنی 542.58 دلار رسید. اما قیمت الروند تا قیمت 77 دلار نیز سقوط کرد.

حالا نوبت به بررسی آینده ارز egld می‌رسد.

آیا آینده ارز الروند امیدوارکننده است؟

در وب‌سایتPricePrediction.Net ، پیش‌بینی‌ قیمت آینده ارز egld با تحلیل فنی عمیق به کمک هوش مصنوعی روی داده‌های قیمتی گذشته الروند انجام ‌شده است.

در این پلتفرم، داده‌های ‌تاریخی کوین egld جمع‌آوری ‌شده است که شامل پارامترهای متعددی مانند قیمت گذشته، بازار الروند، حجم الروند و چند پارامتر دیگر است.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستید و می‌‌‌خواهید بازدهی خوبی از سرمایه‌گذاری خود داشته باشید، می‌‌‌توانید این پیش‌بینی‌های ‌انجام‌شده بر پایه تحلیل‌های ‌فنی هوشمند را دنبال کنید تا از آینده ارز egld آگاه شوید.

به‌طورکلی، این پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده آن هستند که آینده ارز egld می‌‌‌تواند امیدوارکننده باشد. در ادامه قیمت پیش‌بینی‌شده برای این ارز برای سال‌های ‌2022 تا 2025 را با هم بررسی می‌‌‌کنیم.

پیش‌ بینی آینده ارز egld در سال 2022

با توجه به تحلیل‌های فنی عمیق صورت گرفته روی داده‌های قیمت‌های ‌گذشته egld، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲ قیمت Elrond به حداقل سطح ۹۷.۲۷ دلار برسد. قیمت egld می‌‌‌تواند با میانگین قیمت معاملاتی 101.19 دلار به حداکثر سطح 112.28 دلار برسد.

پیش‌ بینی آینده ارز egld در سال 2023

بر اساس تحلیل‌های ‌فنی انجام‌شده، پیش‌بینی می‌‌‌شود که قیمت الروند در سال 2023 به حداقل سطح 142.96 دلار برسد. قیمت الروند می‌‌‌تواند به حداکثر سطح 172.36 دلار با میانگین قیمت 147.00 دلار در سال 2023 برسد.

پیش‌بینی آینده ارز egld در سال 2024

طبق داده‌های ‌تاریخی و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی می‌شود در سال 2024 قیمت الروند به حداقل سطح 205.65 دلار برسد. قیمت EGLD می‌‌‌تواند با میانگین قیمت معاملاتی 211.53 دلار به حداکثر سطح 246.12 دلار برسد.

پیش‌ بینی آینده ارز egld در سال 2025

براساس تحلیل‌های ‌فنی دقیق، انتظار می‌‌‌رود قیمت یک Elrond در سال 2025 به حداقل سطح 312.02 دلار برسد. قیمت egld می‌‌‌تواند به حداکثر سطح 364.18 دلار با میانگین قیمت 322.60 دلار در طول سال 2025 برسد.

هولد ارز egld در بهترین کیف پول‌های ‌ارز دیجیتال

Elrond eGold یا EGLD نماد رسمی این پلتفرم است. با این حال، برای ذخیره EGLD، کاربران به کیف پولی نیاز دارند که از سکه‌های ‌eGold پشتیبانی کند. در ادامه کیف پول‌های ‌مختلفی را آورده‌ایم که برای هولد توکن‌های ‌EGLD ایمن هستند.

پیش بینی قیمت egld

کیف پول Maiar

Maiar یک کیف پول دیجیتال رسمی ارز egld است که توسط شبکه بلاک چین الروند پشتیبانی می‌‌‌شود. ایجاد این کیف پول بسیار آسان است. شما به هیچ رمز عبور، کلید خصوصی یا عبارت عبور برای بازیابی نیاز ندارید. شما فقط باید با شماره تلفن خود در کیف پول ثبت نام کنید.

با این حال، در صورت گم‌شدن کیف پول، می‌‌‌توانید از عبارت عبور برای بازیابی استفاده کنید. این کیف پول دیجیتال به دفترچه تلفن همراه شما دسترسی پیدا می‌‌‌کند و به شما امکان می‌‌‌دهد از هر کجای دنیا برای دوستان و اعضای خانواده خود توکن ارسال کنید. هزینه‌های ‌تراکنش به 0.001 دلار می‌‌‌رسد. هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد.

کیف پول الروند وب (Elrond Web Wallet)

کیف پول تحت وب الروند، کیف پول رسمی بلاک چین الروند است. ایجاد، ذخیره، ارسال، دریافت و تراکنش توکن‌های ‌EGLD در این کیف پول بسیار ساده و امن انجام می‌‌‌شود.

برای ایجاد این کیف پول، شما باید یک رمز عبور امن ایجاد کنید و از تمام عبارات عبور و کلیدهای خصوصی خود را برای استفاده در آینده محافظت کنید.

پس از انجام موفقیت‌آمیز تراکنش، فورا برای شما اعلانی فرستاده می‌‌‌شود. شما می‌‌‌توانید جزئیات تراکنش‌های ‌خود را در هر زمان در کیف پول خود مشاهده کنید.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

Trust Wallet کیف پول رسمی شبکه بایننس است و جدا از اینکه محبوب‌ترین کیف پول در این شبکه است، مورد اعتماد بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان است. این کیف پول موبایل اکنون پشتیبانی خود را از توکن‌های ‌eGold گسترش داده است و همه کاربران تراست ولت، اکنون می‌‌‌توانند توکن‌های ‌الروند را در این کیف پول هولد کنند.

شما می‌‌‌توانید تراست ولت را با خیال راحت در تلفن‌های ‌اندروید و iOS خود دانلود کنید و شروع به ذخیره و مبادله کوین‌های ‌رمزارز کنید؛ و هم‌چنین از طریق  dApp‌های ‌متعدد موجود در کیف پول تراکنش‌های ‌خود را کنترل کنید.

ارز دیجیتال egld؛ یک دارایی ارزشمند با آینده‌ای درخشان

دلایل مختلفی برای سرمایه‌گذاری در الروند وجود دارد؛ از جمله این دلایل می توان به کاربردهای فراوان، طراحی هوشمندانه و مشارکت گسترده توسعه‌دهندگان اشاره کرد.

این ارز دیجیتال با برخورداری از اپلیکیشن و هم‌چنین صرافی Maiar، به یک دارایی ارزشمند مبدل شده است؛ بنابراین می‌توان آینده ارز egld را درخشان پیش‌بینی کرد.

درحالی‌که این دارایی می‌‌‌تواند توسعه بیشتری داشته باشد، در حال حاضر با فناوری پیشرفته خود، یعنی Adaptive state sharding، در مسیر تبدیل‌شدن به یک مدعی در عرصه شبکه‌های ‌بلاک چین قرار دارد.

الروند در حال حاضر یک دارایی ارز دیجیتال عالی برای هولد و استک  است. هم‌چنین باید توجه داشته باشید که پیشرفت‌های احتمالی در آینده روی شبکه بلاک چین ارز egld، گستره کاربردهای آن را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانیدوام لایت کوین

باریپتو، پلتفرم دریافت وام ارز دیجیتال ایران

حالا فرض کنید که ارزی را در اختیار دارید ولی آینده آن را درخشان پیش بینی می‌کنید، اما از طرفی برای ترید به سرمایه نیاز دارید. در این شرایط باید چه تصمیمی بگیرید که فرصت‌های طلایی‌تان را از دست ندهید؟! باریپتو به عنوان سامانه پرداخت وام ارز دیجیتال ایران، این فرصت را برایتان فراهم کرده است که با وثیقه قرار دادن ارز دیجیتال، وام بگیرید و به این صورت، نه ارز دیجیتال ارزشمندتان را از دست بدهید و نه فرصت‌های ترید را بسوزانید.

همین حالا از باریپتو وام ارز دیجیتال بگیرید

 

اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال دارید، می‌توانید از خدمات بانکداری سامانه‌های هوشمند نیز بهره‌مند شوید. یکی از این سامانه‌های برتر در داخل کشور، سامانه باریپتو است.

این مجموعه با برخورداری از تیمی از افراد متخصص، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه خدمات نوین بانکی به فعالان بازار رمز ارز است.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *