اخبار

منع سفر چانگ پنگ ژائو

منع سفر چانگ پنگ ژائو

منع سفر چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل سابق بایننس، که معمولاً به عنوان CZ شناخته می‌شود. این ممنوعیت به دلیل نزدیک شدن به محکومیت او برای اتهامات جنایی در اواخر فوریه، صادر شد.

در 29 دسامبر، در دادگاه ایالات متحده برای ناحیه غربی واشنگتن در سیاتل، قاضی ریچارد جونز حکم مهر و موم شده‌ای را صادر کرد که در آن درخواست اجازه سفر ژائو را رد کرد. و به CZ در حالی که منتظر صدور حکم برای نقض قوانین بانکی بود، 175 میلیون دلار وثیقه اعطا شد. اما مشمول محدودیت‌های مسافرتی است که مانع از خروج او از ایالات متحده می‌شود. در حالی که جزئیات این اقدام در دسترس عموم نیست. به نظر می رسد هدف این پرونده ها توجیه درخواست مهر و موم برای محافظت از محرمانه بودن جزئیات شخصی است.

این دستور مهر و موم شده، دومین مورد از دادگاه است که حرکات ژائو را محدود می‌کند. ماه گذشته، قاضی ریچارد جونز حکمی صادر کرد که به ژائو اجازه می‌داد به خانه‌اش در امارات متحده عربی بازگردد. اما این حکم تا زمانی که دادگاه درخواست دولت را برای بازنگری حل و فصل کند، معتبر است. در نهایت منع سفر چانگ پنگ ژائو صادر شده است. دادستان‌ها با اشاره به ثروت او و فقدان معاهده استرداد بین امارات متحده عربی و ایالات متحده، نگرانی‌هایی را در مورد خطر فرار ژائو مطرح کرده بودند.

اطلاعات پزشکی خاصی که در پرونده ژائو به دادگاه ارائه شده است فاش نشده است. اما این موضوع را همه می‌دانند که ژائو از یی هه، مجری سابق برنامه گفتگو و یکی از بنیانگذاران بایننس، سه فرزند دارد. بایننس و ژائو با توافقی که کرده بودند در حال همکاری بودند اما به دلیل اتفاقاتی که پیش آمد، ژائو مجبور به کناره گیری از سمت مدیرعاملی شد. درحال حاضر با اتهامات جنایی مرتبط با تخلفات انجام شده روبرو است.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *