اخبار

غرامت مدیر سابق بایننس به شاکیان، بیش از یک میلیارد دلار است.

غرامت مدیر سابق بایننس

آخرین تشکیل پرونده دادگاه غرامت مدیر سابق بایننس نشان می دهد که شاکیان برای گرفتن ودیعه از ژائو (مدیرعامل سابق بایننس) امیدوار هستند. گفته شده که ژائو می‌تواند به جای حضور در دادگاه در برابر قاضی، شهادت خارج از دادگاه ارائه کند.

آدام مسکوویتز، وکیل شاکیان در مورد غرامت مدیر سابق بایننس گفته است:

ما نمی دانیم که اگر او به زندان بیفتد، چه اتفاقی خواهد افتاد و نیاز به زندان افتادن او نیست.

مسکوویتز همچنین گفت که این واقعیت که ژائو به اتهامات فدرال اعتراف کرده است می تواند موجب به نتیجه رسیدن شکایت دسته جمعی بشود . او خاطرنشان کرد که قطعا در هیچ بحثی بین ژائو و دولت ایالات متحده شرکت نداشته است.
شکایت دسته جمعی علیه ژائو در مارس 2023 آغاز شد. این شکایت ادعا می‌کند که ژائو و سایر طرف‌ها به بایننس در ارائه اوراق بهادار ثبت نشده کمک کرده‌اند. این شکایت تا حدی مربوط به توکن BNB و استیبل کوین BUSD شرکت است.
در ابتدا، این شکایت به اظهارات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد BUSD در ماه فوریه و همچنین اقدامات کمیسیون تجارت کالاها و معاملات آتی (CFTC) در ماه مارس اشاره کرد. بعدها، شکایت برای استناد به یک پرونده SEC علیه بایننس که در ژوئن 2023 آغاز شد و هنوز ادامه دارد اصلاح شد. به نظر نمی‌رسد که این شکایت برای ذکر تسویه حساب ماه نوامبر بایننس با برخی از آژانس های ایالات متحده اصلاح شده باشد.
این شکایت علاوه بر نام بردن از ژائو، از بایننس و نهادهای مرتبط مستقیم به عنوان متهم نیز نام برد. قابل ذکر است، این اقدام گروهی از Paxos به عنوان متهم به دلیل نقشش در صدور استیبل کوین BUSD نام می‌برد. همچنین جیمی باتلر، بازیکن NBA و بن آرمسترانگ مجری سابق BitboyCrypto را به عنوان متهمان معرفی می‌کند و ادعا می‌کند که هر یک برای حمایت از بایننس پول دریافت کرده‌اند.
در نتیجه سمت مدیر عامل سابق بایننس، چانگ پنگ ژائو، در یک دعوای دسته جمعی میلیارد دلاری به خطر افتاد.

0
0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *