بلاگ

ریزش ارزهای دیجیتال به ویژه کاهش اتریوم برای دومین هفته متوالی

ریزش ارزهای دیجیتال به ویژه ارز دیجیتال اتریوم

دنیای ارزهای دیجیتال با فراز و فرودهای قیمتی رو به رو است. هزاران عامل بر قیمت یک ارز دیجیتال تاثیر دارند. از اظهار نظر یک فرد مشهور گرفته تا روابط سیاسی بین دو کشور. تغییرات سریع و روزانه ارزهای دیجیتال برای تریدرهای رمزارزها اهمیت دارد ولی برای سرمایه‌گذارهای طولانی مدت ارزهای دیجیتال، اهمیت زیادی ندارد. اهمیت اخبار و شرایط بازار و تصمیم‌های شما بسته به هدف و استراتژی شما در بازار رمزارزها دارد. پس اگر با هدف سرمایه‌گذاری طولانی مدت وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اید، با تغییرات روزانه و هفتگی رمزراز مد نظرتان آشفته نشوید. ارزهای دیجیتال در 2 هفته اخیر با ریزش رو به رو بوده‌اند. بخش زیادی از این ریزش قیمت مربوط به کاهش اتریوم است. با بانک ارز دیجیتال باریپتو همراه باشید.

کاهش اتریوم، بخش زیادی از ریزش قیمت ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است

ربزش ارزهای دیجیتال یا رمزارزها به ویژه اتریوم

دارایی‌های دیجیتال برای دومین هفته متوالی با ریزشی مواجه هستند که مقدار این ریزش در مجموع به 21 میلیون دلار می‌رسد. بیش از نیمی از این مقدار ریزش یعنی 21.7 میلیون دلار مربوط به کاهش اتریوم یا اتر است. بر اساس آخرین داده‌ها از مدیر دارایی دیجیتال Coinshare، مجموع ریزش هفتگی دارایی‌های دیجیتال از اواسط ماه می 2021 به 267 میلیون دلار رسیده است که 0.6 درصد مجموع دارایی‌های تحت مدیریت را نشان می‌دهد.

طبق نظر جیمز باترفیل تحلیل‌گر Coinshare، با این‌که اظهار نظرها در مورد رمزارزها در ماه اخیر کمتر شده است، سرمایه‌گذارها هم‌چنان به این بازار وفادار مانده‌اند. او هم‌چنین آنار ریزش 5.8 میلیارد دلاری در بازار رمزارزها در سال 2021 را گزارش داده است.

بیشتر بخوانید: « نگرانی شدید JPMorgan را در مورد قیمت بیت کوین، اتریوم، بایننس، کاردانو و دوج کوین »

افزایش نظارت‌های قانونی روی رمزارزها در ماه گذشته

این تحقیق هفتگی که در 14 ژوئن 2021 منتشر شد، از افرایش نظارت‌های نهادهای قضایی مختلف حکایت دارد. نظارت بر بانکداری کمیته بازل و نهاد هدایت مالی بریتانیا در مورد نوسان ارزهای دیجیتال ابراز نگرانی کرده‌اند. در ماه گذشته کشور چین در مورد معامله ارزهای دیجیتال، محدودیت‌هایی را وضع کرد که می‌تواند وضعیت رمزارزها را در این کشور متحول ‌کند. چین موسسات مالی را از ارائه خدمات برای کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال منع کرد.

علی‌رغم رکورد ریزش هفتگی اتریوم، به عنوان دومین ارز دیجیتال پس از بیت کوین از نظر سرمایه بازار، برخی جریان‌های مختلف در بازار ارزهای دیچیتال در هفته گذشته مشاهده شد. که از نظر باترفیل، این جریان ترکیبی به نظرات متفاوت سرمایه‌گذارهای مختلف مربوط می‌شود. هر اتریوم در حال حاضر ارزشی در حدود 2550 دلار دارد و ارزش بازار آن بیش از 296 میلیارد دلار است.

سخن آخر

اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید و می‌خواهید دنیای پر رمز و راز رمزارزها را تجربه کنید، باید قبل از ورود، هدف و استراتژی سرمایه‌گذاری و ترید ارز دیجیتال خود را مشخص کنید. اگر می‌خواهید رمزارز خود را داشته باشید و از رمزارزتان، سود ماهیانه دریافت کنید، می‌توانید با استفاده از خدمات سپرده گذاری ارز دیجیتال باریپتو از 6 ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم ، تتر، ریپل، بایننس و ترون ماهیانه دریافت کنید. اگر هدفتان از ورود به بازار رمزارزها، ترید است و ارز دیجیتال کمی در اختیار دارید، با استفاده از سرویس اخذ وام ارز دیجیتال باریپتو به میزان 3 برابر رمزارزهای خود وام دریافت کنید و ترید انجام دهید. این وام به همان 6 رمزارز اشاره شده تعلق می‌گیرد.

منبع خبر

www.fnlondon.com

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *