اخبار

پیش‌بینی بنیان‌گذار ترون از احتمال تایید ETF‌های اسپات اتریوم

ETF‌های اسپات اتریوم

انتظارات برای تایید ETF‌های اسپات اتریوم از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کاهش پیدا کرده است. جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه ترون، پیش بینی قابل توجهی در مورد چشم‌اندازهای تنظیمی این صندوق‌ها ارائه داده که نشان می‌دهد تایید آنها تا موعد مقرر ماه مه بعید به نظر می رسد. انتظارات برای تصویب ETF‌های اسپات اتریوم در ابتدای سال جاری بالا بود، اما با نزدیک شدن به تاریخ تصمیم‌گیری یعنی۲۳ مه، بدبینی درباره تایید SEC در صنعت رمز ارز شدت یافته است. گراسی احتمال دو نتیجه برای ETF‌های اسپات اتریوم را تایید می‌کند، تایید صندوق‌ها از سوی کمیسیون یا تشدید اقدامات قانونی. احتمال تصویب ETF‌های اسپات اتریوم در ماه مه از زمان درخواست اولیه به‌شدت کاهش یافته است. داده‌ها از Polymarket نشان می‌دهندکه احتمال تایید صندوق‌ها در حال حاضر تنها 11 درصد تخمین زده شده است، این رقم در تضاد شدید با ۷۶ درصدی است که برای تصویب ETF‌های اسپات بیت کوین در ژانویه اندازه‌گیری شده بود.
اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، احتمال تایید خود را به ۳۵ درصد کاهش داده است، که از پیش‌ بینی اولیه او در فوریه ۷۰ درصد پایین‌تر است. با وجود کاهش احتمالات تا موعد ماه مه، بالچوناس همچنان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت تایید ETF‌های اسپات اتریوم خوش‌بین است و دلایل مختلفی برای احتمال تایید نظر خود ارائه می‌دهد.
در آخر باید بگوییم که با نزدیک شدن موعد تصویب ETF‌های اسپات اتریوم، بدبینی نسبت به پذیرش SEC در میان کارشناسان صنعت همچنان ادامه دارد. پیش‌ بینی جاستین سان به همراه نظر سایر شخصیت‌ها، نشان‌دهنده عدم قطعیت مداوم در مورد سرنوشت تنظیمی ETF‌های اسپات اتریوم در کوتاه‌مدت است.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *