اخبار

پایان ورشکستگی FTX

پایان ورشکستگی FTX

پایان ورشکستگی FTX با پرداخت میلیاردها دلار به طلبکاران خود، خاتمه پیدا می‌کند.
طبق گزارشات بلومبرگ، FTX Trading Ltd از آخرین پیشنهاد خود برای بازگرداندن میلیاردها دلار به مشتریان و طلبکاران پرده برداری کرد. این رویکرد می‌تواند بهترین راه برای پایان دادن به پرونده ورشکستگی این شرکت رمزنگاری آلوده به کلاهبرداری باشد.

طرح سازماندهی مجدد، به برخی از سوالات پیش آمده جوابی نداد، از جمله اینکه آیا پایان ورشکستگی FTX، منحل شده خواهد ماند و یا مجدداً راه اندازی خواهد شد؟ این شرکت چگونه ارزش برخی از توکن‌های دیجیتال را تخمین می‌زند و اعتباردهندگان چقدر می‌توانند انتظار بازپس گیری را داشته باشند؟

سال آینده، این طرح برای رای دادن به طلبکاران ارسال می‌شود. احتمالاً با اضافه شدن جزئیات کلیدی، قبل از اینکه برای تایید نهایی به قاضی ورشکستگی ایالات متحده، جان دورسی برسد. گروه‌های عمده طلبکار و مشتریانی که در پرونده فصل 11 دخیل بوده‌اند، با خطوط کلی طرح موافقت کرده‌اند.

طرح پرداخت مستلزم توزیع میلیاردها دلار به عنوان پول نقد پس از انحلال بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده شرکت است. ماه گذشته، سام بانکمن فرید، بنیانگذار FTX، به دلیل سازماندهی یک کلاهبرداری بزرگ که منجر به فروپاشی صرافی FTX او شد، محکوم شد.

این شرکت سال گذشته پس از موافقت بانکمن فرید با واگذاری کنترل امپراتوری خود به متخصصان بازسازی، اعلام ورشکستگی کرد. از آن زمان، مشاوران در حال ردیابی دارایی‌ها و تلاش برای باز کردن شبکه پیچیده بدهی به طلبکاران مختلف، از جمله مشتریانی هستند که پول نقد و ارز دیجیتال را در پلتفرم معاملاتی قرار می‌دهند.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *