اخبار

همکاری متامسک با رابینهود دسترسی رمزنگاری را گسترش می دهد

همکاری متامسک با رابینهود

Consensys توسعه دهنده متامسک در بیانیه مطبوعاتی روز سه شنبه گفت: کیف پول رمزنگاری متامسک اکنون به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را از طریق پلتفرم معاملاتی آنلاین محبوب رابینهود خریداری کنند. همکاری متامسک با رابینهود دسترسی رمزنگاری را گسترش می دهد.

در این همکاری، کاربران متامسک می‌توانند دارایی‌های دیجیتال را با استفاده از جریان سفارش رابینهود خریداری کنند. در حالی که دارندگان حساب رابینهود می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری خود را به کیف پول متامسک خود انتقال دهند و تامین مالی خود را برطرف کنند.

این پیشنهاد نتیجه متامسک است که در ویژگی «خرید کریپتو» خود، پلتفرم معاملاتی فیات کریپتو را به عنوان ارائه‌دهنده خدمات به اشتراک بگذارد. این خدمات روی رمپی به نام Robinhood Connect عرضه می‌شوند.

رمپ‌های روی سطح یک، بخش کلیدی زیرساخت هستند که به عنوان پلی بین ریل‌های بانکی سنتی و اقتصاد رمزنگاری مبتنی بر بلاک چین عمل می‌کنند. به همین دلیل، نقش مهمی را برای کاربران داخلی برنامه های web3 ایفا می کند. نتیجه همکاری متامسک با رابینهود دسترسی سریع‌تر و آسان کاربران است.

رابینهود، به منظور تأمین مالی کیف پول های رمزنگاری کاربران بدون اینکه نیاز به ترک یک برنامه غیرمتمرکز داشته باشند ویژگی on-ramp خود را در ماه آوریل عرضه کرد.

لورنزو سانتوس، مدیر ارشد محصول Consensys در بیانیه مطبوعاتی گفت: «ما می دانیم که کاربران کریپتو و اینترنت خواهان کنترل و مالکیت بیشتر هستند. این به افراد بیشتری کمک می‌کند تا با ارائه گزینه‌های خرید بیشتر با ارائه‌دهندگان خدماتی که قبلاً استفاده می‌کنند و به آنها اعتماد دارند، به ارزهای دیجیتال به شیوه‌ای یکپارچه و مستقیم دسترسی پیدا کنند.»

در ماه دسامبر، رابینهود مستقر در ایالات متحده خدمات تجارت کریپتو خود را به بریتانیا و اروپا گسترش داد. از طرفی با تبلیغ مقررات جامع دارایی دیجیتال اتحادیه اروپا (EU) گسترش کریپتو خود را در خارج از ایالات متحده تقویت کرد.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *