اخبار

رهبران کریپتو، 78 میلیون دلار برای حمایت از نامزدهای حامی کریپتو می‌پردازند.

نامزدهای حامی کریپتو

کمیته اقدامات سیاسی فیرشیک (PAC) اعلام کرد که شرکت‌های بزرگ صنعتی و افرادی چون برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین‌بیس (Coinbase)، تایلر و کامرون وینکلوس، سرکل، کوین‌بیس، کراکن، مساری و آندره‌سن هورویتس (a16z)، مبلغ قابل توجه ۷۸ میلیون دلار کمک کرده‌اند تا در انتخابات سال 2024 آمریکا از نامزدهای حامی کریپتو و بلاک‌چین، حمایت کنند.

این اتفاق در حالی رخ داد که مدیرعامل ریپل، براد گارلینگهاوس، در X نارضایتی خود را از برخوردهای نظارتی در ایالات متحده را بیان کرد. وی تأکید کرد که ریپل به همراه رهبران صنعتی دیگر، از نامزدهای “حامی کریپتو” در فصل انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده حمایت خواهد کرد.

همچنین گارلینگهاوس گفت: “بیش‌برخوردی نظارتی (بخصوص از سوی SEC) به فعالیت‌های ایالات متحده مسیر اشتباهی را طی می‌کند و سایر کشورها از عدم رهبری آمریکا بهره کاملی می‌برند. ما نیاز داریم رهبرانی را داشته باشیم که از نوآوری حمایت کنند و ما را به سمت نظارت مسئولانه هدایت کنند”. مدیرعامل ریپل همچنین بر لزوم ترویج فعالیت‌هایی که شفافیت، نوآوری و رویکرد ابتدایی به انطباق را ترویج می‌کنند، تأکید کرد.

کریس دیکسون، بنیان‌گذار و مدیرعامل آندره‌سن هورویتس (a16z) نیز اعلام کرد که این شرکت در سال ۲۰۲۴ به کمیته فیرشیک کمک خواهد کرد. دیکسون گفت: “در واشنگتن یک جنگ درباره آینده فناوری‌های بلاک‌چین داریم. برخی از سیاست‌گذاران باور دارند که باید ممنوع شود، در حالی که الباقی آنها فکر می‌کنند نباید هیچ محدودیتی وجود داشته باشد. هر دو مورد اجازه نخواهند داد تا فناوری بلاکچین به ظرفیت کامل خود برسد.”

شرکت‌های رمزارزی فعال در ایالات متحده در سال‌های اخیر با چالش‌هایی در مواجهه با نظام‌های نظارتی روبرو شده‌اند. به‌ویژه، از سوی طرفداران این صنعت نسبت به رویکرد “تنظیم با قوانین اجرایی” کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) انتقاد شد.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *