اخبار

صرافی HTX هک شد

صرافی-HTX-هک-شد

صرافی HTX هک شد. این صرافی، یک پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال که با غول صنعت چینی الاصل جاستین سان مرتبط است. از زمان از سرگیری فعالیت‌ها پس از هک بزرگ، 258 میلیون دلار خروج خالص داشته است.

داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد که شواهد راه‌اندازی مجدد آن از 25 نوامبر تا 10 دسامبر، نشانه‌ای از ناآرامی برخی از مشتریان به دلیل حادثه امنیتی ماه گذشته است. HTX اعلام کرد که 30 میلیون دلار از توکن های رمزنگاری شده را در این رویداد از دست داده است. پس از حمله به طور موقت برداشت و سپرده گذاری را به حالت تعلیق درآورده است.
نه صرافی و نه سخنگوی سان به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره خروجی‌های صرافی پاسخ ندادند. HTX شبکه‌ای است که توسط HECO و POLENIEX راه اندازی شده است تا امکان انتقال بین چین لینک ها را فراهم کند. POLONIEX و HECO نیز در ماه نوامبر هک شدند که منجر به سرقت حدود 200 میلیون دلار ارز دیجیتال شد.

پس از اینکه صرافی HTX هک شد، چه تصمیمی گرفته شد؟

پس از حادثه نوامبر HTX ،Sun در پستی در X گفت که طبق بررسی‌های انجام شده،این صرافی به طور کامل ضررهای کیف پول HTX را جبران می‌کند. هکرها همچنین در ماه سپتامبر 8 میلیون دلار از این پلتفرم سرقت کردند.

طبق آمار CoinMarketCap تا ساعت 6:25 بعد از ظهر، HTX، که زمانی با نام Huobi شناخته می‌شد، در 24 ساعت گذشته میانگین حجم معاملات 1.6 میلیارد دلاری داشت در سنگاپور که آن را در بین 20 صرافی برتر ارزهای دیجیتال قرار داد.
پس از فروپاشی پلتفرم FTX در سال گذشته که حفره‌ای بزرگ ایجاد کرد، سرمایه‌گذاران دارایی دیجیتال بیشتر با تغییراتی که رخ می‌دهد و ذخایر موجود در صرافی‌های ارز مجازی هماهنگ شده‌اند.
طبق گفته DefiLlama، در HTX، بزرگترین ذخایر ، حدود 33٪ از بیت کوین تشکیل شده است. حدود 32 درصد در توکن TRX از بلاک چین Tron است که سان در سال 2017 راه اندازی کرد. سکه صرافی HTX حدود 14 درصد را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین پس از آن توکن مبتنی بر Sun به نام stUSDT با 12 درصد قرار دارد.

0
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *